Mobilgiganten recensioni

Mostranascondi Distribuzione valutazioni
Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Duktiga säljare som kan lura nästan vem som helst !

Helt oseriöst företag vars affärside är att säja på dyra lösningar som våra företag inte behövde med lång bindningstid istället för att vara måna om oss som kund och försöka göra det billigare och bättre för oss !!
Säljarna säjer att de skall göra det billigare men det blir tvärtom !!! mycket dyrare !!!
Tacka INTE ja till deras erbjudande. Ha inget att göra med de!!!

Helt oseriosa fyyy skams!!

Vid köp av apparaten fick vi direkt problem med att samtalet avbröts när man trycker in hörlurar jacket in under samtalet som vi anmälde och fick skicka den på reparation.

Apparaten kom tillbacka med fakturan att det var ingen problem som hittades så att vi ska stå för verkstadens felsokning (300 :-).Vi kontaktade vid deta tilfälle Konsumentverker i Gbg och fick tips att vid såna tillfälle man ska filma händelse i detta falet hur samtalet avröts.
Så vi var tvungna att gå med att betala felsökning fast vi vet att aparaten måste ha blivit reparerad.

Efter ungefär 6-7 månader apparaten bara slocknade och det inte att starta den på något sätt så vi kontaktade dom igen men, vi fick filma forst hur än vi tryckte på vilken knapp som helst telefonen var dod.

Nu efter att dom har tittat på den skriver dom så här:

Copy: (3 email)

” Emma A. skrev:
1.Hej !
Vi har tagit emot din telefon för lagning för några dagar sedan. Vi har försökt nå dig då telefonen ej kommer gå på garantin.
Service verkstaden har beslutat att den ej går på garantin då ett olaga intrång har gjorts i telefon. Det saknas skruvar och därav har telefonen inte någon garanti. Service verkstaden kan antingen skicka tillbaka telefon för 290 kr exklusive moms och frakt eller skrota den på plats.
Vänligen återkom hur du vill gå tillväga så snabbt du kan då de skrotar den oavsett efter 14 dagar.

Nej tack

Tråkig sida utan glöd

Kan man kalla detta "kund"tjänst, knappast..!!

Usch och fyyy!

Mobilgiganten borde skämmas för urusel kundtjänst, de borde döpa om den till gynnar'oss'tjänst.. Att handla och betala går smidigt MEN skulle det uppstå några problem, minsta lilla tex du undrar över något så förvänta dig ingen hjälp. Den jag talade med fick en helt annan attityd när det var frågor rörande garantin och det kändes hela tiden som att hon ville lägga på luren, var mycket kort i svaren och kunde inte svara på min fråga! Helt sjukt att man sätter in sådan personal som inte ens kan eller vet något om deras produkter eller vilkor...

Mycket besviken med mitt köp, inte på mobiltelefonen utan för att jag valde att handla av dessa skojaren när det finns seriösa aktörer såsom DustinHome, Cyberphoto mm!

Detta företag har INTE kunden i fokus, utan mer ett vinstdrivande intresse. Kunden skiter de i bara de fått in pengarna. Det må hända att de ligger bäst till på prisjakt men för din egen skull handla inte av skojar(mobil)giganten.com

Bra, snabb leverans

Bra, snabb leverans och bra priser

Bra kundservice med bytespolicy

Hade av misstag köpt ett operatörslåst telefon, tog kontakt med deras kundtjänst och utan några frågetecken fick byta mitt köp, dem stog även för frakten.

Snabb leverans men om produkten inte funkar som den skall så är man inte intressant...

Köpte en iPhone 4 där skärmen slocknade efter ca 6 månader. Skickade ett första mail som aldrig besvarades. Efter ett andra mail (19/6) fick jag ett svar och kunde skicka in luren.

23/8 fick jag beskedet att garanti inte gäller "då skruvarna på produkten är slitna vilket tyder på att telefonen har öppnats samt att de interna streckkoden med serienummer saknas".

Eftersom jag vet att jag inte har öppnat telefonen så måste den varit öppnad vid leverans från Mobilgiganten... Då kan man fråga sig vilka inköpskanaler dom har...

Mobilgiganten Supporto

Chi siamo

Hos oss hittar du mobiltelefoner och abonnemang till otroliga priser och snabb leverans! Vi erbjuder ett stort urval av marknadens hetaste mobiler från bland annat Nokia, Sony Ericsson, LG, Samsung och HTC.

Visita Mobilgiganten

Come contattarci

Telefono +46406313222
Sede Malmö
Svezia

Categoria

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.