Accessories Warehouse Recensioni 

265
•
TrustScore 2 su 5

2,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I ordered something back in July 2023 and I'm still waiting!! I send emails every so often and I always get the same response... Your goods have been delivered, your tracking number will come up soon... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Pre ordered a PS5 on September 23rd. #1438 Will not answer phone calls or emails after trying numerous times, i just want a refund now. Promising items he can not deliver and then ignoring paying cu... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

This small business has gotten a lot of abuse because of complications resulting from PS5 sales, by no fault of their own, which is evident from the many one-star ratings. It sucks that the mentione... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Would be no stars if I could. Do not give any money whatsoever to this company. My 13 yr old son gave £462.32 for a Ps5 that never came. They stalled until after the 120 day limit for visa pass... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di elettronica
  2. anche in
  3. Fornitore di servizi di giochi al computer
  4. Negozio di videogiochi

Scritti dall'azienda

We’re one of the UK’s fastest growing gaming companies, aiming to make an impact in the gaming space - serving thousands of gamers across the UK. We believe that gamers are the backbone of this industry. Without them, we wouldn’t be able to do what we love each and every day. With competitive pricing, swift and free delivery on offer for hundreds of products, it’s our goal to make the thrill of games available to everyone in the easiest manner possible.


Informazioni di contatto

2,1

Scarso

TrustScore 2 su 5

265 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,1

Tutte le recensioni

(265)

0 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely appalling service ordered a…

Absolutely appalling service ordered a X-Box series X in February 2021 and after waiting 9 months still not revived it I have requested a refund to which I keep being told to request a claim back with my bank absolute nightmare have not received any refund awful company do not buy.

18 novembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Accessories Warehouse

Risposta di Accessories Warehouse

Hi Laura,

I have taken a look into this. Firstly we would like to apologise for not being able to fulfill your order, as one of the smaller businesses in this sector, unfortunately for us we were overlooked for a share of the limited supply of consoles as opposed to the larger retailers in the markert.

In relation to your refund, the reason you were informed to request a chargeback from your bank is because this is the advice our merchant bank has given out. This is because we are currently experiencing difficulties with refunds not processing. Upon asking our merchant banking partner for advice on the best way to refund our customers this is the advice they gave.

Due to this I am a little puzzled why you felt the need to leave a negative review, we will always try and work with you where we can. We understand requesting a chargeback is not ideal however given the current issues this is the best way of our customers to receive refunds in a timely manner.

I would be happy to discuss this further with you if this would be beneficial to you to get this resolved for you to your satisfaction, we are here to help.

Kind Regards,

Alexander Jeffery

Company Director
Accessories Warehouse

Valutata 1 stelle su 5

I WOULD NOT ORDER FROM THIS COMPANY…

I WOULD NOT ORDER FROM THIS COMPANY EVER!!!!!! IT IS A COMPLETE SCAM OF A COMPANY WHO WHEN I ORDERED A PS5 WAY BACK IN MARCH 2021 IT FAILED TO TURN UP AND AFTER MANY EXCUSES I ASKED FOR A REFUND IN AUGUST 2021 AND HERE WE ARE IN NOVEMBER AND STILL NO REFUND. 40 EMAILS BACK AND FORTH AND THEY KEEP TRYING TO TELL ME THEY HAVE REFUNDED MY MONEY BUT NO THEY HAVEN'T, A COMPLETE SCAM OF A COMPANY AND AVOID AT ALL COSTS EVER, IF I COULD GET AWAY WITH GIVING NEGATIVE STARS I WOULD AND ANYONE WHO HAS GIVEN IT A GOOD REVIEW ARE PROBABLY FROM THE WORKERS THEMSELVES TO MAKE THEM LOOK GOOD

17 novembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Potential scam

On the 1st of May 2021 I purchased a PS5 from this company, after not receiving item I had purchased they offered me a full refund on the 9th of October, which i have not received. The company has told me to get in contact with my bank which has been unsuccessful. If any staff member is reading this review I strongly suggest you get in touch as I have reached out many times and have not received anything back. One star service. potential scam!!!!!

