Ung Rejs A/S recensioni

Ung Rejs A/S recensioni

Buono
8.0

Fin Ferie, men

Var i sidste år uge 27 i Lloret de mar med 4 kammerater, vi havde en super tur for det meste, men der var dog en del ting, som gjorde at ferien ikke var helt i top. Først og fremmest da vi landede i Girona og skulle med bus til Lloret, var guiderne ikke særlig gode til at fordele folk i de rigtige Busser, vi var os 4 og så 2 andre hold venner som endte i en bus som kørte os til de forkerte hoteller. Da vi så endelig kom til vores hotel besluttede vi os for at tage i byen, da vi er på vej mod byen i godt humør møder vi ser vi en guide fra ungrejs, vi spurgte kort indtil hvordan byen var, men opgav hurtigt at snakke med ham, da han var meget sur og ikke virkede som om han ville snakke.
Det skal dog siges at guiderne dernede var utroligt flinke ellers!
Ungrejs lavede nogle fester dernede som vi var med til de første par dage derefter valgte vi selv at gå rundt, en af dagene midt i ugen kommer der så 2 guider op på vores værelse og spørg om vi ikke vil være med til en fest mere, vi takkede pænt nej tak da vi ikke havde lyst, også sagde de noget der gjorde at vi mistede en masse tillid og respekt til dem, de sagde at vi var kedelige og at vi ikke behøvede at snakke til dem da de kun gad og snakke med glade mennesker. Hvor kom den lige fra ?

Den sidste ting vi oplevede var en dag klokken 10, var der en der bankede på døren i 5 minutter indtil vi vågnede, vi opnåede og spurgte hvad han(guide) ville, hvor til han svarede jeg ville bare lige sørge for at i kom op og fik noget ud af dagen. Tak men det må du gerne lade vær med en anden gang vi er på ferie og ikke på studietur sagde jeg til ham. Ved godt det måske ikke var sådan jeg skulle have sagt det, men da det skete igen 2 dage efter med samme guide blev vi alle 4 lidt sure, da det virkede som om han ikke forstod vores besked første gang.

Alt i alt var det en okay tur, men håber på forbedringer, hvis vi skal tage afsted igen i år.

Okay ferie, Men sørg for, at have styr på tingene Ungrejs

Jeg tog på ferie, med Ung rejs og 3 andre kammerater, til Lloret De Mar i Spanien. Den første nat på hotellet var jeg blevet syg og havde det virkelig dårligt, et par dage efter var jeg stadig syg og valgte og søge en læge.
Det SKULLE ikke være noget problem og få fat i sådan en, da Ung rejs har en 24 timers Emergency telefon, som de både skriver og kalder det. da kl var ved, at være 23 besluttede jeg mig for og ringe til den, da jeg dagen inden var blevet lovet af guiden, at jeg bare skulle ringe, så ville de hjælpe mig.
Jeg prøvede og komme igennem i godt og vel 12 minutter, men intet skete. Dagen efter prøvede jeg igen i ca. 10 minutter ved 12 tiden og komme igennem, men stadig intet svar.
Derefter søgte jeg hjælp i receptionen, der henviste mig til en læge.
Jeg har billeder som dokumentation, for mine lange opringninger i udlandet til ung rejs Nødtelefon. Det er simpelthen ikke godt nok UNG REJS, jeg håber at i frem over får styr på jeres telefoner så der ikke er flere af jeres unge gæster kommer til at stå i samme dumme situation som mig!!

Ellers var det en fin ferie, hvis man altså ser bort fra 5 dage i sengen og den dyre telefon regning, jeg står tilbage med!!!
Ung Rejs A/S

Risposta da Ung Rejs A/S

Hej Jeppe,

Tak for din anmeldelse, omend du ikke har haft den bedste start på ferien.

Vi havde til 2013 sæsonen faktisk valgt at opgradere vores service- & nødtelefon, således at flere guider kunne være koblet på samtidig, samt en log-funktion så vi centralt kan se hvem og hvornår der er blevet ringet.
Som du dog selv erfarede havde vi et nedbrud på servicen. Vi kunne dog efterfølgende trække loggen ud og herefter kontakte alle numre der havde ringet i perioden.
Dette er dog ikke godt nok, det er vi begge helt enige i, og vi har allerede nu besluttet at systemet laves om inden 2014 sæsonen så lignende situation ikke burde opstå igen.

Jeppe, vil du ikke give os et ring på 70 10 13 10 så vi kan få sagen ud af verden?
- du har desværre ikke oplyst jeres bookingnummer, så vi selv kan kontakte dig direkte.

