FBC Rejser recensioni

FBC Rejser recensioni

Buono
7.5

Skøn ferie på i Italien

Vi var sidste år på camping Pino Mare. Det er virkelig en god campingplads, skøn pool, luksus mobilhomes og direkte stranden. Vi bestilte gennem FBC til en rigtig god pris.

FBC Ferie du ikke kan komme hurtigt nok hjem fra

Vi var en familie på 4, der skulle til Bella Italia (4 sole ved FBC) for at slappe af og nyde det i uge 42. Vi kom til en lejlighed, der var møgbeskidt både indenfor og på trappeopgangen som åbenbart var vores altan. Trappeopgangen delte vi med en anden familie samt ca. 20 fugle der residerede i tagkonstruktionen - og de besørgede sig på havemøbler og gulv. Varmepumpen virkede ikke så lejligheden var meget kold. Afløbet i brusekabinen var stoppet, så vi stod i vand til anklerne når vi var i bad. Vi prøvede desperat at få løst problemerne, men der skete ikke nogen udbedring. Vi måtte vente til om mandagen, hvor vi tog kontakt til FBC for at høre om de kunne tilbyde os noget ordentligt at bo i (rent og varmt og uden fugleafføring ). De kontaktede pladsen men da alt i følge dem var udsolgt, kunne de ikke hjælpe os.
Vi besluttede at tage hjem tirsdag morgen da ferien var fuldstændig ødelagt for os, vi var alle 4 blevet snottet.
Vi håbede på at få vores penge retur, men nej -"det er jer selv der har besluttet at tage hjem". Vi har aldrig oplevet så dårlig service fra et rejseselskab som ved FBC.
Jeg mener det er dem det har ansvaret for at lejemålet er i orden og rengjort når de sender deres gæster på ferie. De vil jo gerne have vores penge, men vil ikke servicerer os.
DET ER IKKE FBC VI VÆLGER FREMOVER.
Ferieboligcentret A/S

Risposta da Ferieboligcentret A/S

Kære Asbjørn Christensen

Vi sætter stor pris på tilbagemeldinger fra vores kunder og beklager I har følt grund til at skrive denne anmeldelse. Så vidt jeg er orienteret er det 3. gang at I rejser med FBC som rejsearrangør, og 2. gang I er på besøg på Bella Italia.

Som jeg allerede har skrevet til dig har vi gjort alt for at løse problemerne og der skal ikke herske tvivl om, at vi tager reklamationer meget seriøst – det gjorde vi også med Jeres reklamation! I efterårsferien hvor I ferierede, var vejret desværre ikke så godt som forventet, med en del kulde og regn. At fugle vælger at søge tilflugt i trappeopgange og under halvtage med det til følge at de besørger sig, er meget irriterende men desværre ikke noget vi er herre over. Husk på, at I er på en camping plads i naturen med alle positive & negative ting som følger.

Camping Bella Italia, gjorde hvad de kunne for at gøre rent samt få fuglene til at finde andre tilholdssteder. Ligeledes gjorde de hvad de kunne for at finde en alternativ bolig til Jer på Camping Bella Italia men uden held, da der var fuldt booket.

I har betalt kr. 1.697,- i alt for en uge for hele familien på Camping Bella Italia og vi har kompenseret dig med 545 kr. Det svarer til ca. 30% af rejsens pris. Det tilstoppede afløb gjorde I os først opmærksom på efter hjemkomst. Ellers var det naturligvis også blevet ordnet af personalet på pladsen.

Vi beklager endnu engang at I ikke havde en god ferie på Camping Bella Italia, som ellers er en af de mest efterspurgte campingpladser i Europa og som vores gæster normalt er meget glade for.

Vi håber at vi trods denne uheldige oplevelse kan byde Jer velkommen på ferie en anden gang.

Karsten Thygesen
FBC Rejser

Hel fantastisk service

De havde ved en fejl reserveret feriebolig i Italien til os, i en forkert periode. Da de, efter mange mange forsøg, ikke kunne finde os et alternativ, der levede op til vores krav, returnerede de straks vores indbetalte depositum. De er super søde og vil gøre alt for at yde den ekstra service, vi som kunder virkelig sætter pris på. Vi vil helt sikkert reservere feriebolig gennem fbc i fremtiden

TOP SERVICE !!

Er du da helt sindsyg de har en god service.

Havde glemt vores pas på pladsen i kroatien. Men med telefonisk kontakt med kontoret i dk. Fik vi det hele til at fungere alligevel.

Pladserne vi har været på, har haft fine faciliteter og venligt personale.

Men er meget positiv over behandlingen på kontoret i dk. Det betyder meget for mig.

Tak for nogle rigtig gode ferier.

Rigtig god service

Har lejet feriebolig i Alsace gennem bureauet en enkelt gang. Boligen passede rimeligt godt til beskrivelsen. Da vi efter 4 dages kulde og regn (i juli) ikke havde lyst til at blive der i hele 14 dage med udsigt til at vejret ikke ville blive bedre, kontaktede vi bureauet, der for en rimelig pris fandt et sted i Syd-Provence vi kunne overtage næste dag - så vi fik 10 dage i den franske varme. Stor ros til bureauet for at kæmpe lidt for os

Ferieboligcentret A/S Supporto

Ferieboligcentret tilbyder ferie i Ferieboliger, Kør selv ferie, Camping Ferie, Storbyferie og Landhuse i hele Europa. Leje af feriebolig hos FBC og vælg mellem Luksuscamping i sydeuropa, landhuse i Toscana og Umbrien, Lejligheder i Frankrig, Cannes.

Visita FBC Rejser

Come contattarci