Olsens IT ApS recensioni

Olsens IT ApS recensioni

Sufficiente
5.5

Hurtig levering, fin kvalitet, dyr forsendelse

Skulle bruge en special-skruetrækker til reparation, og Olsens IT havde et bit sæt hvor den var i. Skulle samtidig bruge en skruetrækker til Wii, og så kunne jeg lige få den med i samme omgang. Det viste sig at der var en tri-wing (wii) bit i sættet da det ankom, men skruetrækkeren kostede kun 19 kr. så pyt. Bit-sættet var god kvalitet, og med bestilling søndag havde jeg detleveret på min arbejdsplads allerede tirsdag - det var hurtigt! At forsendelsen kostede 75 kr gør mig lidt tilbageholdende med at bestille når jeg lige mangler en eller anden dims...

Ret skal være ret..

Besøgte Olsensit.dk for første gang søndag d. 02-02-2014 da jeg skulle bruge nogle opladelige batterier samt lader til en Wii.
Trods det at der stod levering 7-10 dage, har jeg den nu leveret i dag d. 05-02.
7-10 dage er jo nærmest fløjet afsted ;-)
Men kr. 65.- for selv at skulle hente pakken i post butikken, synes jeg er ganske dyrt. Ved dog godt at Post Danmark efterhånden tager sig RIGTIGT godt betalt for det de laver.
Eneste minus jeg kan finde, er at jeg aldrig fik nogen ordre bekræftelse ej heller nogen besked om at varen var afsendt.
Så 4 af 5 stjerner. Da forløbet ikke var HELT fejlfrit.

Levering og vare helt ok men

Jeg er lidt forbavset over at jeg skal betale 50 kr. Til forsendelse , men varen bliver ikke bragt ud af PostDanmark men skal afhentes. Mit køb var en skruetrækkersæt som sagtens kunne afleveres i postkasse.

Risposta da Olsens IT

Tak for konstruktiv feedback.
Jeg mener vi har betalt til Posten for udbringning, så der må være sket en fejl i det konkrete tilfælde.

Jeg har overvejet at tilbyde levering uden omdeling, men da ville jeg lade noget af eller muligivis hele besparelsen gå videre til mine kunder.

Hav en super dag.

Hurtig levering og God kvalitet på varen!

Bestilte tirsdag aften nogle trådløse høretelefoner og jeg fik dem allerede leveret om torsdagen! Kvaliteten på høretelefonerne er helt i orden og indpakningen på pakken var også helt i top.

Kun plusser herfra

Stort udvalg til lave priser

En stor samling af en masse fede ting, som man ikke finder andre steder - i hvert fald ikke i samme prisniveau. Fin købsprocess med god oplysning undervejs.

Jeg er godt tilfreds med både produkt, service og leveringstid.

Jeg har købt 4 overvågningskameraer hos Olsens IT og jeg er super glad for produktet, jeg bestilte dem af 3 omgange, først en for at prøve produktet - så to mere og til sidst en ekstra fordi jeg havde regnet forkert.

Varene kom som aftalt, og da jeg havde lidt problemer fik jeg hjælp med det samme uden bøvl ! :-)

Brug ikke denne foretning, læs selv hvorfor her. Ubehøvlet mand og fuld af løgn.