11 novembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Still waiting for my refund!!

Still waiting for my refund!!! When I contacted customer care they didn’t reply and have been ignoring my emails but when I was paying €800 to their company they were quick to reply

5 novembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

NEVER ORDER FROM THIS "RETAILER"

NEVER ORDER FROM THIS "RETAILER"

preorderd a PS5 from this "retailer" promised on several occasions "you'll be in the next batch order" but nothing some 6 months later still nothing was given excuses of "chip shortages" and yet another retailer managed to secure me and deliver me a PS5 in just two weeks, I have asked for my money back and was promised it back in 10 working days again nothing more than an empty promise from this "retailer" I have now contacted my bank and they are working on getting my money back via chargeback, take my advice don't order from this joke of a "retailer" whatever you do!

1 novembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastic Service 5 stars

Having sent several texts for information about a phone and getting the answers i wanted very promptly....I placed the order and asked one last question about delivery and was told 7 to 14 days totally understand because of all the logistical problems at present. So i sent a thank you text for all the help and explained it was a matter of urgency and would really appreciate it if anything could be done to get it to me earlier imagine my surprise to get a message from Royal Mail this evening saying delivery will be between 8am and 11am tomorrow morning.... You've saved the day believe me brilliant customer service im a retail manager and understand the current difficulties so bravo !!!

12 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Still waiting for my refund.

One month after I asked for a refund for an Xbox Series X which never arrived, I am still waiting for my money. Like some others who've reviewed this company, I've been told about issues with merchant banks and received an email from someone who says he is the company director, but no refund. The latest email from them suggests I should attempt to get the money from my bank. They almost always respond to emails and are very polite and apologetic, but that's not the same as getting my money back. I appreciate that others have had no problems but I'm very disappointed.

12 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Best customer service I've ever had!!

Ordered PS5 but due to global chip shortage I cancelled order months later. The AW team were in regular contact with updates, sending news articles and other documentation to prove their situation and couldn't have apologised enough or done anymore. The customer service was incredible and super fast. I really wanted to give them my business as they had been so great with me but when I eventually asked for a refund it was processed immediately and they couldn't have been nicer about it. I feel sorry for the impact this shortage has had on their business as it is not deserved and neither are the negative reviews here. I will definately be using them again.

9 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

DO NOT AND I REPEAT DO NOT BUY FROM…

DO NOT AND I REPEAT DO NOT BUY FROM THIS COMPANY OR BELIEVE ANYTHING THEY SAY. I ORDERED A PS5 ON 27/03/21 AND PAID IN FULL AND WAS ADVISED AS SOON AS CAME IN STOCK I WOULD RECEIVE IT. BY AUGUST 2021 I STILL HADN’T GOT IT SO AFTER MANY RMAILS I ASKED FOR A FULL REFUND WHICH I WAS TOLD COULD TAKE UP TO 7 DAYS ON 17/08/21. THE REFUND WAS SUPPOSED TO BE PAID AS THEY INFORMED ON 24/08/21 BUT WASN’T, THEY THEN SAID WAIT A COUPLE MORE DAYS WHICH I DID BUT THEN I GOT AN EMAIL SAYING THEY WERE ON ANNUAL LEAVE, THEN ANOTHER ONE SAYING REFUNDS MADE ON 24/08 AND 25/08 HAD GONE “MISSING”. ITS NOW 1st OCTOBER AND I AM NOW BEING IGNORED AND STILL OUT OF POCKET. ALL INWANT IS MY MONEY BACK AND THAT IS NOT TOO MUCH TO ASK SURELY… AVOID LIKE THE PLAGUE

1 ottobre 2021
Non scritta su invito
Logo di Accessories Warehouse

Risposta di Accessories Warehouse

Hi Alfie,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with receiving your refund. We have taken a look into this and can see that we complied with your request for a refund when you requested. As explained to you we have experienced an issue with our merchant bank where it appears there has been an issue processing the refunds from the 24th to the 25th of August, this is something our merchant bank is working on rectifying as quickly as possible. The issue with the merchant banks is something out of our control as a company.

