Zalando recensioni

Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Hun fout jou verlies

Ik heb vorige week 4 paar schoenen besteld met een kortingscode. Vandaag kreeg ik deze schoenen eindelijk binnen.... 3 paar hiervan helemaal prima alleen nummer 4 :s totaal de verkeerde schoen! Aangezien er niks op de site te vinden was over verkeerd geleverde artikelen maar even gebeld. En ja hoor stuurt u het maar terug dan krijgt u uw geld terug en dan moet u nieuwe bestellen. Mijn opmerking over dat ik dan andere schoenen zou terug sturen dan op de pakbon stond werd alleen beantwoord met een lange stilte en daarna het ingestudeerde riedeltje over hoe ik via de website een product moest retourneren. De nieuwe bestelling was dan wel zonder kortingscode natuurlijk. Ik krijg daarna wel een mail als blijk van excuus dat ik €10,- korting krijg bij een bestelling van €30,- heel fijn want de schoenen die retour gaan zijn maar zo'n 20 euro. Het stelt mij erg teleur dat elk bedrijf een normale omruil afhandeling heeft maar dat zalando vanwege technische dingen dit niet normaal af kan handelen. Misschien verstandig om van de winst eens te investeren in iemand die dit kan oplossen. Eerst moet je nogmaals geld gaan uitgeven voordat je je geld terug krijgt en hoe lang gaat dit duren voordat het er is?! Ik ben zwaar teleurgesteld in deze webwinkel ik ga weer terug naar de betrouwbare webwinkels

Beste E,

Wat vervelend om te horen dat je zo teleurgesteld bent in Zalando. Wij hebben hierbij je feedback genoteerd. Wij vinden het erg vervelend dat je verkeerde schoenen geleverd hebt gekregen. Als compensatie hebben wij je een aantrekkelijke kortingscode toegestuurd. Helaas waar mensen werken worden fouten gemaakt, wij gaan ervan uit dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij hopen daarom ook je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze webshop.

Ontevreden en teruggestelde klant

Ik heb vorige week pumps besteld bij zalando lounge
Het ging om merk Buffalo Londen, heel blij met lopende actie.
Na paar dagen waren ze binnen, pasten super ( tenminste rechter schoen ) was enorm blij met mij nieuwe aankoop!!! Ik pakte tweede schoen uit de doos en blijkt ook een rechter schoen te zijn, ik dacht 'kan gebeuren ' en ik bel naar klanten service.
Ze konden alleen hun excuses aanbieden en mijn geld terug storten, ik was natuurlijk er niet mee eens want ik ben blij met mijn nieuwe schoenen. De medewerker zei dat de actie is afgelopen en dat hij niet weet en niet wil uitzoeken waar het mis is gegaan.
Al en al ik moet de pumps terug sturen, ik ben heel teleurgesteld in de service die zalando aanbied!
Ondanks dat ik vaak bij zalando heb besteld ben ik nu wel een ontevreden klant.

Als ik via hier bestel, gaat het goed en mét korting!

Ik bestel vaker bij Zalando en meestal verloopt dit probleemloos, tenminste, ik weet niet of het toeval is, maar steeds als ik via http://www.checkfashion.nl/kortingscode-zalando bestel, gaat het goed. Daar kijk ik altihd eerst even of ik nog met korting kan kopen!

Beste Morillo,

Dank voor je positieve feedback. Het klopt inderdaad dat wij regelmatig aantrekkelijke kortingen uitdelen. Ben je bijvoorbeeld al lid van onze nieuwsbrief? Via deze weg blijf je op de hoogte van acties en worden er regelmatig leuke kortingscodes uitgedeeld.

Jacob@ Zalando Service

Super!!!

Kosteloos verzenden, retourneren en achteraf betalen.Wat wil men nog meer?

Zeer tevreden met zalando.

Beste Anna,

Dank voor je positieve feedback. Wij hopen je snel weer te mogen begroeten op onze webshop.

Nemen klachten niet serieus

Ik had een bestelling geplaatst. Deze was goed ontvangen en ik was er blij mee. Totdat het artikel al na 1x dragen scheurde midden op de stof. Ik heb hiervoor een klacht ingediend (4 februari ) en ik kreeg een reactie of ik foto's van het artikel wilde sturen (6 februari). Dit heb ik direct gedaan en kreeg hierna geen reactie meer. Vervolgens op 25 februari een mail gestuurd dat ik het belachelijk vond dat ik nog niets had gehoord en dat ze dergelijke klachten toch wel serieus moesten nemen. Ik kreeg binnen een aantal uur antwoord met 2 oplossingen. Ik kreeg een gedeelte teruggestort voor reparatiekosten of ik kon het gehele artikel retouren. Helaas was het laatste geen optie omdat ik met vakantie dit niet binnen de genoemde 2 weken kon realiseren. Dus ging ik maar voor de vergoeding. Inmiddels zijn wij weer 3 dagen verder en ik ben benieuwd of ik nu pas antwoord krijg als de 2 weken verlopen zijn! Wat een waardeloze klantenservice. Ze moeten vooral zo doorgaan, hier behouden ze geen klanten mee.

