Astrology Answers Recensioni 

576
•
TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I love getting my horoscope in my “In-box” every day! However, recently there was a mixup in blending another sign with mine. I sent Astrology Answers the reading asking about the mixup. I not only... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Basically, they come on like they're really going to give you important info about your destiny but it is a highly manipulative AI sales team dangling tidbits of what you already paid for with an extr... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I am very Grateful & Pleased To Tell Everyone Just Who Helped Me Find My True self & Everything That Resonates With Me on a daily basis! Thank You Adrian For Always Having My Best Intrest @ Heart &... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Dear Dawn and Astrology Answers, I've been elating strides of comforting bliss, no matter my stormy seas, at this precise moment. Your thorough precisioned material, on pointers and factors by... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Impresa nel settore dei mass media

Informazioni fornite da varie fonti esterne

We're committed to support our friends by helping them become more joyous human beings.


Informazioni di contatto

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

576 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,8

Tutte le recensioni

(576)

2 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Completely has changed my perspective…

Completely has changed my perspective on the life I live in a GOOD WAY!

6 febbraio 2020
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hey Kristin,

We're so happy to hear that you are finding so much positive in your life through Astrology Answers! Thank you for taking a minute to leave us a five-start review.

We wish you all the best as your continue your journey with us!

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 4 stelle su 5

Astrology Answers!

Love it!💖 love the advanced horoscopes!

26 gennaio 2020
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi there Tammy,

We're so glad to hear that you are happy with your horoscopes! Thank you for taking a minute to leave us a review, we always appreciate hearing feedback from our customers.

Keep enjoying your horoscopes and have a wonderful day!
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

Thank you so much for daily scopes and…

Thank you so much for daily scopes and information provided for me to find my true self!

22 gennaio 2020
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hey Mary,

Thank you so much for taking some time to leave us a five-star review! We love to hear that you are finding our information so helpful as you find yourself.

We appreciate your feedback and we wish you all the best as you continue on your path!

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

Sagittarius

I’m greatly appreciated for the daily updates of my horoscope without fail. The transit Guide enables me to understand my inner soul n more about myself.

16 gennaio 2020
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi there,

Thank you for taking a minute to leave us a five-star review! We appreciate your feedback and we're so happy to hear that you are enjoying your horoscope and that you're finding your transit guide so useful.

We wish you all the best on your journey!

Have a great day,
The Astrology Answers Team

Valutata 4 stelle su 5

I got my supplies and some I dont…

I got my supplies and some I dont understand
I think it will take time to get this
Otherwise I feel good about the supplies I recevied

4 gennaio 2020
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Urmila,

Thank you so much for leaving us such a nice review! We're glad to hear that Astrology Answers has been able to help you in your journey. If you need more resources, or instructions on how to use specific tools & talismans, please browse our website at https://astrologyanswers.com/. We offer plenty of free, informational content.

We hope you find all the answers you're seeking and more!

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

Hi I am paula thank you still learning…

Hi I am paula thank you still learning it's hard to do the cards with out instead sheet. Love my egg.

30 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Paula,

Thank you for taking a bit of time to leave us a five-star review! We're sorry to hear that you are having a bit of trouble interpreting your cards. Our website has many resources you can use that should help you with those! Check it out here https://astrologyanswers.com/tarot/

We wish you all the best as you work through your new cards and continue on your journey!

Have a wonderful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 1 stelle su 5

Canadians should stay far away

Canadians should stay far away from ordering from this place. I placed an order on Dec4 as a Christmas gift and it didn’t arrive until Dec22. Mind you, the company claims to ship in “3-5 days” and claims that you can track your order with the Arrive app; both are lies. What you won’t find out unless you complain to customer service is that “3-5 days” is only if you live in the United States, if you live elsewhere it can take several weeks. There’s no option to choose your shipping method, so you can’t ask for your purchase to arrive faster even if you’re willing to pay. When your purchase arrives at last, it’ll be ripped up and basically impossible to give as a Christmas gift (Facebook won’t let me post pictures of the damage). And then they’ll offer to send you a replacement of your purchase only AFTER they try to pretend that they can’t find any record of you buying anything, because they don’t actually want to give you your money back at all. So now I’m waiting for something I don’t want to arrive in the mail after Christmas, when I won’t care anymore. There are better businesses elsewhere, I wish I read reviews before wasting my money here.

