DR recensioni

DR recensioni

Basso
1.2

Licens er amoralsk og hører ikke til i et frit samfund

Ikke nok med at licens er grotesk konkurrence forvridende, så er det også et voldsomt brud på det enkelte individs rettigheder.

Spørg dig selv: Er jeg født ind i denne verden for at blive t v u n g e t til at betale for at nogle tosser kan smide X-Factor og lign. på skærmen?

Tvangsbetaling

Du har intet valg udover at betale dem penge, behøver jeg sige mere?

Supersmart, at man kan fange programmerne på nettet også - gratis.
Og imponerende, at det ikke kun er DRs egne programmer, men også andre.
Jeg er stort tilfreds.
Afspilleren fungerer upåklageligt; i modsætning til andre streaming-afspillere er DRs god til at tilpasse sig internethastigheden. :)

Bondefangeri!

Bondefangeri! - Der er hvad det er, intet andet!

fy for den

nu må det da være nok. efter tv2 er lukket føre DR sig frem med det samme hele tiden og så sender de ikke en gang finalen i håndbold og de kalder sig lans TV fy for den. de skulle fyres hele bundet. og det betaler vi for lige til at koste op af.

DR.dk gør et RASK forsøg - jeg tror ikke PublicService er nemt!

Forstå ikke alle de dårlige kommentarer...
Alle (næsten) programmer i HD kval. - nogen gange HD+ kval nu, har jeg lagt mærke til.... DET er sgu da PUBLIC service :-) - De må have fået nogen friske unge programmører på banen indenfor de seneste par år :-)

Jeg BEGYNDER at betale licens nu :D - det SPILLER (næsten)!

DYRT LICENS!

OVERSKRIFTEN SIGER VIST ALT!

Mange muligheder, er dog svært at finde rundt i, og ringe hastighed på hjemmesiden.

Dr.dk har mange gode anvendelsesmuligheder, der er en bred vifte af nyheder, dokumentarfilm og en masse andre spændende programmer. Det kræver dog at man bruger mere end 2 minutter på deres hjemmeside, hvilket jeg tvivler på at de fleste anmeldere herinde har brugt.

Jeg synes da også at der er en del af deres programmer der er skod! Jeg synes også at det er urimeligt at jeg skal betale for f.eks. X-factor! Jeg synes også at deres hjemmeside er langsom til at streame. Men det ændrer altså ikke på den høje kvalitet i indholdet, hvilket man hverken finder på netflix, HBO, eller nogen som helst kommerciel kanal. Klart at der er plads til forbedring, men så tag og let røven og skriv et rimeligt og velformuleret brev til DR, istedet for at trustpilot.dk som losseplads for jeres galle. Der var ikke én eneste anmeldelse herinde der var på nogen måde rimelig eller seriøs! WTF

Jeg vil selv bestemme

At betale over 200 kr. pr måned selv om jeg ikke har fjernsyn og keder mig med
dr. s ensidige nyhedsformidling, som jeg af og til ser over nettet med risiko for sort skærm og black down.
Dette stats styrede mediested er så urimeligt at være tvunget til at betale så ufattelig mange penge til. Skal det virkelig gøre en forskel fra alle andre programmer som er tilvalgte, så burde journalistikken være langt mere bred og nuanceret.
Det er ikke journalistik, aldrig at få andet end ensidige vurderinger og dramatiske meldinger.
Dr.2,s "Debatten" kunne være interessant, hvis Clemens ikke afbrød hele tiden og det hele går så hæsblæsende at jeg som seer ikke når at få ordentlig fat. Hvorfor pokker skal det hele styrte derudaf? Det skal dog siges at der på dr. 2 har været interessante udsendelser, hvorimod dr. 1 med deres "Barnabye" og "Mabel" genudsendes for tit. Jeg ser aldrig lørdagsudsendelserne, ja faktisk ser jeg kun nyhederne og forsøger bagefter at finde mere nuancerede indblik i disse nyheder.
Jeg ønsker ikke denne sort-hvide forholden sig til alt udenlandsk stof. Dr. former jo som et mægtigt magtcenter os og vores meninger. Det er dårlig journalistik.
Tv serierne "Borgen og Arvingerne" og flere tidligere skal dog have ros. Men den tvang, som det er at betale ukristelig meget og få så lidt, er bitter. Jeg tror ikke det er specielt demokratisk.

Blev truet af en licensmand!

Ubehøvlet, truende og magtliderlig er hvad man kan kalde ham der netop besøgte mig på adressen. Ubehagelig adfærd!

