Mmsport recensioni

Mmsport recensioni

Sufficiente
5.7

Perfekt, hurtig og korrekt.

Vi bestilte et sæt FC Barcelona spillertøj til min papsøn søndag eftermiddag.
Jeg gjorde meget ud af og fortælle ham, at han nok ikke skulle regne med og få tøjet inden han skulle til fodbold onsdag.
I dag tirsdag, er tøjet ankommet med posten - præcis som bestilt og præcis som lovet ift. de aftaler MM Sport har sendt til os.
Thumbs up herfra!

9.jan - min søn venter stadig på sin julegave

Jeg bestilte julegave til min søn allerede i november. Den bliver afsendt 21.november. Jeg opdager det lidt sendt, men det viser sig, at de har afsendt fodboldtrøjen i forkert størrelse. 6.december får jeg det sidste livstegn fra mmsport: de vil sende returkuvert, som jeg efterfølgende sender trøjen retur i. 18.dec: jeg rykker for trøjen, kommer den før jul? Ingen svar. 6.jan i håb om at juletravlheden har lagt sig: jeg rykker for trøjen. I dag 9.jan: stadig ingen svar og stadig ingen trøje eller penge retur. Jeg håber, jeg får én af delene på et tidspunkt.

Lang leveringstid - Dårlig kundeservice

Dette er bestemt ikke et sted man har lyst til at placere en ny ordre; Lang leveringstid, konstant opfølgning fra min side, forglemmelse af sidste levering og leveringstidspunkt som ikke overholdes. Kan ikke anbefales

OPDATERET - Besvarelse til MM Sport:
30.11.13 Bestilling af vare - Varen skulle være på lager efter information på siden. Det viste sig ikke at være korrekt. Dette fandt jeg selv ud af da jeg ikke havde hørt fra MM Sport og derfor kontaktede dem pr. telefon. Fik dog lovning om levering af strømper i uge 50
06.12.13 Første levering modtaget
15.12.13 Rykkede på status på levering af strømper - Svar fra MM Sport "Hvilke strømper ?". Fremsendte ordrebekræftelse og fik beskeden at de var forsinket og ville komme først i uge 51 trods lovning om uge 50.
17.12.13 Strømperne er stadig ikke modtaget og intet hørt fra MM Sport - Rykker for status
18.12.13 Rykker igen for svar
19.12.13 Modtager nu svar fra MM Sport - Strømperne er nu kommet på lager. Lovede at sende vare
20.12.13 Stadig ikke modtaget varen - Rykker igen
23.12.13 Modtager varen - Strømperne var dog bestilt d. 30/11 så de kunne benyttes som adventsgave d. 22/12. Dette var desværre ikke muligt..

Ifb. klage til MM Sport var kommentaren blot:
"Vi er gået gennem ild og vand for at få fat på de strømper og er blevet brændt af flere forskellige leverandører og har alligevel via ufattelige anstrengelser og omkostninger skaffet dem hjem og sendt som så de kunne leveres inden jul.
Jeg har ikke yderligere kommentarer i sagen."

Som jeg skrev til dig, så forventer jeg ikke denne lange leveringstid når jeg bestiller varer på nettet - At du har problemer med dine leverandører, undskylder ikke den manglende kommunikation og ekstrem lange leveringstid. Alt i alt en dårlig oplevelse for mig som kunde.
MM Sport

Risposta da MM Sport

Det er ganske vist relativt uklart udfra denne beskrivelse præcist hvilken sag det drejer sig om men ved at gennemgå vores email system og søge efter navnet Lene Kristensen er det alligevel lykkedes at finde frem til ordren der efterfølgende er blevet til en sag.
For at re-capitulere. Kunden bestiller nogle varer sidst i november hvor der dog desværre mangler en enkelt artikel nemlig et par Dortmund strømper. Vi lover så at eftersende disse så SNART de kom på lager.
Vi bestilte så strømperne hos Puma i Danmark der lovede levering på et bestemt tidspunkt en frist der så gentagne gange blev udskudt hvorpå man ugen inden jul kommer med en lakonisk meddelelse om at strømperne desværre først kunne leveres i det nye år. Så er gode råd dyre og vi afsøger frenetic vores netværk af leverandører og det lykkes os så at få dem skaffet hjem fra Tyskland via en Express forsendelse og derpå sendt videre til kunden fredag inden jul.
December er per definition en travl tid og selv store firmaer som DHL , UPS , Fedex, Amazon med videre må fra tid til anden sande at ikke går helt efter planen.
I dette tilfælde synes jeg, at klagen er uberettiget på de fleste parametre.
Lang leveringstid - ja vist men ikke noget vi ikke havde meddelt på forhånd. At leveringstiden blev ved med at skubbe sig er vi uden skyld i. Vi må stole på de oplysninger vi får fra vores leverandører og vi har ikke i denne sammenhæng spillet med fordækte kort. Vi har ikke glemt en sidste levering. Dette er decideret forkert eftersom vi har sendt strømperne så snart det var muligt.
Om vi kan anbefales eller må baseres på ovenstående redegørelse eftersom kunden's kommentarer er yderst mangelfulde og delvist misvisende.
Godt Nytår!