We do not go out of our way to ignore any customer communication, if your latest email has yet to be answered a member of the team will be with you shortly. As a small team of 3 we can't always answer emails instantly, we usually respond to all emails within a few hours however this can take up to 24 hours at peak times.

We want to work with you to ensure that the refund you requested is credited back to you. As you can see from our previous reviews we have always issued refunds to customers when requested, it has only been the dates that you have rightly specified and that we informed you of that seem to have been affected.

I want to help you personally with this to get this resolved for you. Please email in to us at sales@accessorieswarehouseuk.com with your order number so that I can deal with this personally for you. Please put in the subject "FAO Alexander Jeffery" and I will ensure that this is rectified for you.

Kind Regards,

Alexander Jeffery

Company Director
Accessories Warehouse

Valutata 5 stelle su 5

Terrific!

Accessories Warehouse has a terrific team. I received top notch customer service, consistent communication regarding my order, and a sense of professionalism that I wish all companies would deliver.

26 settembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Preordered a PS5

Preordered a PS5 and although the console never arrived there was regular and prompt communication informing of the delays and the reason for the delay (which was out of their control) and when I eventually asked for a refund it was quickly done. Despite lack of PS5 excellent customer service and communication

24 settembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Pre Ordered 2 ps5 console was informed…

Pre Ordered 2 ps5 console was informed that the suppliers had promised them for end of the month to no avail after waiting for a while I cancelled. refund was forthcoming and placed into my account within 2 weeks had updates though out .very helpful staff and hope to do business with them in the near future

24 settembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

No acknowledgement of order received…

No acknowledgement of order received and no e-mails to say there was going to be a delay to the stated delivery date.
None answers phone or responds to messages left to voicemail.
Not impressed at all.

24 settembre 2021
Logo di Accessories Warehouse

Risposta di Accessories Warehouse

Hi Richard,

We am sorry for the negative experience you had with us. We strive to ensure all customers have the best experience possible and in this case we have failed. We apologise profusely for this and will endeavor to improve our services.

In regards to a few of the points you have raised we always send out automatic order conformation and shipping confirmation emails to the email provided. We do find that sometimes these emails land in spam inbox. If you do not receive an order confirmation email please ensure to check your spam folder as this is usually the issue.

We do accept that we let you down with letting you know there was going to be a delay on your order, for that we hold our hands up and apologise. Our supply was disrupted due to a customs issue in which our stock was held for a number of weeks, we should have had better communication with you on this. We have taken this on board to ensure that this does not happen again.

In response to phone support, we are currently a company with 3 staff members, with only 1 staff member able to respond to phone calls or messages left via voicemail. Unfortunately the business got hit by Covid which disrupted this and left us without phone support. We should have placed a notice at the time that this was the case, this is something we have changed and will do in the future should anything similar happen again. Usually if you are unable to get a response via our phone number you can also get in touch with us at sales@accessorieswarehouseuk.com where we aim to respond within 24 hours, this is usually much sooner however with 2 dedicated staff on our emails.

We can only apologise for the experience you had with us overall, I can see that your order was received and I hope all is well with it. If you do ever encounter any issues please feel free to reach out and we will be more than happy to help you in any way we can.

We hope we will get the chance in the near future to show you that we offer a better service than the one you recieved.

Kind Regards,

The Accessories Warehouse Team

Valutata 1 stelle su 5

DON'T buy in this shop!!

DON'T buy in this shop!!! The worst shopping experience ever, still waiting for my phone bought 1 month ago and no answer from them, no refund received and no way to contact them

18 settembre 2021
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più