Audi - Gladsaxe Recensioni 1726

TrustScore 4.5 su 5

4,4

Turbinevej 1, 2860 Søborg, DK


Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Jeg har kun gode ting at sige om Audi Gladsaxe. Fra første kontakt har jeg altid oplevet en professionel, venlig og imødekommende service. Personalet tager sig tid til at lytte, svarer på spørgsmål... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

5 stjerner til William hos Audi. Vi fik en virkelig god gennemgang af vores nye Audi Q4 af William. Selvom bilen er leaset, blev vi behandlet præcis, som hvis vi havde købt bilen. Gennemgangen... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Jeg havde en rigtig god oplevelse i Gladsaxe i forbindelse med service af min Audi. Særligt Rochdi Attia leverede en professionel og imødekommende kundeservice. Han var kompetent, transparent og sørge... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Audi Gladsaxe. Indleverede min bil til en af de famøse heldags software opdateringer - kom sent eftermiddag og kunne konstatere, at bilen fortsat holdt på pladsen, hvor jeg parkerede den og de havde s... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Dettagli dell'azienda

  1. Officina di autoriparazioni
  2. Negozio di autoricambi
  3. Negozio di accessori per auto
  4. Rivenditore di auto
  5. Servizio di leasing di auto

Scritti dall'azienda

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Informazioni di contatto

  • Turbinevej 1, 2860, Søborg, Danimarca

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,4

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

2K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Jørgen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplevede perfekt service til rette pris og til tiden.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Tusind tak for en fantastisk oplevelse…

Tusind tak for en fantastisk oplevelse hos Audi Center i forbindelse med leasing af vores Audi Q4 e-tron. Vi oplevede en meget professionel og kompetent rådgivning hele vejen igennem.

21 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Natalia,

Tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er utroligt glade for, at du havde en god oplevelse hos os med en gennemgående god proces. Vi ønsker dig endnu engang et stort tillykke med din nye Audi Q4!

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Ufleksibel

Ufleksibel, ikke seriøst og exxxtrem laang ventetid

6 maggio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Lars

Tak for din anmeldelse. Vi beklager, at den samlede oplevelse har virket ufleksibel og useriøst, og at ventetiderne har været for lange.

Vi arbejder løbende på at reducere ventetiderne. Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service.

Du ønskes en god dag.
Med venlig hilsen
Emilie
Audi Danmark

Valutata 2 stelle su 5
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Per,

Tak for din anmeldelse – vi er ærgerlige over at høre, at du synes, at der har været problemer i forbindelse med dit besøg hos os.

Vi vil rigtig gerne undersøge din sag nærmere og for at kunne det, så vil vi meget gerne bede dig sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Bedste service

5 maggio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Anne,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

God service som forventet

God service som forventet
Afhentning til tiden
Arbejdet udført med omhu

5 maggio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Kaj,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået god service som forventet, at afhentningen var til tiden, og at arbejdet blev udført med omhu.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Der var en virkelig god service hele…

Der var en virkelig god service hele vejen igennem

6 maggio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet virkelig god service hele vejen igennem.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Fleksibel god service fin oplevelse

Fleksibel god service fin oplevelse

6 maggio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet fleksibel og god service samt en fin oplevelse.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

God service

God dialog med personale

25 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Mogens,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet god service og en god dialog med personalet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Failing three times in a row

Three times in a row, where I used the Audi workshop, and where I had booked the appointment and explained the work/service to be done days in advance, and were I was informed that the car would be ready for pickup by the end of the same day, I was informed by the end of the day either that work had not started and that they needed to keep the car over the weekend, but offered that I could rent one of their much smaller customer-cars for a price of 450 DKK per day. On the last occassion 10 days ago, I had even informed in advance that it was crucial that I got the car back by the end of the day, as it was needed for a long drive, but yet I was just informed that no work had been done, and I could rent one of cars for the weekend.
It appears that the Audi workshops do not care the slightest bit about their customers, possible because they believe they have some kind of monopoly, and that they are more focused on renting out their customer-cars for multiple days.
The Audi workshops in Gladsaxe and on Amager therefore clearly cannot be recommended

10 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hi Johannus,

Thank you for your review.

We are really sorry to hear about your experience, and we apologize for the inconvenience.

If you would like to discuss your experience, please send an email to kontooprettelser@semler.dk with the car's registration number, your phone number and a brief description of the process. We will then ensure that the person responsible reviews the case and contacts you.

Kind regards,
Ayra,
Audi – part of Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Det er altid en fornøjelse med AUDI

Det er altid en fornøjelse med AUDI, Gladsaxe - hurtig og kompetent service, professionel faglig tilgang, og imødekommende medarbejdere.

