Aer Lingus Vacation Store Recensioni 

263
•
TrustScore 3 su 5

2,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

Probably a good choice for simple situations but not at all good for complicated ones. Multiple calls and emails to get things straightened out, including a computer glitch that wouldn't let me retrie... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Have used Aer Lingus Vacation Store several times with excellent experiences. This time I found out 2 weeks before departure that the trip was actually run by Cosmos Tours. If I had known that 8 mon... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Impossible to get in touch with anyone there by phone without a minimum 30 minute hold! Amazing no one ever figured out how to have the caller leave a call back number to be reached in turn when staf... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

Old 757 200 aircraft Bulk head seats with zero storage and limited leg room considering I Paid for upgraded seats; Screen on bulkhead wall turned on bright entire flight - impeded ability to sle... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Tour operator

Scritti dall'azienda

Aer Lingus Vacation Store specializes in affordable, expertly designed vacation packages to Ireland and popular European destinations, combining round-trip airfare, accommodations, and more into one convenient booking. Featuring flights on Aer Lingus, Ireland's national airline, and connecting airline partners, we make exploring Ireland and Europe easier and a great value for travelers departing from the United States. From scenic Ireland road trips and Scotland getaways to multi-city European adventures, Aer Lingus Vacation Store offers a wide selection of air-inclusive vacation packages designed for different travel styles and budgets. Choose from self-drive Ireland vacations, traditional Irish Bed & Breakfast stays, castle accommodations, escorted tours, rail vacations, golf getaways, and multi-country European itineraries. Explore destinations including Dublin, Galway, Killarney, Edinburgh, London, Paris, Rome, and beyond. Our thoughtfully planned vacation packages bundle airfare, handpicked accommodations, and select experiences, with options that may include rental cars, rail travel, sightseeing tours, and transfers. Travelers can choose from pre-designed itineraries or customize select packages to suit their interests, schedules, and budgets. With booking assistance and 24/7 emergency support while traveling, our team is here to help make your vacation experience easier and more enjoyable. Discover the convenience and value of booking your flights, hotels, and more together with Aer Lingus Vacation Store. Explore Ireland and Europe vacation packages at AerlingusVacationStore.com.


Informazioni di contatto

2,8

Nella media

TrustScore 3 su 5

263 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,8

Tutte le recensioni

(263)

4 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

NOT WORTH THE RISK

***UPDATE 9/15/26 18:45PM EST:*** HA! Here I am on a public forum admitting I was "Wr-r-r-r-r-r-ong", as the Fonz would say. An Aer Lingus Vacation Store manager did INDEED call me at 10:06AM EST today. I found the vm. She left message including their Terms & Conditions. Much appreciated. The call came from a number I did not recognize, and I initially missed the voicemail. I was wrong about that portion of my update and am correcting it accordingly.

I have not booked anything with this travel company. Now, seeing that they received 2.2 stars (out of five), I will NOT book with them. My experience: Received an email notification there was a sale ongoing and would end tomorrow. I decided to see what they had. Long story short, when I went to book the "Fly-Drive" to Dublin, the initial advertised price was $899pp flying out of MCO on 10/19/26. Once I proceeded further, I was then offered (from aerlingusvacationstore.com) a "VALUE" promotion price of $199pp - "We are pleased to advise you that the price selected has been reduced. This lower price is presented here." Okay, cool. Goody for me! Then I hit the continue button and the price went back up to $899, with a message that deal had sold out. Ugh! Bummer. Ultimately, I had to go do something and ended up opening a new page later; to the same offer. Three times I did this. Huh. So, I reach out to them. Before I'm even done explaining the female rep interrupts me. Multiple times throughout our "conversation" Let's not forget her defensiveness. I'm not saying I was extremely polite throughout the entire conversation, but I was polite. I received multiple interruptions, talking over me, stonewalling, dismissiveness, excuses, defensiveness, denial, insults to my intelligence (are you sure? I haven't seen it - it doesn't come up on my webpage, maybe you are on a different website), her direct responses which made me feel as though my actual account of what I was seeing (and had proof of) wasn't believed, plus more. In the beginning of the conversation I had told this rep I had screenshots and could send them over. I didn't care about the $199 in the sense that "I HAVE TO HAVE THIS DEAL". I'm naturally a very curious person, I wanted to know what was going on. If I got the deal, BOOYAH! If I didn't, I felt the price advertised was still pretty good; especially since I didn't have to hunt down deals myself. I also wanted to know if they were aware of this issue. I did ask if they could honor the price (and this is where the fun began). My next question was to find out what could they do. Ha! With that argumentative call center rep, it was NEVER GOING TO HAPPEN. Now, am I a good Samaritan for being concerned about making sure they were aware? NOPE. But, it was no skin off my nose to call in and see if the deal was actually 'real' and if it wasn't, let them know.

