nemlig.com recensioni

Buono
8.7
2092 recensioni su Trustpilot

God service.

Hvis grøntsager ikke er OK får man dem refunderet uden problemer.

Det er nemt, priserne er rimelige og de leverer til tiden

Så simpelt kan det gøres - laver indkøb til en hel uge ad gangen, og det kommer lige til døren. Chaufførerne er venlige og slæber varerne helt ind til døren. SÅ meget nemmere når de mest almindelige ting i husholdningen bare kan leveres uden at man skal i butikkerne. Så kan jeg koncentrere mig om de mere sjove/spændende indkøb, som man jo gerne vil lave engang imellem.

Nemlig giver ro og overskud!!

Du sku virkelig prøve at handle på nemlig.com... Det er simpelthen den bedste opfindelse ever, de er blevet min nye Gud 😄 og ja det virker måske lidt vildt at se nemlig.com som en Gud, men det har givet os så meget mere overskud i hverdagen plus vi spare penge 👍 for de er faktisk billigere end diverse discount butikker og så bliver det leveret lige til døren og alt hvad du skal gøre er 1. lav en kop kaffe 2. Sæt dig til rette i sofaen med din tablet og bestil din vare i fred og ro uden stress og lange køer.

Hurtig ekspedition

De gange jeg har benyttet nemlig.com har de været fejl i levering. De er dog meget hurtige til at svare tilbage og der er ingen problemer med at få det leveret eller få kreditnota. Meget service mindede.

Kære Heidi,

Tak for din fine anmeldelse.

Jeg er er glad form at du har fået en hurtig og problemfri betjening i forbindelse med de meget uheldige fejl, du har oplevet.
Vi er super glade for dine henvendelser, da vi sådan kan få fulgt op på de eventuelle fejl, der måtte være.

Du ønskes nogle rigtig dejlige påskedage.

Nemt og effektivt

Nemt og effektivt. Vi har netop fået tvillinger men har ingen bil så vi er glade for at Nrmlig gider at slæbe bleer og toiletpapir hjem til os. Jeg er ekstra glad for app'en så jeg kan udfylde indkøbslisten fra ammehjørnet.

Kære Sanya.

Mange tak for din meget flotte anmeldelse.
Den er vi meget glade for.

Dejligt at du synes om vores koncept, og at vi kan være en hjælp i hverdagen, når der skal handles.
Fantastisk at app'en er en hjælp i ammehjørnet.

God påske, mange hilsner Margrethe

Super nemt

Vi er fuldt ud tilfredse med nemlig. De leverer altid friske varer og er der altid til tiden.

Kære Sanne,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at vide, du er tilfreds med dine leveringer.
Vi sætter en stor ære i at levere friske varer til dig, præcis i det 1-times interval, du har valgt.

Rigtig god påske.

Dyrt men godt

Intet at udsætte på levering og på selve varerne.
Bliver dog for dyrt efter vores smag at betale for både poser og levering, samtidig med at varerne generelt ( vi handler økologisk) ligger i den dyrere ende af skalaen.

Kære Kim og Ulla,

Tusind tak for jeres anmeldelse.

Det er super godt at høre, at i er tilfredse med leveringen og varerne.

Vi har for nyligt igen udvidet vores discountsortiment og har nu ca. 1800 discountvarer, der er prismatchet mod Netto.
Heriblandt er også en stor del økologiske varer.

Det er muligt at få leveret dagligvarer fra bare kr. 9,- og op til kr. 29,-. Priser svinger fra dag til dag og fra timeinterval til timeinterval.
Når i lægger første vare i kurven, bliver i bedt om at vælge leveringsdag og tid. Ud for hvert interval, kan du se prisen.
På denne måde kan i helt selv vælge, om det er prisen eller intervallet, som skal være afgørende for jer.

For at sikre den bedst mulige opbevaring af jeres varer, har vi inddelt vores pakkelager i fire temperaturzoner: Frost, køl, tør og grønt.
Emballagegebyret er på kr. 3,- pr. temperaturzone, for de poser vi pakker varerne i. Prisen for poser kan således minimum blive kr. 3,- og maksimum kr. 12,- pr. ordre.

Vi håber på at se jer i butikken snart igen.

Rigtig god påske.

