Urbanclothing recensioni

Urbanclothing recensioni

Buono
8.8

Utrolig dårlig service

Jeg købte nogle varer tidligere denne måned inde fra siden, eftersom der var udsalg og rigtig gode priser. Mærkeligt nok modtog jeg aldrig nogen bekræftelsesmail, som der stod, jeg ville gøre. Jeg skrev for at gøre opmærksom på dette, men fik aldrig noget svar. Pakken kom dog, som den skulle. Næste problem var så, at der manglede en kjole i pakken. På den medfølgenede vareseddel, stod der blot et minus ved den vare, men der var ingen yderligere forklaring. Nogle dage senere blev der sat et beløb ind på min konto fra Urbanclothing, som man må gå ud fra er for kjolen, men det var ikke det korrekte beløb (der manglede nogle penge).
Ydermere havde jeg købt en neglelak, der godt nok er det værste, jeg nogensinde har modtaget. Halvdelen af indholdet manglede, og den halvdel der var tilbage, var så tyk, at man skulle tro, lakken var flere år gammel.
Jeg har prøvet at skrive til Urbanclothing for at få de resterende penge for kjolen og pengene for den ubrugelige neglelak tilbage, men jeg har intet hørt overhovedet. Jeg er dybt skuffet, og synes det er voldsomt dårlig service. Jeg tvivler i hvert fald stærk på, at jeg har lyst til at handle der igen, selvom jeg ikke tidligere har oplevet problemer.

Perfekt Service

Urbanclothing har nogle dejlige lave priser, især når varene er på tilbud. Jeg bestilte en skjorte og en t-shirt derfra, og modtog ved en fejl en striktrøje istedet for skjorten. Jeg skrev til dem og fik hurtigt tilbagesvar. Jeg valgte at beholde striktrøjen, istedet for at sende den tilbage da jeg synes den var flot. Jeg fik differencen på priserne betalt tilbage uden problemer, og de ansatte var superflinke når de svarede på mails, som de også gjorde hurtigt.
Hurtig levering, søde ansatte, god service og billige priser.
Næste gang jeg mangler noget er det der jeg har tænkt mig at handle.

Hurtig levering, men dårlig vejledning i størrelse, så derfor forkert køb af størrelse

Jeg har købt et par levis-new-slight-curve-classic-skinny i str. W28 L32, da det er den størrelse jeg oftest bruger. Jeg bruger også nogle gange str. 29, men på hjemmesiden står der, at man skal købe den størrelse, som man oftest bruger i bukser. Jeg prøvede bukserne inden jeg købre dem, da de havde de samme bukser i en Levis butik. De passede perfekt, så derfor bestilte jeg dem i str. 28. Da jeg så modtager og prøver mine nye flotte bukser, så er de for store, og jeg skulle helt sikkert have købt en str. 27. En str. 27 har de ikke længere på hjemmesiden, og desuden er prisen steget igen, så nu står jeg med et par bukser i str. 28 der er alt for store. Jeg går ud fra at grunden, er fordi det er stretch, men dette er vigtigt at informere om, så man ikke kommer til at købe bukser der er alt for store. Er så ærgerlig over at jeg ikke kan passe mine nye lækre bukser, og at jeg nu er brændt inde med dem i en forkert størrelse :-(

det dur!

hurtig levering :)

Øv - hurtig levering, men ViaBill gør, at jeg aldrig handler hos Jer igen!

* Det hele løste sig, og ViaBill tilbagebetalte rykkergebyret :)

Jeg shopper UTROLIG meget på nettet. Derfor kan jeg godt lide at bestille tøjet på 'faktura', så jeg kan prøve det på uden at betale først. Dette har altid virket for mig. Både på Zalando, Nelly, Brandos, Bootz osv. Da jeg i starten af oktober fandt en flot jakke på urbanclothing.dk "købte" jeg den med faktua. Jakken var fin, og jeg valgte at beholde den. (Den kostede 300,-) Desuden var leveringen ualmindeligt hurtig.

