KitchenOne.dk recensioni

KitchenOne.dk recensioni

Eccellente
9.5

Fik varen meget hurtigt, nem hjemmeside. Har ikke haft brug for kunderservice

Hurtigt og effektivt.

Udvalget er bredt, og det er let at finde det man leder efter samt alle de ting, man slet ikke vidste, at man manglede.

Ingen ting at sætte fingeren på :)

Overskuelig hjemmeside, gode priser, gode tilbud, pakke forsvarligt ind, hurtig levering. alt i alt en rigtig god oplevelse og handler gerne hos dem igen

Alletiders hjemmeside!!

Jeg bestilte en blender tirsdag eftermiddag, og onsdag eftermiddag kom postbuddet med den. Hvad mere kan man forlange :-) og så til så billige priser! Har intet andet end ros til kitchenone!!

Mine bedste anbefalinger

Hurtig levering, god sevice og gode priser

Bare billigst

Det absolut billigste sted, jeg kunne finde min vare, og den blev leveret hurtigt og uden noget som helst bøvl.

Super Pris og levering - Nemt og overskueligt fra sidste klik til Pakken nåede frem!

Vi bestilte et monster af en køkkenmaskine til den billigste pris der kunne støves op på nettet. Leveringstiden var super og i turbo ligesom maskinen.

Ingen bøvl og bavl, blot klik og følg T&T som man fik i linket i bestillingen og så vente på GLS som var rettidig og spot on!

Super handel!

Lavede min bestilling mandag og varen var på vej med fragtmanden tirsdag. God service og håber knivene virker. (gave til brormand)

Hurtigt og nemt.

Som altid hurtig ekspedition, og hurtig levering.

Meget fin hjælp

Vi manglede 3 stk. knobber til vores Grill, de blev fremskaffet, hurtigt, og vi var meget glade for hjælpen.
Svend Jensen

Super sted at handle 👍

Stort udvalg, detaljeret info, nem bestilling og hurtig levering.
Handler bestemt hos Kitchenone.dk 👍

Super tilfreds kunde

Super hurtig levering og så fulgte der endda et rabathæfte med så man kan opnå rabat på næste køb eller køb fra andre leverandører. En lille pose med vingummibamser blev det sandelig også til:-)
Kan varmt anbefale at handle hos KitchenOne!

Hurtig levering og billigste pris

Du kan roligt handle hos KitchenOne.dk
Bedste pris og hurtig levering

KAFFEMASKINE

Super service og meget hurtig levering.
Fik pakken allerede dagen efter bestillingen.

fantastisk service

Vi havde komme til at købe en ismaskine der ikke var konpresser, og den fik vi byttet noget problem, og fik pengene tilbage. Så købte vi sammentidig en dejlig lække ismaskine med konpresser i. Den mod tog vi så i løbet af 1 dage efter vi havde bestilt den. Og den er bare fantastisk. Varene hos KITCHENONE er af fantastisk kvalitet og de har servicere kunderne fantastisk. Jeg har på intet tidspunkt været i tvivl om hvor godt KITCHENONE har været at handle med. Man får helt klart noget for sine penge.

Meget tilfredsstillinde leverance

Bestilte Stelton EMMA sæt søndag aften, og onsdag eftermiddag stod pakken i garagen. Jeg var fuldt informeret om forretningsgangen hele tid - det var super

Hurtigt,effektivt og præcist

Hurtigt,effektivt og præcist. Her kan du med fuld tilfredshed bestille varer og få dem
hurtigt leveret uden nogen form for problemer.

Levering dagen efter

Jeg bestilte varen torsdag formiddag og fredag havde jeg allerede friskbrygget kaffe!
Super god service. Og espressomaskinen virker super (dog med lidt larm) og ser lækker ud!

KitchenOne.dk

Kompetent rådgivning

Vi yder altid kompetent rådgivning, og har medarbejdere siddende, som er klar til at hjælpe dig på mail eller telefon.

Sikker nethandel

KitchenOne.dk er 100 % dansk, og leverer altid efter dansk lovgivning.

Officiel forhandler

Vi er officielle forhandlere af vores produkter, hvilket giver dig sikkerhed i varens kvalitet, samt den efterfølgende service.

Konkurrencedygtige priser

Vi har altid konkurrencedygtige priser, og sender fragtfrit til dig.

Om KitchenOne.dk

KitchenOne er Danmarks førende online forhandler af køkkenprodukter. Vi har et stort udvalg af alle de populære produkter og et kæmpe tilbehørsprogram.

Visita KitchenOne.dk

Kontakt os

Telefono 70 77 75 54
Sede Gødstrup Søvej 10
7400 Herning
Danimarca

Certifikater

Vi er hos KitchenOne.dk godkendt af E-handelsfonden.