Web10 recensioni

Web10 recensioni

Sufficiente
5.4

God value for money

Let og overskueligt webhotel. God webmail til smartphone. Hurtige servere.

Der mangler features som sms-gateway og andre lidt mere highend ting, men jeg har 4 domæner her billigere end andre steder.

Glad kunde på 4 år.

Problemerne bliver med at dukke op.

Det utroligt, nu har jeg haft web10 i en længere periode. Det har ikke været andet end problemer hos dem. Vi har haft nedbrud 2 gange i denne måned alene.

05/04/2014 - 504 Gateway Time-Out
14/04/2014 - 502 Bad Gateway

Supporten på deres hjemmeside er den væreste jeg har prøvet.
De har ikke engang support i weekenden, i forhold til andre.
Haslev Cykelmotion ritiene questo recensione utile

Hej Tomas

- Vi beklager, at du har haft en dårlig oplevelse.

Vi har haft problemer med en central server, som har berørt nogle få og netop dig, vi forventer dog at problemet er løst

web10 support

Ingen information ved nedbrud

Min webside har nu været utilgængelig I omkring 9 timer. Ifølge Web10's driftsinformation skulle alle servere være tilgængelige. De har dog efter 8 timers nedetid skrevet på deres driftsinformation at der er nogle driftsproblemer på nogle Linux servere - jeg har en Windows server.

Ifølge Web10's forside skulle de have 99,9% oppetid, hvilket svarer til 8 timer, 45 minutter og 57 sekunder. Hvilket er overskredet nu.

Udover problemet med oppetid har firmaet også elendig passwordsikkerhed, idet at passwordet ikke kan være saltet pga. Web10 sender det ukrypteret tilbage på nærmest alle sider, det gør det mere brugervenligt men også mere usikkert.

Se evt her hvorfor det er en god ide at salte passwordet: http://www.version2.dk/artikel/saadan-bliver-dit-password-knaekket-paa-rekordtid-47147

Derudover er der også problemet på usikre wifi hotspots hvilket kan være sat til at logge trafikken og dermed kan se mit password i "clear text".

Udover disse problemer er Web10 også meget dyrt i forhold til tilsvarende produkter inden for hosting kategorien og tilbyder generelt et meget skrabet produkt på Windows Platformen.

Nedetid gennem de seneste par dage:
Down 09-04-2014 18:49:35 --- 15 hrs, 54 mins (stadig nede)
Down 08-04-2014 03:11:34 --- 4 hrs, 51 mins
Down 07-04-2014 03:28:38 --- 8 hrs, 3 mins
Down 06-04-2014 01:08:39 --- 2 hrs, 5 mins
Down 05-04-2014 14:47:24 --- 1 hrs, 44 mins

Hej Søren

- Vi er utroligt kede af, at du har haft en dårlig oplevelse.

Vi har været igang med skifte til et nyt storage (lager). Dette har betydet mange uforudsete driftsforstyrrelser i denne uge, hvor nogle har været utroligt hårdt ramt. Dette beklager vi naturligvis rigtigt meget.

Skiftet skulle dog på sigt betyde, at vi kan aflive det gamle og dermed få et bedre system.

web10 support

God Service

Seriøst god service. Godt produkt og billigt.
Jeg haved problemer med den wordpress løsning, hvor jeg hvad mistet alt info. Men supporten hjalp mig trygt igenne det hele - perfekt.

Elendigt webhotel.

Elendigt webhotel.
For det første, er det forfærdeligt langsom at indlæse websider. Min private tager gerne 5 sekunder før den er indlæst, og forsiden fylder ca. 200 kb.

Hver gang jeg logger ind på min bruger, er der fejl.
Enten kan jeg ikke styre begge mine domæner, nogle gange kan jeg styre et.

Nå man opretter et nyt password, skjuler siden ikke tegnene, dybt uprofessionelt, og jeg tror ikke jeg har oplevet det siden slutningen af 90´erne.

Support svarer forholdsvist hurtigt tilbage, men er lige så uprofessionelle som resten af webhotellet.

Jeg gik til det her skrammel, fra One.com, fordi de tilbyder flere domæner på samme webhotel.

Det fortryder jeg den dag i dag. One.com er klart at foretrække, og jeg flytter tilbage til dem igen når mit webhotel udløber hos Web10.