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Eva,

We're sorry to hear that you have not enjoyed your experience with Astrology Answers. We strive to provide the best experience for products and services, which is why we do have a 4.5 Star Trustpilot rating; however, based on your review, there is clearly room for improvement in how we manage our integration with outside platforms like Shopify.

It appears this is where the breakdown in shipping and account information stems from, and we truly apologize for the confusion. After locating your information through the platform, we've refunded the full amount of your purchase- you should see the funds in 7-10 business days. The replacement deck is still on the way to your gift recipient, free of charge.

Thank you for taking the time to leave us this actionable feedback, we do sincerely appreciate every opportunity to improve.

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

It arrived efficiently and is very…

Both my reports arrived efficiently and are very in-depth and insightful very glad I purchased it

7 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Margie,

We're so glad to hear that you are happy with your purchase! Thank you so much for taking a minute and leaving us a five star review.

We appreciate your feedback and wish you all the best as you go forward on your journey!

Have a nice day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

This is a miracle !!

This is a miracle !!

I believe that the universe has sent us gifts of our spiritual inclination and when we connect this kind of people it unveil the hunger of our soul to dig it more deeper !! And yes your guidance resonates my personality and my soul !! I am 100% believe what your reading about me as my whole persona Thank you so much and God has a purpose of connecting me !!

Bright Blessing ,

Elenita

13 novembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hello Elenita,

Thank you so much for leaving us such a nice review! We are so happy to hear that Astrology Answers has been able to make such a positive impact on your journey.

We are wishing you all the best as you continue to grow and learn.

Have a wonderful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 1 stelle su 5

Waste of money & you time!!!

I placer an order, but did not receive my reading according to what has been promised.
The excuse was IT problems..... ok, Can happen!
I asked if they Found my birth town... No, but they were still able to send me a reading...???
This is a waste of Money, time and Your good intentions of working deeper with Your insights.
I recommend..... pay a bit more a astrolog f2f, it pays off in the long run, this is a rip off!!!
I afsked for my 60 days Money garantee and She confirmed my money Will be on my Card in 3-5 days, hope it is true!!!!!!
First She said I could g’et 50% off, then I knew, this is wrong!!!!
Sad business they are running, since they are working with people WHO Will like to work with Their inner peace.

8 novembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Liselotte,

Thank you for taking the time to reach out to us! We'd love to help you address your concerns, but unfortunately we cannot find any record of your name in our sales database, report generation file, or customer service center. Without any record of you in our system, we cannot pull your file to resolve this situation.

Our Happiness Manager would love to speak with you directly and see if there is another name or email address on file, in order to get to the bottom of your review. Please reach out to happiness@astrologyanswers.com and hopefully we can make sure everything has been handled to your satisfaction!

Talk soon,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

Wonderful service

I have been receiving guidance from Astrology answers for a few years and their accuracy, service and support has helped me in many areas of my life and I would thoroughly recommend their services. Truly wonderful service.

7 novembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Meryl,

Thank you for taking the time to share such kind words with us! We are so happy to hear you've enjoyed your experience with Astrology Answers over the years- we always value hearing what a difference we can make in the lives of our customers.

Our team deeply appreciates the feedback we receive from our members, and we hope to hear more from you as you continue to explore within our community!

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

I can't believe how much better I feel…

I can't believe how much better I feel and I'm so excited about my future

30 ottobre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Laurence,

Thanks for taking some time and leaving us a 5 star review. We're so glad to hear that Astrology Answers is having such a positive impact for you.

We wish you all the best as you continue on your journey!

