AAL recensioni

Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Super personale

Jeg skulle til et eurepærisk land så hurtigt som muligt i.f.m. et dødsfald. Takker være en helt ekstraordinær service fra Ålborg Lufthavns personale, med en masse ekstra servicee, særlige hensyn, og en kæmpe imødekommenhed klarede jeg det på rekord tid.

Dette er virkelig hvad jeg kalder service.

Tak!

P.S.: Læs i øvrigt også min anmeldelse at Billund Lufthavn. Da den er relevant for min bedømmelse at ålborg lufthavn.

Flabet og ubehjælpsom betjening i Aalborg lufthavns servicedesk

Efter at skulle anmelde forsvundet bagage modtog jeg ringe hjælp fra Aalborg lufthavns servicedesk. Hun var flabet og ubehjælpsom, og var tydeligvis ikke gearet til at yde kundeservice.
Jeg håber aldrig at skulle have noget med AAL's service personale at gøre igen.

AAL è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Chi siamo

Visita AAL

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.