Edited as of 18:54PM 9/15: My concern about the original customer-service interaction remains. Regardless of the pricing outcome, I don't believe a customer trying to explain an unusual website issue should repeatedly be interrupted, talked over or made to feel that what they're reporting isn't credible—particularly when they're offering screenshots showing exactly what they're seeing.”

10 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Rayginna:

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with us. We value all customer feedback and appreciate the opportunity to address your concerns.

When you initially contacted our customer service team, the agent was unable to replicate the booking experience or pricing you had encountered on our website. To investigate the matter further, you were asked to provide screenshots showing the price you had seen. Our agent also made multiple attempts to replicate the pricing independently. As we were unable to verify the lower price at the time, we could not honor it without first completing a further investigation.

Please be assured that we have also reviewed the call in question as part of our internal customer service review process.

As requested, a manager subsequently reached out to you directly to discuss your concerns. The call was placed today (September 15th) at 10:06am ET.

We understand that experiences can vary, and while the majority of our customers rate their experience positively—with 90% of our reviews receiving three stars or higher—we recognize that we did not meet your expectations on this occasion.

We remain committed to offering competitively priced travel deals and providing our customers with memorable vacation experiences. We appreciate you giving us the opportunity to review and respond to your concerns.

Thank you again for your feedback.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 5 stelle su 5

Excellent Trip to Scotland

I had to place a call twice with questions and both times the ladies on the other end helped me with professionalism and kindness. Never waited more then 5 minutes on hold. Our vacation was amaziing and priced right! My wife and mother came with me to Scotland and we had a blast. The hotels they picked were amazing!

30 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Eric: Thank you for taking the time to share your experience!

We look forward to welcoming you on your next vacation.

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

Awful

Awful. We should have booked everything ourselves. We showed up to a hotel exhausted with our luggage and vouchers from Aer Lingus Vacation Store, but the hotel had no reservations for us. Turns out Aer Lingus did not book the rooms, and the hotel sold out. Aer Lingus only had United States phone numbers and offices, so the hotel could not reach them during the checkin time in Ireland. Aer Lingus did not return calls or emails to its emergency number and webpage until hours after we booked rooms at a different hotel using our own credit cards, and they offered no explanation or assistance. Also, we could not contact the airline with any questions or issues, because it required the booking agent’s number and email address to get past the security questions, and the company did not provide us with the correct information. Many other unexpected issues arose, including sharing beds at most hotels. Would not recommend using this company, especially if you will be traveling between multiple cities/hotels and with a need for more than one room/bed.

12 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

JF: We're sorry to hear about your experience. In order to better address your concerns, please provide your booking reference number (beginning with AERL).

You can also reach us directly via the 'Help' tab on our website.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 5 stelle su 5

Jared and Kerrie were both so helpful!

Jared and Kerrie were both so helpful! Unfortunately we had to rebook our trip, but in a difficult moment for us they were able to make things easier. We so appreciated Jared’s clear communication and his enthusiastic and detailed tips about travel
In Ireland. Kerrie’s extensive knowledge of the rebooking process also made a big difference! Thank you both!

