Hosmormor recensioni

Hosmormor recensioni

Eccellente
9.2

Helt perfekt

Elsker at handle hos Mormors.dk.. Dejlige mennesker, hurtig leverings tid!

Fantastisk og personlig service.

Jeg har efterhånden handlet der en del gange, og føler næsten jeg kender ejeren Janne.
Jeg har flere gange haft fornøjelsen af at tale i telefon med hende, og hun er bare super sød, forstående og vil gøre meget for at få tilfredse kunder.
Sådanne butikker burde der være flere af!

God service

En fin og overskuelig hjemmeside. God kommunikation, da det viste sig, at en af varerne var udsolgt.......sendte øvrige varer fragtfrit. Hurtig levering.
Eneste minus er, at det kunne lade sig gøre at "købe" noget, som efterfølgende viste sig at være udsolgt.
Handler her gerne igen :o)

Super shop

God shop, fik mine vare uden problemer.. (At de blev leveret med postDK er en anden sag)

Vil til værd en tid handle der igen

super shop

super shop. bestemt værd at aflægge et besøg

Super service hos mormor

Fantastisk service, hvor kunden er i centrum. De ringede mig op pga størrelsen på den jakke jeg havde bestilt var udsolgt. Sammen fandt vi en løsning, og allerede næste dag havde jeg varen. Nok en af de bedste internetforretninger jeg har handlet hos.

Perfekt og super service

Perfekt og super service og meget hurtig behandling/levering.
Venlig og "jordnær" service :)

God kundeservice!

Mødte dem på messe første gang hvor jeg købte en del.
Efterfølgende bestilte på deres hjemmeside og da de ikke havde den efterspurgte størrelse kontaktede de mig pr. tlf.

Var positiv og glad da jeg modtog varerne, de lever op til forventningen, god kvalitet.

Giver dem 4 stjerner kun pga. jeg ville ønske at varerne blev sendt hurtigere.

Gabriella

SUPER service og fint udvalg

Altid hurtig levering og et par karameller i pakken gør det lidt mere " personligt" :). Godt udvalg og super meget nedsat under udsalg :)

Fantastisk hjemmeside

Hosmormor.dk er en af de bedste hjemmesider med tøj til børn. De har et stort udvalg - ind imellem også med gode rabatter. De har en fantastisk service og er utrolig søde og hjælpsomme. Jeg kan kun anbefale dem til alle der ønsker at handle sejt tøj til deres børn.

Helt fantastisk service igen igen igen!!!!

Rigtig lækker shop med et godt udvalg til helt rigtige priser.
-Og et helt fantastisk personale, der altid yder meget mere end man forventer.
Er aldrig blevet skuffet når jeg har handlet hosmormor.dk og kan helt klart kun give shoppen mine bedste anbefalinger.
De får et stooooort 5-tal af mig:-)

Super fin service

Rigtig god netbutik, hvor jeg har købt børnetøj. Super fin service - blev ringet op, da den bestilte varer ikke var i størrelsen, så vi fandt sammen ud af, hvad jeg i stedet kunne vælge.

Super service, får mere end forventet, ville ønske jeg havde opdaget denne webshop noget før.
Kommer helt sikkert igen.

Der handler jeg helt sikkert igen

Overskuelig hjemmeside, lyn-hurtig levering og super gode priser ved udsalg. Hvad mere kan man ønske sig ved en handel? Jeg har handlet ved hosmormor.dk flere gange og jeg vender helt sikkert tilbage!

Fin butik

Jeg bestilte under udsalget og modtag relativt hurtigt mine varer. Fint pakket ind. Der var også en lille håndfuld karameller og et sæt gratis børnestrømper :-)

Suveræn kundeservice

Jeg bestiller en masse under udsalget. Det viser sig at den ene ting udsolgt så de ringer mig op og tilbyder end anden og bedre vare. Tingene sendt indenfor rimelig tid. Kan kun anbefale siden.

Super duper service!

Har bestilt en del varer her under januar udsalget.
Super hurtig levering og ved kontakt til Janne efterfølgende fordi der har sneget sig en forkert størrelse ind på en af bluserne er der bare den bedste service man overhovedet kan forestille sig :) :) :)
Stor anbefaling herfra :)

Super service, shoppen kunne desværre ikke levere de Hummel støvler jeg havde bestilt, men blev ringet op, og sammen fandt vi et par andre støvler, som er meget flottere end de oprindelig bestilte. Super service over telefonen, ikke sidste gang vi handler her.
Da pakken kom, og børnene pakkede den op, var der endda lidt sødt til dem også ;-)

Den bedste service

Jeg har flere gange handlet her, og hver gang fået en god og hurtig service. To dage inden jul går lynlåsen i sønnikes 2 måneder gl. jakke. Jeg taler med Janne, som sender en ny, dog større jakke, som jeg er informeret om. Den er der d. 23 dec. Desværre er den for stor.Lige efter jul aftaler vi, at jeg kan få en anden jakke i den rigtige str. Jeg returnerer de andre, men har allerede den nye dagen efter...alt dette uden beregning. Her får man altid en service ud over det almindelige. Jeg handler helt sikkert her igen og igen.
Fantastisk.

Fantastisk service

Bestilte en Hummel vinterjakke klokken 14.47, lidt over tre fik jeg en mail om, at varen var afsendt. Den ankom dagen efter og i pakken var også fine hummel strømper.

Hosmormor è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

www.hosmormor.dk Supporto

Sko & Tøj hos mormor. Kvalitetsmærker til både piger og drenge. Vi står altid klar med råd og vejledning

Visita Hosmormor