Have a great day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

Believing is just the beginning

At first I didn’t really think this was legit just a scam but after singing up. I realize the information is for real. Reading about myself that’s not possibly known from anyone could be so on cue it’s a little scary. I am still learning finding the answers I’ve been searching for over a decade. So much insight thank you.

29 ottobre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

POSITIVITY

As soon as I clicked on to Astrology Answer, I felt at hone. I know that they were right. So many thinkgs to practise, I only have an hour a day to read. I’d like a way to. Listen as i work. Can I get a audio version of all my books and lessons. I know that to change is so hard. We are given all the answers from a TEAM of experienced spiritualists. We win before we even start.😇 I recommend this awesome Team at Astrology Answers.. So really just do it . Jo this is why its 5 stars for me

27 ottobre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi there Jo-Anne,

We're so happy to hear about your experience with Astrology Answers so far! Thank you for taking some time to leave us a 5 star review and give a bit of feedback with it.
We strive to provide our customers with great tools to help along their journey and we appreciate your suggestion for audio versions. We will pass your suggestion along to our customer service team!

Thanks again and have a great day!
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

I have had to be open with myself and…

I have had to be open with myself and acknowledge some rather unpleasant behaviors, but i'm open to the possibilities that change can bring. I'm new to this, and haven't been able to delve into my product, but so far so good!

23 ottobre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hey Stephanie,

Thanks for taking some time and leaving us a 5 star review! We're so happy to hear that Astrology Answers is helping you as you begin your journey.

We wish you all the best as you further explore, change, and learn!

Have a great day,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

I've been a follower of my own…

I've been a follower of my own astrological information for yrs. I have my first chart done professionally in June of 1986. Since then, when I listen to the recorded session it simply amazes me because of its accuracy. Now I've done it again through Astrology Answers. It just amazes me how true and accurate they have been with so little information about myself. So much personal information found in my chart has helped over the yrs, and again currently for me to become a better person and an improve version of myself. It takes work to be a good person and a successful professional. Having my chart done has helped in my life's journey to be my best self. Thank You

19 ottobre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi there Richard,

Thank you for taking some time to leave such a nice 5 start review for us! We're delighted to hear that Astrology Answers is helping you find so much meaning and guidance in your life.

Our team genuinely appreciates your feedback and we strive to provide the best services and products that we can to help you on your journey. Wishing you all the best as you continue and we look forward to hearing more from you in the future!

Have a great day,
The Astrology Answers Team

Valutata 2 stelle su 5

Jeg har afmeldt min abonnements og…

Jeg har afmeldt min abonnements og venter return af penge, men jeg får stadig tilbud tilsendt, har prøvet at kontakte kundeservice mange gange men får nogle mærkelige svar, jeg synes ikke de har tjek på deres mails, jeg er ved at blive bekymret over deres troværdighed

12 ottobre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Evi,

Thank you for taking the time to reach out to us! We're sorry to hear that you are so frustrated by this situation; however, our records indicate that we have processed full refunds for all the products and services that you requested them on. If you have not received the money, please contact your banking institution.

As for your email subscriptions, those show as being cancelled in our systems the same day your refunds were issued. You should not be receiving promotional emails from Astrology Answers any more. We hope this answers any questions you had!

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Valutata 4 stelle su 5

Excellent response team

2 stars because while I was satisfied with the purchased monthly forecast and the experts, I WAS NOT happy with my subscriptions.
I went to the support tab back in July 2019 and clicked the message us section and then the drop down menu to select my reason for contacting them. I typed out that I would like to cancel the transit period (3 payments of $29) but keep the $19 soul space subscription.
Well August 2019 I was charged for both the soul space AND the transit period. So again, I went to the support tab but this time choosing to call and cancel. Upon calling, I was informed that the messaging space DOES NOT work??? You have to call. So I was charged because of their misinformation and none professionalism. After calling again in Aug, they said it was canceled BUT yet again the subscription was charged in September 2019. So I called to cancel today (29th) and spoke with Desiray. Well after checking the Account & Billing section, it says both subscriptions are still on there. So I call AGAIN and speak with Labrashia who informs me the subscription has ran it's full 3 months and expired on the 20th (or so they say). But that the Soul Space was cancelled today by Mr. Hanson? Whoever that is, they better have cancelled my subscription. If not, I will change my rating to one star and write and continue to write negative reviews.

