LEGOLAND recensioni

LEGOLAND recensioni

Basso
4.6

Helt vildt DYRT og lange lange køer over alt

Vi ankom til legoland ca kl 1030 og der var vente tid på ca 2 timer ! rigtig sjovt at stå med små børn i to timer. Folk var meget frustreret. Det kan ikke komme som et chok for så stor og gammel park at der kan komme mange besøgende på en gang kan det ? LEGOLAND når i ved der kommer 1 milliard gæster så få nogle folk ud og hjælp med betaling så de kan komme ind! Evt sæt nogle til i køerne at svare på spørgsmål osv så dem der kommer til lugen bare skal betale og ikke stille 80 spørgsmål og fifle med rabatkuponer osv osv.

Når man har været i legoland er priserne så voldsomme skruet op, så at handle på en tankstation efter besøget er som at handle i en tysk grænsebutik.

Anbefaling: Brug en anden forlystelses park

Flere oplevelser var lukke den 4.oktober - men dette opdages først efter man har betalt at komme ind!

Legoland er fuld af mange gode oplevelser for børn og deres familier - men jeg synes det er lidt urimelige at indgangen koster den samme selv om flere af oplevelserne er
lukket i oktober. Så det er måske en idé at prøve at undersøge om hvilke forlystelser er lukket inden man betaler indgangen. Mit barnebarn var nemlig meget skuffet da
flere af hendes favorit forlystelser var lukket!

Ikke godt nok

Trods OVER dyre priser i parken (8kr for drys på softice fx) , timelange køer, samt mange andre ting, er der EN ting som virkelig er dårlig.

Man kan købe sig foran i køen..... Har du penge kan du få !

Ud over man ikke skal besøge Legoland i godt vejr eller ferier, så er den trængte plads bare ikke godt nok.... Man kan umuligt finde et sted at sidde, sikkert pga. der er ½ times kø for at købe noget.

øvøv

Og når ja, du skal lige oveni betale 50kr for at kunne parkere ved legoland... velbekomme.

2 stjerne fordi børnene fik sig nogle sjove grin, men næste gang er det Djurs sommerland eller Fårup.

Dyrt, men godt!

Mig og min familie har haft sæsonkort til Legoland de sidste 16 år og har altid været glad for at være her. Hvis man ser bort fra de dyre priser, så er det et dejligt sted. Det er tilladt selv at medbringe mad og drikke mm., så det er kun indgangen man skal tænke på. :-) Jeg synes også altid at folkene i Legoland har ydet en god service overfor os og vi har aldrig haft nogen problemer med det. Derudover kan det også godt betale sig at købe et sæsonkort, da det ikke er særlig dyrt, hvis man kigger på hvad man får for det mht. rabat, gratis indgang til sommerkoncerterne osv. :-)
Så alt i alt. Dyrt, hvis man skal betale for mad, drikke osv., men et godt sted for børnefamilier og klart et sted jeg vil anbefale andre, at tage hen. :-)

For rige og tyskere

Aldrig mere Legoland for os, alt for dyrt for en dansk familie og glem endelig ikke noget i bilen, så må du betale forfra ved indgangen

Meget dyrt!!

Det er ikke for personer med lav indtægt, men store rabatter for andre lande, ca. halv pris
Bedsteforældre skal betale fuld pris og har næsten ingen mulighed for at prøve noget, alt i alt, vildt dyrt.
Husk deres 4D film er IKKE på dansk :-(

profit for alt i verden

Ok, forstår at man gerne vil have overskud i en virksomhed.

Vi købte årskort dette år og det bliver det sidste år. Det er en lidt flad fornemmelse at punge ud ved kasse ét for derefter at være vidne til alle deres "ekstra tilbud" eller "halv pris for en ven" osv. Alle de dikkedarer og særlige "medlemstilbud" burde spares væk så selve prisen blev mere normal. Hvilke andre steder skal man også betale for parkering? Eller trækvogn? Is og mad er prissat højt. Som flere har nævnt burde alle forlystelser være gratis, når man har betalt en lille bondegård for indgangen. Tror ikke at vi gør det igen. Selvfølgelig vil der være visse udgifter, men det er som om skruen er blevet drejet et par omgange for meget.

