Everlight recensioni

Everlight recensioni

Sufficiente
5.8

virker

Købte for 2 uger siden 1 sæt xenon pærer d2. Talte med Jonas om dette var de rigtige til min bil ( merecedes e320). Det var det tilsyneladende.
Da jeg så fik dem 2 dage efter bestillingen ( hvilket var hurtigt) kørte jeg ud til min mekaniker som skulle sætte dem i. Det var desværre ikke de rigtige pærer. Det skulle have været d1 pærer... Det var ikke everlight's skyld, men min egen, da jeg ikke havde fortalt at det var en face liftet model jeg har. d2 pæren passer til ikke faceliftet. Så kan bestemt ikke klantre Jonas for dette. Sendte pærerne retur, og modtog min betaling retur efter få dage. Super service og vil klart benytte dem fremover. Jeg har set at der er en del negative kommentarer til denne forretning - jeg kan kun bidrage med at jeg har haft en helt igennem seriøs handel med dem. Tør godt anbefale Everlight.

God service og reklamation

Jeg bestilte et xenon-kit hvor den ene ballast desværre var defekt. Jeg kontaktede kundeservice og de sendte næste dag en ny ballast. Det hele gik stærkt da det blev sendt som maxibrev og jeg derfor slap for pakke omdeling eller posthus. Jeg er vildt imponeret over sættet - det giver fantastisk lys om aften/natten. Kan overhovedet ikke genkende de andre sure anmeldelser. Kan klart anbefale dem. Dog skal man være opmærksom på at kundeservice først "åbner" kl. 15.

En anden ting der er vigtig at nævne er at det IKKE er de slimballaster som er vist på billedet man får. Det er dog ikke en fordel da de er ringere. Kender en som bestilte slim 6000k et andet sted. Der er lyset helt "thansen blåt"... Det er pga. elendige ballaster. Mine lyser i den korrekte farvetemperatur (kridhvide) og giver fantastisk lys.

Dårlig service, samt høje priser

Har handlet et par gange med Everlight og er begge gange blevet skuffet. Udover, at virksomheden synes kørt fra en privat adresse ved Odense, så gives der en arrogant og dårlig service af virksomheden. I ferie perioder informeres der intet omkring dette. Sender man en mail kan der nemt gå 5 dage inden svar. Reklamationen synes heller ikke overholdt, hvor f.eks. deres nye H3 & H7 LED pærer, der skulle være bedre end alm. pærer, kun sælges med 1 års garanti.

Til sidst synes jeg priserne er overskruet. Til sammenligning med andre virksomheder indenfor branchen, så stemmer kvaliteten næppe overens med priserne. Ikke et sted jeg ville anbefale, at føre min forretning.

Ferie, behøves man fortælle det ???

Kunne ikke forstå hvor mine vare blev af, så forsøgte at kontakte firmaet, og på telefonsvarren blev der blot sagt at der var ferie. Ikke noget om hvornår de starter op igen.
Og på hjemmesiden står der intet om ferie.
og de to dage er overskredet og ikke en lyd fra dem på mail.

Handler der ALDRIG igen.
og har lært at man lige skal tjekke firmaer inden man handler hos dem, jeg er åbenbart ikke den eneste som ikke er tilfreds.
Og slet ingen Svar fra Everlight på de dårlige indlæg. De har nok dårlig samvittighed.

Skuffende...

Bestilte xenon til H7 fatninger, da jeg modtager kittet kan jeg se at det er noget helt andet end forvist på billeder af produktet såvel som beskrivelsen af den på deres hjemmeside!
-Ballaster er de helt store! Selvom de lover "slim ballasts"
-pærerne de viste på billeder har metal base! Dem som jeg har fået er af plastik og har utroulig dårlig pasform så kan ikke være i parabolen...
Jeg har før handlet hos everlight og har kun haft noget godt at sige om dem, men denne situation skuffer mig helt vildt... Jeg kunne jo lige så godt have gået ind i t-Hansen og købt det samme bras...

dårligt behandling !