21søndag vært og gæster snakker som om de løber marathon

Det er meget stressende at høre tv avisen idag med værten Kaare og gæster...
Alle snakker på samme tid ...

under al kritik

man betaler en formue om året for disse elendige kanaler.
det svarer til at betale for en fiber optisk forbindelse og sidde med et 56k modem..
Hjemme siden dr.dk er rodet og u overskuelig. Programmerne er elendige.
Hvornår stopper licens..
over 200 kr pr md for det bras. intet jeg gider at se.
Kunne da i det mindste være nogle udsendelser som bla station2. programmer hvor man følger brand/redning/politi.
nogle test programmer af bil/mc
bare noget som er interesant

for 948 kr om året kan man få bla netflix som man i det mindste gider at se noget fra.
Licens fy for h..... i bruger penge på en flok latterlige "kendte" som ikke har fortjent 1 kr.

Stor ros til DR Ramasjang

Vores børn elsker Ramasjang. Det er det eneste positive at sige om DR. Hovedkanalen er derimod en katastrofe. Er kørt træt i selvglade studieværter som Kåre Kvist og ligegyldige underholdningsprogrammer som X factor. Føler mig pinlig berørt, når journalisterne på Kontant griller de forkerte, fordi journalisterne i desperation efter selv at blive kendte, tager nogle alt for tynde historier ind. Er næsten stoppet helt med at se TV. Fredag aften, er der X factor (husker ikke hvilken sæson vi efterhånden er kommet til), lørdag aften er der som regel købt en eller anden ligegyldig film ind eller vises der en genudsendelse og søndagen er der som regel en eller langtrukket dramaserie. En gang imellem er der noget spændende på DR-K eller DR-2. Havde DR været betalings-TV, så havde ungerne fået deres DR Ramasjang, resten havde vi valgt fra.

Forældet koncept.

Kom ind i kampen DR og indse at jeres koncept er forældet.
Har efterhånden set en del debatter på dette område og jeres samt politikkernes argumenter for DR har aldrig formået at få mig til at ændre mening om jeres kære licens, derimod har jeres argumenter altid været helt til grin.

Det er som om at i bare ikke vil lytte til største delen af den danske befolkning og det er noget, der i den grad gør mig gal i skralden, især da i kalder jer selv for "puplic service" og snakker så højt om at "give til hinanden".

Derudover magter jeg ikke at poste penge i jeres kæmpe dyre programmer der absolut intet har med puplic service at gøre.

Hvad angår nyheder halter i også i forhold til andre.

Den eneste ros jeg har at smide afsted er til jeres Radiokanal P3 og især de kære Monte Carlo drenge. I gør det godt.

Havde jeg ikke været tvungen kunde, havde jeg slet ikke været kunde.

En gang i mellen, når jeg er på farten, og for doven til at læse dagens avis, går jeg ind på dr.dk/tv for at se sidste nyhedsudsendelse. Det er aldrig en god ide. Siden er sløv, fuldskærmsvisning virker, men den går tit ud af det. Indholdet er snævert og socialistisk.

Levn fra fortiden

DR og licensen er et levn fra fortiden, der en gang for alle må gøres op med! Lad os få en folkeafstemning om licensens fremtid.

Langsomt

Forbindelse til denne hjemmeside er uacceptabelt. Det er næsten umuligt at forbinde sig til dr's server og meget utrilfreds med deres service i term af hastighed og features.

Bondefangeri!!!!!

At betale for noget som man ikke engang benytter sig af... Jeg benytter ikke tv'et overhoved

Men internettet som på ingen måde kan undværes fordi hele min uddannelse er digitaliseret, og som jeg i øvrigt betaler for også.

At betale licens oveni, prisen burde sættes gevaldigt ned. Det burde være lige for alle. Pensionisterne får rabat, men os som studerende der har et meget nedsat indkomstgrundlag, vi skal betale fuld pris.. Så forstå det dog, det kan vi ikke. Når du står som alene person og skal betale 2600,- om året!! og samtidigt skal betale alt andet som også er nødvendigt og også lige spare op til bøger. Der kan koste op mod 1000,- pr stk!!!!

Jeg har intet i mod at betale, det som jeg er imod er rigtig meget hvor meget det er som vi skal betale!!!!!

S og SF og V se så og få gjort noget ved det..

Og magen til grov opringning fra DR....

deres programmer virker ikke når man vil se dem på deres side snart i over 2 uger tid

hej vil bare sige hold jer væk fra dr de lyver for en og siger en masse ting hver gang man taler med dem og siger det er en selv der har problemet. selv om fejlen ligger på deres hjemmeside. så håber folk læser dette her og dropper dr helt og håber snart de helt kan bortskaffes fra alt som man selv har et frit valg.

Ærgerligt svar fra DR

Skrev til DR om at jeg har en tablet der ikke vil vise DR da min tab ikke understøtter Flash. Svaret var bare at jeg åbenbart ikke var 'klog' nok til at have købt en tab der understøtter Flash. Men heldigvis er jeg klog nok til at google problemet og har fundet en løsning der virker. Så den kloge narrer den 'mindre kloge'. :-)

dr Supporto

Visita DR