Sparnord recensioni

Sparnord recensioni

Sufficiente
5.1

God kunderådgivning

Min forlovede og jeg måtte efter nogle år erkende at det nok var nemmest hvis vi havde den samme bank. Vi var begge tilfredse hvor vi var. Jeg var glad for min bank fordi min rådgiver ringede og small talkede når han ikke havde hørt fra mig et års tid, sikkert med en bagtanke :) men det styrkede forholdet til ham selvom jeg aldrig bed på krogen. Min kæreste derimod havde fået tildelt en ny rådgiver som hun aldrig rigtig havde snakket med. Så allerede der var jeg skeptisk.
Nå min kammerat ringede om jeg ville med til standup. Det var gratis og det var spar nord der arrangerede. Han kunne tage en ven med. Vi blev hurtigt enige om at han skulle invitere hans kæreste og min kæreste skulle invitere mig. På den måde kunne vi komme afsted alle sammen. Det blev serveret mad og drikkevarer og der manglede bare ikke noget. Selvfølgelig vidste jeg at der var en bagtanke med arrangementet, nemlig at kapre kunder. Nå jeg fik så snakket med min kærestes rådgiver den aften, og vi fik lavet en handel fordi jeg ikke ville snakke med hende, da jeg jo i forvejen var godt tilfreds hvor jeg var. Min kæreste fik et gavekort på 200 hvis hun fik mig til at tage en samtale og hvis jeg valgte at blive kunde ville jeg selv få et gavekort også. Nå der skete ikke noget ved at tage snakken så jeg fik lavet en aftale og der blev ringet til mig nogle dage efter for at aftale tid. Det var skam hyggeligt nok. Meen det var ikke det jeg ville på nuværende tidspunkt. Min kæreste fik de 200 og det var så det i denne omgang.
Efter endnu nogle måneder gik vi med byggetanker, og havde brug for at få lagt et budget og få at vide hvad vi kunne bygge for. Jeg fik arrangeret et møde samme dag i spar nord efter lukketid, da vi skulle til møde mandagen efter med husbygger firmaet. Rådgiveren var åben og hun ringede til mig dagen efter og sagde go for 2,5 mil. Nå det var sku dejlig nemt tænkte jeg.
Jeg havde selvfølgelig hørt min egen bank også. Men der kom ikke noget svar, selvom jeg ringede og rykkede flere gange ikke engang et møde kom vi til. Jeg mødte så min rådgiver tilfældigt hvor han fortalte at han var blevet forfremmet og han beklagede at jeg var gået tabt i bunken og at han forstod mit valg, som han selvfølgelig var ked af.
Jeg er idag spar nord kunde. Jeg kimede min rådgiver Gitte ned flere gange dagligt i forbindelse med bankskiftet. Da der skulle laves forskellige nye konti, bankboks, og jeg skal komme efter dig.
Vi valgte ikke at bygge hus i første omgang, nu ved vi hvad vi kan købe for og det er betrykkende hvis det rigtige pludselig dukker op. Alt i alt er jeg tilfreds. Og bliver behandlet på samme måde selvom jeg ikke er blevet offer for et eneste gebyr endnu.

Ikke eksiterende kunde service.

Randi Nielsen
SparNord har i tidenes løb tjent penge på mennesker som i dag er gamle og derfor lukker man filialer i små samfund så at de ældre uden bil har ikke mulighed for at blive serviceret. Man har også i stører byer ændret åbningstider for kassen så vi alle skal tvangsindlægges sammen med personale mens vi venter på at klokken blive 12. På trods af høje gebyrer yder SparNord ingen kundepleje eller almen service.

Pas på skjulte gebyr ved udbyttebehandling af udenlandske aktier.

I forbindelse med udbyttebehandling af udenlandske aktier på mit ratepensions depot fandt jeg ud af, at der var skjulte gebyr i forbindelse med afregningen.
På depotet, hvor udbyttebehandlingen blev foretaget blev beløbet indsat i f.eks. norske kroner. På den tilhørende konto til ratepensionskontoen blev beløbet indsat i danske kroner. Med den aktuelle kurs på norske valuta kunne jeg se, at der betaltes et gebyr.
Et gebyr der kaldes udbyttebehandling. Godt gemt inde i systemet, som ikke ses umiddelbart.
Bankens rådgiver fortæller mig, at sådan er systemet. Det kan hun ikke gøre noget ved.
Men surt er det, at jeg skal bruge tid på den slags beregninger for at kunne afstemme mine konti.
Derfor kun en stjerne.