Hilsen

Pernille
UNG REJS

Kunne ikke være bedre. AMAZING!

Puha hvor skal man starte! Min kæreste og jeg var på ferie og valgte at rejse med ungrejs i 13 dage til Ibiza. Det startede med vi blev hentet inde i Ibiza's lufthavn, og tog afsted når alle var med! Man følte sig tryg og sikker. Sommetider kom guiderne og bankede på vores dør for bare at høre hvordan vi havde det. Vi havde en bar, orange corner hvor vi kunne komme ned og mødes fra 11-17 og spørge eller bestille biletter. Med rabat ovenikøbet! Det var som at have et par ekstra forældre med, og så var de virkelig søde! Der var intet at sætte en finger på, Jan, Kristine og Sebastian, i skal have et kæmpe tak for jeres hjælp og høflighed! Man tænker bare de er søde guider, men så er der pludselig gået en time hvor man har siddet og snakket om alt muligt man havde tilfælles, hihi!

Da vi skulle hjem blev vi samlet op ved hotellet, og derefter kørt ud i lufthavnen med gråd og tårer i bussen! Vi blev sat af og guiderne gik med os ind og tjekkede nærmest at vi stod på flyet og stod og vinkede! Lyder overdrevet men sandt nok. Ung rejs kan helt klart anbefales hvis man er ung og uerfaren :-) i skal have kæmpe tak for at gøre vores ferie bedre! Knus Julie Og Emil, (i ved hvem vi er ;))

See you next year!

Fed oplevelse både for unge og ældre!

De var utrolig gode til at få folk med, trods det var ung rejs og min rejse partner var min far så gav de os en oplevelse for livet.
Ingen undring over at min far på 42 år var med på denne tur til golden - de synes det var fedt og med guidernes gode humør og optimisme
Håber jeg på at få ham med igen næste sommer ! .

Super godt selskab. Helt klart værd at rejse med!

Jeg kan helt klart anbefale Ung Rejs som rejseselskab. Der er tæt kontakt med rejselederne fra den dag man bestiller, og skulle der være nogle problemer, ringer man op til deres kundeservice, hvor man ikke bliver viderestillet til flere forskellige medarbejdere, eller skal vente i lang tid. Det er super service. Ude på rejsemålet bliver man igen taget rigtig godt imod, og rejseguiderne er søde og rare og omsorgsfulde. Alt i alt et super godt rejseselskab, som helt klart kan anbefales til unge der gerne vil have en super fed sommer med gang i den. Fyldt med dejlige oplevelser og minder. :-)

En oplevelse ALLE skal prøve!

vores tur til Alanya, var nok højdepunktet på mit år. et år fyldt med regninger, skole og trist vejr kan kun blive forbedret ved at tage en tur derned. En uge fuldstændig uden hæmninger, hvor man ikke kan andet end at slå sig løs! ikke kun nattelivet var fedt, men servicen fra vores helt igennem fantastiske guider var i topkarakter! det er uden tvivl en tur der aldrig vil blive glemt samt de mennesker man mødte dernede! håber turen derned næste sommer kommer til at indeholde lige så mange oplevelser og minder som denne!

Golden sands med ungrejs! :-)

Nu skal du høre hvorfor det er netop ungrejs du skal rejse med næste år:-) der er en virkelig god service og guiderne er fantastisk søde og meget professionelle. De gjorde alt for at mig og min kammerat fik den bedste ferie :-) min nabo fik også brug for læge hjælp og efter 5 minutter stod der en guide og var klar til at hjælpe med medicin osv. Det eneste der var Øv på min ferie var jeg blev snydt da jeg hævede penge men det er ikke ungrejs' skyld :-) jeg var afsted en uge i år og skal 2 uger næste år med ungrejs!

MED UNGREJS ER I GARANTERET EN FED FERIE!

Jeg fortryder på ingen måde min ferie!
Golden Sands var et fantastisk feriested.
Om dagen gik vi i gaderne, sad ved strandbaren og drak kolde drikkevare og badede ved den lækre sandstrand.
Om aftenen var der arrangeret fede oplevelser, blandt andet barhop - skumfest og meget mere.
Vi købte et VIP-kort som gav os muligheder for at deltage i alt.
Det gav os også 20% på mad på udvalgte spisesteder.
Derudover er Bulgariens folk nogle dejlige og imødekommende mennesker.
Med ungrejs er der garanteret fest&farver - i får helt sikkert en fed ferie!
jeg kan ihvertfald varnmt anbefale dem..

