Happydays.nu recensioni

Happydays.nu recensioni

Eccellente
9.4

SUPER

Gode priser på gode hoteller.

Nemme at kontakte og ordholdende.

Vi har været på mange ferieophold med Happydays og det har altid været en fornøjelse. Det har været let at komme i kontakt Happydays og de har mange gode tilbud og hjælper gerne med at skræddersy netop vore ønsker. På feriestedet har hotellet altid svaret til vore forventninger og ønsker. Happydays er på Facebook, men jeg kunne også ønske der var en Happydays APP⭐️

Kære Hanna,

Tak for den meget fine bedømmelse. Vi håber, at vi kan fornøjelsen af at hjælpe jer igen. :-)

- fra alle os i Happydays

Fantastisk och serviceinriktad personal på ett fint företag!

Trevlig personal som hjälper till om man behöver det. Lättnavigerad hemsida och bra information o med olika resmålen man klickar in på. Perfekt med fina paketresor där frukost och middag ingår om man vill så man slipper tänka på det! Tacktacktack!! För den fina upplevelsen jag fick i och med er service :)

Hej Emelie,

Tack för ditt fina beröm.
Vi tar åt oss av komplimangerna och glädjer oss samtidigt över att din semester blev bra!

Glada hälsningar från oss alla i Happydays

Et rejseselskab med hjertet i deres arbejde

Når du booker kør-selv-ferie hos Happydays er du garanteret en god service. Ofte kan det mærkes, at de selv har et forhold til de steder de udbyder - hvilket er en god garanti for kvalitet. Enkelte "smuttere" kan forekomme, men ud af de mange gange vi efterhånden har været afsted via Happydays, er vi altid blevet godt behandlet, både på stederne og hos medarbejderne hos Happydays.

Kære Lars Erik,

Tusind tak for de rosende ord! Hvor er det godt at se, at vores vision om at skabe en kvalitetsoplevelse også er det indtryk, vores gæster får. :-)

Koncerttur til Hansi Hintersser

Det var alt i alt en meget fin og veltilrettelagt tur til Neumunster til koncerten med Hansi Hinterseer. Hotellet var en god oplevelse og maden også vældig fin. Den eneste kritik vi kan give, er billetterne til koncerten, vi blev placeret meget langt væk og helt oppe under loftet, så der var frygtelig varmt hele aftenen.
Et godt råd køb billetter i en bedre kategori, tag hellere lidt mere for rejsen.

Kære Karen,

Det glæder os, at du har haft en god tur til Nordtyskland. Vi har noteret dit råd om billeterne og vi skal se, hvad vi kan gøre, hvis vi beslutter os for at arrangere flere koncertophold fremover.

Kanon service......

Rigtig dejligt ophold i Skærbæk... Alt gik op i en højere enhed:-) rigtig god service ved bestilling af opholdet og kompetent rådgivning om attraktioner på stedet etc.... Benytter helt sikkert Happy Days igen :-)

Hej Axel,

Det er vi rigtigt glade for at høre – og vi ser naturligvis også frem til at hjælpe dig igen. :-)

godt til prisen

alt i alt rigtig godt, men hotellet lå ikke så centralt som beskrevet

Kære Søren,

Mange tak for din anmeldelse. Må vi spørge, hvor du har været på ferie henne? – så ser vi lige på, om beskrivelsen skal rettes. :-)

- fra alle os i Happydays

Store oplevelser til små priser

Vi har nu rejst med Happydays flere gang - og har altid fået mere end vi havde forventet - dette være sig i Tyskland - Frankrig - Østrig & Italien.
Man bliver ikke skuffet når man ankommet til deres hoteller - der er bestem ikke overdrevet hvad angår beskrivelsen af hotellerne - endvidere har vi fået fin mad alle steder.
Kan kun anbefale at reservere gennem Happydays.
Susanne & Keld A. Jacobsen - Kolding

Kære Susanne og Keld,

Tusind tak for jeres dejlige anmeldelse. Vi bestræber os på at beskrive hotellerne så præcist som muligt – så det er skønt at se, når ferien lever op til jeres forventninger.