Jeg har købt en varer på hjemmesiden ( olsen-it aps ) , efterfølgende hentet varen på hans hjemmeadresse ), 2 dage senere. Han laver en reservation på mit kort 15-11-2013 ( 457,-kr) , som udløber 17-12-2013 , også hæver han sørme beløbet d.20-11-2013, og lader reservationen så, så jeg står uden penge resten af måneden. Et( screen dump fra min bank af ) ses det tydeligt at det er korrekt, at han både hæver beløbet og lader en reservation stå frem til d.17-12-2013. En reservation betyder, pengene mangler på min konto, og jeg kan ikke bruge dem. Normalt foregår det sådan at en reservation foretages når man bestiller en varer, og bliver fjernet når man betaler for varen, men det er ikke sket her. Jeg har mange emails, og telefon samtaler hvor han er modbydelig og ikke vil frigive hans reservation, så jeg ser mig nødsaget til at anmelde dette. Har også meldt ham til politiet. Jeg ligger nogle link til disse samtaler som er lagt ud i min dropbox,google drev, 4shared, dem kan du finde link til på min hjemmeside under min dagbog, da alle skal vide hvor ulovlig denne mand er. Også er han revisor og opføre sig sådan !!!!!
Jer som gerne vil hører hvor modbydelig han er ,(i er velkommen til at selv gå på min hjemmeside under Dagbogen og finde de revelante samtaler og kopier af mails, eller bruge linket i bunden af denne anmeldelse). da jeg ikke kan dele dem herinde.
Update:25/11-2013.... Ja har modtaget varen, men olsen-it APS vil ikke have pengene for den, og få at være lovmæssigt korrekt giver han pengene tilbage igen, men beholder reservationen måneden ud. Desværre er varen så defekt efter 4 dages brug og kan ikke bruges mere, Men ønsker ikke mere kontake med denne syge mand. men opfodre alle til at melde ham til politeit hvis de får samme behandling. Hvem siger til sine kunder ( og jeg citere ordret: DU KAN RENDE MIG I RØVEN ) hør det selv på en af telefon samtalerne jeg henviser til på min hjemmeside. Jeg har tilgivet ham for hans opførelse, da jeg har brug for min energi, men vil advare alle på det kraftigeste mod at buge denne hjemmeside, da han snyder , og bedrager alle, og behandler dem..... nej det gør han ikke, han nedgøre alle, og bruger sin status som revisor, til at prøve på at gøre det rigtige , både i handlinger og ord, men alle de mennesker som forklarer herinde, kan vi vist godt stole på. Og når han selv går herind og giver sit eget firma, 5 stjerner, viser det så ikke bare hvor syg han er ??
Download selv samtalerne og mails her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5152949/olsen-it/olsen-it.rar

update 10 december 2013. Så blev hans firma lukket ned, godt . så bliver andre ikke snydt af ham.

På forhånd tak Jean Riget ( google mit navn )

Risposta da Olsens IT

Her er en kunde som jeg kan dokumentere:
1. Har fået varen og er tilfreds med den
2. Har fået sine penge igen (og altså fået varen gratis).
Hvis nogen skulle være i tvivl om dette kan jeg da også kun opfordre dem til at kigge på kundens hjemmeside hvor han skulle have lagt dokumentation for sine påstande op.

Jeg har aldrig prøvet noget lignende... normalt når jeg får høvl på Trustpilot har jeg gjort et eller andet galt... men her har vi bare været uheldige at falde over en meget psykisk syg mand (enhver der tager et hurtigt smut forbi hans hjemmeside burde kunne se at den er gal).
Mig og min familie er blevet truet og chikaneret i flere dage, og vi er bange for at det ingen ende vil tage...
Og hvorfor? Fordi jeg forbarmede mig over en syg mand og ekstraordinært gav ham lov til at hente sin syge spion-gadget på min hjemmeadresse, men henblik på at han kunne gennemføre en hemmelig mission i sin kirke dagen efter, hvor Gud havde sendt ham på en mission.
Venner, familie og memdarbejdere er meget chokerede over den chikane jeg har været udsat for, og at der findes så dybt ulykkelige og syge mennesker.
Men jeg kan ikke tage mere... hvis Gud har givet dig den mission at du skal forulempe min person og min virksomhed mere, og chikanere og true min familie mere, så vil du blive meldt til Politiet. Jeg ved ikke om du har noget at miste, men nu er du advaret.
Her til og ikke længere, nu er stregen trukket.