Det kunne have været så godt, men...

Kære MMS Sport

Den ene stjerne I får, tilfalder jeres medarbejder [Navn]. Han var den eneste, som rent faktisk talte nogenlunde sandt, holdt hvad han lovede og meldte tilbage som aftalt.

En lang historie kort - jeg bestiller et spillersæt d. 2 december. Meldingen på hjemmesiden er at sættet er på lager og vil blive sendt indenfor 1-5 arbejdsdage. Alt er fint, jeg er i god tid inden Jul, og holder egentlig ikke øje med leveringsstatus, da jeg er i så god tid. D. 10 december, undrer det mig, at jeg endnu ikke har fået en "din bestilling er nu sendt, mail"
Den udebliver og i stedet skriver jeg til jer, med spørgsmål om hvornår I forventer at den bliver sendt. Jeg får et fint svar tilbage, at den "formentlig bliver sendt i dag... " Jeg tænker, det er fint - den er på vej. D. 12/12 kan jeg se, at ordren stadig står som "ikke sendt" - dvs at det svar jeg tidligere fik, om at den "formenligt blev sendt i dag", var ren og skær gætteri = en medarbejder, som ikke gør sit arbejde ordenlig og tilsyneladende ikke engang gider og undersøge om der er hold i det han skriver. Der røg den første stjerne.
Jeg skriver igen både d. 12, d. 13 og d. 16 - radiotavshed - intet svar. Flere stjerner ryger her... D. 17 december ringer jeg til MMS sport, uden overhovedet at spørge ind til min ordre, indhold, nummer eller andet kan den lettere irriterede medarbejder fortælle "at den bliver sendt i dag, da der har været problemer med en levering fra Tyskland." Der røg endnu en stjerne, da den jo ikke bliver sendt!
Tilbage til den ene stjerne, som I får - Jeg ringer fredag, og [Navn] kan fortælle at pakken "skulle" være sendt (ikke så betryggende) og at jeg "nok formentlig, evt, måske, forhåbentlig modtager mit spillersæt (som jeg bestilte d. 2 december) "inden Jul - men at man jo aldrig kan love noget, da der jo er travlt op til Jul" Det viser sig at pakken er sendt om torsdagen, da den rent faktisk ligger hjemme i postkassen da jeg kommer hjem.

Et par gode råd:
Lad være med at love noget, som I ikke kan holde!
Svar på jeres kunders henvendelser
Hold jeres kunder opdateret med evt. forsinket leveringsdato, så slipper I for at skulle have kedelige anmeldeser som denne.

Glædelig Jul.

Fornem service

Har handlet hos MMsport mange gange efterhånden. Dog altid i den fysiske butik, hvor man samtidig altid kan få en god snak med manden bag disken.

Thumbs up!

Really good Service!

Very good service and product. They always answered my e-mails quickly. Shirt arrived in the estimated time. Very happy and possibly buy from them again.

Elendig, uprofessionel og utroværdig!

Den mest uprofessionelle oplevelse jeg nogensinde har haft med nethandel!!! Jeg bestilte tøj for næsten 1800,-. Bl.a. to Liverpool spilletrøjer. Begge blev bestilt i str. 8-9 år, men jeg modtager 1 stk. i str. 134 (9år) og 1 stk. i str. 146 (11år). Jeg henvender mig til firmaet, da jeg formoder at det er en fejl, at de har sendt en str. 146. De påstår at det ER str. 8-9 år og at Warrior Liverpool kun findes i str. 122, 146, 152 og 158. Så må man jo undre sig over hvordan de kan sende èn i str. 134.....
HANDL IKKE HER!!!!!!!!!!!!!
MM Sport

