Mytrendyphone recensioni

Mytrendyphone recensioni

Buono
8.7

Hurtig og tydelig

Super hurtig betjening og tydelig kommunikation. Firmaet er gode til at holde kunder opdateret med når varen er afsendt., hvilket skete samme dag jeg bestilte varen. Jeg er meget tilfreds.

supersted at handle

jeg har handlet mange steder på nettet, men dette sted har de sidste 3 gange
været det bedste

hurtig levering

Bestilte fredag formiddag og fik fredag eftermiddag mail om at jeg kunne afhente min ordre lørdag formiddag! Da jeg kom for at hente varen måtte jeg dog vente 10 min da deres levering ikke var ankommet. Er glad for at jeg ikke var der lige da de åbnede...

Stort udvalg, små priser og super hurtig service.

Jeg bestilte et cover til min HTC One mini kl 15:00 (til afhentning) og allerede dagen efter kunne jeg hente det i butikken på Fiolstrædet.
Det kunne kun være gået hurtigere, hvis jeg havde haft en 3D-printer.

God service

Jeg bestilte varen en torsdag og modtog den næste dag, om fredagen.

Intet at udsætte

Jeg har handlet hos mytrendyphone mange gange, og har altid været tilfreds med pris og service.

Hurtig ekspedition og ganske gennemskuelig

Alt har været nemt og overskueligt - søgning af varer - bestilling - desværre også returnering af varer da den ikke virkede - men hurtig returnerer med en ny og frisk sag:)

Holder hvad de lover

MyTrendyPhonet er det bedste sted du kan handle, jeg har ikke ventede på at modtage det jeg har bestilt, allerede dagen efter jeg har bestilt var mine ting i min postkasse

a great network!

that phone network is what I wanted, seriously, many offers, in my case I am satisfied that I could buy a phone with a super smart watch with a very good abonament! unlimited minutes and messages, and many GB of internet

Virkelig dårlig service .

Jeg bestiller d.8/4 en ny mobiltelefon hos
MyTrendyPhone.dk da jeg har fået stjålet min egen. De skriver på deres hjemmeside at de har dag til dag levering , og det er svært at leve uden telefon ,så bestiller jeg en og håber jeg hurtigt har en ny . Jeg finder en telefon på deres side og bestiller den .Der går ikke lang tid før jeg modtager en mail med ordrebekræftelse - lidt senere samme dag kommer der en mail om at den er afsendt ... det kalder jeg hurtig ekspedition!! - Det viser sig dog at være en lodret løgn !!!! Tre dage efter har jeg stadig ikke fået min telefon og ringer derfor til dem . Der får jeg bare den besked, at de ikke kunne hæve fra mit kort, ( på trods af jeg fik et dankort transaktions nummer) så de har ikke sendt den og damen jeg havde ringet til, prøvede ikke at hjælpe , men sagde bare farvel . TÆNK HVIS DE HAVDE KONTAKTET MIG !!! så vi kunne have fikset det. Jeg tror aldrig jeg har fået så dårlig service på en net -handel før.
Ps. det er når det driller man rigtigt får testet service niveauet !!

Jeg må bare konstatere at, mytrendyphone fortsætter i samme spor, med en masse selvhævdende påstande om jeres ufejlbarlighed . Jeg har aldrig modtaget mails vedr. ophævelse af købet. (heller ikke i mit spam filter) . Der er sendt tre mails vedrørende bestillingen ,transaktionen og forsendelsen og disse er alle landet i min mailbox (og ikke i spamfilteret) så der virkede min mail åbenbart !

Det er nogen gange en god ide bare at beklage og få tingede på plads - i stedet for alverdens bortforklaringer ... gab !
Mytrendyphone.dk