Svarer ikke på mails og trækker penge selv om ordren er afbestilt

Køber en Antenne N converter, og modtager hurtigt en mail om at den er i restordre. Skriver tilbage at jeg bliver nødt til at vide hvornår jeg kan få den, da det haster for mig. Ingen respons. Skriver flere gange, stadig uden respons. Og afbestiller dermed ordren.
Nu 3 uger efter dukker varen op, og de trækker pengene. Jeg har jo ikke mere brug for den vare, men gider ærlig talt ikke bruge mere tid på dem. Som jeg kan se af andre anmeldelser, så vil jeg kun miste flere penge ved at sende varen tilbage, da jeg jo så også skal betale porto.

Opdateret: Har nu fået mine penge tilbage. Man må lade dem at måske læser de ikke mine mails, men trustpilot læser de. Hurtig reaktion.

Hejsa.

Man skal ikke altid tro på hvad man læser... nogen gange bliver man nødt til at gøre sine egne erfaringer.
Nu vil du erfare at dine penge er returneret til din bankkonto (krediteret på dit kort 14.11.2013).

Så kort opridset:
Min fejl er at jeg ikke har reageret på dine emails hvor du spørger på status, og at jeg ikke har registreret din afbestilling forud for at mit lager har leveret varen til dig.
Min løsning er således at du beholder varen (smid den ud eller brug den), og at du får dine penge tilbage alligevel.

Dette synes jeg er en meget rimelig løsning...
Og du må selv om du fastholder din dårlige anmeldelse på trods af at du har fået dine penge igen.

Hav en super dag.

Meget hurtigt. Ingen problemer

Jeg modtog produktet en dag efter jeg havde afgivet ordren. Billigt produkt men dyr forsendelse og jeg skulle selv hente den på posthuset.

Betaler ikke penge retur og svarer ikke på mails

Har benyttet mig af min fortrydelsesret og tilbagesendt min ordre, hvor jeg ifølge postdanmark kan se de har modtaget pakken d. 02-10-2013. Jeg har så hverken modtaget det refunderede beløb eller hørt fra dem og har derfor gjort opmærksom på min sag, med flere emails og beskeder inde på deres hjemmeside men overhovedet ingen reaktion har der været.

Risposta da Olsens IT

Det ville være ønskværdigt om du opdaterede din anmeldelse på Trustpilot som jo ikke ærligt beskriver forløbet.
Det er fint nok du er utilfreds med din service, - jeg kan jo ikke tilfredsstille alle.
Men jeg kan overholde mine åbenlyse forpligtelser, samt gældende lovgivning og give penge retur når det er på sin plads.
Du har jo også fået dine penge igen...

Ligesom du har en naturlig forventning om at når du handler i en butik får du den vare du forventer, eller dine penge retur, så har butikker du handler med en forventning om at du ikke fremfører falske påstande på nettet. Hvis du benytter Trustpilot som pression imod virksomheder for at fremme din sag, så burde man kunne forvente en opdateret anmeldelse efter du har fået din vilje.

Betaler ikke penge retur og svarer ikke på mails

Efter at have købt en varer på baggrund af urigtige produktoplysninger på sitet, blev varen returneret samme dag som den blev modtaget, til adressen som fremgår af sitet, det eneste jeg modtog var 2 helt irrelevante spørgsmål fra firmaet, men ingen penge. Jeg kan på ingen måde anbefale Olsens IT ApS.

Risposta da Olsens IT

Vi har spurgt kunden om årsagen til returneringen af varen, og hvorfor den er sendt retur til vores gamle lager (og at vi derfor ikke har modtaget varen retur).
Desværre kan jeg ikke tage kundens påstand om Urigtige produktoplysninger til efterretning.
Det fremgår af email fra kunden at produktet skulle kræve installation, - det fremgår af vores hjemmeside (og af vores erfaringer med produktet) at det ikke er tilfældet.

Dags dato har vi krediteret kundens penge for ordren.
Varen er ikke modtaget retur på vores lager - og bliver sendt retur af Postdanmark.
Så kære kunde: Behold du bare varen (eller smid den ud), og du har også fået dine penge retur.

Du kan opdatere din anmeldelse når pengene er gået ind på din konto, såfremt du ønsker det.
Ellers, fred være med dig. Håber du finder det produkt du søger et andet sted. Ellers skal du være velkommen til at vende tilbage.

