nemlig.com recensioni

nemlig.com recensioni

Buono
8.7

Fungerer bare!

Har prøvet nemlig.com 2 gange og venter netop nu på den 3 levering.
Indtil videre er jeg ganske godt tilfreds. Hjemmesiden er nem at bruge med gode sorteringsfunktioner og et rigtig godt sortiment.
App'en virker også fint - kunne endda genkalde min indkøbsliste, som jeg havde lavet på computeren. Nice!
Har prøvet at en bestilt vare ikke kunne leveres, men det var så tilgengæld allerede opgivet i fakturaen, så jeg var forberedt på det. Leveringstidspunkter er blevet overholdt - og det er flinke folk, der afleverer varerne. Synes derudover det er super med et par gratis prøver på forskellige varer.
Som andre også har kommenteret, synes jeg også det er synd med de store plastikposer, og kunne godt ønske, at man fandt en anden løsning. Jeg går stadig og spekulerer på, hvad jeg dog kan bruge dem til, så de ikke bare bliver smidt ud...
Recensione da parte di un acquirente verificato

Vi sparer tid, penge og diskussion i hverdagen.. Vi er fans!

Vi slipper for at forholde os til hvad der skal laves af mad - det er der allerede besluttet én gang om ugen. Vi skal ikke handle hver dag - og vi sparer penge på alle impulskøbene! Derudover smider vi mindre mad ud... Så vi vinder på det..!
Recensione da parte di un acquirente verificato

God levering dog ikke dog info ved udsolgte vare

Leveringen fungere fint og er altid til tiden.
Har man dog bestilt en vare som bliver udsolgt (hvilket ikke fremgår af hjemmesiden, når man bestiller) får man en sms på leveringsdagen om at de varer der er udsolgt bliver erstattet med en andre tilsvarende varer. Det er ikke helt godt nok. Dels hvis man vil have økologisk og får så en ikke-økologisk vare og dels så har man ikke muligheden for så at afbestille den erstatningsvare man så er tvunget til at få.

Kære Mads,

Tusind tak for din anmeldelse, vi er altid glade for at få feedback.

Jeg er meget glad for at du tog dig til at tale med mig tidligere idag.
Og dejligt at jeg fik uddybet de udfordringer du oplever i forhold til erstatningsvarer.

Mange hilsner Margrethe

Levering til tiden og god service

Jeg skulle i lørdags holde påskefrokost for 9 sultne og tørstige gutter, og valgte derfor at prøve Nemlig.com efter at have fået det anbefalet af min søster. Øl og mad kom som bestilt i det aftalte tidsrum, og hele molevitten blev båret op på tredje sal, hvor jeg bor, af den flinke medarbejder.

I dag mandag fik jeg en opringning fra Nemlig.com, der ville spørge til, hvordan min oplevelse som førstegangskunde havde været. En kompetent serviceoplevelse ud over det sædvanlige og et sted, som vægter kundeoplevelse højt.

Jeg kan helt uden forbehold anbefale Nemlig.com, som jeg bestemt også har tænkt mig at benytte mig af i fremtiden.

GENIALT

Ikke minder end genialt….. Man kan sidde hjemme og bestille det hele og jeg har aldrig oplevet at varerne er blevet leveret udenfor det leveringstidspunkt man vælger.
Super nemt klik klik klik og dagen etter står alle varren i ens køkken!!

Kan kun anbefales

Verdens klasse

Super godt tænkt

Nemt og rettidigt

Er ret godt tilfreds indtil nu med nemlig.com.
Har indtil videre fået leveret indenfor det valgte tidsrum af smilende chauffører.
Det tager dog lidt tid at få fundet alle varerne på hjemmesiden og jeg synes ikke at alle ting er under korrekt kategori.
Handler hos nemlig.com ca hver 3. uge, da jeg sjældent skal handle for 400 kr. På nemlig.com er dette minimumsbeløbet og jeg bruger dem derfor kun når jeg også skal handle husholdningsting som sæbe, køkkenrulle eller andre ting i den retning.
Er dog generelt godt tilfreds.