hej jeg har købt et xenon kit til min scooter og da jeg så monterede det viste det sig sørme at der både manglede det ene og det andet til kittet det var hvad det var fordi jeg havede selv de manglednde dele.
da jeg så havede fået monterede det så virkede pæren kun som "nærlys"
jeg ringede til "Jonas" og tog ikek telefonen de første 30 gange og så tog han den og sagede at jeg skulle prøve at sætte + på - og - på + jamen øh hallo det dur jo ikke men vi prøvede fordi denne jonas påstod at det var det
nu har jeg prøvet og haft ringet til han 40 gange for at forstælle at en som har forstand på det han siger pæren er i stykker
men jonas ville have det hele tilbage for at kigge på det
men jeg skal selv betale for at få det sendt ned til han !

nu er jeg blevet så træt af han at jeg sender hele lortet ned til ham og håber på at få mine penge
eller må man jo gå vidre med sagen

Xenon D2R 10000K til Sverige hurtig leverance

Bestilte Xenon D2R 10000K til Sverige min hjem adresse!
3 dage lå de i postkassen, god og meget venlig betjening!
Rigtigt god kommunikation med sælger...
Kun gode ting om dette sted vil klart handle der igen, priserne er sku iorden sammenlignet med mange mandre steder, sparede godt 1000 kr på Xenon pære til min Mercer
Mange tak til Everlight.dk

Havde dog skal tilføjes en misforståelse med firmaet da de åbenbart var gået på ferie og derfor ingen var i butikken og måtte vente lidt men som skrevet foroven så så snart de var tilbage kontaktede de mig med det samme og det viste sig faktisk pakken de havde sent lå nede på det lokale posthus! Svensk post glemte at informere mig og sende ankomst brev så beklager og en stor unskyldning til Everlight...
Den skal de have siden den ekstremt gode behandling og som lovet hermed skrevet...

God og hurtig service

Bestilte et par Mtec pære, hvor det viste sig at den ene pære ikke virkede.Ringede til Everlight og de fremsendte uden diskussion en ny, som blev monteret. God service og hurtig levering.

Hurtig levering, god kundeservice.

Købte nogle Blå ledstrips derinde til bilen, kom dagen efter jeg bestilte dem, havde også nogle problemer med mit eget xenon kit, hvor den ene ballast var død, og så fik jeg hjælp igennem dem til at finde en ny til en meget fin pris. men efter den røde regering er kommet til magten, har jeg så valgt at købe nogle nye i bare normal Hvid, eftersom jeg ikke lige orker at smide en tusse. kan jeg sku bruge mere fornuftigt på noget andet. alt i alt, Skide god hjemmeside, og overskuelig.

Virkelig dårlig kundeservice!

I januar bestilte jeg et xenon kit, men det var jo selvfølgelig ikke på lager jeg ventede over 1 måned på varen men den var ikke kommet på lager.. Så jeg valgte at annullere mit køb.. Men det blev pengene jo ikke sent tilbage af..! Pga. han ikke vil opsige pengene..

Endte jo godt

I december 2011 bestilte jeg nogle H1 MTEC Cosmos Blue som desværre ret hurtigt sprang på nærlyset (i bogstavligt forstand, da 90% af pæren manglede da jeg pillede den ud) på den ene side (jeg fik med det samme fremsendt en ny fra Everlight) og 3-4 dage senere sprang så den anden side - til den side fik jeg også en ny med det samme fra everlight.

En lille måned begyndte pærerne at springe igen, og på dét tidspunkt følte jeg, at jeg blev holdt hen af Everlight da svartiden på mails blev forlænget, og jeg blev adspurgt om ikke jeg kunne prøve fjernlygtepærene i nærlygterne - man var inde på, at min bil kørte med overspænding og det nok var dér problemet lå - efter at have kørt med fjernlygtepærene i nærlyset, sprang også de, og den ene pærere måtte jeg brække ud, simpelthen fordi glasset "koger op", og enter knække i mine lygter, eller gør at jeg ikke kan trække pæren ud.

