Leasy recensioni

Leasy recensioni

Buono
7.6

Rentefri zone = Åop 32 % !!

Jeg forstår simpelthen ikke jeres radio reklamer og skilte på hjemmesiden.
I reklamerer med Rentefri Zone, og i radioen sagde i 0% i Åop og gratis oprettelse og levering.

Da min bror så for noget tid siden ville lave et kontant lån ved jer, sagde sælger at der var store fordele ved at lease nogle ting samtidig.
Han startede med at få ham til at købe et brugt tv, herefter snakker sælger kort om en Battery Pack, dog uden at nævne prisen på 599,- Den bliver tilføjet.
Så spørger han efter hvad mobil man har, og tilføjer en Iphone station til over 1000,- uden at nævne pris igen.

I papirerne læser vi så efterfølgende:

Åop 32 %
Oprettelse 399,-
Levering 799,-

Sælger sagde intet om disse renter og priser på levering mm.

Det er jo absurde renter, og priser på levering mm. Alle andre der sælger den slags har fri levering. Det blev i alt til afbetaling på en periode der hedder 6år+
For et tv? Det holder da næppe 6 år, men det betyder selvfølgelig ikke noget for jer.

Godt der er fortrydelsesret !!! Det hele er leveret tilbage til Leasy.

Første og sidste gang vi har prøvet at handle ved Leasy, Det samme gælder for alle andre som vi får fortalt denne historie til.

Hej Jesper

Det lyder bestemt ikke, at den oplevelse din bror har haft, har været optimal.

Det er vigtigt for os, at vi oplyser korrekt og fyldestgørende hver gang, vi har kontakt med en kunde.

Vi vil undersøge forløbet, og tillade os at tage direkte kontakt til din bror for en dialog omkring hans forløb.

Mvh. Charlotte, Support
Recensione da parte di un acquirente verificato

Så fåes det bare ikke bedre

Ringede til Leasy i sidste uge - talte med en virkelig rar og charmerende ung mand -
han løste alle mine "problemer" og i løbet af 30 min havde vi klaret alt - incl. lev, betaling og evt. reklamation

Den oplevelse reddede hele min dag - og gjore min familie lykkelige da jeg ringede hjem og fortalte hvordan det var gået -

Svindel og bedrag

For to år siden købte jeg en brugt ipad til 2750.kr .jeg plejer ellers og betale med det samme men valgte og betale på afdrag fordi ydelsen var så lille .januar 2014 havde jeg ikke flere girokort og troede jeg var færdig med og betale . Men det skulle vise sig at det var jeg slet ikke for jeg blev ringet op af leasy og fortalt at jeg færdig i år 2016 . Og skulle af med 13000 kr.hvilket jeg ikke ville så ville jeg betale den ud så jeg ville have en opgørelse over hvor meget jeg skulle af med . 5000 kr lød svaret når man har betalt i to år kan man da ikke skylde 5000kr .så findes der ikke en anden løsning er der ikke anden udvej end politi ekstrabladet oporasionx kontanten forbrugerombuds manden mm det er den største svindel og bedragerisag jeg nogen sinde har hørt om.

Hej Thorkild.

Hvis du sender dit kontraktnummer ind til os på support@leasy.dk, vil vi følge op på din anmeldelse. Venligst referer til ESK ID55706 i emnefeltet.

Mvh. Lene, Support
Recensione da parte di un acquirente verificato

Alt for dyrt ren nødløsning!!!

Alt for dyrt alt for mange renter .. Ren nødløsning

Hej Christian

Vi gør opmærksom på, at du som kunde til enhver tid kan kontakte os og aftale en forhøjelse af den månedlige betaling. Det vil betyde færre ydelser og at de samlede kreditomkostninger bliver lavere.

Du kan også vælge at indfri din restgæld og dermed undgå yderligere renter.

Ønsker du at aftale en anden månedlig ydelse eller evt. indfri restgælden, er du meget velkommen til at kontakte vores debitor afdeling.

