Gyldendals Bogklub recensioni

Gyldendals Bogklub recensioni

Buono
8.2

God handel

Gode priser og hurtig levering, gode tilbud.

Bliv medlem af Gyldendals Bogklub

Jeg er meget tilfreds
Recensione da parte di un acquirente verificato

Bogklub med masser af gode tilbud.

Bogklubben har et bredt udvalg af bøger, så det er for det meste tiden der mangler til at læse de gode bøger og ikke tilbud af spændende bøger. Servicen i bogklubben har jeg grund til at klage over.
Alle de bøger, som jeg har bestilt er kommet med posten kort tid efter. Prisen er o.k. Det er lidt dyrt og jeg håber ikke at prisen stiger yderligere.
Der er helt sikkert bøger som jeg nok gerne ville læse, men som det ikke er muligt at overkomme at få læst. Det er den eneste grund til, at jeg ikke har købt flere af de mange bøger.
Recensione da parte di un acquirente verificato

God service, godt udvalg!

Det er bare herligt at sidde og vælge fra kataloget eller hjemmesiden, udvalget er stort og ret nyt!

Gode bøger

Jeg har rigtig gode oplevelser med bogklubben.
Det er nemt at bestille bøger.
Jeg får en mail når de har afsendt bøgerne og så ved jeg at de er med posten næste dag.
Alt fungerer rigtig godt.

God, varieret bogklub

Altid noget der frister!
Recensione da parte di un acquirente verificato

Det mest varierede udbud af bøger

Jeg synes, at Gyldendal spænder vidt i deres bogsortiment. Lige fra spændende krimier til psykologiske og eksistentielle romaner. Derudover har de et kæmpe katalog af faglitteratur. Der er virkelig noget for enhver smag og interesse.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Det er bedst at få pakken leveret efter kl. 16.

Jeg måtte i Fakta for at hente pakken og derefter have hjælp af en ekspedient for at få den. Displayet sagde hvordan man skulle gøre, men det passede slet ikke. Man skulle bruge postanmeldelsen og skanne denne. Jeg havde ellers skrevet de lange nr. op, som var oplyst i emailen, men de skulle ikke bruges. Så det var ikke en perfekt ekspedition.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Gode bøger, god service, gode priser.

Gode bøger, god service, gode priser.

OK bogklub

Jeg har været medlem i mange år. Bogklubprisen er ikke altid bedre end hvad man kan finde på internettet iøvrigt. Vi har efterhånden alt for mange bøger på hylderne, og det kniber ,med at finde plads. Så vi er ved at gå over til e-bøger. de er billigere, og fylder ikke ikke op på hylderne. Og så vejer de heller ikke ret meget. Det er en fordel, hvis man ligger ned og læser.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Nemt både at købe og afmelde bøger

I bladet får du mulighed for at se hvad der er af bøger, både gamle og nye.
Der er også mange børnebøger
Recensione da parte di un acquirente verificato

Man får hvad man forventer.

God og redelig bogklub.
Bemærk, at månedens bog ALTID er skønliteratur. Aldrig en biografi eller fagliteratur etc.

Godt udvalg

Har været medlem i mange år og synes, bogklubben har et godt udvalg og af og til gode tilbud - også på e-bøger. Priserne er dog ikke altid bedre end hos internetboghandlerne. Afbestiller konsekvent månedens bog og samler lidt sammen for at sprede udgifter til porto.. Eneste anke er, at der fx udsendes katalog med afbestillingsfrist sidst i juli hvor rigtig mange mennesker er på sommerferie og derfor potentielt ikke når at afbestille måneders bog inden fristen - det virker lidt som en bevidst tanke.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Irriterende med alle de danske forfattere

Besværligt at afmelde månedens bog
Recensione da parte di un acquirente verificato

De higer og søger - de bedsteste bøger

Efter at jeg lod mig overtale til at blive medlem af GB, er mit bibliotek udvidet med adskillige kvalitetsbøger, både hvad angår "indhold" som "forfattere."
Recensione da parte di un acquirente verificato

God, seriøs og venlig behandling.

Jeg har ikke handlet så meget, desværre ikke den store boglæser, men har købt flere cd´er og lidt forskellige bøger, fine, gode ting.
Recensione da parte di un acquirente verificato

der er god saglig beskrivelse af udgivelser.

jeg kan anbefale gyldendals bogklub som en god, bogklub der udgives et bredt udvalg af bøger, noget for enhver smag.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Hurtig og sikker betjening.

Jeg køber næsten al den litteratur, jeg læser, gennem bogklubben. Man får en god orientering om bøgerne. Bestilling og forsendelse går hurtigt og nemt .

Udemærket service

Alle mine bestillinger er leveret til tiden og aftaleroverholdt

Det fungerer

I de mange år jeg har været medlem - ikke i én lang periode, men til og fra, kan det tælles på én hånd, de gange det ikke har virket. Og måske var den ene gang min egen skyld.

Gyldendals Bogklub Supporto

Danmarks største bogklub. Få alle tidens bedste og mest omtalte bøger - alt sammen til billige priser og med mange andre medlemsfordele.

Visita Gyldendals Bogklub