In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de aut... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het be... Leggi di più
Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriende... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 50% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 1 settimana
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Zeer tevreden!
In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de auto was schoon, netjes en volledig opgeladen bij aflevering. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al met al een prettige ervaring en zeker een bedrijf waar ik opnieuw een auto zou kopen en dat ik aan anderen kan aanraden.
Alles was makkelijk en duidelijk…
Alles was makkelijk en duidelijk gegaan, heel vriendelijk
Hele fijne service
Hele fijne service, netjes geholpen.
Nemen ook echt de tijd voor je !
Super blij met mijn auto !
Een aanrader!
Ik heb recent mijn auto gekocht bij Auto Christiaan en ben echt ontzettend tevreden over de hele ervaring.
Vanaf het eerste contact voelde het betrouwbaar en prettig. Ze namen de tijd, dachten goed met me mee en gaven eerlijk antwoord op al mijn vragen.
Wat ik vooral waardeerde, is hoe attent ze waren in het proces. Afspraken werden netjes nagekomen en alles werd goed uitgelegd. De auto zelf is ook in topstaat afgeleverd: netjes, schoon en precies zoals afgesproken.
Kortom: een bedrijf waar je met vertrouwen een auto kunt kopen. Ik zou Auto Christiaan absoluut aanraden.
Klantvriendelijk en meedenkend
Ze denken met je mee van top tot teen
Super goede service en bedrijf geeft vertrouwen in de klant.
Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!
Wat een fijne service bij Auto Christiaan
Wat een fijne service bij Auto Christiaan!
Fijn contact via de telefoon en een zeer net ontvangst!
Blij met de auto die wij gekocht hebben!
Relaxte sfeer en voelt betrouwbaar
Hier onlangs een mooie auto gekocht. Alles verliep in een relaxte sfeer. Het voelt ook allemaal betrouwbaar aan. Tijdens en tot na de aankoop prettig contact gehad met Menno.
Onvriendelijke monteur
Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriendelijke behandeling geen Auto Christiaan meer voor mij. Ik heb inmiddels mijn auto elders in onderhoud en hier gelukkig weer een vriendelijke benadering naar de klant. :)

Risposta di Autochristiaan
Netjes afgehandeld
Na mijn eerdere review is er uiteindelijk alsnog contact geweest met Auto Christiaan en zijn we in overleg tot een financiële tegemoetkoming gekomen voor het defect aan de on-board charger van mijn Peugeot e-208.
De communicatie had naar mijn mening sneller en duidelijker gekund, waardoor het vertrouwen tijdelijk minder was. Wel waardeer ik dat er uiteindelijk alsnog een oplossing is gekomen en dat het dossier financieel netjes is afgerond.

Risposta di Autochristiaan
Correct en vriendelijk geholpen aan een…
Correct en vriendelijk geholpen aan een mooie auto. Alles snel en goed afgehandeld. Top bedrijf!
Occasion aangekocht
Occasion aangekocht, Fijne en persoonlijke communicatie !
Ruim aanbod van diverse automerken; vriendelijke medewerkers
Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het bekijken van een mooie xc40. De koop was vervolgens snel rond. Goede afspraken gemaakt. Kortom: zeer tevreden klant.
Zeer goed geholpen en een mooie…
Zeer goed geholpen en een mooie voertuig kunnen kiezen bij auto Christiaan! Topservice van verkoper Menno!
Topservice bij auto Christiaan
Menno heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Wij hebben er 2 uur voor moeten rijden dus het was erg fijn dat we van te voor een filmpje hebben ontvangen via WhatsApp om een goed neeld te krijgen. Wij zijn dus erg tevreden over auto Christiaan maar specifiek over de goede zorgen en service vanuit Menno!
Heel fijn zaken doen
Heel fijn zaken doen, prettige en duidelijke communicatie, denken met je mee en zijn erg betrokken.
Menno, bedankt!
Zeer goede zaak!
Zeer goede zaak!
Nette en eerlijke mensen.
Met een zeer vakkundige garage.
Super blij met mijn nieuwe top auto
Goed bedrijf
Goede, hele vriendelijke service and heel fijn geholpen
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.