Beste Maria,

Dank voor uw bericht aan Zalando. Op het moment maken dat u aangeeft akkoord voor een tegemoetkoming in de reparatiekosten dan maken wij het geld zo snel mogelijk aan u over. Afhankelijk van uw bank en het internationaal betalingsverkeer duurt het enkele werkdagen voor dat het daadwerkelijk op uw rekening staat.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via onze hotline: 0800-020 11 38

Jacob@ Zalando Service

Kosteloos verzenden, retourneren en achteraf betalen.

Tot dusver ben ik tevreden met zalando. De webshop heeft leuke kleding en ik vind het prettig dat het kosteloos verzonden wordt en je de kleding tot 100 dagen gratis kunt retourneren. De mogelijkheid om het bij een postkantoor te laten verzenden vind ik ook erg prettig, want hoe vaak gebeurt het niet dat je naar de buren moet voor je pakketje omdat je niet thuis was. En als de buren dan ook steeds niet thuis zijn wordt je geduld wel op de proef gesteld. Heerlijk dat je het wanneer jou dat uitkomt bij een postkantoor kunt ophalen. Wat bij andere webshops nog wel eens het geval wil zijn is dat je voor de optie ''achteraf'' betalen moet betalen. Zalando hanteert hier geen kosten voor.

Wat ik wel mis zijn ''spectaculaire' kortingen van 70 / 75 %. Er zijn maar weinig sale items die echt zo geprijsd zijn. Bij een andere webshop heb ik al heel wat merkartikelen in deze categorie gekocht.

Nooit problemen.

Eerlijk gezegd.Ik bestel al meer dan 1 jaar bij Zalando en ook bij de lounge van hun.Ik heb nog nooit 1 probleem ondervonden.Ik betaal altijd 2 weken later en ik kan altijd retourneren.Dan betaal ik gewoon de artikelen die ik houd als het aparte bestellingen zijn of ik betaal alles en zij betalen terug.De leveringstermijn klopt bijna altijd.Nu heb ik soms mijn twijfels bij de adviesprijzen van de lounge.Ik kocht laarzen van Tamaris die van 280€ afgeprijsd waren naar 90€.Dit lijkt me sterk omdat ik nog nooit een paar laarzen van Tamaris aan die prijs zag.Maar bon,de laarzen zitten zalig en ik ben blij!Wat ik niet netjes zou vinden van jullie is dat jullie enkel positieve beoordelingen publiceren.En ik hoop wel dat de werknemers ondertussen beter behandeld worden!

Hi Sue,

Dank voor je positieve feedback we kijken er naar je weer te mogen verwelkomen op onze webshop!

Groeten Jacob@ Zalando Service

Stel oplichters! Niks bestellen!

Ik had iets besteld met een kortingscode waarmee ik €20,- korting zou krijgen bij een besteding van minimaal €100,-. Ik had 4 pakjes met 3 onderbroeken besteld en een muts. Toen ik mijn bestelling ontving, bleken de onderbroeken veel kleiner uit te vallen dan 'normale' onderbroeken. Omdat ik de onderbroeken toch graag met €20,- korting in een maat groter wilde, belde ik met de klantenservice. Daar werd mij op een rare manier verteld dat dat niet kon. De kortingscode was slechts één keer geldig, ook als je exact dezelfde artikelen zou bestellen in een maat groter. Ik had de onderbroeken maar in beide maten moeten bestellen en vervolgens hetgeen dat ik niet wilde terug moeten sturen... Dat is toch geen service?! Ik heb nog eens gekeken bij de voorwaarden van die kortingscode en daar staat het volgende:

Geldig op Zalando.nl van 31/01/2014 t/m 02/02/2014. Met de kortingscode EINDSALE10 ontvang je € 10 korting bij een minimale bestelwaarde van € 50. Met de kortingscode EINDSALE15 ontvang je € 15 korting bij een minimale bestelwaarde van € 75. Met de kortingscode EINDSALE20 ontvang je € 20 korting bij een minimale bestelwaarde van € 100. De kortingscodes zijn uitsluitend geldig op afgeprijsde artikelen. Maximaal één kortingscode per bestelling en klant. Sommige merken kunnen uitgesloten zijn. Zalando Lounge- en partnerartikelen zijn uitgesloten. Niet geldig in cominatie met andere acties of kortingscodes. Niet inwisselbaar voor contant geld.