Mvh. Peter, Support

Uværdigt firma

Jeg har for 4 år siden lavet en ordre igennem leasy på et HELT NYT tv som blev ombyttet 2 gang, under ombyningerne bytter de så til et brugt så jeg egentlig ikke får det jeg betaler for, bliver aldrig informeret af hverken leasy eller ham som er ude og sætte det op.. Der bliver fundet en hel del fejl på tvet og leasy vil ikke bytte det.. nu er reklamtionretten væk og jeg kæmper stadig med at få leasy til at kigge på det.. De mener det er fair nok at bytte til brugt når du har købt nyt fordi at tvet bliver "bedere" men med 4 fejl på et "bedere" tv så er i helt ude i skoven jo

Men det fede er nu engang jeg har det sort på hvidt at mit NYE tv er byttet til et brugt, uden jeg er informere, så burde der ikke være ret meget at raffle om.

"teknikeren" har eftersigne sagt det er forsikelse på sputnik sattelitten som gør at mit tv hverken kan synkronisere ordenligt med min første pc og den helt nye pc.. hvilken joke er de tekinkkere ved jer lige..

Kan klart IKKE anbefales, Kampen er skudt i gang L'easy money back :)

God service.

De giver en god service.
Pris og evt renter er meget rimelige.
Jeg købte et Sony tv som blev leveret lørdag, dog ikke af Peter
:-)
Jeg har nu også købt en imac hos leasy, der var dog lidt problemer med opstart af denne maskine, kundeservice sagde at `Peter` havde forstand på apple, det havde han så bare ikke, men i fællesskab fandt vi ud af det ;-)
Leasy kan andbefales!

Super

Rigtig god oplevelse
Recensione da parte di un acquirente verificato

Mine store forventninger blev indfriet

Det var ikke lige Peter der kom, men Christian som er en sød og frisk fyr, jeg blevet serviceret til UG+

Utrolig trættende at ha' med dem at gøre...

Har handlet hos dem 1 gang i hele mit liv og må ærligt indrømme de har givet mig et super dårligt indtryk... Min computer går i stykker første gang ca. 11 mdr efter køb, hvoraf jeg kontakter dem og får så af vide at det ikke er deres problem og at jeg skal tage kontakt til HP; Her tænker man så "Hvad fanden? jeg har købt pc'en hos L'easy, så det da også her den skal fikses..." Min far tager så fat i dem og de sender en ud og henter pc'en ***Hvorfor ikke gøre det i første omgang???*** Jeg får så min savnede pc tilbage efter 2 uger... Den ser ud til at virke fint, på trods for at den ikke holder strøm i super lang tid...
Det viser sig så at batteriet er gået helt dødt nu og jeg beslutter mig så for at tage kontakt til L'easy endnu en gang, får så fat på en medarbejder ved navn Lasse han LOVER mig så et nyt batteri, direkte lover mig det og siger at det skulle være på vej fra Polen eller Tyskland. Ca. D 10-03-2014. Undrer mig over hvorfor det skal tage så længe(Grundet at jeg har modtaget en pakke fra Polen imellem tiden). Får nu fat på en ny medarbejder ved navn Søren - Han siger så at min pakke var på vej og hvis den ikke var fremme senest fredag formidag med GLS så skulle jeg tage kontakt til L'easy atter igen... Sjovt nok kommer pakken aldrig frem... Jeg får så fat på en ny medarbejder ved navn Peter og han siger så at der aldrig har været en pakke på vej til mig i første omgang... Sidste medarbejder Jonas, han ved stortset heller ikke noget og tør ikke udtale sig(SMART VALG). = Jeg er blevet drevet rundt i manechen i så forfærdelig lang tid. Jeg har svært ved at forstå logikken i en sådan form for service?? I siger at jeres samtaler kan blive optaget, find dog samtalen frem fra Lasse og jeg - lyt godt til de ord han siger "Vi vil give dig et batteri, det kommer fra Polen eller Tyskland med GLS". adr.. Vil helt sikkert tage denne oplevelse til eftertanke næste gang jeg skal investerer i nyt elektronik!!!
- Møj hamrende irriteret!!

Hej Tom,

det forløb du har oplevet, lyder bestemt ikke optimalt.

Vi undersøger det og svarer dig direkte.

