Pchuset recensioni

Pchuset recensioni

Sufficiente
6.2

Har handlet der en enkelt gang uden problemer

Bestilte en mobil telefon, fik telefonen uden problemer. Den var parallel impoteret hvilket de burde have oplyst, men tilgengæld var den virkelig billig to tog chancen. Så ikke alle anmeldelser behøver være dårlige.

bevidst forkert vare og ingen feedback på forespørgsler

rigtigt fusker firma prøv at lave en google på dem.
havde jeg gjordt det inden handel havde jeg ikke handlet.
de gav mig, som i rigtigt mange andre tilfælde, selvfølgeligt en forkert vare.
da jeg brokkede mig spillede de først dumme og trak tiden ud.
først efter længere tid hvor jeg tilsidst skruede bissen gavaldigt på og lod dem forstå at hvis jeg ikke snart fik den rigtige vare så måtte jeg køre fra landsdel til landsdel og blev det først nødvendigt ville det nok ende med en huskekage han sent ville glemme.
pludseligt fik jeg respons og han beklagede mange gange osv og fyldte mig med en masse små løgne.
han tilbød mig at hvis jeg returnede den tilsvarende, men dårligere vare, vilel han nok sende pengene retur.
en google søgning viste dog hurtigt ( han her også været i Ekstra Bladet) at det var en ofte anvendt taktik for at trække tingene så meget i langdrag at folk tilsidst opgir at få deres penge tilbage.
jeg endte med at leve med at have fået en dårligere vare for mine penge og en oplevelse rigere.
han var simpelthen ikke bøvlet og en evt voldsdom værd.
Hold jer langt væk

Forkerte Varer

Jeg bestilte ET grafikkort og de sendte bare et ANDET, uden at informerer mig eller noget. Det kort de sendte var dårligere og billigerer, end det jeg ville have, og jeg havde betalt for det dyre at kortene.

Min bror har nu prøvet det helt samme med andet hardware.

Ikke nogen god erfaring

Bestilte tre varer - Fik efter flere dages forsinkelse tre FORKERTE varer!
Jeg vil desværre nøje overveje mit køb en anden gang!

Pchuset è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Visita Pchuset