Online Mode recensioni

Online Mode recensioni

Buono
8.5

Jeg har bestilt i flere år hos Online-mode.dk
Leveringstiden er altid super hurtig.
Kundeservicen er sød og hurtig til at besvare spørgsmål.
Tøjet er altid eksklusivt, og anderledes og super chikt.
Dog er størrelserne ofte lidt små i det. men for mit vedkommen er det fint, da jeg er en XS-S, og deres tøj altid passer perfekt på mig!
Så fem stjerne herfra!

Fantastisk ! Har altid været min yndlings webshop <3

Jeg har handlet ved online Mode siden 2007 og det har altid været min yndlings webshop. Jeg har ALDRIG oplevet problemer med noget ! Der er hurtig og nem betjening, samt levering og returnering. Jeg arbejder selv i en webshop og kender til det. Det er en fornøjelse og en oplevelse at handle her hver gang ! Tøjet lever op til billederne og passer for det meste som det skal, der har dog været enkelte tilfælde hvor kjolerne var 5 cm kortere i virkeligheden end vist på modellen.
Jeg har kun en træls ting at sige om Online Mode, og heraf kommer desværre også kun de 4 stjerner. I startede med at have en flot og nemt tilgængelig sort hjemmeside, så skiftede i desværre layout og fik en hvid hjemmeside, der var meget forvirrende og kedelig at kigge på. Det virkede også som om at servicen var anderledes i denne periode....
Nu har i skiftet layout igen og denne gang synes jeg det fungerer for jer igen. Desværre har der været nogle problemer hen af vejen som kunde, hvor man har skulle oprette sig på ny. Jeg synes jeres nye layout er flot og nemt tilgængeligt, jeg er tilfreds med det, men synes nu stadig den sorte hjemmeside med det andet logo var flottere :)
Jeg har handlet stort set det meste af mit tøj hos jer igennem flere år. Jeg kan kun anbefale andre at handle på jeres fantastiske shop :D

intet mindre end fantastisk!

Jeg har handlet der flere gange, og har aldrig haft problemer. Har også sendt enkelte dele retur, og der har aldrig været problemer med at få mine penge igen!

De er 100% trustable! :)
Det er et af de meget få steder, hvor jeg bestiller tøj og sender retur uden at være det mindste urolig for, om der sker problemer.. thumbs up!

Perfekt vejledning, og super priser!

Jeg var på markedet til noget flot festtøj til mine kæreste :) Skrev til dem, fik et par super gode råd... Handelen blev gennemført samme dag, og to dage senere havde jeg min pakke fra Online-Mode.dk! - Det er god stil synes jeg :)

Fin service

hurtig behandling og levering

Ups !

Havde bestilt 4 par leggins der inde fra i sidste uge.
Fik dem dagens efter, hvilket var super dejligt og helt i top :) !
tog det ene par i brug dagen efter. det var nogen med lynlås fra hoften og ned. gik så en tur ude på gaden i en halv times tid og pludseligt gik lynlåsen fra hinanden fra hoften og ned og kan ikke laves.. vildt pinligt !
i dag tog jeg så et andet par i brug og opdagede med det samme et hul på indersidden af låret i syningen.. så nu skal jeg til at sende to par tilbage, og lige hvad angår dem med lynlåsen vil jeg bestemt ikke have et nyt par. vil ikke opleve at stå halvnøgen på gaden igen.

For at være fair mod firmaet, vil jeg lave en ny anmeldelse når jeg har fået sendt mine vare retur til dem på mandag :)

Perfekt!

Massere af varer at vælge imellem, gratis gave, hurtig levering og tøjet svarende til billede!

Gode sko

Har to gange bestilt et par sko fra hjemmesiden.
Begge par var RIGTIG billige og i rigtig god kvalitet, og derfor ikke sidste gang jeg har tænkt mig at handle fra denne side.