Mange hilsner Frederikke

Fantastisk nemt, og god service

Jeg bestiller tit fra Nemlig.com, når køleskabene på mit arbejde skal fyldes op. Der er aldrig fejl, og det er en fantastisk service. Derfor besluttede jeg mig for at få nemlig.com til at komme med vare hjem til mig. (og det har jeg bestemt ikke fortrudt!!) Det er så lækkert at kunne sidde og slappe af, og bestille sine vare, og imens man sviger støvsugeren ringer det på døren, og så er indkøbet klaret! -Hvor nemt kan det lige være? De 400 kr er nemme at ramme, hvis man laver madplan, for en uge af gangen. og de 29 kr jeg sku gi i fragt. Herre gud.. Varene er friske, og kommer i termo kasser, som der bliver taget med, med det samme. Jeg har faktisk kun ros, og kan varmt anbefale nemlig.com

Super

Nu kan vi blive fri får at bruge to timer på at handle om lørdagen. Nu bruger vi måske en lille time torsdag aften på at bestille ind til en hel uge. Vi spare også omkring 300 kr på det hele så kan kun varmt anbefale det. Prøv det.

god præcis levering

Alle varerne er friske og varer der skal på køl er kolde når de kommer. Eneste minus er, at man ikke kan gennemføre køb for under 400 kr.

Kære Peter

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi meget glade for.
Dejligt at du synes om vores koncept.

Mht.til minimumsgrænse på kr. 400 for, at vi kan få det til at løbe rundt. Det giver desværre ikke mening for os at køre ud med et par liter mælk, men vi kan tilbyde billig levering og meget konkurrencedygtige priser.

Mange hilsner Margrethe

Kan kun anbefales !!

Tak fordi i gør hverdagen SÅ meget nemmere !!

nemtnemlig

Efter jeg er flyttet er jeg begyndt at bestille varer hos nemlig.com det er så nemt og jeg får leveret alle mine dagligvarer lige til døren, og efter min anbefaling er min nabo også begyndt at handle hos nemlig.

Perfekt!!!

Fik en flaske smadret ved levering. Varen blev levered næste dag uden nogen spørgsmål eller ballade. Super service!

Nemt og god service

Leverer som lovet, godt udvalg, konkurrencedygtige priser og venlig betjening i callcentret.

Ok, leveret inden for tiden og fine varer

Overordnet er jeg tilfreds med mit første køb på siden. Jeg kommer desværre nok ikke til det igen, da jeg synes grænsen på de 400 er en tand for højt og jeg dermed skal fylde en masse ekstra i kurven. Jeg glemte en ting efter jeg havde bestilt og kan læse mig frem til herinde at man kunne lægge mere til efter betaling, men jeg kunne ikke se hvordan, så det skulle måske være mere overskueligt.
Det eneste negative er poserne man skal betale for, det er fint alt er opdelt i kategorier, men surt at betale for 4 poser når de alle sammen kun er fyldt en tredje del og de ikke kan genbruges da de er uden hank.

Kære Shiwa,

Tusind tak for din anmeldelse.
Det er super godt at høre, du er tilfreds med dit indkøb.

Du kan sagtens tilføje varer til en allerede gennemført ordre. Her er en vejledning til hvordan:

1. Log ind på hjemmesiden
2. Klik på 'Mit nemlig.com' under 'log ud'- knappen.
3. Vælg menuen ordrehistorik, hvor du kan se alle dine ordre.
4. Klik på den pågældende ordre og tryk 'rediger ordre' i bunden af ordren. Nu kommer alle varerne over i indkøbskurven igen.
5. Du kan nu redigere ordren.
6. Du gennemfører betalingen med ændringerne. Du vil nu modtage en ordrebekræftelse på, at din første ordre er slettet.

Vær opmærksom på, at du skal have gennemført din redigering af ordren inden kl. 12 middag for at få varerne leveret dagen efter inden kl. 11.
Skal du have dine varer senere, kan du redigere helt indtil midnat dagen før levering.

Hvad angår minimumsbeløbet på bestillinger, så gør de kr. 400 det muligt for os at holde leveringsgebyret så lavt som muligt.
Et endnu lavere minimumsbeløb vil betyde et højere leveringsgebyr.
Da vi ønsker at holde vores leveringsgebyr så lavt som overhovedet muligt, er vi derfor nødt til at sætte et minimumsbeløb.

For at sikre den bedst mulige opbevaring af dine varer, har vi inddelt vores pakkelager i følgende fire temperaturzoner: Tørvare,Grønt,Køl og Frost.
Pga. varernes forskellige temperaturbehov, blander vi naturligvis ikke zonerne med hinanden. Dette er formentlig grunden til at nogle poser ikke er helt fyldte.