Jeg kan anbefale andre et zoo årskort. Vi fik vores til 2 voksne og 2 børn (den ene under 2) til 999 kr. For denne pris har vi adgang til ikke bare Aalborg, men også Givskud, Ree Park, den gamle by, Aqua og Odense Zoo.

Alt alt for dyrt.

Vi havde en god dag i Legoland på trods af de voldsomme priser. Betaler gerne 50 kr for parkering for at holde ved døren og 299 kr. i entre for voksne og 279 for børn er også ok. Men så bør resten også være gratis. Ellers bør man indføre klippekort til forlystelserne som i gamle dage mod en billigere entre. Fik et chok da jeg med mine børn stod i køen til trafikskolen, og min kone fortalte det kostede 70 kr pr. barn for at få et kørekort. 60 kr. for at låne en vogn er også i overkanten, for ikke at nævne priserne på billeder ved forlystelserne. Af erfaring havde vi selv mad og drikke med, og heldigvis for det. Maden lignede noget fra den lokale grillbar mens priserne lignede noget fra en gourmet restaurant. En skam at det hele handler om at hive flest penge ud af folk i stedet for at give valuta for pengene.

børns sikkerhed burde være 1. prioritet

Min oplevelse generelt var super... indtil vi nåede til den sidste karusell inden hjemturen. Min datter på 4 ville prøve flyvenmakinerne. Jeg spændte hende fast og gik ud for at tage billeder af morskaben... mens jeg tager et billede, hører jeg en råbe "lille ven, du skal have bøjlen ned!!" Jeg kigger op og ser at hun sad frit i maskinen uden sikkerhed... jeg siger til fyren ved "boden" at han skal stoppe, pga. den manglende bøjle, og svaret blev: "det lægger jeg ikke så meget vægt på, den kører jo ikke så stærkt!" - CHOK. Hele turen stod jeg hjælpeløs og frygtede at min datter ville ryge ud af forlystelsen. Og nej... den kører ikke så hurtigt eller højt op.. men ryger man ud af den i farten, kommer man altså til skade... uddan og overvåg jeres personale. FØJ jeg er skuffet.

Fantastisk dag med sol og ingen kø!

Vi har været i Legoland i dag, og vi havde en helt fantastisk dag. Vores datter på 3 1/2 år fik prøvet alt det hun gerne ville for der var ingen kø ved forlystelserne! Til trods for at solen stod højt på himlen var der ikke mange mennesker - det eneste sted med kø var ishuset;)

Stor ros til Legolands personale som var utrolig smilende og hjælpsomme.

Derudover var det super med Babycare, hvor man kan amme, give skemad og pusle i ro og mag.

Eneste negative i Legoland var udvalget af mad, som ikke var noget særligt. Flere af madstederne var lukkede, hvilket var ærgerligt.

Vi kommer dog helt sikkert igen:)

Fantastisk for mindre børn

Legolands personale gør en stor indsats for, at børnene hygger sig og for de mindre børn er det et virkeligt godt sted at bruge dagen. Vi var meget begejstrede!

Lidt en øv-tur

En smule dyrt, desværre ikke noget vi som familie har råd til særlig tit.

Vi kommer fra sjælland og var dybt overraskede over høje priser men også at mange ting lukke meget tidligt...