Fragten er alt for dyr, desværre - derfor kan jeg kun give 4 stjerner :-)

Kvallitet, men dyrt

Meget lækkert tøj, lidt dyrt, men kvaliteten er helt i top, kæmpe udvalg og nemt og finde rundt på hjemmesiden. Super service, fik nogle sko der var for store retunerede og fik penge tilbage uden problemer. Helt klart et sted jeg kommer igen. Kan varmt anbefaledes!

Kan kun sige god for

online-mode.dk
Har handlet tøj hos dem mange gange og det er hurtig levering hver gang og man får hvad man har bestilt..

Dog er det irriterende at nogle af størrelserne er små i størrelserne, hjemmesiden gør opmærksom på dette, men det er stadig svært præcis at bedømme hvor meget mindre de er.. En str. 36 hos dem svarer måske til en 38 "i virkeligheden" og nogle gange er det to størrelser man skal lægge til - svært at vurderer altid.
Har måtte sende et par varer retur i tidens løb på den bekostning..

Men alt i alt en fin hjemmeside og rigtig flotte ting :)

Super god online shop.

Har handlet på online mode, op til flere gange og lever op til alle forventninger. Anbefales helt klart!

FANTASTISK

Et rigtigt godt sted at handle modetøj. De er ok i forhold til priser og kvaliteten har helt klart levet op til forventningerne. Har handlet der to gange på 14 dage, efter kl. 20 om aftenen og bestillingen var der to dage senere. Virkeligt lækkert og passer størrelsen ikke eller lever det ikke op til ens forventinger sender man bare varerne retur. Er bestemt ikke sidste gang jeg handler her

Flot og lidt frækt tøj

Fine varer hurtig levering.

super.

super hurtig levering. okay kvalitet, når man tænker på prisen! god oplevelse..

God service...

Rigtig fed side, med mange fede ting.

Dog levedede det ikke op til mine forventninger, da str. ikke passede som beskrevet, og stoffet ikke var det jeg troede.

Men god og venlig service, varene var hurtigt leveret og pengene var indsat på kontoen dagen efter jeg havde sendt det retur.

Helt klart 5 stjerner herfra ;D

Super fed side

Har intet dårligt at sige om dem, har flere gange bestilt igennem dem og hver gang uden problemer. De har en masse fede produkter, ja super lækker side og god service :)

Fantastisk

Jeg har handlet med dem et par gange, og der er intet negativt at sige omkring dem. De lever op til mine forventinger, og de har god og hurtig levering. Og fedt tøj til en billig pris.

Godt - men kig tøjet GODT efter!!!

Nu har jeg efterhånden handlet hos online-mode en del gange, og har for det meste været tilfreds. Men kig tøjet RIGTIG GODT igennem inden i bare tager mærket af. Der er meget ofte huller eller fejl i tøjet. Det er ekstrem ringe, når man tænker på hvad det koster, og lur mig om jeg ikke i dag har modtaget en kjole med hul i. Ellers vil jeg sige at shoppen er dejlig nem at bruge, lækkert stort udvalg af tøj og andre ting. Hurtig levering.

God service :)

Jeg bestilte i lørdags og kommer så pludselig i tanke om at jeg ikke har fået lagt en gratis gave i min kurv, som jeg har ret til når jeg handler.
Jeg skynder mig at skrive til dem at jeg ønsker at få lagt følgende gave i min bestilling og håber så at den går. Jeg har ingen forventninger da det jo er min egen forglemmelse. Der går ikke længe før jeg modtager en mail om at det er noteret og her var ingen problemer overhovedet. Mandag får jeg en mail om at min pakke var sendt og i dag (tirsdag) kan jeg hente den hos blockbuster - som jeg har valgt at få den sendt til pga. sene arbejdstider. Jeg har endnu ikke hentet min pakke men de skal have 5 stjerner for god service og hurtig levering ;-)

Dejligt

Bedre kan det ikke gøres.

Online-Mode ApS Supporto

Altid det lækreste og nyeste modetøj

Visita Online Mode

Come contattarci