9 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Courtney: Thanks so much for your review!

We look forward to assisting you again in the future.

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

ZERO STARS-Avoid at all costs

ZERO STARS-Avoid at all costs. There are many reputable tour companies for Ireland, this is not one of them. We found out the hard way, “Aer Lingus Vacation Store” is not affiliated with Aer Lingus airlines in any way, which is incredibly deceptive.
We booked the Self-Drive Ireland with Cottage stay Killarney upgrade. The itinerary was disorganized and impractical , we ended up redesigning most of the trip ourselves and never used the final two excursion vouchers. Thankfully Ireland is amazing and we had a great trip despite this company, not because of them.
The first hotel (Absolute in Limerick) was great. The 2 bedroom “upgrade” in Killarney at The Brehon, however, was a shocker. Instead of a 2 bedroom hotel room we were booked to the long-stay apartments out behind the building, no breakfast included, and we were treated differently at the spa because we weren’t in the main hotel. Worst of all, although the trip was clearly booked for two people, the company inexplicably booked TWO of these huge two bedroom apartments (each could sleep 10+) for just the two of us, for four nights. The Brehon staff were as shocked as we were and even tried to relocate us, but couldn’t due to renovations.
I CALLED THE TOUR COMPANY to report all of this, NO ONE EVER CALLED ME BACK, NO RESOLUTION, NO ACKOWLEDGEMENT.
We ended the trip by skipping their last two vouchers and planning the rest on our own, which was the best decision we made.
If you book a vacation package clearly for two travelers on one reservation, and the operator then books two separate apartments for just the middle portion of the trip, especially after placing you together in all other hotels, any competent customer service team should have:
Caught the inconsistency at the time of booking,
Flagged it as a likely error, and
Reached out to you to confirm before issuing final documents.
That is a basic quality-control expectation for a tour company. Booking duplicate rooms with no reason, without notifying the traveler, is either a major clerical error that went unchecked or negligent oversight.
Even if it was intentional (e.g. some “package quirk”), they still should have communicated it clearly, because it affects cost, logistics, and expectations. Failure to catch or communicate it is a customer-service failure on their part.
Bottom line: deceptive branding, disorganized itinerary, ridiculous lodging “upgrade,” zero customer service for their overbooking of one couple. We had an amazing trip to Ireland, in spite of this company. DO NOT USE AER LINGUS VACATION STORE to book your vacation.

Edited to add after an immediate resonse due to my review here and with the BBB: Your quick public reply here is ironic, it’s the only response I’ve received. No call, no email, no actual communication. I first contacted you on October 14 while still in Ireland, giving your team four business days to fix the error, plus three more since I’ve been home. Nothing.
You’ve had a week to address a $500+ booking mistake. Telling customers to “be patient” after total silence is insulting.
If your quality control and customer service were as fast as your Trustpilot replies, none of this would’ve happened. The reviews speak for themselves, this is a two-star company with deceptive branding and negligent oversight. I’m just another one of your many victims of shoddy, unscrupulous practice.
Thank you for the clarification, I stand corrected that you ARE affiliated with Aer Lingus Airlines. How unfortunate, and frankly, how embarrassing, for Aer Lingus to have their name attached to such a disorganized, tone-deaf, and unresponsive operation. DO NOT USE THIS COMPANY

14 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Michaela: We are 100% affiliated with Aer Lingus Airlines. In fact, when you go to the airline website and click to view vacation deals, you are directed to our website. We are the airline's vacation package provider.

Per your conversation with one of our customer service agents, we are currently reviewing your case and will follow up with you.

Thanks for your patience during this process.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 3 stelle su 5

Very easy to book

Very easy to book, great bang for the buck, not easy to get a hold of customer service when problem arises, itinerary was pretty tight not leaving enough leeway between locations, some of the hotels were not 4 star as promised but they were all good enough.
It included upgrades at some hotels and breakfasts at all hotels. Overall worth it.

