Onderdelenzoeker recensioni

Mostranascondi Distribuzione valutazioni
Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Leuke site, alleen jammer van de bedrijven die reageren!

Handige website als je een onderdeel voor je auto zoekt.
Bedrijven nemen zelf contact met je op.

Helaas ben ik benaderd door een bedrijf die mij een kapot/beschadigd product heeft opgestuurd. Bedrijf wil mij niet tegemoet komen.
Contact opgenomen met Onderdelenzoeker over deze teleurstelling en of zij iets konden betekenen.

Krijg ik als antwoord: "ja dat is aan jezelf te wijten, dan had je maar naar de staat van het onderdeel moeten vragen."

Alsof ik op een kapot/beschadigd onderdeel zit te wachten (waarom zou ik in hemelsnaam mijn eigen onderdeel willen vervangen?)!

Blijkbaar werkt deze branche zo: als leek moet je over elk onderdeel vragen of het werkt/niet kapot is anders sturen ze gewoon een kapot ding naar je op (want dan had je het gewoon maar moeten vragen).
Verschrikkelijke mentaliteit! Bah!

Sneller kan gewoon niet!

Ik zocht een nieuw onderdeel voor mijn auto. Na het invullen van mijn gegevens had ik binnen 10 minuten al antwoord!

Onderdelenzoeker è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Chi siamo

Gebruikte auto-onderdelen? U vindt ze via OnderdelenZoeker.nl. Ook voor motorfiets-onderdelen en truck-onderdelen

Visita Onderdelenzoeker

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.