MSP Tuning recensioni

MSP Tuning recensioni

Sufficiente
6.6

Elendigt

Har bestilt service kit til en aprilia sr 50. modtog de forkerte ruller som var 6g ruller og ikke er standard på denne model(8g). Udover det fik jeg forkerte bremser som passer til bremsebakker i stedet for store klodser til bremseskive med i service pakken til en sr 50, modelen laves kun med skivebremse både foran og bagved.. Bestilte derfor nogen ekstra bremser til en aprilia sr 50 årgang 2000. dette var også de forkerte bremser som var for små. Luft-filter var også den forkerte, alt i alt 4 ud af 6 af de dele var forkerte selvom man gik ind på siden og valgte model på scooter.. Jeg har nu givet op med og refundere de forkerte dele og har givet dem væk da jeg ikke magter at sende dem retur og betale yderligere fragt. Næste gang handler jeg hellere i t-hansen eller anden fysisk butik hvor jeg er sikker på jeg får det jeg mangler.

Umulig at komme i kontakt med. Refundere ikke penge tilbage.

Jeg har købt nedenstående ordre hos MSP.

CDI én er defekt. Men MSP Vil ikke bytte varen eller besvare mail.
Så handel ikke hos MSP.

Fragt DKK 45,00
Gebyr: DKK 0,00
Total DKK 294,00
Heraf moms DKK 49,80

Vespa kan ikke starte efter dyr reparation - ingen svar på support

Jeg har flere gange fået reperaret min Vespa LX50 hos MSP. Sidste gang fik den et stort gennemsyn, hvor der blevet skiftet flere ting heriblandt cylinder og udstødning. Alt i alt kostede det +4.000 kr. Før eftersynet kørte Vespaen fint, men en smule langsomt. Efter synet kørte den én uge, hvorefter den ikke ville starte.

Jeg henvendte mig til MSP flere gange på mail. Fik svar anden gang, hvor jeg fik at vide, at jeg 'bare' skulle skifte tændrør. Da jeg lige havde betalt mange penge for et totalt eftersyn, henvendte jeg mig igen, hvorefter jeg fik besked på, at komme derud med Vespaen. Jeg svarede, at jeg ikke kunne transportere Vespaen ud til deres værksted - da den ikke ville starte efter deres seneste reparation. Derefter var det komplet tavshed fra MSP.

Jeg har tidligere være en glad og tilfreds kunde, men synes ikke dette er måden at behandle kunder på. Derfor dette indlæg.

Risposta da MSP Tuning

Beklager hvis vi ikke har fået svaret tilbage.
Har du skrevet mere end en gang?
Vi får ret mange mails, det kan jo smutte.
Du har fået svar nu.

dårlig!

jeg bestilte rms cylinder men fik kun cylinder topstykke stempel og sodsæt. jeg manglede stempel ring krydspind og den der lås til stempel. har ikke fået nogen svar

Hej Ozzy

Beklager er der ikke var stempel i dit cylinderkit fra RMS.
Skal ikke kunne sige hvorfor det manglede, har jeg ikke set før fra RMS, sender selvfølgeligt et nyt til dig.
Du giver os ikke meget tid til at svarer?
Du skriver til os torsdag klokken 15.30 og brokker dig over du ikke har fået svar fredag klokken 11.00

Tilbage betaler ikke ved returning af vare.

Fik leveret en forkert reservedel, hvorefter en RMA sag blev oprettet og varen blev returneret i original emballage dagen efter den var modtaget.
Efterfølgende er pengene ikke tilbage betalt og der svares hverken på RMA sag eller mails!

Hej Lajla

Kan godt se du har oprettet en RMA, men kan ikke se vi har modtaget nogen reservedel eller andre mails fra dig.
Kan jeg få dig til at ringe på 28595354 efter Kl.11 så vi kan få en løsning på problemet?

Morten

Upåklagelig og hurtig.

Jeg bestilte fra msp-tuning tilbage i sommerferien, jeg havde bestilt et cyllinder-kit, med pakninger og et Tændrør der viste sig at være en anden end jeg havde bestilt, men her kommer det gode så, det var noget de havde gjort med vilje fordi de vidste at den jeg havde valgt var for "varm" så at sige til den slags cyllinder.

Meget godt fornøyn kunde fra Norge :)

Dere har en flott webside, som er oversiktlig og lett å finne deler på.Jeg bestilte full pakke med Stage6 R MK2+R-setup 11k+21mm,vekter til variator, trykkfjær, chokewire , powerfilter og noen andre trimdeler. Alle varene kom etter tre-fire dager, ingen problemer av noe slag :) Jeg kommer til å handle med dere hver gang jeg trenger noe til min Yamaha Jog-R. Og jeg skal anbefale MPS Tuning til alle jeg kjenner som trenger Scooter deler :)
Mvh: Arild G.

Ville lige sikre mig, at min anmeldelse stod øverst, da datoen på min tidligere er ændret til 2011 og derfor ikke kan ses.

Modtog en pakke med nogle racingdele til mit scooterprojekt inklusive et s6 racingcylinderkit. Stempelringen var defekt i bøjet tilstand, hvorfor jeg måtte sende en mail ind efter lukketid fredag, da jeg netop ikke kunne nå at kontakte dem.. Fint - jeg må vente.

Lørdag har de åbent, men intet svar på min email om en defekt stempelring.. Fint - jeg venter til mandag.

Igen om mandagen - intet svar på min mail, så jeg giver et opkald og får en medarbejder på røret, der fortæller mig, at den vil blive sendt afsted samme dag.

Tirsdagen går og onsdagen kommer.