19 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Natallie: Thank you for your feedback which we have share with our team for their information.

We're sorry to hear that you felt that our customer service was difficult to reach. Our Call Center is open 7 days a week during specific hours and we have very low hold times. You can also reach us via the 'Help' tab on our website.

Overall, we are happy that you did enjoy your trip. We look forward to assisting you with future vacations.

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

Do Not Book With Aer Lingus Vacation Store

We were looking to book a trip to Ireland and Scotland and came across what we thought we were looking for with Aer Lingus Vacation Store. We booked the trip based on the price presented on the screen for flying out of Toronto Pearson airport. When we saw the amount on our credit card, we were shocked as it was $3,000 more than what was presented on their website. After many attempts to get an explanation from them, it was determined that the amount quoted was in US dollars and not Canadian. We were told if we checked the small print on a different page, you would see it mentioned there.
The package we purchased included hotels in Scotland with a point value of 1 through 5 (out of 10 being the most expensive). When we went to book in Scotland months in advance, there were absolutely no hotels in any city in Scotland that was not a 6, 7, 8 , 9 or 10 and for every number above a 5 you could book, but would be required to pay 10 pounds per person for each increase above 5. So for example if you wanted to book a 7, it would be 20 pounds per person per night. We could not believe that they include accomodation that basically didn't exist. This was very frustrating.

26 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Patricia: Thank you for your feedback.

We apologize again for the misunderstanding regarding currency expectations. While we understand there may have been an assumption that your vacation rate would be in CAD due to selecting a Canadian departure airport, we have reviewed the relevant calls and can confirm that our customer service agents addressed your inquiries appropriately and professionally.

Regarding the B&Bs in Scotland, we do provide details on supplemental costs associated with different accommodation categories. Additionally, our vacation package pages include a note encouraging guests to broaden their search area within a region to access more availability and options.

We sincerely hope you were able to enjoy the beauty and experiences of two wonderful countries.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 3 stelle su 5

Mixed Experience

Mixed Experience – Beautiful Castles, Poor Communication, and Misleading Marketing

We recently booked the "Castle Stay" tour through Aer Lingus Vacation Store, which was supposed to include three castle stays and one hotel. While parts of the trip were truly wonderful, the overall experience was a mixed bag—and the customer service left much to be desired.

Let’s start with the positives: Cabra Castle and Lough Rynn Castle were exactly what we hoped for—rich in history, stunning architecture, and a memorable experience for the whole family. These truly felt like castle stays and received glowing reviews from us.

Hotel Woodstock, although not a castle, was a very nice stay. The service and accommodations were great—but let’s be clear, it’s not a castle. Including it in a “Castle Stay” package feels like stretching the truth a bit.

The biggest disappointment was Dunboyne Castle. This is not a castle stay in any real sense. There’s an old building at the front with no access and no history shared. The rest is just a generic hotel. If you’re going to market something as a castle, it should feel like a castle. Dunboyne doesn’t.

Booking was another frustrating part of this experience. We booked in August for a family of four. Somehow we ended up with the dreaded "bathroom seats" on the flight over—uncomfortable and noisy. We tried to add an extra day to the trip and were met with weeks of radio silence, broken promises, and three different calls before someone finally stayed on the line long enough to help. By then, we were told it would cost $2,200 to make the change. It felt like if we had been helped promptly the price might’ve been more reasonable, but who knows? Once your payment is processed, their customer service basically disappears.

We made the best of the trip and enjoyed Ireland itself, but if you're booking the "Castle Stay" package, just know that only two of the four places are truly castles. The rest either don't qualify or are misrepresented. I’d strongly recommend they rethink the name of the package to better reflect what’s actually being offered—and drastically improve their follow-up support.

21 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Kerrie Morrow is great!