Risposta da Mytrendyphone.dk

Tak for anmeldelsen.
Du har bestilt en mobil, og den var klar til afsendelse. Derfor var din faktura bogført i vores system som førte til, at den automatisk genererede mail om afsendelse af ordren blev sendt til dig. Men da pengene skulle hæves fra det betalingskort du havde valgt under bestilling, var det af den ene eller anden grund ikke muligt at hæve dem, eftersom at banken afviste din transaktion som værende ikke gennemført, og på det grundlag blev afsendelse af din mobiltelefon stoppet, og din ordre annulleret. En af vores medarbejder forklarede dig ligeledes, at der fra tid til anden kan opstå midlertidige problemer i pengeoverførselsystemer hos kundens bank, hvilket vil medføre en automatisk afvisning af transaktion. Der er desværre ingen foranstaltninger der kan afhjælpe dette, man kan ikke starte en ny transaktion på en i forvejen eksisterende ordre. Det informerede vores økonomiafdeling dig også om per mail, hvor de endvidere sendte en udskrift fra betalingssystemet med dokumentation for at din betaling ikke var gået igennem. Denne mail har du givet udtryk for, at du ikke har modtaget fra os, men den blev faktisk afsendt samme dag som din ordre skulle være afsendt. Det kan desværre forekomme, at den er røget i din spam-indbakke og at du derfor har overset den.
Den eneste foranstaltning i en sådan situation er at afgive bestillingen på ny. Det forholdte sig ikke sådan, at pågældende kollega ikke ønskede at hjælpe, vedkommende var fysisk ikke i stand til at foretage andet udover at oplyse dig om mulighed for at bestille igen.
Vi beklager ulejligheden og takker for din forståelse.
Hav en dejlig dag.

Let, hurtigt og effektivt

Siden var nem og overkommelig. Det var let at bestille og varen var fremme før den forventede leverings dato. Kan klart anbefales

Sådan skal det være :-)

Ikke en finger at sætte...Varerne var fremme hos mig, allerede dagen efter bestillingen.

Godt sted med hurtig levering, men...

Jeg har bestilt fra MyTrendyPhone to gange nu. Jeg husker ikke nogen dårlig oplevelse med den første gang, men nu, anden gang bestiller jeg et bluetooth headset, så jeg kan snakke i telefon mens jeg kører bil. Heldigvis havde jeg undersøgt manualen fra nettet og vidste hvad headsettet kunne, for der var ingen hjælp at hente i manualen, jeg fik med headsettet, simpelthen fordi den ikke fandtes på dansk... Jeg troede ikke, man må sælge noget i Danmark uden dansk manual? Men så er headsettet måske parallelimporteret. Det er ikke den første vare, jeg har købt på nettet, som er parallelimporteret... Hold jer fra det!

Hurtig præcis levering. Tak for det.

Questa recensione è stata riportata da un utente di Trustpilot per prova d'acquisto mancante.

Il Servizio Clienti di Trustpilot sta indagando su questa recensione.

In seguito all'indagine, sarà rimossa oppure rimessa su Trustpilot.

Consultate qui le nostre linee guida sulle recensioni.

super

God service og gode priser

Dårlig opfølgning

Bestilte en vare som VAR på lager da jeg bestilte, senere samme dag, kommer mail med den ikke kunne leveres, efter lang ventetid på kundeservice, sagde de den kom nok på lager om 1-2 dage, og jeg ventede så i 4 dage,, hvorefter jeg ringede og afbestilte, Produkt skaffet andet sted fra dag til dag.
Mytrendyphone.dk

Risposta da Mytrendyphone.dk

Tak for din anmeldelse.
Når der er en grøn prik på hjemmesiden, betyder det ikke altid at varen er på lager og kan afsendes med det samme. Hvis du går hen på “Læs mere” og kigger på lagerstatus der, står lagerstatus mere detaljeret beskrevet. Hvis der står “På lager. Dag til dag levering”, så er varen på lager i Hillerød i øjeblikket og kan afsendes samme dag. Hvis der står “På lager. Forventet levering 3 - 7 dage” eller “Bestilt”. Forventes på lager den DD/MM”, så er varen på fjernlager, og er desværre behæftet med ventetid. I alle tre tilfælde er der grøn prik på hjemmesiden. En rød prik betyder, at varen ikke er på fjernlager, men ankomst afventes fra producentens side, og figurerer derfor som “Ikke på lager”.
Vi beklager men somme tider opstår der uoverensstemmelse mellem vores system og vores fysiske lager, så at det fremstår som om at en vare er på lager på vores hjemmeside, men desværre ikke er det. Det er kompliceret at holde hjemmesiden opdateret konstant, når der figurerer mere end 100.000 produkter på den. Det beklager vi meget.
Tak for din forståelse.

Mytrendyphone.dk Supporto