Jeg er kommet til at sætte det ind på et forkert firma - beklager uejligheden
Min oprindelige anmeldels med 1 stjerne skulle være på et andet firma der heder det samme.
Jeg har intet at udsætte på det her firma.
Beklager ulejligheden

Risposta di 3 Byg Tømrer Snedker Hovedentreprise ApS





