Zepto recensioni

Zepto recensioni

Sufficiente
6.5

Candle in the wind

Nøj, hvor jeg savner Zepto - suk.

Min frue har stadig en fantastisk PC fra dem - og selv om den også let kan køre Vista og 7, så er den bestykket med XP endnu.

Du lyste klart i den tid du var her, Zepto, og jeg er blot ked af at vi ikke fik set mere fra din side. Jeg håber at idémændene bag, stadig får brugt deres initiativ og innovative sjæl

enkelt og uden problemer

42" TV kom med UPS som aftalt, enklere kan det ikke gøres.

Tæt på perfekt!

Blærbar 15mB mediemaskine alt ok. dog vil en mere solid "papkasse" være mere rigtigt, når man køber et kvalitetsprodukt .

Venlige, imødekommende - men helt utroligt langsomme når noget går galt

Har nu min 6324WD til reperation for 2. gang.

Første gang gik det rimeligt tjept, men desværre fik de ændret min DVD-RW til en DVD-R :-(

Her anden gang tog det dem 3 dage før de fik den registreret som "ankommet til Zepto", og den status har den så haft i 4 uger på trods af 2 opringninger hvor svaret var: "Den skal da bare fikses og ud af døren..."

Så konklusionen er:
"Deres support afdeling er umiddelbart dygtige, men alt for få til opgaven".
Dagens svar var: "Jeg kan se vi ikke er kommet til den dato endnu"... så... det tager altså 4-5 uger før de overhovedet kigger på de indsendte laptops... suk...

Uacceptabel service og kvalitet!!

Jeg købte mig en Zepto, da jeg havde hørt meget positivt omkring firmaet og dets pc'er. Da jeg så fik min Zepto-pc, var der en fejl i skærmen, så jeg ikke kunne se noget. Jeg ringede så derind og fik af vide, at det var ikke deres skyld, men min egen. Jeg sendte den så til reparation og der gik 3-4 uger hvor jeg intet hørte. Jeg ringede så derind og spurgte til den. Jeg fik så af vide, at de havde "glemt" den. Da jeg så, efter 8 uger og utallige sendte mails, fik jeg den så retur. Tro det eller ej, så var pc'en stadig ikke lavet. Det kalder jeg virkelig virkelig dårlig service!

Labtop M15B

Bestilte denne en mandag, men fortrød om onsdagen valget af processor.
Kontaktede salgsafdelingen (telefonen blev svaret omgående) "det klarer vi".
Jeg betalte merprisen og to dage efter lå der 2 pakker til mig på posthuset.
Den ene som oprindeligt bestilt og den anden som opgraderet. Det kan jo ske når jeg selv ændrer ordren så sent. 3 dage efter fik jeg den korrekte Labtop leveret + en taske, så SUPER !

Enkelt problem - hurtigt løst!

Købte min zepto maskine og fik efter 1 1/2 år et problem. Kundeservicen blev ringet op, og problemet blev løst på få minutter.

Super maskine!

Jeg ved godt, at virksomheden ikke er så aktuel mere. Men jeg vil lige sige, at jeg er rigtig tilfreds med min Zepto maskine. Der har aldrig været problemer med den i de 2 år jeg har haft den. Desuden fik jeg den til 8.000 (sat ned fra 13.000 (pga. 'gammelt' design), så det var en rigtig god handel)

Ringe produkt, men god service

Havde en zepto bærbar i knapt 2,5 år. Den var til rep 2 gange, men da jeg skrottede den, var meget andet defekt på den.
Supporten var tilgengæld glimrende, og supporterne er meget hjælpsomme.

Dårligt produkt, men ok service.

Min første Zepto bærbar var til rep. 4 gange inden for først garantiår, hvor jeg efter en del skriveri frem og tilbage fik en ny. Den kører endnu, men er ikke ret meget bedre end den forrige. Den har været til rep. 3 gange nu inden for 1½ år. Et meget ringe produkt.
Det skal dog siges at kundeservice er meget hjælpsomme og strækker sig langt for kunderne, desværre ikke nok til at trække i katakteren.

Rigtig god bærbar - ok pris - dårlig service

Blev presset til at købe udvidet serviceaftale med trusler om at de skulle have min bærbar i op til 1 måned, mindst 2 uger ellers.

Betalte jeg for at udvide min serviceaftale til Quick Repair kunne det gøres indenfor 24 timer..

Det hænger ikke sammen.

Skandaløs behandling

Det tog Zepto 4 måneder at levere en computer med de specifikationer jeg havde ønsket. Da den så kom, virkede den ikke. Jeg skrev til kundeservice to gange, men de svarede ikke. Jeg ringede til dem, men efter 45 minutters ventetid, gav jeg op. En uge senere, sad jeg køen igennem, og efter 50 minutter kom jeg igennem til en ansat, der hurtigt instruerede mig i et par småreparationer jeg selv kunne lave. Det virkede ikke, så næste dag måtte jeg igennem de 50 minutters kø igen, og så røg den til reparation. En måned senere kom den tilbage. Der var nu gået 6 måneder (!) siden jeg bestilte computeren, og jeg fik ikke så meget som en undskyldning. Heldigvis har den virket siden...

