KitchenOne.dk recensioni

KitchenOne.dk recensioni

Eccellente
9.5

Hurtigt og nemt.

Som altid hurtig ekspedition, og hurtig levering.

Meget fin hjælp

Vi manglede 3 stk. knobber til vores Grill, de blev fremskaffet, hurtigt, og vi var meget glade for hjælpen.
Svend Jensen

Super sted at handle 👍

Stort udvalg, detaljeret info, nem bestilling og hurtig levering.
Handler bestemt hos Kitchenone.dk 👍

Super tilfreds kunde

Super hurtig levering og så fulgte der endda et rabathæfte med så man kan opnå rabat på næste køb eller køb fra andre leverandører. En lille pose med vingummibamser blev det sandelig også til:-)
Kan varmt anbefale at handle hos KitchenOne!

Hurtig levering og billigste pris

Du kan roligt handle hos KitchenOne.dk
Bedste pris og hurtig levering

KAFFEMASKINE

Super service og meget hurtig levering.
Fik pakken allerede dagen efter bestillingen.

fantastisk service

Vi havde komme til at købe en ismaskine der ikke var konpresser, og den fik vi byttet noget problem, og fik pengene tilbage. Så købte vi sammentidig en dejlig lække ismaskine med konpresser i. Den mod tog vi så i løbet af 1 dage efter vi havde bestilt den. Og den er bare fantastisk. Varene hos KITCHENONE er af fantastisk kvalitet og de har servicere kunderne fantastisk. Jeg har på intet tidspunkt været i tvivl om hvor godt KITCHENONE har været at handle med. Man får helt klart noget for sine penge.

Meget tilfredsstillinde leverance

Bestilte Stelton EMMA sæt søndag aften, og onsdag eftermiddag stod pakken i garagen. Jeg var fuldt informeret om forretningsgangen hele tid - det var super

Hurtigt,effektivt og præcist

Hurtigt,effektivt og præcist. Her kan du med fuld tilfredshed bestille varer og få dem
hurtigt leveret uden nogen form for problemer.

Levering dagen efter

Jeg bestilte varen torsdag formiddag og fredag havde jeg allerede friskbrygget kaffe!
Super god service. Og espressomaskinen virker super (dog med lidt larm) og ser lækker ud!

fint fint fint!

Bestilte røremaskine mandag aften og onsdag formiddag bliver pakken leveret, intet at klage over og bestiller bestemt fra kitchenone.dk igen!

Blandet købsoplevelse.

Jeg bestilte en Aquavia danskvandsmaskine på firmaets hjemmeside. Det fremgik her, at nogle af modellerne - herunder "exclusive sort" - blev leveret med en ekstra flaske, hvorfor jeg valgte den. Dvs. jeg klikkede på det sorte farvefelt og fik derved en model "Exclusive deep black" uden at være opmærksom på, at hos KitchenOne er "deep black" altså ikke "sort", hvorfor jeg mod forventning kun fik en enkelt flaske. Formelt har jeg ikke noget at klage over, for efterfølgende nærlæsning viste, at det fremgik af hjemmesiden, men man skal altså se sig godt for, når man handler der.
Maskinen blev leveret hurtigt (firmat hedder vist GLS, det var ikke postvæsenet) men havde fået en lidt hård medfart under transporten. To af de skruer, der holder den fast på bundpladen, var rykket ud og kunne ikke sættes i igen, da det plastik, de havde siddet i, også var fulgt med. Men da det var tydeligt nok, at de tilbageværende skruer sagtens kan holde maskinen på højkant, og at skaden hverken er synlig, når den står på bordet, eller af betydning for funktionaliteten, gad jeg ikke have besværet med at sende den retur og få en ny.
Maskinen fungerer da også upåklageligt, men min første oplevelse som kunde hos KitchenOne er altså noget blandet.

Fantastisk hurtig levering

Havde bestilt en pastamaskine til min Kenwood Major. Tænkte at der nok ville gå lidt tid med leveringen, da den jo skulle komme helt fra Jylland og så til Amager. Men nej den kom indenfor 2 dage. Vi har lavet mange lækre pasta ting ved hjælp af den. Og så var der en lille opmærksomhed med i pakken :-) Det er ikke sidste gang vi handler hos KitchenOne.
m.v.h.
Peter fra Amager

God service

Hurtig levering, grundig emballering og god kundeservice.

Glimrende

Levering på meget kort tid, glimrende pris

Fantastisk hurtig levering

Jeg bestilte om formiddagen. Da jeg kom hjem lidt senere på dagen havde jeg allerede fået bekræftelse på at min vare var på vej. Næste morgen kunne jeg se at jeg ville modtage min vare i løbet af formiddagen. Varen blev leveret af GSL og jeg synes det var super fint at chaufføren valgte at aflevere min pakke hos naboen så jeg ikke skulle spilde tid på at få den leveret til anden adresse. Varen svarede fuldstændig til det bestilte og samme eftermiddag kunne jeg lave en lækker kop kaffe med mælkeskum. Super oplevelse.

Perfekt.

Fuldstændig uproblematisk - hurtig levering af den ønskede vare. Kan anbefales.

Let, hurtigt og smertefrit

Jeg er glad for at handle på nettet, når det går så nemt og smertefrit som hos KitchenOne.dk.
Click, Click... bestille. Et par dage senere dukker varen op ved min dør. Ingen benzin-udgifter :-)
Let, hurtigt og smertefrit.

KitchenOne.dk

Kompetent rådgivning

Vi yder altid kompetent rådgivning, og har medarbejdere siddende, som er klar til at hjælpe dig på mail eller telefon.

Sikker nethandel

KitchenOne.dk er 100 % dansk, og leverer altid efter dansk lovgivning.

Officiel forhandler

Vi er officielle forhandlere af vores produkter, hvilket giver dig sikkerhed i varens kvalitet, samt den efterfølgende service.

Konkurrencedygtige priser

Vi har altid konkurrencedygtige priser, og sender fragtfrit til dig.

Om KitchenOne.dk

KitchenOne er Danmarks førende online forhandler af køkkenprodukter. Vi har et stort udvalg af alle de populære produkter og et kæmpe tilbehørsprogram.

Visita KitchenOne.dk

Kontakt os

Telefono 70 77 75 54
Sede Gødstrup Søvej 10
7400 Herning
Danimarca

Certifikater

Vi er hos KitchenOne.dk godkendt af E-handelsfonden.