Kerrie Morrow helped me book my trip with my sister. There were so many changes I had to make at such short notice and Kerrie was absolutely amazing. Not only did she take the time to help me fix things, she called me back promptly, and did everything she could to make my experience as easy as possible. If you need help finalizing your trip she’s the one to ask for!

21 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Be wary of quoted price

Just booked a trip to Paris, London & Amsterdam and was for 3699 each after being told the original quote of
3199 each was no longer available, I booked it anyway only to find out 3 days later that they are still selling the trip at the 3199 price. Hopefully the trip will be worth it , but I feel like I was taken . So be wary

8 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Larry: Thanks for your feedback.

When a price changes that usually means that the air fare has changed. Since we do not hold block space on every flight, each booking is subject to the pricing at the time of booking.

With that aside, we hope you received our voice message advising that you actually qualified for a sitewide promotion that we were offering. Your rebate was processed on December 13.

Thanks for booking with us!

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 5 stelle su 5

Perfect trip - absolutely no hitches

I just got back from an 8 day" Scotland by Rail" trip through the AerLingus Vacation Store and it was beyond perfect - not even a hint of a snafu in the entire experience. Our flights, pickup from the airport, hotels, train vouchers, and ride back to the airport went off without a single hitch. My sisters and I are ready to book our next trip, We were booked into very central (and very comfortable and clean ) hotels in the cities we stayed in and all hotels included huge breakfasts. Our train vouchers were easy and accurate and the train rides were comfortable with gorgeous viewing of the countryside. I went on this trip with my 2 sisters and we've all agreed that this was probably the most snafu-free trip we've ever taken. Can't wait to take another trip through AerLingus Vacations

6 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Mary: Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to hear that your trip was a success and we look forward to assisting you with future vacations.

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

Avoid Aer Lingus Vacation Store

I was unable to travel because of a fractured hip. Aer Lingus was not very accommodating but after a lengthy dispute it agreed to provide a voucher minus $388.00
insurance deduction to which I agreed. When I attempted to redeem the voucher,using a coupon sent to my e-mail. I was told by this travel agency that because I had a voucher that I could not use the coupon. Aer Lingus Vacation Store has my money but refuses me to get the discount provided by the coupon.
I wouldn't use this agency. I don't understand why the coupon can't be used by those whose money it already has but offers this discount to those whose money it doesn't have.
My advise would be not to deal with it. Lots of reputable travel agents with whom you can book.

6 settembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Peggy: We hope you are recuperating nicely.

In regards to your trip, you declined travel insurance at the time of booking which essentially indicates that you agreed that your trip was non-refundable/ non-changeable.

As an exception, we waived this policy and offered you a generous travel credit as a gesture of goodwill. Our travel credits typically do have guidelines which we are allowed to put in place. As such, travel credits are not combinable with any special promotional discounts.

Thanks for your understanding and appreciation.

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 5 stelle su 5

Very affordable!

Very affordable!! And everything went great! We flew to Ireland from Boston in early December of 2023. We had a group of 8 people (four couples). We were all surprised at how nice the hotels were and how smoothly everything went. We will definitely book through this company again.

1 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Ginger: Thanks so much for sharing your positive experience.

We are happy that your trip was a success!

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 5 stelle su 5

We choose a AerLingus Rail Pkg out of…

We choose a AerLingus Rail Pkg out of Boston. Flight an hour early into Dublin. Six nights in four star hotels. Yes we had to figure logistics to rail stations. Great to go our own pace for almost 80 year olds. We went to Cork and Killarney. Took a Viator tour of Ring of Kerry, extra but worth it. November 1-8, 2023. Great value

1 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Nat & Jim: Thanks for your positive review.