Ik heb hier voor de zekerheid ook nog een print screen van gemaakt. Maar de 'vriendelijke' medewerker van Zalando.nl wilde mij geen korting verschaffen op dezelfde bestelling in een maat groter. Ik moest mij maar abonneren op de nieuwsbrief, want daar kwamen ook wel eens kortingscodes voorbij.

Ik heb de gehele verzending geretourneerd. In de doos van de retourzending had ik een brief gestopt met daarin een klacht over hetgeen dat ik hierboven beschreven heb. Ik vind de service van Zalando ronduit slecht en heb dat ook in mijn brief gezet, tevens heb ik in deze brief gezet dat ik in het geval dat er geen oplossing gevonden wordt ik mijn account bij Zalando op zeg. Ik heb op deze brief nog steeds GEEN reactie gehad, mijn account is niet opgezegd en ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

Ik raad jullie aan niks bij Zalando te bestellen, omdat de service erg slecht is. Mocht ik toch nog een reactie ontvangen, dan laat ik jullie dat hier weten. Ik ben wel blij om te zien dat er meer mensen niet tevreden zijn over de service van Zalando.nl.

Oja, iets waar ik ook erg ontevreden over ben is dat ik een mail kreeg met daarin de vraag of ik de producten wilde beoordelen. Ik dacht laat ik dat maar doen, dan weten andere mensen ook dat de onderbroeken klein uitvallen. Dus ik had iets geschreven als: De onderbroeken vallen wel klein uit. Tevens is de klantenservice van Zalando op dit gebied erg slecht. Zalando leest dus blijkbaar alle reviews en plaatst dus blijkbaar alleen de positieve.

Beste Anoniem,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over Zalando.

Zoals u misschien wel weet zijn al onze kortingscodes verbonden aan verschillende voorwaarden. Zo is er aan elke korting een minimale bestelwaarde verbonden. Als u door retour zenden onder dit bestelbedrag komt dan komt de korting helaas te vervallen. U kunt deze en andere voorwaarden over kortingscodes nalezen op onderstaande link:

Tevens geeft u aan dat u een ons brief heeft gestuurd bijgesloten in uw retourzending. Helaas hebben wij deze niet ontvangen. Graag zouden wij u willen vragen deze nogmaals te sturen vanuit het e-mailadres waarmee u bij ons bekend bent naar service@zalando.nl.

Wij kijken uit naar uw email.

Vriendelijke groeten,

Jacob@Zalando Service

Tot nu toe steeds tevreden !

Ik heb deze week voor de derde keer een bestelling geplaatst. Ik kocht een In Wear
jasje dat in de winkel niet meer voorradig was. Een speciaal mandarijn-rood, wat
me deed twijfelen of het wel dezelfde jas was, want op de site zag het er veel roder uit. De review van een andere klant trok me over de streep want die had het jasje in blauw besteld en retourneerde het omdat ze het te turkoois vond.. Aha, dan zou mijn jasje wel de juiste kleur hebben. En inderdaad ! Perfect, ook nog 10 euro Valentijnscode. U ziet : reviews hebben wel degelijk nut !
Wel even logisch nadenken want kleuren zijn soms bedrieglijk op beeldscherm en daar kan Zalando nu niets aan doen! Ik blijf alvast klant. Ook bedankt voor de snelle levering.

Kan beter

Bezorging kan sneller

Beste meneer Berendsen,

Dank voor uw bericht aan Zalando.

Onze gemiddelde levertijd is 2-4 werkdagen. U kunt uw pakket zelf in de gaten te houden aan de hand van de toegestuurde track en trace code. Of u kunt contact opnemen met onze klantenservice voor een actuele update via 0800-0201138.

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Jacob@Zalando Service

Eerste keer was een slechte ervaring!!

Schoenen besteld en een kleedje voor de dochter. Pakketten op twee verschillende datums gekregen op zich geen probleem want het was binnen de 5 dagen! Maar van het kleedje bleef ik aanmaningen krijgen terwijl ik deze wel degelijk had betaald. Meer als een half jaar verder denk ik dan ach ja ik zal het dan nog maar eens betalen dan ben ik van die zever vanaf. Nog eens een dikke maand later staat het geld ineens terug op mijn rekening en kreeg ik een brief dat ik het kleedje al betaald had. Ik heb Vorige week het nog eens gewaagd om te bestellen. Ik ben benieuwd tot hier toe zouden ze de betaling nog niet ontvangen hebben volgens de site! Ik hoop dat het hier optijd is want ik vertrek op vakantie en heb een badpakje voor mijn dochter besteld.