Utilfredsstillende service

Jeg var tidligere Sparbank kunde som blev overtaget af SparNord. Jeg fik ingen information ligesom jeg tilsydeladende også mistet retten til en bankrådgiver. Efter at have henvendt mig til den generelle mail hos SparNord fik jeg tilknyttet en rådgiver.
Da jeg så endelig skulle bruge noget rådgivning vedr. betalinger til udlandet, fik jeg mere eller mindre besked om, at jeg kunne læse om det på nettet. Jeg spurgte jo netop, da jeg ikke kunne finde disse oplysninger på www. Yderligere fik jeg besked om, at SparNord var 60 % dyrere end alle andre banker i Danmark jeg har kigget på.
Savner helt generelt mere fokus på kunderne og at banken er der for at rådgive os, og ikke at kunderne er en belastning.

Jeg skifter bank.

Ingen sympati for sine medmennesker

Sjældent har jeg været ude for så usympatisk behandling, som den jeg lige har fået ved Spar Nord Åbybro. Jeg skifter bank I morgen, til trods for både min familie og jeg har været kunder I 20+ år.

Dårlig service

I forbindelse med et engagement fik jeg 3 dages frist til at returnere dokumenter til banken. Problemet var bare at dokumentere kom fredag og skulle være banken i hænde mandag. Det er efter min mening ren chikane af den værste slags.

0 stjerner

bedste bank jeg har haft!

Har ihvert fald ikke fortrudt mit skifte fra danske bank til spar nord! De lyttede da jeg ville skifte bilen ud grundet ændret kørselsbehov..

de var den eneste bank der rent faktisk lyttede(ringede til flere) thumps up herfra!

Utrolig dårlig rådgivning

Jeg har lige angivet en klage ved Spar Nord, pga. en dårlig rådgiver der både har lavet regnefejl (hvilket resulterede i stor gæld til mig!), samt brudt lovgivningen ved at antage at jeg accepterede et tilbud vedr. forsikring, som jeg ikke havde eller ville acceptere og derved oprettede hun en aftale herom uden min accept!!
Og hendes attitude overfor mig, har været utrolig grov og nedladende. Derudover er banken langt dyrere mht. renter mv. end andre banker.
Jeg er nu skiftet over til AL bank, og forventningerne er meget høje! der bliver man i det mindste behandlet ordentligt og priserne er gode!

Imødekommende bankrådgiver

Vi er blevet 'opkøbt' af Spar Nord og var lidt skeptiske, da gode banker ikke hænger på træerne. Vi var tilfredse med Sparbank, som vi oprindeligt var kunder i, men ville lige give Spar Nord en chance, inden vi bedømte, om vi ville flytte.

Vi hører til i Aarhus og fik en ny bankrådgiver - og vi har kun været tilfredse. Vi har en god og personlig kontakt til vores rådgiver (som vi ikke har mødt i virkeligheden endnu), men han er altid imødekommende og åben, når vi har spørgsmål eller behov. Vi får altid svar på det, vi spørger om, og han svarer hurtigt på mails.

For mig er renter, gebyrer og alt det andet sekundært i forhold til bankvalg - jeg kan ikke altid gennemskue det alligevel, og i sidste ende er banker også bare forretninger, der har forskellige modeller for at få deres arbejde betalt . Det vigtigste for mig er, at jeg føler, jeg bliver lyttet til og behandlet ordentligt. Og det gør man bestemt her.

Rigtig rigtig dårlig bank, med inkompetente ansatte

ADVARSEL!!!! Personer med bare lidt fornuft bør holde sig langtfra denne bank. Jeg har desværre oplevet rigtig rigtig mange negative episoder med denne bank. Et godt råd hold Jer langt væk fra denne bank, specielt Skagen afdelingen.

Fin Bank Men De mangler en App til windows phone !!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

De mangler en App til windows phone !!!!!!!!

Super god bank

Jeg er en meget tilfreds Spar nord kunde og mobil app"en fungere bare en overførsel laves på 2 min. Servicen i banken er også god altid smilende personale Både i min afdeling Horsens men oplever også god service i bla Århus og Vejle og København de få gange jeg har været der

Nedladende og uprofessionel behandling

Jeg har aldrig i mit liv oplevet så dårlig behandling før, som jeg har med Sparnord. Jeg er i afdelingen i Esbjerg (til trods for at jeg bor i Aalborg), men mere om det senere.

Det startede for ca 7 år siden, da jeg bliver sygemeldt pga et overfald, og får et bevilget overtræk, da min økonomi ellers ikke kan køre rundt. Pludselig får jeg en ny rådgiver, da den gamle stoppede, og problemet da var, at den gamle rådgiver ikke havde skrevet i mine papirer at det var et bevilget overtræk, og derfor satte renten meget i vejret. Dog betalte jeg alligevel af på det, med 1000,- om md (på trods af at jeg var på SU).

