MovieZoo.dk recensioni

MovieZoo.dk recensioni

Buono
8.8

ALTID TILFREDS

JEG HAR ALDRIG HAFT NOGET PROBLEM, MED VAREN OG FORSENDELSEN, SÅ ALT I ALT MEGET TILFREDS.
M.V.H.
HANS HENRIK PEDERSEN

Har endnu ikke modtaget min varer

Bestilte d. 30/6 en dvd hos Moviezoo og har endnu ikke modtaget min vare. Fik en mail d. 13/7 om at varen var sendt og at de havde trukket pengene på min konto, og igen idag d. 21/7 modtager jeg igen en mail fra dem hvor der står at de har sendt dvden?? Pengene er trukket og nu står jeg uden min vare. Meget forvirret.. Har forsøgt at ringe til dem og maile men de svarer ikke.. Er meget træt at den behandling jeg har fået, og håber ikke andre vælger at handle hos moviezoo..

dvd film - Grind House: Death Proof

...udemærket og lynhurtig handel........fik varerne dagen efter bestilling

Uden svar

Jeg står i den samme situation som Maria Ris Andersen.
Jeg har bestilt en film ( den var til julegave) d.17/12 og fik bekræftelse dage efter, at den er på vej....Jeg venter stadig.
Jeg har skrevet en e-mail i løbe af sidste uge- ingen svar.

Annulleret

Varen stod som på lager, men ordren blev annulleret allerede morgenen efter..

Hurtig og korrekt levering

Vil helt klart anbefale Moviezoo til andre.

Mega ring service!

jeg har fået en e-mail om at min vare var på vej til mig.
Efter 14 dage får jeg så en mail om at min vare er forsinket,
Og jeg har så ikke hørt fra dem siden ....

Fin service

Jeg bestilte en julegave hos Moviezoo og var spændt på, om jeg ville få den, da den var udgået alle andre steder. Men den kom! Jeg bestilte fredag og fik den tirsdag, og fragten var billigere hos Moviezoo end mange andre steder. Jeg er fuldt tilfreds.

Virkeligt dårlig Service!

Jeg var inde forat bestille en film, men harikke fået nogen ordrebekræftigelse, så jeg skrev og spurgte om min ordre var registreret. Det er så tre dage siden nu og jeg har intet hørt. Det er for ringe at man ikke engang magter at kigge sin e-mail igennem og svarer sine kunder. Jeg vil jo helst gerne vide om min vare kommer eller om den ikke gør, da det er en julegave. Så nu har jeg måtte skrive til dem, at hvis den er registreret, så vil jeg gerne afbestille, men det har de så heller ikke magtet at svarer på.

Det er altså dårlig service, når man ikke engang kan komme i dialog med dem.

Har aldrig oplevet ringere service i DK

Bestilte en film, der var på lager og med forventet levering 2 dage senere.. Her 2 mdr efter får jeg endelig besked om, at de ikke kan skaffe filmen... Der røg det undervisningsforløb...

Decemberbesparende

Jeg forløb mig i denne december måned. Glemte alt om julegaver og bestilte "Ørnen" på dvd. Heldigvis kunne MovieZoo ikke levere alligevel.

Dejligt!! Så sparede jeg de penge og kan nu suse ned og købe en ekstra julegave.
Meeeen.... af og til er det da dejligt, når et firma kan levere - så jeg kigger efter et andet sted næste gang.
Venligst Dorthe

Godt

Jeg synes, at levering er god, men når det er en stor kasse til nogle få film, synes jeg godt, at der kunne være noget som beskyttede filmene i kassen så de ikke kan vælde rundt.

Dårlig service !!!

Super dårlig service af moviezoo , har for over to måneder bestilt en film boks , der står inde på hjemmeside , der ville gå op til 7 hverdage , før den blev leveret , da der ikke skete noget , valgte jeg og kontakte dem , men de svarer ikke på mail , det er SÅ dårlig service !!

