Domino's Pizza recensioni

Domino's Pizza recensioni

Sufficiente
5.6

Pizza was 30 minutes late

My pizza and the birthday lava cake arrived 30 minutes late i.e at "19:15" instead of "18:44" at the shop. I went to pick up my pizza at 18:42 after cycling just to stand there waiting for 30 minutes. I will appreciate an SMS if the pizza will be ready late. If proof needed, I still have my receipt stating "19:15" and email stating "Din ordre vil være klar til afhentning 18:44 hos"

Hi Francis

I'm very sorry to hear about this episode. If you can send me the phonenumber you placed the order in, we will be able to find a fair solution for this late pick-up. You can send me the phonenumber to telefon@dominos.dk

Best Regards

Dårlig oplevelse

Min pizza kom 30 min for sent, hvilket jeg normalt godt kan tilgive da den slags sker, men at den så både var brændt på og kold gør at jeg ikke kan give mere end to stjerner. Øv!

Hej Nanna.

Tak for din anmeldelse

Vi leverer 90% af vores ordre indenfor 30 min og vi er den leveringsresturant i Danmark der levere flest måltider om dagen.

Når det er sagt så kan det selvfølgelig ske at der sker fejl som det ser ud til at det er sket her.
Hvis du skriver til telefon@dominos.dk og forklarer om din oplevelse er jeg sikker på at vi finder en fornuftig løsning.

Den dårligste pizza jeg nogensinde har spist!

Pizzaen som vi spiste gjorde at vi i dag nu har haft diarré i 2 dage og det kan kun være pizzaens skyld!
Medarbejderne var ikke særlig imødekommende og virkede irriterede over at vi kom for at bestille pizzaer.
Skal aldrig nogensinde spise der igen.

Hej Daniel.

Vi bruger kun friske råvarer hvoraf størstedelen kommer fra danske leverandører. Vi bager desuden vores egen dej på vores eget bageri i Roskilde.
Vi har nogen af branchens absolut højeste hygiejne krav og stort set alle vores butikker har elite smileys.
Vi gennemgår dagligt vores varer for at sikre kvaliteten og vi modtager friske varer hver anden dag.

Vi har ikke hørt om andre som skulle være ramt af diarre så det er tvivlsomt at det er vores produkter som har været årsagen da der ville have været mange flere som havde oplevet det samme. Når det er sagt så må du meget gerne sende en mail til os på telefon@dominos.dk og fortælle din sag så skal jeg sørge for at vi undersøger sagen

Langsom levering og dårlig telefonservice

Jeg bestilte i fredags en "Family Deal", men vi var svært skuffede da levering først kom 45 minutter efter de lovede 60 minutter... Da der var gået fem kvarter ringede jeg og fik én Family pizza med gratis levering som kompensation - ergo skulle jeg igen bestille hos dominos, selvom det var meget mod min vilje.

Da jeg så i dag vælger at lave ordren på den ene pizza kan jeg ikke benytte den tildelte rabatkode på hjemmesiden hvorfor jeg ringer til dominos for at bestille pizzaen over telefonen. Der skal da gå 15(!) minutter før jeg får lov at bestille ordren over telefonen fremfor internettet selvom jeg mindst 5 gange undervejs forklarer pigen i telefonen at jeg bare gerne vil have min pizza! Da jeg så i slutningen af bestillingen beder om at få tilsendt en kvittering på mail (som sikkerhed) får jeg at vide at dette ikke er muligt. Jeg spørger da om jeg kan få en kvittering med ved leveringen, hvortil ekspedienten i telefonen uforskammet svarer at det behøver jeg da ikke. Jeg insisterer og hun ender med at indvilge i at vedlægge en kvittering på pizzaen ved levering. Hun kan ikke engang finde ud af at sige "hej og god aften" til slut i den 15 minutter lange samtale, hvor hun flere gange måtte sætte mig på "hold" for at spørge sin chef.

Jeg synes det er urimelig dårlig betjening to gange i træk og jeg har aldrig nogensinde lyst til at benytte dominos igen. Kan absolut heller ikke anbefale dette håbløse firma!

Yderligere tilføjelse:
Der stod på hjemmesiden at man kunne forvente ca 45 minutters levering. Nu er der gået en time og det ser ud til at vi endnu engang får maden leveret senere end lovet! Endnu en årsag til ikke at benytte dette firma...

Hej Daniel.