En uge i paradis!

Jeg var med ungrejs i Lloret de Mar og det var virkelig en fantastisk ferie. Om dagen var der dømt solbadning og om natten var der fyldt med fest, farver og fulde mennesker! Guiderne havde hver aften planlagt et tema, hvis man havde købt en "pakke" hvor festerne var med i. Det var nogle vildt fede og kreative fester, hvor man samtidig også kom i snak med alle de andre gæster. Den første aften var der pubcrawl, hvilket var en rigtig god idé hvis man ikke kendte bylivet og hvilke steder man synes bedst om. Mig og min veninde fandt hurtigt vores yndlingssted som var rockerfellers. Hele ugen gik bare enormt stærk og da vi skulle hjem, var vi bare slet ikke klar. Vi er begge enige om at vi helt sikkert skal afsted næste år. Jeg vil anbefale ungrejs til alle som vil have en ferie de aldrig vil glemme! Det var den fedeste og sjoveste tur nogensinde.

fedeste ferieoplevelse, kan klart anbefales!!

Ungrejs var for mig et rigtig godt selskab at rejse med. Det var nemt at bestille rejsen, og dejligt at man kunne betale over 3 rater. Jeg blev positivt overrasket over ungrejs, da jeg var afsted på ferien. Jeg synes deres arrangementer var vildt fede, og man lærte rigtig mange unge at kende. Deres guider var også altid friske og klar på at feste, og deres følg-hjem-service var helt i top synes jeg! Hver aften mellem nogle bestemte tidspunkter, kunne man bliver fulgt hjem af en guide fra byen. Og guiden fulgte en helt til døren, hvilket gjorde at man følte dig mere tryk. Kan klart anbefale ungrejs! det var en virkelig fed ferieoplevelse, som jeg vil ønske andre personer også får.

UngRejs - Vejen til den fedeste ungdomsferie med sol, sjov, sprut og søde guides ;-)

Jeg var i sommeren 2012 på ferie med 4 veninder i Lloret de Mar med UngRejs. Denne ferie var over alle forventninger - den bedste ferie jeg kunne have ønsket mig! Guiderne var søde, hjælpsomme og betænkelige, og de gjorde et super godt stykke arbejde for at gøre vores ferie perfekt. Der var altid mulighed for at snakke med guideservice på strandbaren, og om natten havde UngRejs arrangeret "Følg-hjem-service", hvor en guide hver halve time stod foran det store diskotek "Colossos" og fulgte folk hjem, så ingen gik selv.
Kombinationen af lækkert vej, sol, strand, drinks, byture og forskellige arrangementer arrangeret af UngRejs med mine bedste veninder gjorde, at min ferie med UngRejs blev uforglemmelig. Hotellet, vi boede på, var dog knapt så godt - men det var jo ikke der, vi opholdte os, så det havde en meget lille indflydelse på vores ferie.
Jeg kan uden tvivl kun anbefale andre at rejse med UngRejs, hvis de ønsker den fedeste ferie, man kunne ønske sig!

Det var en rigtig fed oplevelse!

Det var en super fed oplevelse, og ville gøre det igen. Golden Sands er helt klart et ferie sted jeg gerne ville besøge igen, da der er så mange fede diskoteker og barer, som man ikke kan komme på der hjemme. Jeg blev så fascineret af guiderne og besluttede mig endeligt for at tage guide uddannelsen ved service og co. efter den ferie. Det har været en kæmpe oplevelse og en dejlig billig ferie.

Ung Rejs guider gør ferien perfekt

Ferien med Ung Rejs var en sand fornøjelse! Der var en god stemning lige fra dag 1, hvor vi blev taget godt imod i lufthavnen. Der var kort sagt fest og glade dage hver eneste dag med Ung Rejs, som forventet. Ung Rejs var parat til at hjælpe os, når der var brug for det og var gode til at spørge, om alt var som de skulle være.
Festerne der var arrangeret af Ung Rejs var de fedeste af alle og der var plads til at fyre den af lige så tosset, som man ville.