Svag support

Vi har fået vores forretningsmail misbrugt og har straks taget affære. Fik hurtigt svar på første henvendelse pr mail, men da vi stadig er lukker af har vi forsøgt utallige gange at få hjælp. Telefonsupport virker ikke- tilsyneladende kun for specialkunder??? Og der svares ikke på øvrige supporthenvendelser. Vi står nu fra torsdag aften og weekenden over - uden at kunne modtage al forretningsmail. ....og hvordan få fat i dem mandag igen. Skal vi køre til Århus og møde dem der på kontoret - og er der nogen fysisk til stede? Hvem har erfaringer?
Er det Web 10, der har spærret os til weekenden uden at give besked, eller hvad sker der. Vi får intet svar!
Michelle Nielsen ritiene questo recensione utile

Hej Helge

Telefon support har du afhængigt af hvilket abonnement du har, og hvis ikke det følger dit abonnement, kan det tilkøbes. - Det er ganske almindelige produktbetingelser, hvilket der ikke er noget som helst specielt i.

Jeg kan ikke se din konkrete supportsag her.

I er velkomne på kontoret mandag, hvor vi gerne giver en kop kaffe.

UMULIG AT FÅ KONTAKT MED

Hej
De sidste 3 dage har jeg ikke kunne komme på min konto da den siger det er forkert password. Jeg har derfor først forsøgt at ringe til jer, men har kun få at vide at jeres nummerer ikke eksistere. Jeg har her efter skrevet til jer og bedt jer om sende mig et nyt
password pr. sms, da jeg jo ikke kan komme på min mailkonto. Efter denne hilsen:
Brugte min kærstes mail, og inden for få min. fik jeg via hans adresse svar og nyt logind.
Savner stadig at de telefonnunner der står på hjemmesiden eksisterer. Derfor kan jeg ikke give fuld stjerner.
hilsen grethe

Konstant problemer, ingen support, elendig.

Jeg opgiver Web10. Jeg har konstant problemer med email. Mine kunder ringer og fortæller at de ikke kan få fat i mig. De siger at min mailboks er fyldt op - hvilket den ikke er - eller at min email eksisterer ikke. Web10 anerkender hverken min password eller min email adresse. Jeg kan ikke ringe og tale med nogen. Jeg prøver at sende email til dem - men tvivler om de kan svare. De bør slæbes i retten.

Hej John

- Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse

Du har fået svar fra support 1 minut og 31 sekunder efter din henvendelse

Jeg kan se på din henvendelse til support, at du har bedt os kontakte dig på en email, som ikke virker.

Har du mulighed for at kontakte support igen med en email, hvor vi har mulighed for at kontakte dig ?

Alternativt: Kan du logge ind i kontrolpanelet og se svaret på din supportsag under "support" ?

Support

dårlig support

De har lukket min email i går uden at tage kontakt til mig, og i dag svarer de ikke eller har åbne den igen.

Vil aldrig købe hos dem igen.

/Mads

Hej Mads

Beklager, at du har haft en dårlig oplevelse.

Vi beklager, hvis du ikke har modtaget besked. Hvis en konto lukkes pga. spam udsendelse, forsøger vi så vidt muligt at give besked på andre af dine kontakt email-adresser end den lukkede konto.

(Jeg kan dog se at du er i dialog med supporten, senest 10:56:13)

Mvh web10 Support

Super godt webhotel

Godt webhotel ! - Hurtige servere og gode features mht. at lave en hjemmeside og få mange domæner på én konto uden at det koster spidsen af en jetjager.

Let og overskueligt kontrolpanel og hurtig ticket support. - Thumbs up !

Kan ikke sende mails

Hejsa.
Har igen oplevet ikke at kunne sende mails, det er sket flere gange gennem den sidste mdr.
Det er ikke servicen jeg vil klage over, men det tekniske, det fungere ikke optimalt.
Web10, er flinke til at løse sagen og svare på support i deres åbningstid.
Men mail problemet er irretrende og lidt uforståeligt.
Mvh Frits Hillebrecht
23/1-2014 PS, Jeg skrev selvfølgelig til support, inden jeg synes det var nødvendigt at give min anmeldelse af Web10. Mener bare at e-mail principielt skal fungere også i weekenden. Ser frem til I får løst opgaven.
Mvh Frits Hillebrecht

Hej Frits

- Tak for din henvendelse.