Intet i postkassen om onsdagen... - mon den er sendt afsted? Jeg ringer ind og samme medarbejder fortæller mig den vil blive afsendt. "Er den ikke afsted endnu........" Tænker jeg, men tænker alligevel at det er normalt med fejl eller at glemme tingene, så jeg venter bare, på trods af, at hele min scooter der står fordelt i atomer, skal være ude af det sted jeg arbejder med den på inden fredag!

Jeg modtager næste dag om torsdagen stempelringen i et brev, som jeg netop spurgte om den ville kunne holde til (stempelringen) men som jeg intet svar fik på i en chat, da jeg havde ventet i næsten 10 minutter til et kvarter herover for hvert enkelt svar, hvorefter jeg ikke længere havde tid til at vente. Jeg er nu lettet over, at jeg kan samle hele værket og blive færdig... Men.... Jeg åbner >brevet< og undersøger stempelringen, hvorefter jeg finder et lille hak i denne på siden desværre. (Jeg markerer "brevet" op, netop fordi jeg går ud fra de er lidt ligeglade med at skulle sende varen sikkert i en kasse og derfor bøde en smule for lidt fragtpris, men hvor kunden så skulle blive tilfredsstillet på den gode side - dette går de nok ikke så meget op i kan jeg fornemme, men jeg dømmer ikke i generel tale)

Jeg er godt nok træt af at skulle vente så længe selvom at jeg havde ringet ind! Det er jeg godt nok irriteret over og det var især ikke forventet af msp-tuning! Det er sidste gang jeg forhandler hos jer og til jer andre der har gang i tuningsprojekter, vil jeg anbefale en anden importør af varer. For msp har efter mine erfaringer enten ikke tid eller lyst til kvalitetstjek af varer eller at holde aftaler og dette går kun udover jer selv desværre.

BLEV AFHJULPET! :)

Risposta da MSP Tuning

Du skriver ind at har købt et cylinder hvor stempelringen var skæv.
Slår den op og det er 2 måneder siden du har købt det.
Under normale omstændigheder, skal der klages over sådan en fejl lang tid før, men vi sender dig en ny ring dagen efter uden at du skulle retunere den gamle..
Vi modtager så endnu en mail hvor du skriver at der er et hak,(efter du har givet os en kæmpe sviner både her og på mail)så sender så et billed at "hakket" http://www.msp-tuning.dk/images/editor//foto2.jpg
Som man kan se er der en mørk skygge på ca 0,2mm x 0,2mm, den mener du vi burde ha opdaget inden vi sendte den??
Jeg beklager men vi kan desværre ikke inspicere alle vores produkter med lup inden de bliver afsendt.
Og vi pakker heller ikke en stor papkasse for at sende en stempelring, en bobbelkuvert burde yde fin beskyttelse af en relativ hårdfør hærdet stempelring.
Og skyggen er ikke noget den har fået, af at blive sendt i en kuvert.
Vi sendte din en ny ring samme dag.
Synes det er påfaldende at du brokker dig over at skulle vente 2-3 dage på en ny stempelring når du har været 2 måneder om at åbne dit cylinderkit..

Virkelig hurtig levering

God levering hurtig frakt bare super det helle

100% tilfreds, så det kan kun give 5 stjerner, fra mig!

Let og overskuelig handel, ikke slinger i valsen, hvad de skriver kommer også til at ske, detaljeret information hele vejen og pakken ankom, godt emballeret.

Det er første gang jeg handler hos msp-tuning, det er ikke sidste gang ;0)

Jeg kan ikke sætte en finger på deres service

Jeg bestiller nogle ting en aften efter deres lukketid ,og jeg modtager tingene 2 dage efter med posten.Jeg blev udstyret med TT nummer til post DK.Så som jeg skriver i overskriften,kan jeg ikke sætte en finger på deres service

Tilfreds

Havde ventet lidt på at i skulle få en bremsemaster hjem igen i grå til højre side
Men er bestemt tilfreds med ventetiden og leveringen giver kun 4 stjerner da jeg syntes jeres udvalg er lidt småt i forhold til andre scooter sider. :)

Et lille spørgsmål kunne godt tænke mig at vide hvad størrelse banjobolt jeg skal købe til bremsemasteren ikke længen men hvilken gevind er det?
Det kunne været rart i skrev det i beskrivelsen regner ikke med at jeg er den eneste der spørger efter det.

Tilfredshed

jeg er godt tilfreds med msp.....gode leveringsmuligheder, ogennemgående god kvalitet af varene
Recensione da parte di un acquirente verificato

God hjemmeside og hurtig levering

Super

Super god service. Fik pakken dagen efter bestillingen.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Hvis alle bare var sådan. :-)

Usædvanlig hurtig levering, god live kundeservice og varer i fin kvalitet. Alt er bare perfekt... Tak :-)
Thomas.

Ferie og levering

Jeres ferie dage er virkelige dårlige! Står og skal være klar til træf den 04-13-2013 og i har holdt Ferie/lukket i rigtige mange dage! først pga Ferie så pga omflytning og nu pga af ferie igen!
Det eneste man kan gøre når det er, er at handle hos SpeedLine og det vil i nok ikk så gerne have :)

Jeres levering er eller god og stabil og det samme om jeres produkter :)

Dårligt

Jeg fik ikke de ting jeg bestilte.

Hej Frederik.
Vi prøvede at ringe til dig tre gange hvor der 2 af gange blev lagt på, da det topstykke du havde bestilte var udsolgt
Da vi ikke kunne få fat på dig, sendte vi istedet et tilsvarene bedre og dyrere cylinderkit med topstykke, i håbet om at du kunne bruge dette.
Du er selvfølgeligt meget velkommen til at sende det retur, og få pengene tilbage.
Vi dækker selvfølgelig prisen for fragten.

Hurtig og effektiv

Nemt, hurtigt og effejtiv