Shell recensioni

Shell recensioni

Sufficiente
5.3

Personalet for kunderne.

Nu skal du høre: Torsdag den 17. april var vi igen en tur til Jylland, som før var vi i Horsens, og her er der en tank, som skiller sig lidt ud fra de andre, hvor jeg før har tanket. Tanken i Alegade er nu noget særligt. Personalet er venlige, hjælpsomme og altid i godt humør, men føler sig godt tilpas, og køre derfra i godt humør. Den dag jeg var der, var der oven i købet billig V-Paver, som personalet gjorde opmærksom på SUPER for mig som ikke følger med.
Der er dog også et suk, for det er en rigtig gammel tankstation, som trænger til vedligeholdelse, sidst jeg var der, for ca. to mdr. siden, var der gulvfliser der var knækket og nogle de manglede, det så meget tarveligt ud, og står ikke mål med den fine service man får. Så kære verdensfirma - tænk på jeres dejlige personale i Alegade. Jeg kører forbi igen, når turen går til Horsens. Glade forårshilsner fra en fynbo.

Shell Billund

Supergod betjening og service altid i top

Nemt og billigt

Dejligt og nemt med lidt service mens man tanker, og prisen er lille.

Rabatsatser på Diesel det rene blålys

Jeg har været en fornøjet Shell kunde i rigtig mange år idet jeg bl.a. får 90 øre rabat på Diesel. Så jeg kigger efter priser når jeg tanker og glæder mig over den yderligere rabat. Da jeg senest kiggede lidt nøjere på månedsafregningen, troede jeg der var tale om en regnefejl. Først står der "pumpepris" inkl moms, så "enhedspris" ex moms og så blev rabatten trukket fra denne.Summa summarum jeg sparede 3,4øre pr. liter istedet for 72 (ex moms).PÅ 46 LITER SPAREDE JEG IALT KR. 2,-
Men måden det hele bliver præsenteret på er jo et stort blålys. Pumpepris inkl.moms og enhedspris(Listepris) eksl.moms. Så falder det ikke lige i øjnene at du intet har ud af at være en loyal Shellkunde.
Så næste gang jeg tankede spurgte jeg for en sikkerhedsskyld personalet hvad "Listeprisen" var idag. Det anede de ikke, det stod ingen steder i butikken, så han måtte ringe til sin chef! Jeg blev henvist til de enkelte selskabers hjemmeside hvis jeg vil orienteres om den daglige Liste pris. De "kæmpe" rabatter selskaberne lokker med er jo et stort blålys, da den beregnes af listeprisen, som jo ingen sælger til alligevel.
Det vil være kundevenligt hvis tankstationerne ville skilte med "pumpepris - spar antal øre". Så var hele det teater mere gennemskueligt.

Jens Meyer
2950 Vedbæk

Glad og fantastisk betjening fra morgenstunden på en tankning til 50kr.l

Fredag d.28/3 skulle min bil på værksted, derfor lånte jeg en lånebil på værkstedet efter aftale. Desværre var benzintanken næsten tom, tiden var knap, så jeg kørte til Dianalund hvor jeg skulle møde på arbejde. Jeg valgte af frygt for at løbe tør, at tanke blot for 50kr. på Shell Karsholtevej. Jeg baksede med at få benzindækslet låst op, og var samtidig blevet voldsomt trængende, så hurtig ind i butikken for ar få hjælp til "begge dele". Det fik jeg øjeblikkeligt, nøglen til toilettet blev udleveret, nøglen til bilen blev afleveret og mit problem forklaret. da jeg kom ud af toillettet, var bilen fyldt for 50 kr.
Jeg fik min nøgle retur med et smil og nåede på job til tiden!!!

Altid god og glad betjening hos Shell Allinge

Jeg handler ofte hos Shell Allinge, hvor der stadig er god & personlig betjening. Butikken er overskuelig, og let at finde rundt i. Benzinen kan som regel købes billigere et andet sted, så det gør jeg også, men som butik/ kiosk/bager er det der jeg bedst kan lide at handle i byen, pga de ansattes måde at være på & den gode service.

Et dejligt sted at handle, altid god behandling

jeg er glad for Shell i allinge på Bornholm . man bliver altid mødt med et smil. De er altid søde og venlige og meget hjælpsomme.