Vi kan desværre ikke kommentere på henvendelse, da det vil kræve en nøjere gennemgang af mailforløbet af en teknisk-supporter, som vil hjælpe dig så snart du henvender dig i supporten.

mvh web10

Alt for ofte kan man ikke hente mails

Gennem de seneste par måneder har jeg flere og flere gange oplevet at jeg hverken kan hente mails gennem Outlook eller Iphone eller logge på webmail hvilket er til stor irritation. Web10 mailservice er simpelthen for ustabil og svartiden i supporten er også alt for lang.

God service! God oplevelse! God priser

Jeg havde en god oplevelse med web10.dk
Svarer tiden var ikke helt perfekt, men indenfor rimelige grænser!

Jeg vil anbefale.

Top dollar service hele vejen igennem

Jeg kan kun anbefale web10. Specielt til folk som mig, der måske er lidt teknisk ... tilbagestående. Hver gang jeg har haft et problem, har supporten været superhurtig til at hjælpe, svare og rette til.
Mailservice fungerer upåklageligt og jeg har endnu ikke oplevet nedetid.
Det eneste minus, og det er ikke nok til at trække en stjerne ned, er at deres supportsider 'Sådan-gør-du-det-ene-og-det-andet-guides' er måske en smule outdatede, men hey - næsten alt software ser jo anerledes ud dag fra dag.

Forfærdelig svartid!

Hej Web10.

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan være det tager flere dage for Jer at besvare simple beskeder? Har i ingen weekendsupport? Der sker simpelthen alt for mange fejl hvor man ikke kan tilgå vores webside, det må bare ikke ske! Vi står og skal have flyttet domænet www.golfbasen.dk som er en stor webside og vi ønsker derfor at det sker hurtigst muligt at vi får redelegeret DNS til jeres domæneserver. Det er nu 24 timer siden jeg skrev en besked angående vores domæne/hosting service. Og der er stadig ikke blevet svaret på vores spørgsmål. Der er også en lang række spørgsmål der går flere dage tilbage som åbenbart heller ikke bliver besvaret?

Hej Adreas

Jeg kan se, at du har fået svar på dit sprøgsmål. Dit oprindelige support-spørgsmål, har du stillet spørgsmålet udenfor vores normale åbingstid, så derfor vil der være lidt længere svartid.

For at se vores åbningstider, se venligst i venstre side af vores kontaktside.

For meget nede tid i slutning af 2013, for lidt information og for høj en pris

Har været kunde hos Web10 i mange år, dog har jeg oplevet for mange fejl (nede tid på mail) i sidste halvdel af dette år med for lidt information om problemer. Jeg overvejer derfor mine muligheder, da jeg ikke syntes pris passer til produktet mere.

- Svar til WEB10
Det er korrekt at jeg kun har haft fat i jer en gang ang. min mail i november, da jeg altid først kigger på drifts status på mit kontrol panel, som har se således ud siden slutning af Oktober 2013 (jeg har fjernet alle opdaterings tekster for at holde dette kort):
28/12/2013 22:50:00 - Driftsforstyrrelser p.g.a. vedligehold
26/12/2013 11:17:05 - Driftsforstyrrelser på mail.
17/12/2013 11:33:02 - Driftsforstyrrelser p.g.a. opgradering
17/12/2013 11:33:02 - Driftsforstyrrelser p.g.a. opgradering
10/12/2013 13:46:12 - Driftsforstyrrelser p.g.a. vedligehold
10/12/2013 11:58:17 - opdatering af firmware på switch
09/12/2013 09:36:51 - mysql01 flyttes kl 10.00
23/11/2013 18:05:38 - Afsendelse af mail
10/11/2013 19:04:33 - Fór aggressiv spam filter
23/10/2013 15:29:25 - mail forsinkelser
Jeg er klar over at intet er/kan være 100% fejlfrit og kan også konstatere at I få styr på problemerne ok hurtigt (derfor også 3 stjerner), men jeg mangler virkelig en mere proaktiv tilgang til tingene når I oplever driftsforstyrrelser, da jeg bruger min mail til andet en status opdateringer fra div. sociale medier. Det ville være rart med en SMS eller anden form for kommunikation når der er problemer, så jeg ikke selv skal finde ud af der er problemer når folk begynder at rykke mig for svar (via mobil) på mails jeg ikke har modtaget (eller omvendt).
Hvad ang. pris er det selvfølgelig altid svært at sammenligne, men jeg har haft kontakt til en del andre udbydere som også koster penge (ved godt at Google tilbyder hosting gratis, altså de kræver ikke penge, men intet er gratis i denne verden, og jeg gider i øvrigt heller ikke have at Google og andre som NSA læser min mails) og syntes at WEB10 er forholdsvist dyrt hvis jeg vil have mere plads på min mail server end standard. Nogle udbydere tager flat rate og så er der uendelig mail plads, da der ikke er den store forskel på om jeg bruger 1GB eller 2 GB plads i udgifter til deres server kapacitet.
Mads R Olsen

Hej Mads

- Tak for din tilbagemelding.