EDIT- After contacting them, they responded in a timely manner and we were able to get the details worked out. So I have now re rated at 4 stars.

29 settembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Tanara,

Thank you for taking the time to reach out to us! We're sorry to hear that you are so frustrated by this situation. All of our customer service channels should be fully operational, including live chat and email, and your request should have been handled accordingly.

Our Happiness Manager would love to speak with you directly and ensure that your subscriptions are properly cancelled in order to avoid any more bother for you. Please reach out to happiness@astrologyanswers.com and hopefully we can make sure everything has been handled to your satisfaction!

Talk soon,
The Astrology Answers Team

Valutata 1 stelle su 5

Scam. Incorrect information. Bad Customer Service

This company sent me an incorrect astrological sign, I am a Libra, not a Scorpio! I gave them every detail so that I would receive a thorough Transit Period Guide and then after I contacted them to correct it, they sent me a Happy Birthday message with my daily horoscope on September 23rd...???? When I dealt with customer service they did not fix the problem the first time (obviously) and then when I reached out the second time they said it was past the 60 day refund policy so they wouldn't do anything to help me. Then went on to say that my information was correct both times (wrong sign and wrong birthday so obviously incorrect Transit Period Guide). This is a scam. I would not suggest buying this to anyone unless they want to get random information that doesn't apply to their birthday or signs at all.

************* I read the feedback given by Astrology Answers and did what they said- there is no such website or department that deals with these matters and was emailed back after contacting their general "customer service" email address and was told the same thing I was told the first time. I did not receive a refund!! I didn't even get an apology (not like that helps me in any way) or for them to admit that their scheme we as completely false multiple times!!! This again shows how this company and their services are complete scams and their customer service (or lack of) is horrendous. They lied, gave me false information and fixed absolutely nothing (just wasted more of my time and annoyed me even more!!) by commenting on my review. ***************

26 settembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

October 7th, 2019

Hi Kirsten,

Our records indicate that instead of emailing myself directly at the email provided to you below in the first message, you attempted to contact our general mailbox again, where our agents did their best to help you. Given that we handle hundreds of emails daily, our general service agents are not necessarily briefed on every individual situation from our social channels.

I can assure you that we are not a scam, we DO have a dedicated customer service department, and when people reach out to us through the appropriate channels, we respond within 12-24 hours. We take our customer satisfaction seriously, and do not lie or "give false information" about people who work for this company.

If you'd like to contact me directly this time, as was suggested, my e-mail address remains happiness@astrologyanswers.com

Look forward to hearing from you,
Tristan, Happiness Manager
The Astrology Answers Team

September 26th, 2019
Hi there Kirsten,

Thanks for reaching out to us and letting us know what's happening. We're really sorry to hear that our product and services aren't meeting your expectations.

Our Happiness Manager would love to speak with you directly and see what we can do to rectify the situation. Please reach out to happiness@astrologyanswers.com and hopefully we can resolve this for you!

Thanks and talk to you soon,
The Astrology Answers Team

Valutata 5 stelle su 5

I am very happy with your service it is…

I am very happy with your service it is very helpful to my life.

17 settembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Astrology Answers

Risposta di Astrology Answers

Hi Barbara,

Thank you for taking the time to leave those kind words for us! We're so happy to hear you're enjoying your experience with Astrology Answers so far, and that we could help you on your life's journey.

Our team deeply appreciates the feedback we receive from our members, and we hope to hear more from you as you continue to explore within our community!

Have a beautiful day,
The Astrology Answers Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più