We are thrilled that everything went well and we look forward to assisting you with future vacations.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 5 stelle su 5

Pleasantly Surprised - wonderful trip

Despite anxiety over reading poor reviews about Aer Lingus Vacation store, our entire vacation to Scotland was perfect from beginning to end with no problems at all. The Market Street Hotel exceeded our expectations, our hotel transfers were prompt and the drivers were helpful and very informative, all of our chosen activities were great, the trip vouchers were all accepted, our airline seats were fine, and that would be the only advice I'd offer, after AerLingus airlines established our confirmation/number, a few days after booking through the vacation store, I called the airline directly, they looked up our locater number and they were able to assign us seats next to each other on our main flight and our connecting flight- and although we couldn't pick a specific row, she told me what seats were together, that were available to us, there were a few, and she let me choose from that- so we had alittle say in that and most important, we sat together- you just need to plan and be proactive- if you dont do this, you will just randomly be assigned to any available seat.

19 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

L. Cummings: Thank you so much for your positive review. We are so happy that your trip was a success and we look forward to assisting you with future vacations.

Best regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

We are still in Ireland and left the…

We are still in Ireland and left the Limerick City Hotel which was dirty, loud and no hot water. We purchased the vacation package with a bunch of activites it was all good until we realized the Hotel locations were hours drive away from the scheduled activites. Because of this were only 2 activites were possible. We payed for this package and are unable to go to the Moher Cliffs, Kilkenney Castle, Ring of Kerry Tour. Tonight we are at a Hotel in County Mayo for 2 days and 2.5 hours from Moher Cliff, over 3 hours to Ring of Kerry. We are not close to any activites we paid for and are the reason we came to Ireland. Thanks for ruining our once in a lifetime vacation!!

22 luglio 2023
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Dave: We apologize for missing this review as this is not used as our customer service platform.

We are sorry for the issues you had during your trip and for the fact that some excursions could not be taken. Please do reach out to our Customer Service Desk via the 'Our Services' tab on our website for further assistance.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 4 stelle su 5

Updated below original review:This company is not aer lingus

This company is not aer lingus. After a booking made for flight, car and b and b we realized within 10 minutes that we had included the car and b and b for 10 days not 6. The flight we wanted to keep for 10 days. I immediately called, and e-mailed. Everything was closed for the "holiday". I finally got hold of an aer lingus operator who told me that they could only address the actual flight. She gave me a number to reach the "store". Message machine full. No response from e-mail. Today I received an e-mail saying that the vouchers had been issued and I could call (yet another number) with any questions. The operator told me as rudely as possible that there would be no refund. I could return the car and not use three vouchers but no refund as I had not met the 24 hour limit. When I explained that I had been unable to reach anyone, she told me that that was untrue!!! Basically, she called me a liar!! I am stunned. I sent another e-mail asking for help, but I am not expecting much. This is not what I expected after seeing the Aer Lingus name.
Update
Upon reaching the company through the above mentioned e-mail, I received a very prompt and polite reply. They were able to make the changes that we requested/needed.
I have used the company before and had good results. If the vacation you want fits their specific offer, they are very trustworthy. I do, however, have to repeat that they are not Aer Lingus, and your vacation is not really open to the changes that you might usually expect to be able to make (even choosing seats on the plane). I am changing my rating from 1 star to 4 with the caveat that users should be absolutely sure of what they are booking.

10 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Virginia: We are disappointed to receive such a low review rating.

The Aer Lingus Vacation Store provides vacation packages for Aer Lingus Airlines' clients. When you are on the Aer Lingus Airlines website and click on 'Book' -> 'Vacation Store' you are automatically brought to the Aer Lingus Vacation Store website to browse vacation packages.

As you know we have addressed your concerns and made an exception to modify your booking as our vacation packages are fixed/not customizable.

In regards to the number you used to try to reach us please reach out to us and let us know what number that is because our toll free number does not have an answering service to leave a message.

In regards to your call with our customer service agent, we will review the call and use this as a trainable moment.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

Aer Lingus Vacation Store is NOT Aer Lingus.