Ung Rejs vælges vil man vil have en uforglemmelig ferie. Det kan absolut anbefales! :D

Helt igennem fantastisk ferie Alanya 2012

Jeg havde aldrig rejst med Ung rejs før og var en del skeptisk. Men det rettede ung rejs hurtigt op på og gjorde det til en uforglemmelig ferie. Servicen var i top, ingen manglende information og hvis opstod der nogen form for problemer var guiderne klar til at hjælpe med det samme. Guiderne fortjener helt klart en 10'er. De var altid hjælpsomme, festlige og havde altid en smil på læben og et godt humør. Det var rart at det ikke kun føltes som et arbejde for dem, men at de var så engagerede i at gøre det til en suveræn ferie for os alle sammen, ved selv at deltage i arrangementer osv. Jeg kan varmt anbefale at rejse med Ung Rejs og ser frem til forhåbentlig at skulle gøre det igen til næste sommer.

Tryghed, sjov og lækkert vejr!

Hvis man er afsted med sine venner, vil have en sjov ferie og samtidig vide nogle passer på en, tag Ung Rejs!
Det har været en god oplevelse at rejse med Ung Rejs, og det kan klart anbefales. Forholdene har været i orden, der har været styr på det hele og samtidig er der blevet arrangeret alt for dig - uden du skal gøre noget. Festerne er de vildeste, guiderne de sødeste og hotellerne er som, hvad man kan forvente pæne og i orden, men ikke luksus!
Samtidig er vejret ikke til at klage over, og alt er sindsyg lækkert.
Før jeg tog afsted, var jeg bekymret for alle de fulde mennesker, der render rundt i gaden om natten. Jeg blev positivt overrasket, så længe du er de steder Ung Rejs befinder sig er det helt trygt, og der er intet at være utryg ved.
Så hvis man vil have en ferie, hvor du intet skal gøre, men bare slappe af, have det sjovt og give den gas under ordnede forhold er det Ung Rejs, du skal vælge!

Fantastisk oplevelse!

Ung rejs er helt klart et selskab, som jeg vil rejse med til næste sommer. Guiderne var gode til at arrangere tingene og de var rigtig gode til at få alle gæsterne med til de forskellige arrangementer! Det har helt klart været alle pengene værd, en helt igennem fantastisk ferie! Når man rejser med ung rejs føler man sig, som en del af en stor familie.

En uges rejse med flere positive ord, end jeg førhen har kunne finde om et helt år.

Det var min første rejse med Ung Rejs, og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget lignende. Vi blev taget godt imod, og under hele vores rejse var vores fire fantastiske guider der. De besøgte os på hotellet, de hyggede sig med os om dagen ved poolen, de var der om aftenen - om de var på arbejde eller blot i byen. De var der hvis man havde brug for dem, og selv når man ikke havde. Jeg har aldrig følt mig så tryg på en tur. Alt var arrangeret, så var det blot vores valg om vi ville deltage, eller opleve vores rejsemål på egen hånd. Arrangementerne var noget i en liga for sig, det var uden tvivl fantastisk. Jeg skal rejse med Ung Rejs igen næste år. Et fantastisk selskab, som jeg håber alle unge mennesker vil opleve.

Fest !!

Jeg syntes ung rejs lever op til ens forventninger & det var en super fed uge , med nogle super guider!

Fantastisk stemning, fantastiske drinks, fantastisk vejr. En fantastisk ferie!

Vi havde en ferie ud over al forventning til Lloret de Mar med UngRejs i sommers. Vi følte os trygge og sikre med hensyn til guiderne, mens vi samtidig havde den vildeste ferie! Vi ses helt sikkert næste år!

Fantastiske guider!! :-)

Hvis I vælger en ferie med Ungrejs, så glæd jer helt sikkert til at møde guiderne! De gør jeres rejse uforglemmelig, og lader jer slå jer fri, men hjælper hvis I har brug for hjælp. Alanya kan helt sikkert anbefales. Der er ikke mange der tager ned ned, men det er en fed by, og hvis I keder jer en dag, så tag ud og oplev de fede muligheder der er. :-) Et lille og kedeligt diskotek, kan Ungrejs gøre til byens fedeste diskotek for en aften. Prøv helt klart Bar-hop! Det er de fedeste aftener. Nyd stranden, mød de andre danskere, og prøv restauranten "Janus" ned til haven. Super god betjening og den lækreste mad, når I bliver trætte af kyllingen på hotellet ;-) Jeg har givet den 5 stjerner, og det er fordi den måde Ungrejs sørge for, at du får en fantastisk ferie, er perfekt! Vær med når Ungrejs laver noget, så bliver den ferie god :-)

Ung Rejs A/S Supporto

Ung Rejs arrangerer ungdomsrejser L'loret de Mar, Spanien - Alanya, Tyrkiet - Golden Sands, Bulgarien

Visita Ung Rejs A/S

Come contattarci