Mvh. Lene, Support

Utroligt nemt

Det var en utrolig behagelig overraskelse at handle hos leasy. En meget kompetent sælger som satte kunden...( mig)i centrum.
Det var ganske enkelt så utrolig nemt... og alt fungere som det skal .
Recensione da parte di un acquirente verificato

Jeg har været utroligt tilfreds både med handlen og min bærbar

Ja jeg har kun godt at sige end til nu
Recensione da parte di un acquirente verificato

Penge små prøv det, el betal nu. Vi klarer resten 😉

Jeg har lige bestilt tv og com hos leasy. God service, han hjalp mig igennem bestillingen, spurgte derefter, om jeg havde forstået både bestillingen og betalings betingelser. Han forklarede det hele så nemt. Og så får jeg tingende om et par dage, hvor vildt. Selv prisen er god. Montøren der kom var super, han klarede det hele, og jeg skulle ikke hjælpe, sikken en service, samt han var veltalende og pæn i tøjet 😉. Kan altså godt anbefale det, når vi nu har så småt med penge.
Recensione da parte di un acquirente verificato

en nem butik at handle med

det er nemt at handle med kvalited det batter

Fantastisk levering,

har lige købt fjernsyn ved leasy, stor Sony havde ik lige pengene , fik et godt tilbud med finasering og levering og boing var Peter der og jeg ka se fjernsyn i fantstisk kvalitet

god betjening

utrolig god service godt sammen arbejde med den person der betjente mig jeg kan ikke sige andet end jeg er meget tilfreds

Rentefrit = Skyhøje renter

At LEASY reklamerer med at man kan få et rentefrit lån må siges at være rent til grin.
Kigger efter en Mac og finder en hos LEASY. Den er godt nok dyrere end hos andre firmaer. Men jeg regner lidt efter og de faktum at den kan købes rentefrit gør at jeg "vælger" at handle hos LEASY. Jeg bestiller den og bliver kontaktet via mail, at jeg IKKE kan vælge rentefri betaling, men derimod betale over 24 mdr. i stedet, naturligvis imod betaling af renter. Jeg skriver til dem at det kan jeg ikke forstå, men bliver bare mødt af "det er bare ærgeligt" attituden. Ja men det er LEASY det er ærgeligt for.
Nu går mine skattepenge til at købe en ny Mac et andet sted end LEASY.
Så alt i alt en win-win for mig :-)

Hej Persona Non Grata

Tak for anmeldelsen. Det var ærgerligt at vi ikke kunne hjælpe dig med den ønskede finansiering. Du er altid velkommen til at genansøge på et senere tidspunkt, hvis behovet opstår igen. Hvis du har lyst til at vi gennemgår kreditvurderingen, er du velkommen til at skrive os en mail til support@leasy.dk, med anførelse af ESK ID55336 i emnefeltet

Mvh. Thomas, Support

God Service..

Det var ligesom om man havde kendt vedkommende i flere år,

Peter gjorte det igen

Det med Peter er faktisk rigtig, eller ham der afløste ham, var også OK

Levede op til forventninger

Det var en rigtig god service... fuldt ud tilfreds

Forvirrende forløb

God men forvirrende service først blev jeg ringet op af en super flink sælger der forstod sig på hvad mine behov var og fik laver en god aftale der passede til mig.
Dagen efter ringet op af en anden sælger der sage det jeg havde søgt var afvist og så lage han nærmest bare på. Dagen før den aftalte levering blev jeg ringet op igen for at bekræfte levering. Og ente med jeg fik leveret det jeg havde aftalt men det opkalde med ham der bare afvist og lage på gjorde jeg var ved at finde anden løsning på det jeg stod og manglede

L'EASY A/S Support

Om virksomheden

L'EASY A/S blev grundlagt i 1985. Vi sælger og udlejer forbrugsgoder med fokus på hvidevarer, fjernsyn, DVD, Surroundanlæg, digitalkameraer, PC’er og mobiltelefoner. Har du ris eller ros til os er du meget velkommen til at kontakte os på support@leasy.dk Angiv dit kundenummer og navn og adresse, så vil vi vende tilbage til dig senest inden for 1 arbejdsdag.

Visita Leasy

Sede Postboks 888