Niks mis mee naar mijn ervaring

Ik heb nog maar 1 keer besteld bij Zalando en ik moet zeggen dat ik best wel huiverig was na het lezen van een aantal negatieve reviews maar ik wilde per se schoenen bestellen die alleen Zalando aanbood en die ik nergens anders kon vinden. Dus toch maar besteld en mijn schoenen kwamen goed geleverd binnen de levertijd aan. Helemaal prima!

Beste Melissa,

Dank voor je positieve feedback. We hopen van harte je snel weer op onze website te mogen verwelkomen.

Jacob@Zalando

Probleem netjes opgelost en kreeg compensatie!

Ik had ooit wel eens van Zalando gehoord, ja je ontkomt er niet aan.
Van hun tv spotjes of reclame banners op intenernet.

Laatst zocht ik een running tight en toevallig was de eerste resultaat Zalando op een zoekresutaat.
Nouja gelijk maar besteld en levering was goed; netjes verpakt en op tijd.

Maar nu komt het ik had de beschadigingen van de artikel over hoofd gezien.
Dus eenmaal gedragen, retouren mag dan niet meer.
Ik heb gelijk mails gestuurd naar de klantenservice.
Hmmm na week nog steeds niets gehoord!
Zalando is vast niet klein, je zal verwachten dat hun klantenservice groot en goed is?

Tot nu toe ben ik niet tevreden!
Zodra ik meer hoor, update ik mijn review.
Jullie horen het nog wel;-)

Update 1.

Ik heb reactie terug van klantenservice.
Ze hebben opties aangeboden om om het op te lossen.
Probleem is nu in behandeling.
Dus wijzig van nu naar 3 sterren beoordeling.

Ik laat het nog weten alles is opgelost.
Bedankt in ieder geval voor de oplossingen Zalando!

Update 2.

Ze hebben alles netjes opgelost, zoals een professioneel bedrijf hoort te doen.
Ik kreeg zelfs kortingscode als compensatie.
Nouja ik ben ervan overtuigd, dat ze klanten wel als koning zien.
Bedankt hiervoor en graag tot de volgende bestelling!

Beste,

Wat vervelend om te horen dat jij je bestelling beschadigd hebt ontvangen. Wij gaan er van uit dat je een passende oplossing gaat vinden met ons reclamatieteam. Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via onze Hotline op: 0800 020 1138.

Groetjes Jacob@Zalando

Goed bedrijf

Ik bestel reeds een aantal jaren voor ongeveer 1500 euro per jaar bij Zalando en ik ben dik tevreden. Ik betaal vooraf en wanneer ik iets terug stuur heb ik binnen drie dagen het geld weer op mijn rekening. Natuurlijk ben ik weleens niet tevreden geweest over een artikel, 1x was dit artikel defect (een oogje wat los zat) maar zoiets kan gebeuren. Ik vind de site een van de meest praktische en altijd werkende. Beter dan de site van Otto of Heine die steeds hapert of vastloopt. Ik koop alleen de nieuwste producten omdat ik weet dat Zalando niet concurrerend is met anderen die tijdens een sale hun producten veel goedkoper van de hand doen, maar daartegenover staat wel dat je gratis en bij ieder postkantoortje je spulletjes weer kunt terugbrengen. Ik hoef niet naar een KIALA of UPS punt te rijden of thuis te blijven totdat het opgehaald word. Een min-puntje wat ik bij andere sites wel zie en wat Zalando nog niet heeft is dat je bij anderen ook kunt selecteren op bv: Top - Mouwlooos - met korte mouw - etc etc. Dat zou ik heel handig vinden. De kleding is altijd erg netjes verpakt en dat is bij andere internetwinkels wel eens anders. Ik blijf in ieder geval lekker bestellen bij Zalando!

Risposta da Zalando

Hartelijk dank voor je positieve feedback. We hopen van harte je weer snel op onze webshop te verwelkomen.

Jacob@Zalando

duurt allemaal te lang hier

duurt allemaal te lang hier. levertijden zijn niet goed. ik wacht al een week

Beste Dinana,

Dank voor je bericht aan Zalando. Onze gemiddelde levertijd is 2-4 werkdagen. Mocht je een actuele update over je bestelling willen neem dan gerust contact op met onze hotline: 0800-0201138.

