Lyoness recensioni

Lyoness recensioni

Buono
8.6

Bruger tit Mekonomen ES Motor til mine reparationer af de biler jeg sælger igennem mit firma. De giver nemlig rabat igennem Lyoness. Og det er pga Lyoness at Mekonomen har fået min forretning som storkunde.

Vi er meget glad for den service og rabat vi opnår igennem Lyoness.

Gratis medlemskab og rabatten udbetalt på sin egen bankkonto.

Endelig et rabat koncept hvor man ikke samler på stjerner, indkøbsvogne, sommerfugle mv. Her få jeg min rabat indsat på min bankkonto når jeg har opsparet 75 kr. Så kan jeg selv bestemme hvad jeg vil bruge mine opsparede rabat kr. til.

Har nu prøvet at bruge mit rabatkort i 4 europæiske lande og mine rabatter kommer lige ind på kontoen. FANTASTISK.

Super rabat program - specielt opsparingsprogrammet er det bedste jeg har set til dato !

... er på ferie i Dubai via fly rejser og hotel ophold via Lyoness programmet :-)

Der er ca. 100 butikker i Dubai der giver mig ekstra shopping fordele - det er da bare et fedt system !!

Rabat - Automatisk - GRATIS

Skulle købe et hotelophold til en ferie og finder frem til et lækkert hotel på Hotels.com. Fordi jeg er gratis medlem af Lyoness, poppede det frem om jeg ville aktivere mine 6% rabat? Ja , selvfølgelig. Jeg havde tænkt mig at bestille gennem dem alligevel fordi det var det billigeste og det dækkede mine behov. Så nu fik jeg lige Rabat og jeg ved da godt hvor jeg bestiller mit næste hotelophold ;-)

Outstanding customer service!

I've always had wonderful service from this company. Terrific product support. Very fast turn around time.

Gratis medlemskab og få masser af fordele

Det virker rigtig godt.

Min egen Virksomhed (onlineafdelingen.dk) giver også Lyoness fordele.

akg

Lyoness fungerer bare...!!! dybt proffesionelt foretagende, kan stærkt anbefales. Nu venter vi bare på den danske hjemmeside

Lyoness is the best!

The idea of Lyoness is truly revolutionary as it allows everyone to benefit from it.

Lyoness è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Lyoness Supporto

Mit Lyoness, einer internationalen Einkaufsgemeinschaft länderübergreifend und branchenübergreifend, einkaufen. Sich kostenlos und unverbindlich anmelden und sofort echtes Geld statt Bonuspunkte abräumen.

Visita Lyoness