Topvvs recensioni

Topvvs recensioni

Buono
8.1

Hurtig levering og god pris

Valgte selv at afhente varen, og den var til afhentning som aftalt.

Havde jeg bare vidst at de brugt Danske Fragt Mænd :-(

Hvis jeg havde vidst at de brugte danske fragtmænd til transporten.
Havde jeg enten:
Valgt en anden leverings adresse, eller handlet i et anden firma.
Det er pænt træls at få en seddel om at de har forsøgt at aflevere en pakke (der kunne være i min pakke postkasse) og at jeg ikke var hjemme. Jeg kunne nu vælge at køre 60 km for at hente min pakke, eller betale for en ekstra levering..

Den ideelle onlinebutik

Hurtig levering, hurtig retur af vare og tilbagebetaling ved min fejlbestilling, hurtig svar på spørgsmål, super venlig og konstruktiv dialog og ikke mindst rigtig god pris på de varer jeg bestilte. FLOT

Lynhurtig problemfri handel

Handlen var smertefri, bedste priser på de valgte produkter, lynhurtig levering

Helt i Topvvs!

Lever bestemt op til navnet, med undtagelse af prisen. Men det er til at leve med......;o)
Bestilte onsdag den 17-07-2013 kl. 12:55
Blev leveret torsdag 18-07-2013 kl. 08:21
Besparelse Ca. 30/40 %
Det kan vist ikke gøres meget bedrer.....;o)

Hurtig og god ordrebestilling

Bestilte Grohe red inkl. montering. Vandhanen var super billig, og montøren som kom og satte den op kom til tiden og var meget professionel. Jeg har haft en super god oplevelse hos topvvs.dk

Skuffet over dårlig beskrevet hjemmeside

Jeg bestilte 4 SÆT filtere til mit genvex anlæg.

Et sæt må jo være 2 stk., men nej et sæt hos TopVVS er 1 stk. så jeg fik kun det halve af hvad jeg regnede med eller sagt på en anden måde prisen var dobbelt så høj.

Jeg kontaktede dem og de kunne godt se, at det var en fejl men beskrivelsen på hjemmesiden kom fra deres leverandør.

Efter min mening er de 100% ansvarlig for deres hjemmesiden - ikke andre.

Jeg sendte en mail med et forslag til en lavere pris, men fik ikke svar fra dem.

Det er den mest skuffende oplevelse, jeg har haft i nethandel

Hurtig levering, hjælpsom ved opståede leveringsproblemer!

Bestilte et håndvaskarmatur.
Besvarelse spørgsmål på mails inden tog 5-10 minutter, varen blev bestilt. Desværre havde de problemer med deres leverandør, men takket være utrolig hjælpsom kundeservice blev det hele løst, med kun en dags forsinket levering!

Manglende levering og vil ikke betale pengene tilbage

Vi bestilte et spabad for ca 1½ måned siden. d.19 december ringer jeg for at høre status på leveringen og får at vide den er klar til afsendelse. Dette bliver ligeledes opdateret i trackingsystemet, hvor ordren bliver ændret til "afsendt og luket". Siden har jeg adskillige gange forsøgt at få fat i topvvs der ikke har været til at få fat i pga. julen.

Opdateret 5/1-12: Vi har nu endelig modtaget et spabad. Dette er desværre blevet beskadiget under transporten. Og venter derfor stadig på et brugbart spabad.

TopVVS har yderst begrænsede telefontider på kundeservice, hvorfor vi istedet har været nød til at snakke direkte med transporfirmaet og leverandøren af spabadet.

Den lange leveringstid og det baskadigede kar er natuligvis fragtfirmaets skyld.

Opdateret 10-02-2012
Efter leveringen af det beskadigede spabad, valgte vi at annullere handlen, da vi på baggrund af den lange levering ikke længere stolede på den oplyste leveringstid på det nye spabad.
TopVVS arrangerede selv returnering af karret, hvilket selvfølgelig er en flot service. Dog er de knap så glade for at kreditere i henhold til den gældende lovgivning.
Hvis firmaet selv arrangerer returtransport er man ikke forpligtet til at udlevere varen før kreditering er foretaget. – Vi valgte alligevel at lade fragtfirmaet modtage karret, men nu 30 dage efter annonceringen hvor tidsfristen for kreditering er udløbet har vi ikke set skyggen af vores penge.
TopVVS kender tilsyneladende ikke den gældende lovgivning, hvorfor man som kunde hurtigt kan føle sig godt og grundigt snydt.

Kender ikke juraen

Bestilte en vare som der stod til levering inden 2 dage. Fik mail om at levering var forsinket og efter nogle rykkere fik jeg besked om at levering først kunne ske om 5 uger. Jeg annullerede derfor min ordre, men fik en mail tilbage at de ikke var ansvarlig for deres leverandørs leveringsstatus og at de ville forhøre sig hos dem om det var mulig at annullere min ordre. Ordren blev dog annulleret efterfølgende.