For nogle dage siden modtager jeg en rykker fra ViaBill, om at jeg ikke har betalt min regning, og at der er pålagt rykkergebyr, og at hvis den ikke er betalt inden 10 dage, bliver den sendt videre til inkasso. Jeg skriver selvfølgelig straks til dem, at jeg selvfølgelig betaler regningen med det samme, og at jeg aldrig har modtaget den originale regning, så derfor ikke synes det er fair, at jeg skal betale rykkergebyr (varen kostede som sagt 300 kr.) på 100 kr. De nægter at slette det.

Jeg er typen, der altid betaler mine regninger til tiden. Og jeg har ALDRIG oplevet problemer i forhold til at handle med Klarna, som også tilbyder samme service. Jeg vil virkelig opfordre alle virksomheder til at benytte Klarna i stedet. De er langt mere troværdige!

Regningen betales selvfølgelig inden de 10 dage, da jeg ikke skal nyde noget af at blive meldt til Inkasso!

Et godt råd - skift til Klarna, det fungerer 1000 gange bedre!

God service og hurtig levering

Det er første gang jeg handler hos urbanclothing, og nok ikke sidste gang. Super fedt udvalg og hurtig levering.
Bestilte en jakke og en striktrøje. Både jakken og striktrøjen havde en reklamation hvilke er ret så træls, men skrev til kundeservice, fik hurtig og god betjening.

Gode priser, godt udvalg og ekstremt hurtig levering.

Det er altid en fornøjelse at handle hos urbanclothing.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Billig pris på produktet - hurtig gratis levering

Jeg fandt mine sko til en billigere pris end jeg har kunnet finde i de fysiske butikker. Jeg oplevede ingen problemer mht. bestilling eller levering.

Lynhurtigt!

Havde søgt nettet tyndt efter et par camou farvede Nike Thea i 41 og hittede dem endelig på urbanclothing. Endda sat 100 kr ned. Og uden at sku betale for fragt. Havde skoene dagen efter jeg havde bestilt. Kan kun anbefale dem!

Nemt og hurtigt....

Det var en fornøjelse at bestille tøj her

Super duper

Cool, kan anbefales!!!
Recensione da parte di un acquirente verificato

Jakken var præcis som på billedet og den kom hurtigt frem
Recensione da parte di un acquirente verificato

Godt udvalg, gode priser og MEGET hurtig forsendelse.

Jeg har ikke noget at kalge over. En meget overskuelig hjemmeside med mange af nutidens eftertragtede mærker. Gode priser og hurtig forsendelse. Jeg er 100% tilfreds :)

Super tilfreds

Hurtig og problemfri handel med meget hurtig levering med GLS.

Effektivt

Der var hurtig og gratis levering, ingen kritik.

Flot

Hurtigt levering

Nemt og hurtigt

Der er absolut intet andet at sige, at det var meget smertefrit. Nemt og hurtigt og pakken kom 2 dage efter til afhentning.

Rigtig hurtigt, og nemt

Ja overskriften siger hvis sig selv :)
Recensione da parte di un acquirente verificato

Jeg har ikke en ting at klage over!
Recensione da parte di un acquirente verificato

urbanclothing.dk - super goe tilbud, hurtig ekspedition

Jeg skulle bestille et par bukser til min bror der bor ude hvor kragerne vender, han havde sendt penge og nu skulle jeg på jagt i tøjjunglen. Så stødte jeg på urbanclothing.dk - ikke alene fandt jeg lige præcist det han ønskede sig, en jeg kunne også vælge at få dem sendt direkte til ham -gratis med GSL.
urbanclothing.dk er det første sted jeg vil kigge. næste gang min bror skal have bukser ;)

Urban Clothing Supporto

Modetøj på nettet. Gratis fragt og nem retur. 1-2 dages levering.

Visita Urbanclothing

Come contattarci