18 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Finn,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid oplever hurtig og kompetent service, en professionel faglig tilgang og imødekommende medarbejdere.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super dejlige modtagelse af mig og…

Super dejlige modtagelse af mig og bilen, udførte deres arbejde perfekt og tilbød lånebil, kan ikke sætte fingeren på noget overhovedet et privilegie at være en del af Audi-familien:)

23 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du fik en super dejlig modtagelse, at arbejdet blev udført perfekt, og at lånebilen gjorde forløbet nemt for dig.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Tilfreds kunde

Altid god behandling og dygtige medarbejdere 👍

18 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Steen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid får god behandling, og at du oplever dygtige medarbejdere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Gentagne problematiske service besøg

Jeg har haft en Audi A6 i 4 år. Bilen er jeg glad for, men servicen har været alt andet en heldig - ikke mindst i lyset af de høje priser, jeg betaler for hver service.

1. Seneste episode: jeg afleverer i dag min bil til skift til sommerdæk. Som sædvanligt er der en ventetid på 6-8 uger, men det kan jeg vel planlægge mig ud af. Efter 15-20 min. får jeg at vide, at sommerdæk er slidt ned, og de er ulovlige at køre videre med. Resultat: jeg har spildt min morgen med ingenting, og kan nu stille mig bag i køen endnu gang. Troede, det var en del af Audis ansvar, da jeg betaler for både dækskifte og dækopbevaring.

2. Sidste års skifte til sommerdæk - tjaaa, kaos på dækhotel og 2-3 måneders forsinkelse og et hav af opringninger, da der alene var en en-vejs kommunikation fra min side, selv om jeg ikke havde aktie i udfordringen.

3. Forrige dækskifte: Selv om dæk kom fra Audi dækhotel, og det var noteret, at dæk skulle forblive på dækhotel, fik jeg alle skiftede dæk i bagagerummet, og måtte også her bruge tid på at køre endnu en tur til Audi Gladsaxe.

4. Ved overtagelse af bil spurgte jeg ind til evt. olieskift. Jeg fik besked om at komme retur med bil, hvis den bad om olie. Jeg ringede til Audi Gladsaxe og fik samme besked, hvorefter jeg kørte til Gladsaxe. De venlige mennesker ville ikke kigge på bilen, men efter 20 min ventetid og løben rundt fik jeg tilbudt at købe en olie direkte af Audi - det behøver jeg ikke at komme til Gladsaxe for en anden gang.

Konklusion: ingen besøg hos Audi Gladsaxe uden en masse bøvl fra Audis side. Jeg overvejer, om jeg skal begynde at fakturere timer til Audi, men det får jeg nok ikke noget ud af. Nogle gode råd til, hvordan jeg får en bedre oplevelse og undgår at bruge min. dobbelt tid, hver gang jeg skal omkring Gladsaxe?

28 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Lone,

Tak for din anmeldelse.

Vi forstår godt din frustration, og det er vi oprigtigt kede af at læse.

Hvis du ønsker en dialog med værkstedet om din oplevelse, er du velkommen til at sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer og en kort beskrivelse af forløbet. Så sørger vi for, at den ansvarlige kontakter dig, så I kan drøfte sagen.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 3 stelle su 5

For dyrt når der laves service

For dyrt når der laves service. Vi måtte betal 5.000k kr for at få aktiveret GPS

22 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Merete,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at det kan opleves som dyrt. Vi beklager, at prisen på aktivering af GPS i forbindelse med service ikke levede op til dine forventninger.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Kompetente

Meget venlige, professionelle og kompetente.

21 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Theis,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet os som meget venlige, professionelle og kompetente.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Kompetent, tillidsfuld samt serviceminded.

Kvalitet og service.

10 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Tino,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet os som kompetente, tillidsfulde og servicemindede – og at kvalitet og service har været i top.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 4 stelle su 5

Aftalen blev overholdt

Aftalen blev overholdt, men ventetiden var for lang. Procedure omkring ind- og udcheckning bør strammes op..

17 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Inger,

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre, at aftalen blev overholdt, men vi beklager, at ventetiden var for lang. Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge det til at forbedre os fremover.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Service besøg hos Audi Gladsaxe

Service besøg hos Audi Gladsaxe

Altid en kompetent forklaring af udført rep. Og behagelig forløb. Kan anbefales.

14 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Jogvan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid får en kompetent forklaring på det udførte arbejde, og at forløbet har været behageligt

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Dejligt venteområde

Dejligt venteområde, god kaffe og rolig atmosfære - bilen blev vasket og støvsuget under service og blev kørt til synshal, medens jeg sad og arbejdede - alt var fint

10 aprile 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Jeanette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du havde en god oplevelse med venteområdet, kaffen og den rolige atmosfære – og at vi kunne klare både vask/støvsugning og kørsel til synshal, mens du sad og arbejdede.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più