Kære Mette,

Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre du er tilfreds med dine leveringer fra os.

Mht. varernes placering på hjemmesiden, er du altid meget velkommen til at skrive til os på mail, hvilke varer det drejer sig om. Så kan vi følge op på det og evt. få dem placeret mere korrekt.

Recensione da parte di un acquirente verificato

Hvis bare livet var ligeså nemt som varer fra nemlig.com

Jeg er VILDT begejstret for at være begyndt at handle varer på nettet via nemlig. De har en nem og overskuelig hjemmeside, så selv jeg kan finde ud af det. I min husholdning drikker vi ca 2 liter danskvand dagligt, og det har været TUNGT at slæbe hjem. NU bestiller jeg ca 20 liter/10 flasker hver 10. dag og vupti bum, dagen efter kommer der 2 søde medarbejdere slæbende med min danskvand og andre varer.
Jeg har også bestilt friske grøntsager og frugt og kvaliteten er tip top.
Min veninde og jeg bestiller samtidigt (vi bor i samme ejendom), da jeg ikke altid kan bestille for de 400 kr som er minimum, men på den måde får vi beløbet til at svare sig.

Mit eneste minus er kvaliteten af kattegrus til min kgl højhed hr Hankat, det er beskrevet som klumpende, men klumperne går i stykker + der lægger sig et centimetertykt tissevådt lag i bunden af bakken, så det må jeg slæbe hjem fra supermarkedet:-(

Vh Sarah

Kære Sarah,

Mange tak for de rosende ord og den flotte anmeldelse. Vi er super glade for at høre hvordan du benytter vores service, og at vi kan være dig behjælpelig med at bære de tunge indkøb op til din hoveddør.

mht. kattegrus-problematikken, vil jeg selvfølgelig sørge for at give din besked videre , så vi søge efter alternativer.

Overraskende genialt

Udover at være billigere end jeg troede - især ift. hverdagsvarer - så er kundeservicen også effektiv. Fik f.eks. leveret forkert vare - der, efter mailkorrespondance - blev godtgjort på min konto få minutter efter. Med andre ord - hurtig og tryg handel - og varer som f.eks. vildtkød og specialiteter der ikke fås mange andre steder. I stedet for at hælde ligegyldigheder i kurven i Netto's fristende rodekasser - så er bundlinien at nemlig.com faktisk både sparer mig for tid + penge...

Hurtigt og nemt

Dejligt at kunne få leveret de tunge indkøb lige til døren så det passer ind i en travl hverdag:-)

Kære Mette,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er meget glade for , at vi kan være en hjælpende hånd i din hverdag.

Recensione da parte di un acquirente verificato

Ingen lang kø- ingen slid og slæb - få friske varer med nemlig.com!

Det er gode og friske varer. Det er nemt at bestille og finde jeres tilbud.
Tak for at gøre en travl hverdag lettere!
Recensione da parte di un acquirente verificato

Dagligvarer på nettet som det skal fungere

Let og overskueligt, med overraskende gode kombinationer af forslag til menuer, kvalitet og udvalg i top
Recensione da parte di un acquirente verificato

Stort udvalg. Irriterende at man kan vælge "udsolgte varer"

Det er nemt at finde de varer man ønsker. Udvalget er meget stort og priserne rimelige. Varene er leveret til tiden.
Men to gange i træk har jeg været ude for at bestille varer, som ikke blev leveret fordi, de var udsolgt, selv om de var tilgængelige på hjemmesiden og stod på bestillingssedlen. Begge gange var det den friske fisk, der ikke blev leveret. Så køb af fisk via Nemlig tør jeg ikke satse på fremover.

Kære Lise,

Tak for din anmeldelse. Det er altid dejligt med feedback.

Tusind tak for at du tog dig til til at tale med mig, det betyder rigtig meget for os at få vendt de problematikker der opstår.

Vi glæder os til at handle med dig igen.