Jeg flytter så til Esbjerg pga uddannelse, og flytter dermedned til deres afdeling.

Jeg har på det tidspunkt et VISA Elektron (pga at de så det andet overtræk som ulovligt overtræk), men får lov til at få et VISA Dankort, da jeg bor udenfor byen, og Netto ved siden af hvor jeg bor, ikke tager imod VISA Elektron, med lovning til at jeg ikke ville trække over. Det gør jeg heller ikke, før jeg dagen før der går penge ind på min konto, ringer til banken og spørger om jeg må trække 600 over.

Det får jeg lov til, men dagen efter er mit Dankort spærret.

Jeg har opgivet på det tidspunkt, og gider ikke ringe til dem og åbne det igen, så får et Mastercard Debit, da jeg på det tidspunkt er flyttet til Aalborg.

Men, da jeg skulle flytte tilbage til Aalborg, tager jeg ned i banken, og beder om at få flyttet afdeling, men de giver mig afslag, fordi jeg har et "ulovligt overtræk", som de jo er skyld i.

Nu har jeg så for 6 mdr siden afbetalt mit lån fuldstændigt, og idag ringer jeg ind til dem, for at få hjælp til et 12.000,- lån til et kørekort, men alt jeg fik var en flabet og nedladende behandling af min såkaldte rådgiver, og da jeg så fik chefen i røret, fik jeg bare at vide, at der ikke var noget han kunne gøre, for han havde jo ikke hørt samtalen...

Så NU skifter jeg bank!!!

God remte og personlig Bank

Har kun været super tilfreds, siden jeg skiftet til Spar Nord Esbjerg, for ca. 1 år siden. Renten er god, ikke alle de gebyrer, holder hvad de lover... Fulgt ud tilfreds...

høj rente men god service

Vi har en meget høj rente på vores boliglån som er steget fra ca. 7% til knap 9% på de sidste par år. Så vi overvejer at skifte bank af den grund. Men til gengæld har vi haft en super god bankrådgiver som altid har været klar til at hjælpe os.

Holder ikke hvad de lover.

Kæresten og jeg var blevet lovet et gavekort hver på 500 kr til Cityforeningen, da vi holdt møde med dem for første gang. Dette er en kampagne de kører i Odense.
Under mødet talte vi med en meget kompetent rådgiver ved navn [Privat data fjernet].
Her talte vi både budget, renter samt aktier.
Da mødet var slut, blev vi informeret om, at vi kun modtog 1 gavekort på 500 kr, som de markedsfører sig med i Odense.
I telefonen og på deres hjemmeside, blev vi informeret om, at det var 1 gavekort per person. Min kæreste ville egentlig ikke have været med, men fandt banken meget interessant pga den gode rådgivning. Og så var det lettere at få ham med, da vi blev lovet et gavekort hver.
Efter mødet var slut, var vi begge enige om, at Spar Nord var det helt rigtige valg for os. Men efter det med gavekortet føler vi ikke, at troværdigheden er til stede.

Vi kan nu se, at de har ændret deres side til, at det er 1 gavekort per husstand, men sjovt nok skulle vi lige ringes op efter mødet hvor jeg brokkede mig. Og så da jeg bliver ringet op af direktøren, er det kun 1 gavekort per husstand. Inden mødet stod der ellers 1 gavekort PER PERSON!!!!! Flot salgstrick!

Ikke ekssterende rente.

Selv om at SparNord har fået ros for sin gratis lønkonto så vil jeg dertil sige at ingen bank forærer noget som helst til kunderne. Heller ikke SparNord - som henter penge på diverse gebyrer og ingen rente fra indestående. Jeg er glad for min rådgiver men i sidste ende varetager hun bankens interesser. Måske skal vi overveje anden bank senere hen - når krisen er overstået for lige nu sider banker på pengeskabet.

Sparnord Kastetvej / Dannebrosgade i Aalborg

Aldrig nogen siden før har jeg oplevet så arrogante og uhøflige medarbejder samlet på et sted.

personlig bank

Jeg er virkelig glad for min bank (sparnord) og synes altid jeg har fået den bedst mulige ydelse. Jeg tror i sidste ende det kommer meget an på din bankrådgiver, og min har jeg godt nok været heldig med. altid virkelig hjælpsom. jeg har (for efterhånden mange år siden) haft Nordea, og sparnord har været meget bedre til at håndtere min økonomiske situation samt varetage mine bedste interesser!

Brønderslev sparnord

Medarbejder er sur og totalt uvenlig. Få 9000 kr hver 14 dag i løn og så få man ikke engang lov til løn 15000 til en traktor? Lorte bank

Sparnord è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Visita Sparnord