Nærværende -. "levende"- glæde indehavere af Shell tank i Morud

Det er hver dag - altid en glad oplevelse , at komme ind på tanken Shell i Morud ved Anette og Niels.Uanset tidspunktet. Anette er altid veloplagt, og som her på min fødselsdag, kom "stormende" ud af butikken for , at intro mig til Deres nye selvbetjeningsautomat. Smilende og god forklaring ( et længe stort ønske som de nu også er indehaver af), og med påmindelse om selvfølgelig når jeg havde tanket mindst 30 liter, kunne komme ind i butikken og få en fribillet til Legoland til vores barnebarn. ;) Niels er også altid parat med gode råd hvis der er problemer med bilen, så er han manden til at Fixe den. Dejligt par med gode velorienterede personaler. TAK for det.Det er en 5 stjernet virksomhed. Venligst Bessie Nissen. Havgårdsvej 3, 5471 Farstrup. Søndersø tlf 30806500

Jeg tankede luft og fik en undskyldning

Jeg har tidligere tanket "luft" på en benzin station uden personalet havde høre om det.
Det skete igen, denne gang på en shell station her i århus. Efter at have kørt 5-10 km. vendte jeg om da jeg havde tanket for 200 kroner. Manden bag disken rigende op til shell og fortalte mig så at jeg bare kunne fylde helt op med benzin som undskyldning for ulejligheden. Det var super. I kunne godt genindføre euroshell kortene så man ikke står med lang næse i tyskland med sit nordic kort..... Men det er en anden sag.

Politianmeldt for Shell kort som ikke virkede

Min ven og jeg var i går på Shell i Kalundborg for at tanke. Da der ikke findes kortautomater udendørs, skal man tanke og betale i butikken.
Da vi så kommer ind og vil betale, vil automaten slet ikke tage i mod kortet. Ekspedienten anede tydeligvis ikke hvad hun lavede, og ringede til sin chef.
Det resulterede så i at chefen tilkaldte politiet, som lidt efter mødte op.
Da de fandt ud af at vi ikke var ved at stikke af fra regningen overhovedet, men jeg rent faktisk var ved at ringe til en der kunne komme og betale, spurgte de også hvad de havde tænkt sig at de skulle gøre?
Det endte med at politiet blev indtil betalingen ankom.
Kunden bag mig i køen, skulle aflevere en trailer og have sit depositum tilbage. Det kunne ekspedienten heller ikke finde ud af? Hun var alene i butikken, hvad sker der for det?...
Er det sådan man behandler kunder hos Shell?

Nicklas Selsmark

Er hurtig på aftrækkeren med gebyr og incasso varsel.

Vores bank slettede vores shell betalingsservice ved en fejl, og Shell reagerer prompte med at sende en meget grimt formuleret opkrævning på 100 kr's gebyr, og incasso varsel. Til trods for at vi altid har betalt til tiden, og brugt for mindst 20.000 kr om året ved shell. Det er bestemt slut nu.

Uaceptabelt!!!

Jeg var idag hos Shell i Ørbæk på fyn for at tanke da jeg kommer ind for at betale har jeg desværre glemt min nye kode til mit hævekort jeg undskylder og tilbyder dem det meste af beløbet kontant og de kan beholde mit kørekort mens jeg køre hjem og finder koden dette vil chefen ikke aceptere og siger jeg sikkert slet ikke ville betale for benzinen, endelig lykkedes det mig at få fat i min kone der kunne huske koden de fik deres penge men ikke så meget som en undskyldning fra chefen på trods af at hun nær havde taget mine bilnøgler fra mig blev mens jeg var der nægtet at forlade tanken før beløbet var betalt

Login af ShellCard Online.

Jeg har ca. 3 år haft ShellCard og har brugt det flittigt. Efter de har fået lavet websiden om (6 mdr eller længere tid siden) Står der stadig at forbugerne snart kan logge ind på deres profil. Jeg har email dem 2 gange, fordelt på de 5-6 måneder med det samme svar, at der vil gå ca. 14 dage før login-siden er klar. Har de droppet systemet eller, hvad sker der?