Vi laver over 1 million pizzaer om året og derfor sker det en gang imellem at der går noget galt. Når det en sjælden gang sker så sørger vi for at kompenserer vores kunder (vi har den absolut højeste kompensationsplan i danmark) og det som langt de fleste kunder har efterspurgt er en måde hvor man kan bruge kompensationen online så man kan lave sin bestilling i ro og fred, derfor virker alle vores kuponkoder kun online.

Langsom levering

Jeg bestilte kl. 17.43 og fik først min levering kl. 19.00. Jeg synes ikke om, at Dominos lover en leveringstid på 45 min, og der så går dobbelt så længe. Man skal ikke love noget, som man ikke kan holde...

Hej Simon.

Vi leverer 90% af vores ordre indenfor 30 min og vi er det fast food firma i Danmark der levere flest måltider om dagen.

Laaaaangsom levering! Under alt kritik!

Jeg bestlte mad klokken 14:00, klokken 15:20 havde jeg stadig ikke modtaget noget som helst! Maden skulle hele vejen fra falkoner alle (ironi kan forekomme) jeg ringer for anden gang! Første gang får jeg en kupon til gratis tilbehør næste gang. Anden gang prøver KAN jeg få en kupon til 2 mellem pizzaer til en ANDEN gang, hvad med du får din mad gratis, og vi undskylder mange gange! men næ nej du kan få en kupon, eller afbestille... så jeg valgte desværre og afbestille! Da jeg synes min tålmodighed var løbet op!
Handler aldrig her igen! UNDER ALT KRITIK!

- Rasmus!

Hej Rasmus.

Du har helt ret det er under al kritik. Hos Dominos gør vi alt for at optimere kundernes oplevelser bl.a. når det kommer til levering og vi er derfor meget glade for din anmeldelse. Vi vil selvfølgelig tage det videre og bruge din oplevelse til at forebygge fremtidige lignende situationer.

Jeg kan se at du har haft kontaktet vores kundeservice og vi har fundet en løsning, så vi håber at du selvfølgelig kunne tænke dig at handle hos os igen alligevel.

Forsinket og halvkold pizza

Bestilte en almindelig pizza (til en pris på 104 kr, så jeg kunne få den leveret også - levering kostede så 30-40 kr. udover) en hverdag via dominos.dk, da jeg havde noget overarbejde. På bestillingen stod der levering indenfor 45min, hvilket var acceptabelt. Blev ringet op 30 min senere og får at vide at den er forsinket - det vil tage ca. 20-30 min, får jeg at vide. 1time og 15min efter dukker pizzaen op i en tilstand et sted med lun og halvkold. Meget ringe oplevelse og service!

Hej Mads

Jeg beklager meget din dårlige oplevelse med leveringen af din pizza. Det er selvfølgelig ingenlunde acceptabelt at din ordre er forsinket og halvkold. Vi gør altid vores bedste for at yde den bedste service, hvorfor vi selvfølgelig er meget kede af denne uheldige episode.

Hvis du kontakter os på telefon@dominos.dk og lægger en beskrivelse af oplevelsen samt telefonnummer, så er jeg sikker på, at vi kan finde en passende kompensation til dig.

Ringe Udbringning

Fik en Pizza og tilbehør bragt ud Lørdag aften, dog havde pizzabudet glemt, at jeg skulle have en ben and jerry is med, han siger på daværende tidspunkt kl. 20.30 at han vil komme tilbage med den.
45 MIN. senere kl. 21.15 havde jeg ikke modtaget ben and jerry isen, ringer derpå til Kundeservice, som så siger at de havde "glemt" det, og buddet først kunne være der om en halv time, da han lige er kørt men en anden ordre og de kun havde et bud i butikken i Søborg hovedgade. da jeg så spurgte om de ikke kunne få buddet til at vende om og få min is med ordren, kunne det ikke lade sig gøre, da en anden kunde ville få kold pizza, men det tænkte jeg ikke kan være mit problem, da min ordre stadig er manglefuld, derpå sagde hun at jeg havde jo fået min pizza, så jeg havde fået min mad, igen til stor irritation siger at jeg da ikke har fået min is, og efter 10 min. diskussion tilbyder hun mig en rabatkode til et tilbehør, ikke lige den kompensation jeg havde tænkt.

2 timer efter jeg havde givet ordren fik jeg min is,
Men tak for det dominos, handler aldrig hos jer igen.
Magen til dårlig kundeservice og inkompentence skal man lede længe efter.

