ME TOO Børnetøj recensioni

ME TOO Børnetøj recensioni

Buono
8.0

Hurtigt og effektivt

Det kom til tiden og uden problemer. Godt at der er returlabel med.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Fede prints og smart design

Jeg har købt tøj hos ME TOO et par gange og har været tilfreds med tøjet og service. ME TOO tøj har skønne prints og smart design også til drenge. Jeg synes at der generelt er mere smart tøj til piger end drenge men ikke hos ME TOO. I skal bare forsætte med at lave det fede tøj til drenge så forbliver jeg en fast kunde.

Hurtig behandling

Hurtigt behandling - fik varen hurtigt efter bestilling. ingen problemer.
Recensione da parte di un acquirente verificato

hurtig levering og super online shop

Er fuldt ud tilfreds med leveringen og udvalget af tøj. Der er fedt tøj til både piger, drenge og til baby. Og masser af lækre farver. Thumbs up herfra.

Det var virkelig nemt

magelfuld

Der manglede halvdelen af det sæt tøj jeg købte, måtte selv gøre opmærksom på fejlen.10 dage senere havde jeg stadig intet modtaget, pakkeposten havde åbenbart været der på et tidspunkt, men havde ikke afleveret nogen note.Måtte igen selv ringe til metoo og efterfølgende til pakkeposten, og måtte så sørge for at være hjemme en hel dag indtil den restende vare ENDELIG blev modtaget.
Tøjet er tilgengæld fint.
ME TOO

Risposta da ME TOO

Hej Mia,

Det er beklageligt, at den ene del af det termosæt du bestilte ikke kom med i forsendelsen. Det kan desværre ske, når varen består af 2 dele og ikke hænger sammen.

Når vi har afsendt varen, får vi desværre ikke yderligere besked om forsendelsen og bliver denne ikke afhentet efter 14 dage, så ryger det retur til os. Derfor har vi ikke haft mulighed for at følge op på hvorvidt posten har overholdt den leveringstid vi kunne forvente.

Men håber dit termosæt er blevet flittigt brugt i den kulde, der nu er kommet til landet :-)

Fungerer perfekt!

God information, brugervenlig hjemmeside, hurtig levering, god bytteservice (har dog aldrig brugt den, men virker meget gennemskuelig!).
Recensione da parte di un acquirente verificato

SUPER FINT DESIGN OG GOD SERVICE!

Jeg har bestilt METOO flyverdragt ROSITA til min datter og hun er vel vild med den! Og ikke mindst den fine refleks der var med. Der gik ikke lang tid fra jeg köbte den paa nettet - www.metoo.dk (fin hjemmeside) til den var paa min adresse med posten, fin pakket og hel perfekt.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Udover al forventning med små lækre overraskelser til børnene.

Skønt skønt tøj i fantastiske farver og mønstre. Super kvalitet der bare holder. Har stort set ikke andet til mine to piger på 2 og 4 år.
Ikke sidste gang jeg handler på ME TOO's hjemmeside. Og det vakte stor jubel med de små "gaver" der var sendt med.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Det er blevet ring & skuffende

De sidste køb jeg har gjort hr været meget dårlige, dar har som minmum været noget galt med 2-5 stykker tøj, manglede knapper, dårligt tryk, dårlige syninger osv....

Jeg har ellers været fuldt ud tilfred med tøjet, men overvejer da at skifte mærke, dog skal de siges at der ALTID sidder nogen rare mennesker i den anden end og jeg har ALDRIG haft problemer med returvare....
ME TOO

Risposta da ME TOO

Hej Natalie,

Det er meget beklageligt, at vore produkter ikke har levet op til dine forventninger. Men vi opfordrer til at returnere evt. fejlprodukter straks og få pegene retur. Præcis som du rigtig nok har gjort. På den måde har vi også mulighed for at gå videre til vore leverandører og "hive" dem i ørerne.

Tak fordi du tog dig tid her på Trustpilot.
Recensione da parte di un acquirente verificato

God kvalitet og levering til tiden.

Jeg har været meget tilfreds med ME TOOs produkter. Det er altid varer af god kvalitet med dejlige holdbare farver. Mit eneste kritikpunkt er, at man ikke kan være sikker på, at lagerbeholdningen er opdateret. Ved sidste køb, fik jeg ikke alle bestilte varer.

fifty fifty

Jeg har købt 2 gang og den ene gik meget fint og den anden gik helt forkert... De fik ikke registrered min købt men Jeg fik mail tilbage med faktura alligevel, så Jeg troede at alt var fint. men de var den ikke - Og Jeg skulle bestille det hele forfra.

Meget kundevenlig service.

Ringede inden jeg bestilte, fordi jeg var usikker på str. Jeg fik en meget professionel og grundig vejlledning om størrelse og produkterne.
Tøjet kom efter få dage.

Hurtigt og efektiv

Hurtigt og efektiv
Recensione da parte di un acquirente verificato

Lækkert børnetøj i friske farver og klassisk kvalitet!

ME TOO designer børnetøj lige efter min smag. Tøjet er altid i friske farver, sød og glad stil og altid i super kvalitet. Både min søn og datter har masser af ME TOO-børnetøj, og jeg kan kun give dem de allerbedste anbefalinger.

Fin og hurtig handel

Kun positiv oplevelse ved at handle hos Me Too. Hurtig forsendelse og gode priser.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Super god service og lækre varer

De bestilte vare kom dagen efter bestillingen. Kvaliteten er i top og faktisk bedre end forventet.

Vi havde brug for at få byttet en vare, og det skete også unden problemer fra dag til dag.

Jeg kan varmt anbefale ME TOO

ME TOO Supporto

ME TOO baby- og børnetøj er dansk designet kvalitetstøj, med vægt på detaljer og moderigtigt design.
På metoo.dk kan du købe babytøj og børnetøj til børn i alderen 0-10 år.

Køb Børnetøj

Visita ME TOO Børnetøj