SHELL begår Justitsmord!!! Gem din kvittering eller bliv anmeldt for tyveri!!!

Forleden tankede vi hos Shell på Svendborgvej i Odense, som vi normalt gør. Et par dage efter dumper der en faktura ind med posten med bål og brand, rykkergebyr og trusler om politianmeldelse for manglende betaling for benzin.

Vi forsøger at ringe til Shell flere gange på det angivne nummer. Intet svar!

Vi skriver så en mail, hvori vi pænt afviser og gør opmærksom på, at der må være tale en fejl hos Shell.

Shell skriver lynhurtigt tilbage, (så hurtigt, at de umuligt på den korte tid har kunne nå at forholde sig til indholdet af vores svar). Shell hævder at have video-dokumentation om en tankning med vores nummerplade og at der ikke bliver betalt. (i min verden beskylder Shell os her for tyveri).

Vi har ingen kvittering for hvem pokker gemmer det på benzin!??! Heldigvis har vi betalt med dankort, så vi kan finde postering hos banken og sender den til Shell.

Først her viser det sig, at Shell ikke har en skid styr på deres IT-systemer og koblingen mellem tankninger og betalinger. De kan med andre ord ikke styre, hvorvidt der er blevet betalt for vores tankning. Det indrømmer Shell blankt på skrift og skriver tilmeld, at det er en KENDT FEJL I DERES SYSTEM!!! (WHAAAAAT???)

Flot Shell... havde vi ikke tilfældigvis betalt med dankort, var I sluppet afsted med at begå justitsmord, og indtil denne sag, er I garanteret sluppet afsted med at anmelde uskyldige folk til politiet og opkræve jeres penge to gange!!!

Ufatteligt, at Shell har samvittighed til at fumle rundt i egne procedure, beskylde lovlydige borgere for tyveri og misbruge politiets ressourcer på grund af INTERNE KENDTE FEJL!!! SVINERI af værste skuffe!!! ULOVLIGT!!! DUMT!!!

nogen steder er bedre end andre

Har handlet inde ved shell ved randers havn hvor servicen har hvert op og ned så har jeg hvert på kildeberg hvor servicen har hvert mild sagt sur'røv
Har også lige hvert på karlslunde hvor servicen var i top men samlet set kan jeg ikke give dem mere

altid god, smilene og høflig betjening.

Shell på københavnsvej110 i køge.
Handler altid hos Shell det er den bedste benzin og har aldrig haft nogle problemer der.

venlig medarbejder

Jeg ønsker Shell tillykke med en medarbejder der hedder Linda. Smil, venlig betjening
og et godt humør, gør det dejligt at komme på Vejlevej.
Venlig hilsen
Inge Henriksen Fredericia

Super betalingskort

Med frygt og bæven skulle jeg begynde at bruge mit nye Shell kort .
Her var ikke noget pjat. som jeg før har oplevet ved benzinstandere.
Jeg satte kortet i
1. display sagde : " fjern kortet ". (så glemmes det ikke)
2. display sagde : " tast pinkode". (jeg tastede pin jeg selv havde valgt)
3. display sagde : " kort godkendt , tank venligst". (jeg fyldte op og satte pistol på plads)
4. display sagde: " ønskes kvittering" (jeg sagde ja og fik en kvittering)
5. display sagde: " beløbet trækkes på din konto, "

Det var en storslået oplevelse, at det bare virkede perfekt. Her er tale om virkelig kundevenlighed i stedet for at man skal finde ud af en nørds snørklede tankegang.

Jeg bruger tit V-power 99 oktan, det fjernede nogle små sporadiske ryk fra motoren, som ikke senere er forekommet. Det har måske været lidt koks ved brændstofdysser.

Super rabat aftale

Rigtig glad for mit shell kort med en fin rabat igennem bilbasen

God.

Min Opel kører BEDST på Shell benzin hos Kurt Overgård Kjellerup.Og får den bedste behandling i alt.

Shell è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Shell Service A/S Supporto

I Shell arbejder vi med det formål at være dit fortrukne valg, hvad enten det drejer sig om energiservice eller produkter som benzin, diesel, fyringsolie, smøremidler, fuelolie, naturgas, CO2-kvoter, træpiller eller alternativ energi.

Visita Shell

Come contattarci