My main complaint is that this is a travel agent and not connected to Aer Lingus. They are travel agents to several airlines. It is very deceptive to advertise travel deals on the official Aer Lingus website only to have the trip booked through a travel agent that does not have the same abilities as the airline nor give you the same rights as a passenger. If there had been an obvious disclaimer (or any disclaimer) that I was being redirected to a 3rd party I would not have made my reservation through Aer Lingus Vacation Store. I was tricked into buying the travel insurance even though I later learned that my fare class allows for cancellations already. Also I was not able to choose my seat. Due to a medical condition I will not choose a flight unless I can sit in the aisle. After booking I went back in to select my seat only to discover that the "best available" seat had been assigned to me by the window. You cannot undo this unless you pay $50/seat (which is $10 more than the current rate if I were booking today). Or you can wait until just before the flight and hope that there are some aisle seats that someone at the airport can assign to you. This is my 4th Aer Lingus flight this year. It is the second time I have booked with the Aer Lingus Vacation Store but only the first time I have realized what it is. I may have to fly another airline next time.

6 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Oconengr: The Aer Lingus Vacation Store is the official online tour operator fulfilling vacation package requests for Aer Lingus Airline clients. When you are on the Aer Lingus Airlines' website and you click on the 'book' -> 'vacation store' tabs you are correctly taken to the Aer Lingus Vacation Store website to view vacation packages. This is per our contract with Aer Lingus Airlines.

Thanks for allowing us the opportunity to correct the information you have posted.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

If I could give them 0 stars

If I could give them 0 stars, it's what I would do. I have had nothing but problems since I booked our 10 day trip back in August 2021. You don't know what their "cancellation" policy is until after you've booked the trip & taken out the trip insurance. I had to change my original date of departure due to surgery. I rebooked for 7/23/2022. Our flight 114 from Philadelphia last night was cancelled. When I called the Vacation store today to change the trip to August or September 2022, I was told they need 72 hours before the flight to make any changes. I'm not the one that cancelled the flight, I was then told my trip is now only 9 days, not the 10 I paid for. This is the worst company to deal with. They've got their money & you're stuck with nothing, If you cancel the trip altogether, you get nothing back, no matter what the reason. Hope anyone who has booked a trip with these morons doesn't have a travel partner that dies, because you are really screwed without a kiss. Hopefully we will fly out tonight & not lose another day in Ireland.

24 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

Cheryl: When booking on our website (as you did) there is a summary describing the benefits of the Travel Protection Plan and there is also a link you can click on to view the entire description of benefits. We 100% disclose this information prior to booking. In fact, we allow clients 48 hours from the time of booking to decide if they want to add this coverage.

That aside, we are sorry that you had to cancel your March 2022 trip with us.

In regards to your July trip. The airline canceled your flight - something we have all been seeing with all airlines - which is beyond our control. When this happens we cannot just move a client's trip ahead or rebook it for a later time due to the fact that our vendors (i.e. hotels, car companies, etc) expect to be paid.

When your flight was canceled it was suggested to you to reach out to the insurance company to determine if you have benefits for this situation. Please do so if you have not already.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Valutata 1 stelle su 5

Terrible Experience with no end in sight…

Terrible experience - with no resolution in sight. We have been experiencing difficulties with the vacation store postponed travel itinerary for 2 years - trying to reschedule our trip and have not been contacted with any flight or trip confirmation - and NO ONE to contact directly for more information. We’ve been told that “operations” or “airfare” departments will get back to me by the end of the week or within the next few days - and they don’t. How do we end this nonsense and get a refund? Even disclosing a personal health matter did not lead to any resolution. We are VERY frustrated, to say the least. Looking for guidance on this matter… thank you.

3 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Aer Lingus Vacation Store

Risposta di Aer Lingus Vacation Store

R. Doerr: We apologize for the delay with our response and for the difficulty you have had rebooking your long awaited trip.

Please see our email of May 25th (in response to your May 19th email) and respond in that thread.

Regards: Aer Lingus Vacation Store

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più