Min bedømmelse af selve butikken ligger på en 3'er, men på en klart 5'er i starten pga hurtig levering og fin tilbagemelding ved de første 2 pærer der sprang - dét som trækker ned, er at jeg syntes support'en til sidst trak for meget ud, og dét er der jo en god forklaring på, i og med, der altid er mindst to sider af samme sag.

Min bedømmelse herigennem, går også på, at jeg syntes man skal passe på med disse pærer hvis man har en bil med "overspænding", da de kan briste inden i lygten. Og samtidig bliver lyset svagere og svagere, indtil de sidste giver op.

Til sidst skal siges, at everlight.dk har indvilget i at returnere mine penge for de 2 sæt pærer, hvilket jeg syntes er en kæmpe gestus, og giver dem den sidste stjerne op, til en 4'er :-)

God butik - Og dejligt sortiment, og EKSTREMT nemt pæreopsætning

Gode vare, dejlig service i forhold ti lhvad andre har oplevet kan jeg se, han har faktisk hele næsten 2 gange byttet mine bokse til mit xenon lys, hvori, den ene næsten var løbet af garantinen. og nu viser det sig igen, at den er gået den 3 boks, og nu gad jeg ikke mere med det lorte xenon bras, fordi jeg køre i Citroen Saxo, og de franske biler overlader engang imellem, også er det ikke til, det der LORT desværre.

* Hurtigt levering når man bestiller, * Hurtigt respons, når man sender mail til dem, i det hele taget, har jeg kun smadder gode erfaringer af dem, og har nu handlet der sindsygt mange gange...!! så kun dejligt sted at handle....

SELVFØLGELIG 5 = STJERNER

Bestilte om eftermiddagen og dagen efter var varen her super. Havde nogle specielle ønsker som også blev løst. Så helt super sted at handle

Ingen problemer

Nem og overskuelig, der går to til tre dage før du har varen. De produkter jeg har købt har fungeret rigtig godt, her handler jeg fremover.

Meget hurtig levering

Bestilte pinolpære og instrumentpanel led og modtog dem med posten dagen efter :)

Super hurtig service

God service og levering i top

Jeg har bestilt autopære ved Everlight flere gange nu og jeg er godt tilfreds.

udemærket

har bestilit 2 sæt xenon hos everlight.. der er god ekspedition og varerne kommer til tiden.. har kun handlet der få gange så de får 3 stjerne af mig :) udemærket og nem hjemmeside at finde ud af :D

lagesstatus ikke i overensstemmelse med virkeligheden

Købte 2 sæt autopærer d. 5. jan. 2011. 1 sæt Philips Eco Vision og 1 sæt MTEC Super White. Begge sæt var angivet til en leveringstid på 1-2 hverdage, men efter 3 hverdage rykkede jeg for min ordre. Status var at Philips Eco Vision var i restordre, men de forventede dem på lager i løbet af et par dage. Efterfølgende 14. jan. havde jeg endnu ikke fået min ordre, og bad om en dellevering på MTEC Super White. Det blev accepteret. Den 19. jan. rykkede jeg for Philips Eco Vision som stadig resterede i min ordre. De var stadig ikke på lager, så jeg valgte et andet fabrikat som jeg modtog et par dage efter. En bedre kundeinfo, og en korrekt lagerstatus var ønskelig i mit tilfælde. Sluttelig vil jeg sige at MTEC Super White er en skuffende oplevelse, da de ikke oplyser vejen særlig godt.

Levering og vare i top men....

Købte et Xeon kit til min audi, og det virker upåklageligt, men jeg syntes nu alligevel at everlight burde informere sine kunder om disse uorginale xeon kit - da det er drøn ulovligt at bruge dem i Danmark. Jeg har gennemsøgt hjemmesiden fra top til tå, og ikke et sted står det nævnt, at vare faktisk er ubrugelig, medmindre du kun buger din bil på en lukket bane....

God levering

Bestilte en enkelt xenon pære hos dem, da de var de aller billigste jeg kunne finde, og jeg fik hvad jeg ville have. Den fungerede perfekt, men skulle dog ændre et stik der var anderledes på min bil.
Hvis jeg skal bruge nogle speciele pærer til min bil igen, bliver det hos dem.

Everlight è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Visita Everlight