Vi fik desværre ikke prøvet ret meget

Dårlig mat och dyrt

Vi brukar alltid ha mat med oss till legoland för att spara lite pengar.... Det e ju hur dyrt som hellst!!! Men i dag köpte vi mat?! Om det kan kallas det? Outpost grill, det var nog den sämsta maten jag har ätit länge, och jag e INTE kräsen. Pommes fritsen var stenhårda och Mega salta. Vi satt och torkade av dom för att kunna äta dom. Priser på vatten e ju dyrt, men dom har mage att ta pant oxå?! Har alltid tyckt att legoland e en stor pengamaskin. tackar vet jag Djurssommarland!

fantastisk sted

Fantastisk sted og vi har været heldige de gange vi har været der i sommers for der var ikke ret meget kø ved forlystelserne ;o)
Maden var fin og grunden til kun 4 stjerner er at jeg syntes indgangsbilletten er lige en tand for dyr desværre

Penge, penge, penge!

Dette er ikke længere en forlystelsespark, det er et redskab for en investor til at trække flest mulig penge ud af folk. Det er usmageligt og ikke anbefalelsværdigt at tage dertil længere.
Men er penge ikke noget problem, er du døv, ikke lider af klaustrofobi, og ikke er bange for madforgiftning, kan du sagtens slå et smut forbi.
God tur :-(

Holder ikke hvad de lover

Glæd dig - med et Sæsonpas får du masser af familieoplevelser og kontante fordele:

•Få fri adgang til 15 koncerter & 8 events
Dem med Sæsonpas får fri adgang til et stjernespækket koncert- og eventprogram

Det kunne de så ikke overholde i dag...................................... af sikkerhedsmæssige årsager, forståeligt nok!
Måske de skulle lave en smartere løsning!

Det burde ikke gi en stjerne, men ellers kunne den ikke godkendes!

en familietradition

Vi har hvert år besøgt legoland, så langt jeg kan huske tilbage, nu er det dog et par år siden at jeg sidst har været der.
Men jeg synes at legoland er et dejligt, og hyggeligt sted, det er imponerende hvor meget arbejde der må være lagt i den flotte udsmykning, forlystelserne er gode, og sjove, der er noget for børn, og legebørn i alle aldre. helt klart et besøg værd :-)

Fin attraktion, men med en anelse irritation.

Vi havde en virkelig god dag i Legoland, trods de mange mennesker.

Forlystelserne er velholdte, og området er pænt og rent.

Madpakker og isvand havde vi selv medbragt til hele dagen, heldigvis, for så vidt jeg kunne se var maden derinde både elendig og dyr.

Jeg kunne dog godt ønske mig noget mere styr på kø-områderne, hvor rigtig mange mennesker stod og kæderøg mens vi ventede, hvilket ikke er tilladt.

Personalet var en noget broget flok - i Legoshoppen var de rigtig søde og smilende, og ved en enkelt forlystelse sad den unge fyr og læste bøger hele tiden (bortset fra når han lukkede lågen op og i), og havde slet ikke øje for hvad der foregik omkring ham. Det gjorde sig gældende hver gang vi tog dem den tur, hvilket vi gjorde mange gange den dag.

Desuden kunne personalet godt tage at fylde vognene op, når det er muligt. Rigtig mange gange var der ikke engang halvt fyldt i en vogn før den blev sendt af sted, selvom der var lang kø. Hvis man fyldte op kunne man nedbringe ventetiden rigtig meget.

Jeg vakler mellem tre og fire stjerner...

Godt koncept men for dyrt

selve parken er lækker. men vip køen er at gøre alm dødelige til grin. derudover er priserne på madvarer umådeligt opskruede. Parken er god men priserne for høje. Især for deres familie fiske tallerken hvor produktet smagte af pap, betjeningen halvsov og prisen var 250 kr for denne tvivlsomme fornøjelse.

fritids aktivitet

legoland bliver man aldrig for gammel til at besøge uanset alder, det er en oplevelse

Supporto

LEGOLAND Billund er Danmarks sjoveste og mest kendte forlystelsespark. Her er masser af sjov og spændende oplevelser for børn og børnefamilier – og en perlerække af koncerter, shows og events for hele familien. Mon én dag er nok?

Visita LEGOLAND