Vi kunne nok godt have svaret på dine emails lidt hurtigere...

Jeg nævner dig som "kunden" idet jeg ikke ved om jeg har lov til at nævne dig ved navn her på Trustpilot. Ikke af andre årsager.
Hav en god dag.

MVH Olsens IT

Betaler ikke penge retur

Det eneste råd man kan give her er: Hold jer langt væk fra denne butik.
Jeg har returneret en defekt vare til dem, den var defekt da jeg fik den.
Men der sker desværre ingenting, hverken penge retur eller ny vare.
Firmaet svarer ikke på nogen henvendelser, de vælger at beholde pengene.
Da firmaet flere gange her har undskyldt sig med at de ikke kender kunden, der skriver her kan jeg oplyse at mit ordrenr. er 3068 og mit navn er Johansen.

Pengene er nu modtaget...

Hej Lars Johansen.
Jeg ville ønske du havde ringet ind og forsøgt at finde en løsning, så denne dårlige anmeldelse kunne have været undgået, og dine frustrationer kunne have været minimeret.
Set i bakspejlet kunne jeg havde gjort rigtig meget bedre.
I dag har jeg krediteret din vare, så pengene indgår på din konto i morgen.

Beklager ulejligheden, og vi vil prøve at blive bedre i fremtiden.

MVH Olsens IT ApS

Uacceptabel

I dag er det 8 dage siden jeg lagde min ordre hos Olsens it (Ordre: #003023 placeret d. 2013-08-15 10:32:24) og jeg er svært skuffet. Jeg har endnu ikke modtaget min ordre, ej heller er der én der har taget sig tid til at kontakte mig eller svare på min henvendelse på mail og FB.
Iflg. deres hjemmeside, var vare på lager og jeg skulle formode at forsendelsen så ville være her hos mig senest den 20. - 21.
Jeg kan sagtens acceptere at noget kan gå i kludder, men så forventer jeg dog at blive kontaktet og informeret.

Risposta da Olsens IT

Anmeldelse er muligvis rigtig nok.
Vi prøver at blive bedre fremover.
Beklager ulejligheden Helene.

For at vise god vilje, og at vi ikke spekulerer i dårlig service har jeg dags dato valgt at kreditere de leverede varer. Du har altså fået dine 2 usb tastaturer leveret kvit og frit.
MVH Olsens IT ApS

Lige efter bogen

Min ordre blev afsendt første hverdag efter min bestilling og modtaget dagen efter. Varen er OK til prisen og fejler ikke noget.

Højt info niveau, hurtig levering - igang dagen efter.

Meget højt informations niveau, levering kunne følges fra pakning til levering. Satte hurtigt det hele sammen, og det fungerede med det samme. Positiv oplevelse.

Handel nem - Lidt træg support

Skulle bruge en Wifi Extender der kunne mere end bare normalt. Fandt den hos Olsens-it. Og sørme om ikke den blev sendt med det samme. Helt perfekt tænkte jeg.

Men da den ikke virkede efter hensigten og der var lidt problemer med fragt prisen i forhold til det lovede ville jeg gerne snakke med dem.

Det er så lidt mere besværligt og der skulle en væmmelig trustpilot bedømmelse til før vi fik kontakt, men inden du gør det så ring på 7199 1995 mellem 18 og 20 der skulle være support eller hans mobil nummer som jeg fik fat i ham på. Det finder du i et besvarelse længere nede

Når det så er sagt er de imødekommende overfor at løse problemer. Så derfor ændret til 3 stjerner