Risposta da MM Sport

Hermed en kommentar fra MM Sport angående ovenstående sag: "Elendig, uprofessionel og utroværdig!". Kunden har fuldstændigt ret i sin kritik i denne sag. Kundens argument har vist sig at være korrekt og MM Sport's påstande forkerte. Det vil vi gerne medgå.
Imidlertid er det interessante i denne sag ikke denne fejl men snarere hvordan en sådan sag håndteres i et TrustPilot framework. For at opsummere kommer kunden frem til følgende konklusion: HANDL IKKE HER!!!!!!!!!!!!! Konsekvensen af denne opfordring blev den taget for troende af samtlige potentielle kunder ville være at firmaet gik fallit. Det uanset om dette teoretisk set var den første fejl der nogensinde var begået. Spørgsmålet er så om forseelse og potentiel straf står mål med hinanden ? Er det rimeligt at man kan slutte fra det partikulære og til det generelle på denne måde ? og at Trustpilot faciliterer dette ved at stille en platform op der giver folk mulighed for i dække af hel eller partiel anonymitet at udgyde deres ris eller ros, som typisk hvis der er tale om ris bliver ledsaget med en intention om hævn der typisk består i ønsket om at skade et givet firma mest muligt. Læg hertil det faktum, at man statistisk set producerer et ikke-signifikant resultat da det må antages at primært ekstremerne, firmaer selv / konkurrenter, eller bestemte personer med et højt engagements niveau benytter platformen. De 90% der er nogenlunde tilfredse hører man ikke. Umiddelbart minder forholdet mellem bedømmelse af en enkeltsag og den typiske følgeslutning blandt folk der haft en dårlig oplevelse om en imaginær situation hvor en hund urinerede på den amerikanske ambassade i Egypten og man så besluttede sig for at nuke hele landet. Hvorfor skal et firma med alle ansatte, fortid og fremtid, samtlige kunde interaktioner etc. bedømmes ud fra en enkelt enkeltstående interaktion mellem en kunde og pågældende firma? Personligt mener jeg konceptet som Trust Pilot bygger på er flawed og gør mere skade end gavn. Så kan man påstå, at det så skal være den samlede mængder af kundeinteraktioner der så skal udgøre det brede vurderingsgrundlag men som ovenfornævnt eksisterer det ikke. Man kan også mene at virksomheder tvinges til at opføre sig ordentligt pga faren for en dårlig anmeldelse på TP. Dette kan nok rent faktuelt have en vis rigtighed. Men denne mulighed bliver også tit misbrugt via trusler af typen "hvis du ikke gør sådan og sådan ja så skriver jeg en dårlig anmeldelse på TP og så kan jeg dermed skade din forretning". Umiddelbart virker forbrugerstyrelsen og E-handlesmærket som mere rimelige foranstaltninger fordi de er sagsbaserede og ikke forholder sig til overordnede forhold udfra enkelt sager.
Afsluttende kan man sige, at det er fint, at der på vores profil er tilknyttet negative kommentarer som ovenstående der beviser, at vi er et virkeligt firma. Alle laver fejl og derfor er det godt, at der kommer dårlige sager såvel som gode op som om ikke andet indikerer, at these guys are for real. Og at det ikke er sådan en pseudo profil med 5 udaf 5 stjerne fra 2 millioner kunder der alle har forsøgt at sprænge skalaen for at kunne lægge sig i støvet for en overnaturlig guddommelig virksomhed.
Som Michael O'Leary fra Ryanair har udtrykt det:
"People say the customer is always right, but you know what - they're not. Sometimes they are wrong and they need to be told so."

Udemærket

Har haft bestil 2 Dortmund trøjer herinde fra, ude og hjemmetrøjen..
Hjemmetrøjen blev bestilt med tryk REUS som dog var udsolgt så trøjen først ku sendes når dette igen var på lager inde CL finalen, ventetiden var self lidt irrierterende, men til leve med, for fik trøjen dagen før finalen med tryk osv på,intet klage over! Udebane trøjen var de så venlig lægge til side til mig så jeg kunne nå købe den iden den var umulig få fat i, så de fjernede den var deres site og jeg fik mail med link når jeg var klar til købe den, det skete uden problemer, og jeg er ganske tilfreds med vare & tryk..

Super

Altid god service og hurtig til levere...

Perfekt handel.

Bestilte nogle forskellige varer. De lå i postkassen næsten dag. Handler der helt sikkert igen.

Super service og hurtig betjening

Jeg var inde og finde en vinterjakke fra min favoritklub.

Fredag kl. 22:51: Forespurgte på varens størrelse og udseende udfra billede, fik svar Mandag via mail kl. 15:43, 16:30 bestiller jeg jakken, 17:10 fik jeg ordrebekræftigelsen...
Tirsdag kl: 18:53 er den afsendt og idag onsdag ligger den hjemme i min garage før middag....
Nem, hurtig og super flot service og levering, hvis de en anden gang har varen jeg skal bruge vil jeg helt klart bruge dem igen og anbefale dem til andre !!!