Mange hilsner Margrethe
Recensione da parte di un acquirente verificato

Levering og varer lever fuldstændig op til forventningerne

Lynhurtigt - jeg bestilte mine varer mandag aften, og tirsdag eftermiddag kom varerne på det bestilte tidspunkt. Og varerne - de var bare helt i orden. Prima,
Bente

helt perfekt

varerne er tiptop, præcis levering, venlig hjælpsom chaufør

Leveringer som aftalt

Indtil videre har jeg kun modtaget tre leveringer, så det er lidt tidligt med en oprigtig mening. Jeg undrer mig over plasticposerne, som jeg betaler kr 3,00 for. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen genanvendelse i husholdningen. Passer ikke som affaldspose.

Kære Birgit,

Tak for din anmeldelse.

For at sikre den bedst mulige opbevaring af dine varer, har vi inddelt vores pakkelager i følgende fire temperaturzoner:

Tørvarezonen ca. 18 grader
Grøntzonen ca. 8-10 grader
Kølevarezonen ca. 2 grader
Frostvarezonen ca. -22 grader

Fra vi modtager varerne fra vores leverandører, til de færdigpakkede ordrer afhentes af vores chauffører, opbevares varerne i deres respektive temperaturzone på vores lager. Dernæst bruger vi termokasser til at opbevare frost- og kølevarerne, når de transporteres fra os til dig. På denne måde sikrer vi, at kølekæden altid overholdes 100%.

Emballagegebyret er på kr. 3,- pr. temperaturzone, for de poser vi pakker varerne i. Prisen for emballage (poserne) kan således minimum blive kr. 3,- og maksimum kr. 12,- pr. ordre.

Af hensyn til hygiejnen omkring fødevarer kan vi desværre ikke genbruge poserne og har derfor valgt den billigste løsning for at holde omkostningerne nede.

Jeg ved, at nogle af vores kunder bruger poserne til indsamling af returpant, som vi også håndterer for vores kunder, så det er måske også en mulighed for dig.

Vi glæder os til din næste bestilling.

Mange hilsner Carina
Recensione da parte di un acquirente verificato

Næsten for godt til at være sandt :-)

Stort udvalg af varer :-) Nemt at bestille :-) Kommer til tiden :) Kan klart anbefales :-)

Genialt!

Kun oplevet friske varer, konkurrencedygtige priser og levering til tiden af søde bude. Nemlig.com er fremtiden.

God service.

Hvis grøntsager ikke er OK får man dem refunderet uden problemer.

Det er nemt, priserne er rimelige og de leverer til tiden

Så simpelt kan det gøres - laver indkøb til en hel uge ad gangen, og det kommer lige til døren. Chaufførerne er venlige og slæber varerne helt ind til døren. SÅ meget nemmere når de mest almindelige ting i husholdningen bare kan leveres uden at man skal i butikkerne. Så kan jeg koncentrere mig om de mere sjove/spændende indkøb, som man jo gerne vil lave engang imellem.

Danmarks mest præcise levering

Vi leverer dine varer den time på dagen det passer dig - alle ugens 7 dage.

Returpant

Vi tager dine pantflasker med retur, så du slipper for køen ved flaskeautomaten.

Kundeservice er åben

Mandag: 08.00-23.00 / Tirsdag-torsdag: 09.00-22.00 / Fredag: 08.00-23.00 / Lørdag: 09.00-19.00 / Søndag: 09.00-23.00 / Kontakt os på tlf. 70 33 72 33 / E-mail: kontakt@nemlig.com

Køb dagligvarer på nettet hos Danmarks største online supermarked. nemlig.com tilbyder Danmarks største vareudvalg på nettet - Med et prisniveau som i de landsdækkende supermarkeder samt spændende tilbud hver uge!

Frugt & Grønt
Drikke
Kiosk
Pleje
Husholdning

nemlig.com leverer også lækre delikatesser fra et bredt udvalg af delikatessebutikker. Gå på opdagelse i specialbutikkerne.

Visita nemlig.com

Telefono 70 33 72 33