Julemarked.

Hotel Hanseatisher Hof i Lybeck er perfekt til en mini tur til den smukke gamle by.

Kære Kirsten,

Det gør os glade at se, at du har haft en god tur. Og så oven i købet i en periode, hvor Lübeck forvandles til noget helt særligt.

Superfin miniferie i Hamburg

Perfekt til en tøseweekend!
Lejligheden ligger i et roligt kvarter en halv times gang fra centrum. Man er aldrig langt væk fra de mange attraktioner i storbyen og har samtidig den frihed, der følger med at have egen lejlighed.
Lejligheden var helt perfekt og vi kan varmt anbefale den til andre, der har lyst til en miniferie i Hamburg.

Kære Birgit,

Tak for din anmeldelse!

Det er ikke så lang tid siden, de fleste af os var i Hamburg. Så det er rigtigt dejligt for os at se, at du deler vores begejstring over byen. :-)

perfekt sted

Dejlidt sted for en miniferie i afslapning og fredeligt idyl.
God mad og super rent.
En rigtig god oplevelse.

Kære Brit,

Tak for de fine ord. :-)

- fra alle os i Happydays

Happydays - netop hvad det blev

Min kone og jeg har ofte rejst med Happydays. Altid med fuld tilfredshed og tryghed. Derfor tog vi for nylig, også via Happydays, turen til Norditalien på middelalderslottet CastelBrando i Cison di Valmarino, midt på den berømte Proseccovinrute klods op ad Dolomitterne. Det blev en himmerigsmundfuld af en ferie til en lav pris, jeg ikke kan forstå man kan gøre det her til, med hotelophold, menuer og alt det der er med i pakken. Alle rammerne var på plads og alt klappede, så vi kunne koncentrere os om at opleve dette eventyrlige område, hvor man har følelsen af at bevæge sig rundt i middelalderen. At bo på CastelBrando skal opleves. Det er helt eventyrligt og rummer mange spændende oplevelsesmuligheder. Personalet er smilende, imødekommende og yder en venlig service. "Aaah Appidæis" sagde de smilende når vi fortalte hvilket selskab vi havde købt pakken hos, tydeligvis var også disse tilfredse dermed. Vi skal selvfølgelig på denne tur igen og det er ikke prisen, der afgør afrejsetidspunktet, det handler blot om, hvor hurtigt vi kan få tid til det.

Kære Karlo,

Tak for din grundige anmeldelse, der bragte flere af os ud i en dagdrøm til det nordlige Italien her på en kold novemberdag. :-)

- fra alle os i Happydays

Super service og skøn ferie

Vi var en tur på Skærbæk Feriecenter i efterårsferien og havde bestilt turen gennem Happydays. Som sædvanligt var alt bare i orden hele vejen igennem – venlig og professionel betjening ved bestilling, dejligt feriehus og meget servicemindet og imødekommende personale på feriecentret.

Vi synes, at vi fik rigtigt meget for pengene. Blandt andet havde vi fri adgang til feriecentrets badeland, som børnene var helt vilde med, og feriecentret ligger i et område med masser af gode udflugtsmuligheder. Vi kunne ikke have ønsket os en bedre ferie og vil helt sikkert anbefale Happydays til andre, som sætter pris på rigtig god service og styr på tingene. Vi glæder os meget til vores næste Happydays-ferie i Kolding om få uger.

Kære Christina,

Tusind tak for din grundige bedømmelse. Det er rart at se at de gæster, vi sender af sted, har samme oplevelse af hotellet, som vi selv har, når vi besøger hotellet.

Vi håber, at du får nogle gode dage i Kolding sammen med familien.

Eventyrlig rejse til Norditalien

Jeg kan varmt anbefale at besøge Castel Brando og det skønne Venetoområde med Happydays. Castel Brando er et forbløffende hotel, hvor man føler sig som grever og baroner. naturen omkring det er fantastisk. Hvad skal jeg sige: Prøv det!
Britt Reese ritiene questo recensione utile

Kære Susanne,

Castel Brando er også en af vores egne darlings, så derfor er vi meget glade for, at du har nydt dit ophold der.