Zepto var gode engang. Det er de bestemt ikke længere

Bare genrelt halvskidt.

Halv dårlig kvalitet og halv dårlig service.
Har 2 zepto TV, som bare ikke ikke er særllig gode, og flere ting gør ligeså stille i stykker på dem. 1 ny zepto bærbar. Den er bare ikke i orden.
Jeg har 2 gamle bærbare fra dem, dengang var det 5/5. superrent firma og kvalitet.
Men jeg skifter sted nu. De er bare for allaround dårlige nu.

Lækker computer, når den virker...

Jeg har haft 2 bærbare pc'er fra zepto, den ene køre jeg stadigvæk på.

Begge pc'er har levet 100% op til mine forventninger ydelses mæssigt.
men desværre har de begge haft tendens til at gå i stykker konstant.

den første røg ind og ud fra reperation 3 gange, hvilket ihvert fald betød at jeg stod uden computer i 4 måneder i alt.
jeg fik heldigvis mulighed for at få en computer til samme beløb som den gamle, hvilket jeg gjorde.

den har nu også være til reperation 3 gange og har kostet 6 måneders vente tid!!
og nu er de så gået konkurs. Pc'en køre endnu, men jeg frygter det værste er lige om hjørnet.
og så er der sku ikke nogen hjælp at hente..
3 stjerner for en klasse computer, når den virker.
får ikke mere fordi at service er ikke god nok, og fordi at produktet absolut ikke er robust.

Dårlig service og dårlig produkt!

Bestilte en bærbar computer fra Zepto og da jeg modtog den var der et hav af fejl i den. Jeg sendte den til reparation og det tog 3 måneder. Den virker stadig ikke, og det eneste jeg fik at vide når jeg ringede ind til Zepto var, at de ikke kunne gøre noget og jeg kunne ikke få mine penge retur. Først da jeg truede dem med forbrugerstyrelsen, så fik jeg computeren igen. Kan godt forstå konkursset, da servicen og kvalitet overhovedet ikke er acceptabel.

den værste

lorte virkesomhed og service, kan godt forstå i gået konkurs, jeg har stadig ik fået min computer fra jer!

Topprodukt!

Jeg modtog min Znote M15b med tilføjelser, en uge efter jeg havde bestilt den, hvilket jeg syntes var helt fint. Servicen hos Zepto oplevede jeg et par gange da jeg ringede med spørgsmål og tillægskøb, som jeg uden problemer fik hjælp til. Meget venlige og hjælpsomme.
Computeren er efter min vurdering et rigtigt godt køb. Lækkert design, minimal larm og i det hele taget en fornøjelse at bruge. Jeg synes jeg har fået meget for pengene og kan bestemt anbefale Zepto.

Forkert computer efter 3 ugers leveringstid.!!

Jeg bestilte en notebook ved zepto til min kæreste, sammen med en tilhørende taske og office pakke. Der gik lidt kludder i det med betalingen, hvilket osse var min egenskyld.
Men zepto var 3 uger om at få min ordre sendt afsted, og da computeren så kom stemte embalagen osse overens med det jeg havde bestilt. Der manglede dog en taske jeg havde fået med oven i prisen, og office pakken var heller ikke med. Men da min kæreste åbner pakken viser det sig at det ikke er den rigtige bærbar der er i kassen.. Det er en 10" i stedet for 11" som jeg har bestilt og betalt for. Efter 3 ugers leveringstid forventer man at det der er en ens pakke osse stemmer overens med det der er i den. Dette var ikke tilfældet her.

Fin butik

Har købt fire bærbare ved dem, og har kun været problemer med den ene. Det var en af de gamle modeller som desværre var fejlbehæftede, men jeg fik den repareret på en rimelig tid. De to jeg har købt fra den nye serie har virket upåklageligt, leveringstiden var dog desværre ca 2 uger for begge.

FARE ZEPTO!!!! Køb aldrig deres produkter.

1. Da jeg fik min bærbar var den fuld af fejl. både hardware og design belægningen tog i mod skidt og den kunne ikke rengøres. skærmen når den er sammenklappet ligger på tastaturet så der kommer mærker.
Der var fejl i hardware den kunne ikke tænde uden der var isat strømkabel selvom batteriet var fuldt opladet.
2. Sendte den til reparation hvor jeg gennem hele forløbet blev fodret med leverings datoer de ikke kunne overholde. jeg sendte min computer den 23-9-2009 og den blev først sendt tilbage den 10-11-2009 det er simpelthen uagtceptabelt.
Jeg handler aldrig hos zepto igen, og jeg vil gøre alt for at ingen i min omgangskreds begår samme fejl som jeg.

Zepto Computers A/S Supporto

Visita Zepto