Jeg kan se i support loggen, at der har været problemer i november måned med din mailkonto, det blev dog rettet, og jeg håber ikke, at du stadig oplever problemer. Ellers vil jeg bede dig kontakte support, da de har mulighed for at se på det.

Godt nytår

Web10 laver alt for mange fejl

Har flere webhoteller hos dem, men i 2013 har der været flere store fejl.

2 gange har jeg pludselig opdaget at alle mine domæner på 2 forskellige webhoteller var alt fjernet, sådan nogle fejl må bare ikke ske.

I dag opdager jeg så at der står en italiener som ejer af et af mine webhoteller og denne fejl må sku heller ikke ske.

Kan godt være det engang var billigt hos web10, men de seneste år har de hævet prisen med flere 100%, så i dag leverer de bestemt ikke en service som lever op til de latterlige høje priser de har.

Kunne jeg havde givet 0 stjerner var det gjort.

Vil bestemt ikke anbefale andre at købe webhotel hos talkactive / web10

Hej Kim

Vi beklager, at du har haft en dårlig oplevelse.

Vi har lige gennemgået alle dine domæner, og vi kan med 110% sikkerhed sige, at ingen af dine domæner, der har ændret ejer, uden at de var udløbet efter udsendelse af passende varsler om udløb eller tilsyneladende er blevet solgt til en anden midt i gyldighedsperioden.

- Vi kan altså dokumenter at alt er varslet, så dine domæne ikke "pludseligt" skifter ejer.

Det er klart, at hvis man som domæneejer ikke vælger at forny domænet, når det udløber, så er der risiko for at en anden køber domænet, da det dermed bliver ledigt.

web10 Support

Altid hurtig og effektiv support!

Jeg har i flere omgange haft brug for hjælp og vejledning - og altid fået virkelig god behandling! Hurtige, imødekommende og effektive... tak!

utrolig dårlig svar tid

Jeg har haft webhotel hos web10 i 1 år og 3-4 måneder, som har været nogen trælse tider. Langsomme svar tider til tider må man give op og lave noget andet i mens, jeg skrev til deres udmærkede support

" Min Hjemmeside netchatten.dk loader utroligt langtsomt, det er ikke fordi siden er tung som sådan, jeg prøvede at smide den på min vens webhost og der loaded den bare med det samme. så enten er serveren som min side lægger på dårlig, eller hvad jeg ikke hvad det skulle være. Hvis der ikke kommer hurtigere load tider så må jeg jo skifte host."

Til det svarer de:

"Hej Jeg kan flytte dig til en anden mysql server, det kræver dog at dine sider er opsat til at benytte db.netchatten.dk som database server da du ellers selv skal ind og rette i dine filer.
De bedste hilsner:
******
Talk Active support"

Jeg blev så rykket men jeg må sande at det stadigt er langsomt, til tider kan jeg slet ikke komme ind på siden. Når min leje periode er nået til vejs ende skifter jeg nok host, hvis det ikke er blevet bedre

Så jeg giver dem 1 stjerne.

Hej Morten

- Jeg kan se, at du har været i du har været i dialog med supporten. Hvor vi har gjort hvad der er muligt for at forbedre din performance.

Som jeg ser dine side lige nu oplever jeg god performance, hvis du oplever noget andet vil jeg bede dig fortsætte dialogen i supporten, hvor vi vil se på om der er flere håndtag at skrue på.

Nemt og enkelt

Web10 var lige til at gå til, min side var oppe hurtigt og de problemer jeg har haft er blevet behandlet hurtigt også.

God support, nemt kontrolpanel og rimelig pris :-)

Talk Active ApS Supporto

Webhotel og domæne til lavpris • webhotel, domæne og e-mail kr. 9,- (11,25) pr. måned

Visita Web10

Come contattarci