Manglende levering

Den 17/10-2013 bestilte vi et gavekort på 300 kr. Der kom en mail på at købet blev annulleret på grund af manglende personale. Men pengene blev skam trukket på kontoen. Efter utallige henvendelser på både mail og telefon er der ENDNU IKKE sket noget... Kan ikke anbefale folk at handle der... MÅSKE EN SAG FOR FORBRUGERRÅDET....

venter stadig på varerne (flere måneders ventetid)

Bestilte i starten af september et par film, disse er desværre stadig ikke kommet til butikken. Varerne står stadig som på lager med 1-2 dages levering.
Har sideløbende prøvet at oprette endnu en bestilling på samme varer, med samme resultat, at der 3 dage efter bestilling kommer en mail om at varerne er forsinkede, og at jeg vil høre nærmere så snart muligt.

Svindel og humbug at fastholde kort leveringstid på sin side, når virkeligheden er at varerne har meget lang leveringstid (eller muligvis slet ikke bliver leveret)

Mooviezoo havde noget jeg ikke kunne finde andre steder..

Ledte efter en bestemt film på nettet, som jeg kunne finde i andre netbutikker, Moviezoo havde den heldigvis. Jeg tog chancen fordi jeg ville have filmen, det var en god ide. Det var billig pris, hurtig levering og god indpakning. Plus det er lækkert, de sender en opfølgende mail på "at de forventer at pakken er modtaget". Så har man fornemmelsen af, hvor den er. Hvis der skulle være gået noget galt. Er fuldt ud tilfreds!

Produkt er i orden - men lidt for lang leveringstid

Ordreafgivelse og kontakt samt varens kvalitet er helt i orden, men leveringstiden på 1-2 uger er for lang. Priserne ligger også lidt højere da de kun når de er på tilbud svarer til f.eks. priserne ved Blockbuster.

Man får aldrig sine

Moviezoo giver dårlig kundeservice købte dvd film hos den der er gået 5 uger og stadig ikke modtaget dvd film har skrevet e-mail til dem men de gider ikke svare på dem, ringer til dem gider ikke tage deres tfl. på hovednummer.
Endelig fik man fat på en medarbejder sagde han var syg men ville ringe tilbage men det gjorde de ikke, nu har jeg sagt min ordre. nr op.
Lad vær med at købe film hos dem.
Dette firma burde lukkes de gider ikke tage det seriøst, en flok BONDERØVE, hvor svært kan det være de i stedet for at det PLADDER de lukker ud.

Anmeldelse af levering.

Dette var første gang jeg bestilte fra MovieZoo.dk, men syntes det er et stort udvalg af forskellige dvd'er, af forskellige genre og til forskellige aldre. Jeg modtog min pakke med dvd'en efter to dage. Indpakningen var god, da man pga. pappet, er sikker på at der ikke ser noget med dvd'en.
Dvs:
Jeg giver 5 ud af 5 stjerner. Efter min mening er mulighederne gode og store, og indpakning og leveringstiden er fuldt ud acceptabel.

Modtog aldrig varer!

Jeg bestilte en film på moviezoo.dk, som havde en leveringstid på 1-3 dage. Efter næsten en måned havde jeg stadig ikke fået filmen og kontaktede moviezoo.dk, så vi sammen kunne finde en løsning, men fik efter flere uger intet svar og måtte til sidst annullere min ordre.

Jeg vil ikke anbefale nogen at handle der

DVS Entertainment A/S Supporto

MovieZoo.dk forhandler DVD & Blu-ray film, musik, bøger, spil, lydbøger og brætspil.

MovieZoo.dk er godkendt af E-handels-fonden, hvilket er din garanti for en sikker handel.

Kundesupport har åben i følgende tidsrum:
Mandag-torsdag: kl. 08:00-16:00
Fredag: kl. 08:00-15:00