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Jacob@Zalando Service

Bestelling goedkoper geworden voor het ontvangen

Besteling geplaatst en voordat ik het ontving, werd het goedkoper. Zalando doet hier niks aan. Ik moet de bestelling terug sturen en opnieuw bestellen. Maar goed, dan is de maat die ik wil weg. Scheelde 2- euros.

Zeer slecht

Beste Nayel,

Dank voor je bericht aan Zalando. Je vraagt naar het achteraf verrekenen van een kortingscode op een bestelling. Helaas is dit niet mogelijk om een kortingscode die later in het bezit is gekomen te verrekenen met een bestelling die eerder geplaatst is. Voor deze en andere voorwaarden over onze kortingscodes verwijzen we je graag door naar onze website: http://www.zalando.nl/faq/?state=help-codes-voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Groeten Jacob@Zalando Service

Correcte levering, enigszins lange levertijd

Pakket uiterst netjes verpakt aangekomen. Wel 4 dagen moeten wachten tot deze eindelijk geleverd werd.

Slechte service!!

Ik was eerst heel tevreden over Zalando, mijn pakket kwam op tijd toe en was goed verpakt zodat het zeker niet beschadigd kon worden. Ik koos voor de optie om nadien te betalen via overschrijving en ook daarmee was er geen probleem totdat ik eind 2012 besloot om mijn kleren voor de feestdagen te bestellen op Zalando. Mijn kleren kwamen weer op tijd toe zonder beschadiging en ik betaalde het meteen. Ik dacht dat alles in orde was maar een paar maanden later kreeg ik een aanmaning. Ik heb gebeld naar Zalando en ik moest het betaalbewijs opsturen, dat heb ik gedaan (3 keer). Na de derde keer zeiden ze bij Zalando dat het in orde was (eindelijk) en dat ze een brief met excuses gingen opsturen. Dat was in de zomer van 2013.Ik heb nooit een brief gezien, die was nochtans verstuurd zeiden ze bij Zalando en toen kreeg ik opeens weer een aanmaning dus ik heb toen eens een mail gestuurd naar de klantenservice. Die mail hebben ze beantwoord en er staat in dat ze mijn betaling nog steeds niet gekregen hebben en dat ze ook geen betaalbewijsje gekregen hebben. Nu moet ik het betaalbewijsje weer opsturen maar omdat dat al zo lang geleden is moet de bank dat opvragen. Ik ben eens benieuwd of het dit jaar opgelost zal raken maar ik bestel niks meer bij Zalando!

NOOIT MEER

Een hardloop jack besteld, na 4 dagen maar eens gekeken waar het bleef en wat blijkt: de chauffeur van Post NL kon het adres niet vinden. Vreemd, want ik krijg op dit adres al jaren netjes de pakketjes binnen, ook die van Zalando. De oplossing van Zalando was: bestel maar opnieuw. Wat een service.....maar wat bleek; het jack was ook niet meer op voorraad. Oplossing van Zalando: even 7 dagen wachten tot mijn eigen bestelling bij hun retour zou zijn en dan opnieuw bestellen. Nou, ik kan Zalando 1 ding verzekeren: NOOIT meer Zalando.

Beste meneer Balk,

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling retour is gegaan met PostNL. Helaas is het voor ons technisch niet mogelijk om een bestelling die bij ons retour is gekomen opnieuw te versturen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag. U kunt ons bereiken via onze hotline: 0800-0201138.

Vriendelijke groeten,

TE ASOCIAAL VOOR WOORDEN

Ik heb voor de kerst een g-star broek besteld, vervolgens 1 dag later staat die broek bij Open 32 op de site van 149,95 voor 99,95. Ik heb hier netjes een mail over gestuurd naar Zalando en kreeg maar geen reactie. Vervolgens gebeld en te horen gekregen dat ik even geduld moest hebben i.v.m. de feestdagen maar mijn mail was al wel in behandeling genomen. Ik heb zojuist maar weer eeen sgebeld aangezien ik nog niets had vernomen en kreeg te horen dat zij het genoemde verschil niet konden vergoeden laat staan de broek terug konden nemen.........
IK BESTEL NOOIT MEER BIJ ZALANDO!!!!!!!!!!!!

Beste mevrouw Jonker,

Wij houden ons altijd aan de adviesprijs van de producten, echter hebben wij onze eigen kortingen en acties, net als in andere warenhuizen bijvoorbeeld. Kortingen kunnen variëren.

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Groeten, Jacob@Zalando Service

Supporto

Chi siamo

Visita Zalando

Categoria

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.