Kære TopVVS, jo jeres leverandørs leveringstider er jeres ansvar for jeg handlede gennem jer og 5 uger en væsentligt forsinkelse i henhold til aftaleloven og desuden har jeg fuld returret når jeg handler på nettet. Så i burde have bekræftet min annullering straks.

Så lær lidt jura eller søg professionel assistance til jeres forretningsservice. Når man skal betale 80 kr. for ekspedition må det forventes at sådan noget tjekkes inden. Så den er ikke helt i top!

Problemfri handel

Købte en plastmo nedførsel. Hurtig levering og god info. Fragten og ekspedition er lige dyrt nok.

Super god service og hurtig leverance

Købte en vandhane til min køkkenvask som blev leveret hurtigt og tilmed en stor besparelse oven i (top)hatten. Kan helt lart anbefales. Så 5 til topvvs.dk!

Vi har været på udkig efter nyt toilet og inventar til vores gæstebadeværelse. Vi blev anbefalet Topvvs og kiggede forbi deres netshop. Vi havde nogle tanker om hvad vi kunne tænke os, men viste ikke helt hvor vi skulle starte.

Vi ringede til Topvvs, og fortalte lidt om vores tanker og ideer, og 3 timer senere lå der et tilbud i vores mailbox med beskrivelse, priser og billeder af både toilet, baderumsmøbler, håndvask, batteri m.m.
Tilbuddet var lige hvad vi havde gået og drømt om, og prisen væsentlig billigere end hvad vi havde set andre steder.

Varerne blev bestilt dagen efter, og blev leveret og monteret blot 3 dage senere.

Det er bestemt ikke sidste gang vi bruger Topvvs.

Perfekt service!

Hej
Jeg har oplevet topvvs.dk som et seriøst sted at handle. Mine varer kom dagen efter jeg bestilte dem. Der var et armatur i restordre, og inde på mine sider kunne jeg hele tiden følge med hvornår det forventes at komme. Producenten rykkede dersværre leveringstiden, hvilket jeg blev informeret om, og blev spurgt om jeg kunne vente yderligere. Det kunne jeg heldigvis godt. Jeg blev fulgt til dørs hele vejen, og følte mig tryg og meget godt behandlet.

Hurtig kundeservice

bestilte 2 armaturer hvor det ene fra fabrikanten kom med en ridse i og dermed skulle ombyttes. Var i dialog med TopVVS løbende - hurtige svar og dialog bagud mod grossist. Top service.

Supergod information, engegament og billige priser

Jeg kan klart anbefale at bruge dette firma. Jeg oplevede den medarbejder som svarede telefonen som yderst kompetent. Hun var rigtig god til at forklare de tekniske detaljer om varen, og var meget behagelig at tale med.

Varen blev afsendt samme dag (jeg bestilte varen til middag) og jeg havde varen næste formiddag.

Derudover er prisen helt i bund, for samme kvalitet som vi andre steder skal give meget mere for.

Jeg vil til enhver tid anbefale stedet til andre.

Billige priser, god information

Købte 4 radiatorer (Purmo) , hvor TopVVS var klart billigst - den ene ankom efter 2 dage, men der var dog noget leveringstid på de 3 sidste. I ventetiden fik jeg dog gode status-opdateringer fra TopVVS omkring min leverance, så jeg følte at de hele tiden var opmærksom på at få min varer frem hurtigst muligt. Alt i alt har det været en god oplevelse at handle hos TopVVS.

Nemt hurtigt og billigt...

Jeg har for mine forældre inkl. mig selv købt mange ting igennem tiden hos Topvvs.dk, og vi har altid været glade for den telefoniske rådgivning vi har fået.
Det er noget man som forbruger er glad for.

De leverer super hurtigt og er billige :).

De varer vi har haft fortrudt købet på, er vi blevet krediteret kort tid efter. De skriver en mail og informerer omkring de har 30 dage og kreditere i, det må jeg sige det overholder de også...

Jeg har bestemt anbefalet Topvvs.dk til dem jeg kender, og de har også været/er glade for at handle der :D.

Hilsen Mads

Sød og venlig stemme i tlf. Havde forskellige spørgsmål, som blev besvaret
hurtigt og efektivt af en sød og rar dame stemme og også gav sig tid til forklaringer på mine spørgsmål.
Tak for det ;-)

God service og hurtig levering

Jeg bestilte en el-patron til vores vandvarmer, og den blev leveret efter to dage. Eneste minus var at jeg måtte kontakte butikken, da jeg blev sendt til et forkert website, da jeg bekræftede betalingen, og derfor ikke var sikker på om bestillingen var gået igennem. Jeg fik dog god service ved henvendelsen, og var helt tryg ved det.
Stig.

Topvvs.dk ApS Supporto

VVS Service & Kvalitet til billige priser, Online salg af alt i VVS, Sanitet, Vand, Varme, Ventilation.

Visita Topvvs

Come contattarci