Jeg sørger naturligvis for at gå videre med dine meget relevante kommentarer til de ansvarshavende afdelinger.
Og så håber jeg selvfølgelig, at vi ser dig i butikken igen.

Du ønskes en rigtig god søndag.

Recensione da parte di un acquirente verificato

Skulle have gjort det for lang tid siden

Det er super friske varer, præcis levering med stor fleksibilitet. Har anbefalet at gøre brug af det til mange efterhånden. Udvalget er stort og hjemmesiden meget nem at bruge.

Overskud til mere af det sjove

Jeg er en MEGET glad kunde og vil gerne begrunde min glæde:

For 8 år siden fik jeg konstateret sklerose. Det er en sygdom, der uden grund, æder min energi og gør mig træt og udmattet. Så det at holde en "normal" hverdag kørende med arbejde, indkøb, rengøring og vasketøj, kræver meget planlægning, for at have energi nok til det hele. Der er ikke overskud til biografture, træning eller hygge med vennerne

Selvom jeg har venner og familie, der er søde til at hjælpe, så føles det bedre at kunne klare tingene selv. Og den mulighed gi'r Nemlig.com mig. Det er en personlig frihed for mig og energien jeg sparer, burger jeg til en times træning dagligt!!!

Påsken står for døren og jeg skal bage CakePops til familiens påskefrokost. Og på en stille søndag morgen, kan jeg bestille alt hvad jeg mangler, UDEN at forlade sofaen eller misbruge en masse energi på indkøb.

Lidt "utilfredshed" skal der være plads til:
- jeg bor alene og at handle for min. 400 kr, gør at jeg ikke handler så ofte.
- jeg glemte at købe mælk på min bestilling idag
- jeg fik ikke kigget på gaverne, så missede et lækkert og gratis Pågen brød (øv)

Kære Lykke,

Vi er så glade for din virkelig fine anmeldelse og meget taknemmelige for, at vi får lov til at være med til at lette din hverdag.

Tusind tak fordi du tog dig tid til at tale med mig på en søndag. Det var godt, at vi lige fik talt om, at du har mulighed for at redigere en ordre, hvis du kommer i tanke om flere ting, du gerne vil have med i din bestilling.

Hav en dejlig påske.

Mange hilsner Carina
Recensione da parte di un acquirente verificato

Levering og varer som aftalt

Har benyttet mig af Nemlig.com 5 gange og kan ikke klage det mindste. Fine varer leveret som aftalt.

Super nemt og god service

Fragtmanden tabte ved et uheld kassen, hvorved en mælk og en bakke æg gik i stykker... Fik pengene retur for de ødelagte varer uden bøvl :)

Kære Marie Louise,

Tusind tak for din fine anmeldelse.

Det er da rigtig uheldigt, at vores chauffør ved et uheld har tabt en kasse, så det er dejligt at høre, at du har fået god service, som er meget vigtigt for os.

Vi glæder os til at levere til dig igen.

Mange hilsner Carnia
Recensione da parte di un acquirente verificato

Enkel måde at klare indkøb

At handle ind kl 22 via Ipad, og varer står ved dør kl 15 næste dag, DET er nemt. Og en dejlig luksus :-)

Kære Heidi,

Tusind tak for din flotte anmeldelse.
Det er godt at høre, du finder det enkelt at handle via Ipad'en.
Vi glæder os til at handle med dig igen.

Danmarks mest præcise levering

Vi leverer dine varer den time på dagen det passer dig - alle ugens 7 dage.

Returpant

Vi tager dine pantflasker med retur, så du slipper for køen ved flaskeautomaten.

Kundeservice er åben

Mandag: 08.00-23.00 / Tirsdag-torsdag: 09.00-22.00 / Fredag: 08.00-23.00 / Lørdag: 09.00-19.00 / Søndag: 09.00-23.00 / Kontakt os på tlf. 70 33 72 33 / E-mail: kontakt@nemlig.com

Køb dagligvarer på nettet hos Danmarks største online supermarked. nemlig.com tilbyder Danmarks største vareudvalg på nettet - Med et prisniveau som i de landsdækkende supermarkeder samt spændende tilbud hver uge!

Frugt & Grønt
Drikke
Kiosk
Pleje
Husholdning

nemlig.com leverer også lækre delikatesser fra et bredt udvalg af delikatessebutikker. Gå på opdagelse i specialbutikkerne.

Visita nemlig.com

Telefono 70 33 72 33