God og dårlig opfattelse - ordre 002807

Jeg har handlet for 1. gang hos Olsens IT, da min datters computer manglede et batteri, og det er lige i eksamenstiden. Olsens IT havde søreme lige et der passede. Jeg skyndte mig at bestille det, men man kunne ikke betale med kort eller paypal. Det skulle være bankoverførsel. Nå, tænker jeg. Det må jeg så gøre, vi skulle bruge computeren. Da jeg har overført pengene til dem, sender jeg et mail, at jeg gerne ville have, at de bekræftede det, og hvornår de evt. ville sende batteriet. Jeg får intet svar, så jeg ringer i deres berømte telefontid fra kl. 18-20, og det lykkedes mig at komme i kontakt med Jørgen. Han kunne godt se, at pengene var kommet ind på kontoen, så han ville sende batteriet afsted, så det var fint nok tænkte jeg. Men da vi modtager batteriet torsdag i sidste uge, var det ikke det rigtige batteri. Jeg skulle have batteri 20245 til en Samsung R530, istedet modtager jeg et batteri der hedder 29025. Og lige siden har jeg kæmpet med at sende mails, ringe, sende sms´er, uden noget som helst held. Det er godt nok mistænkeligt. Når man har fået en vare, kan man ikke komme i kontakt med dem. Jeg håber, at Olsens IT læser dette, og om ikke andet vender tilbage med, om de har det rigtige batteri eller om jeg vil få mine penge tilbage. Vi mangler virkelig dette batteri, og hvis I har det på lager, så send det til mig. Det er da trods alt bedre med positiv omtale eller negativ omtale. Vi er mennesker, så det er da tilladt at fejle. Jeg vil bare gerne have en tilbagemelding, hvor jeg står. Håber på en positiv tilbagemelding fra jer.
På forhånd tak
Bettina Nielsen, Glumsø

Mystisk Handel(eller mangel på samme)

Kære Olsen
Hvornår bliver min Ordre: #002751 placeret d. 2013-05-12 00:47:04 afsend
2 Autogenereret mails,1 på bestilling og 1 på betaling er hvad du har præsteret indtil videre...
Indtil videre er der gået 8 dage,uden varen er modtaget.Som må siges at være en rimlig tid for dig at afsende varen som er lagerført på din hjemmeside.
Min ordre hos dig var beskeden,bygget på dine anmelderser her på TRUSTPILOT,og desværre er jeg så en til af dem der må stille sig i køen,og vente på varen eller få beløbet retur...

Du er ved at lukke dig selv ned..

Risposta da Olsens IT

Jeg kan ikke acceptere at lade denne påstand om snyd stå åben længere.
Kunden har selvfølgelig fået sine penge igen...

Det er fint du ikke kunne vente 8 dage på din vare, men er det ikke lidt groft at lade en så grov påstand stå åben?

God Handel

Fin hurtig levering. Intet problem med varen. Ikke sidste gang jeg handler her.

Betaler ikke penge retur for vare er sendt retur efter 2½ mdr.

Jeg har haft en Mega dårlig oplevelse med dette firma de afhenter ikke pakker der er sendt retur, har ikke styr på deres retur adresse hvor vare skal sendes til, har måtte sende varen retur 2 gang, da postdanmark ikke kunne aflever pakken hos dem, og de ikke selv gad afhentet den på det lokale posthus.
Den købte vare er sendt retur d. 12-01-2013 og har stadig ikke fået mine penge retur
her idag d. 18-03.2013, jeg har før jeg skrev denne anmeldelse rykket dem 2-3 gange men ikke modtaget noget svar...... OG BUTIKKEN ER STADIG ONLINE
SÅ JEG VILLE IKKE KØBE EN NOGET DER :-(

Risposta da Olsens IT

Jeg vil kort kaste et lys over anmeldelsen.
Der er blevet rettet op på sagen kort tid efter denne anmeldelse blev skrevet.
Men desværre har Erik glemt at opdatere anmeldelsen.
Så der er altså ikke noget udestående.

Dårlig kommunikation har der været, og det har været vores skyld. Det prøver vi at forbedre fremadrettet.

Olsens IT Supporto

Danmarks nok billigste edb shop / butik - harddiske, usb, kabler, HDMI/DVI adaptere/kablere, strømforsyninger, audio, video, grafikkort, bærbare computere / laptops /notebooks. Dertil brugte og nye dvd-film, musik til børn og meget mere !

Visita Olsens IT ApS

Come contattarci