Surverænt!

I sommers bestilte min kæreste og jeg en tur til Berlin hos Happydays.nu. Da vi bestilte rejsen var servicen helt i top fra start til slut af vores bestilling, hvor vi blev hjulpet rigtigt godt på vej. Vi boede på Upstalsboom Hotel Friedrichshain, som var en dejlig base for vores ophold. Det var et super hotel, med en høj standard. Vores værelse var meget mere end vi havde forventet. Samtidigt var morgenmaden en vigtig del for os da vi skulle gå mange timer bagefter uden mad, og her var niveauet også helt i top. Der var få hundrede meter til den nærmeste U-bahn som kunne fragte os direkte hen til alle de spændende seværdigheder som Berlin har at byde på. Vi er allerede begyndt at kigge efter en ny ferie hos Happydays.nu. Top karakter herfra!

Kære Pernille,

Tak for din gode anmeldelse af hele forløbet. Vi glæder os til at høre fra dig igen! :-)

- fra alle os i Happydays

Så billigt man tjekker her

Absolut ok til prisen

Kære Regnar,

Det er vi glade for, at du synes. Vi håber, at du vil overveje at rejse med os igen.

Super Service ved booking af Hotel Chagall i Aalborg

Kære Happydays, tusind tak for den gode og kompetente service i forbindelse med booking af vores overnatning på Hotel Chagall i Aalborg. Hotellet ligger dejligt centralt og vi benyttede os af muligheden for at spadsere til restauranten ved vandet og hjem igen. Værelset var tip top og betjeningen på hotellet var meget venlig og informativ. Morgenmaden var af den slags, hvor man lige går en ekstra tur rundt om buffeten - fordi der er så mange gode sager:0)

Jeg vil helt klart anbefale Happydays, når du skal booke din næste ferie.

Kære T. Dalsgaard,

Det er os, der takker.

Som nordjysk baseret rejsebureau har vi naturligvis også forkærlighed for den gamle havneby. Og vi er derfor også glade for at have fundet et godt, centralt hotel med rigtig god betjening. For Aalborg har jo lidt af det hele; en storby i miniformat med sin helt egen charme. :-)

- fra alle os i Happydays

God service og stor hjælpsomhed

Har benyttet tilbud fra Happydays gennem flere år og det vil vi fortsætte
med. Alt virker altid perfekt når man er fremme ved destinationen.
Bent

Kære Bent,

Det er altid godt med en hilsen fra en af vores trofaste gæster.

Tak! :-)

-fra alle os i Happydays

Idyllen Karlskrona

Var i början av sommaren på en weekend i Karlskrona, vilket är en fin liten stad med mycket vatten runtom. Man kan åka färja ut till Aspö, åka broarna till Sturkö, flanera i gamla sta'n, "hälsa på" Rosenbom m.m.
Bodde på First Hotell Ja, centralt på gågatan, bra service, bra rum och sängar, dock ingen utsikt från rummet (men beroende på läget gällde det de flesta rummen tror jag)
Ypperlig frukost. Uppdukad gratis fika hela eftermiddagen ingick.
Middag på engelsk pub i närheten av hotellet, (den ena kvällen) med mycket bra mat, ingick också. Bra upplägg av Happydays.

Hej Gerd,

Tack för ditt omdöme om bilsemestern till First Hotel Ja i Karlskrona.
Bra information, och bra tips till upplevelser, till glädje för oss och för andra gäster!

Vänliga hälsningar
från oss på Happydays genom Åsa

Pragtfuld

Har været 7 dage på Hotel Relias Monaco Veneto Italien
Det har været en helt i gennem PRAGTFULD ferie, super hotel,

Kære Per,

Det kan vi godt skrive under på. I efteråret 2012 tog de fleste af os af sted for at besøge hotellet – og vi er er rigtigt glade for, at din oplevelse af det hele svarer til vores. :-)

Happydays A/S Supporto

Happydays tilbyder kør selv ferie til skønne hoteller. Bestil dejlig miniferie, luksus slotsferie, afslappende weekendophold eller sommer sydpå.

Visita Happydays.nu

Come contattarci