Kanon service, hurtig levering.

Bestilte fodboldsæt med tryk. Ringede til butikken, og fik lovning på levering dagen efter.
Modtog pakken som lovet.

Tak til Alexander :-)

Super service men lang levering

De er rigtig flinke på mailen og svarer hurtigt. Jeg vil gerne anbefale dem videre - ingen tvivl om det.

Men jeg synes en uges leveringstid er alt for meget. Det burde kunne gøres mere eller mindre fra dag til dag, når nu varen er på lager.

Men 4 stjerner for den rigtig gode behandling fra deres kundeservice.

Varen var i øvrigt fuldstændig i orden, så ikke noget at være nervøs for der.

Total dårlig stil

Købte en landsholds t-shirt til 239 + 40,- i porto minus 15%. acceptere at der bliver trukket 262 på mit dankort. Nu får jeg en mail om at t-shirten koster 400+porto. Skriver at det vil jeg ikke acceptere og får en mail retur om at jeg får den til den pris jeg havde købt den til først. Jeg modtager t-shirten men de trækker 279. Kontakter firmaet for at få en forklaring men de svarer ikke tilbage. Det er små-penge vi taler om, men man kan da ikke bare tage et andet beløb en vi aftaler!! Føj.

Fodboldstøvler

Jeg vil starte med at sige at dette er en meget uheldig historie og at jeg på intet tidspunkt har mødt modvilje fra mmsport.
Jeg bestilte et par fodboldstøvler over mmsport.dk til en meget farvorabel pris. Noget er åbenbart gået galt i bestillingen således at ordren ikke blev ordentligt registreret i deres system. Mmsport var meget behjælpelige når jeg kontaktede dem og jeg fik et par gange af vide at varen nok skulle komme.
Dog efter en uge, flere beskeder og et par samtaler blev jeg ringet op om at støvlerne åbenbart havde været udsolgt hele tiden og vi besluttede at annulere handlen.
Den eneste jeg begræder er at jeg ikke bare fik af vide fra starten at støvlerne var udsolgt.
Men som sagt er jeg ok tilfreds med servicen i denne uheldige situation. Jeg er også blevet tilbudt at få kompenceret min spildte tid hvis jeg vælger at købe hos mmsport igen, hvilket jeg ikke kan afvise at jeg gør.

Fin service

Alt leveret som bestilt og meget hurtigt

Real Madrid sæt

Bestilte et Real Madrid sæt med selvskrevet tryk bagpå. Modtog det et par dage efter og ser superflot ud den måde de har lavet det på. Hjemmesiden kunne dog trænge til et lille pift :-) Unisports hjemmeside er lang nemmere at finde rundt i

130 kr for ingenting

Ingen stjerne!!!

Jeg har bestilt realmadrid sæt til min søn. På hjemmesiden bestilt vi den str der hedder 116/122 men selve tøjet er kun i str. 116. Det er alt alt for lille og jeg måtte sende tøjet retur.
Jeg betalt for porto til at sende tøjet retur 80 kr.

Jeg snakker med en medarbejder som fortæller mig at hvis jeg skal have en anden str, vil det koste mig mere og så har de hellere ikke den str, vi skal bruge.

Vi blev enig om at det bedste er, at jeg får mine penge tilbage så jeg selv bestiller noget andet på deres hjemmeside. Jeg får oplyst at jeg får 650 kr tilbage, trods at jeg har betalt 700 ved bestilling.

Så 130 kr for ingenting!!! 80 kr for returporto og 50 kr for porto da tøjet har været sendt til mig!!!
Samtidig har man en søn der er skuffet og havde sådan glædet sig til tøjet!

Nu er 130 kr ikke værd at diskutere med nogen medarbejder som ikke høre efter hvad deres kunder siger og som er ikke særlige professionelle.
Men jeg synes alligevel jeg vil bruge mine tid på at skrive her så andre ikke udsættes for det samme.

Så slut med at købe noget hos MMsport og anbefale siden til sin omgangskreds.

Perfekt...

God hjemmeside...
Hurtig respons på mail...
Afsendte samme dag trods bestilling midt eftermiddag...
Har modtaget varen her dagen efter :-)

Ét stk. glad og tilfreds kunde...

MM Sport Supporto

Officielle fodboldtrøjer med navn og nummer tryk fra Liverpool, Real Madrid etc. fodboldstøvler fra Nike og Adidas.

Visita Mmsport

Come contattarci