Hej Jakob.

Jeg er ked af at høre om din uheldige oplevelse. Dominos er de bedste i Danmark til levering af pizza og faktisk er 90 % af vores leveringer hos kunden inden for 30 minutter. Derfor er det klart at din oplevelse hos os ikke har været optimal.

Du skal være meget velkommen til at forklare din oplevelse i en mail til telefon@dominos.dk så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning.

mini Familie pizza

Får bestilt en Meat Feast familie pizza i Hvidovre d. 19/03-14.
Kommer hjem og bliver godt nok overrasket over størrelsen på den familie pizza.
Kontakter kundeservice som prøver at hjælpe så godt som muligt ved at kontakte Dominos Hvidovre.
Forklaringen på størrelsen er at der er kommet ny dej og den skrumper til en meget lille størrelse. Det er selvfølgelig en mulighed men den søde kundeservice medarbejder kunne kun medgive at det var den værste Molboforklaring hun havde hørt i lang tid.
Vil ikke sige at far er sur og aldrig vil besøge Dominos igen, men kan godt nok ikke se hvorfor jeg skal bruge mine penge på pizza her det næste lange stykke tid.
Ps. Har tænkt mig at køre forbi Dominos Hvidovre for at få verificeret historien, for den er altså lidt for vild.

Hej David

Jeg er skam ked af, at høre om din uheldige oplevelse. Det har ellers været den samme mængde dej som vi altid bruger til family-pizzaer, men måske har den ikke hævet som den skulle. Du skal dog være velkommen til at tage forbi butikken, eller kontakte servicelinjen på 33 123456.

Dominos Pizza

Ringe kvalitet pizza, slet ikke som Dominos bør være

Bestilte 2 x familiestørrelse Pepperoni Feast og fik et par pizzaer som slet ikke lever op til den kvalitet som Dominos står for. De blev afhentet i Brønshøj.
Der var næsten ingen pepperoni på og næsten ingen ost. Jeg bestiller altid ekstra tomatsovs, det var heller kommet ikke på.
Alt i alt en dårlig oplevelse og jeg er færdig med at hente mad fra Dominos i Brønshøj.

Hej Allan

Vi bruger ellers altid den samme mængde pizza-topping, så det undrer mig meget at der ikke har været ekstra ost og pepperoni på dine pizzaer. Måske er den blevet tastet ind forkert i Call-Centeret.

Du må dog meget gerne sende mig det telefonnummer som du lagde ordren i, og hvis du tilfældigvis tog et billede af maden må du meget gerne vedhæfte det og sende det hele til telefon@dominos.dk Så er jeg sikker på vi kan finde en fornuftig løsning.

Dominos Pizza

brændt pizza og manglende mozzarella.

Jeg har idag bestilt en pizza online og hentede den på Amagerbrogade. Da jeg kom hjem så for det første at den havde alt alt alt for meget, og at der slet ikke var noget mozzarella på. Det var udelukkende tomat og dej. Den var bare ikke spiselig.

Hej

Vores mad får altid en fast tid i ovnen, netop for at kunderne får samme oplevelse ligemeget hvilken dag, og i hvilken butik de kommer fra. Når det så er sagt, kunne det da tyde på, at der har været en teknisk fejl ved ovnen, så det vil vi tjekke op på med det samme.

Hvis du kan sende det telefonnummer som du lagde orden i til telefon@dominos.dk, er jeg sikker på at vi kan finde en fornuftig løsning på den uheldige oplevelse.

Dominos Pizza

Kold pizza efter en evighed

ventede 2 timer på en kold pizza, det bare ikke i orden.

Hej Martin.

Det er jeg rigtig ked af at høre.

Kan jeg ikke lokke dig til at skrive dit telefonnummer samt en beskrivelse af din oplevelse så skal jeg nok se på sagen. Send det gerne til telefon@dominos.dk

30 minutes late is bad enough, but over a prediction of 45 is a bit too much.

I normally stop by the Søborg store on my way home from work, and pick up pizzas for dinner. Today I decided to order online and have them delivered. I was in doubt between Domino's and another company (not pizza), and ended up deciding based on the delivery time, which was 70 minutes for the other one and circa 45 for you guys.
My order was completed at 12:36, and only got delivered at 13:50 by a kid that, although he didn't do or say anything specifically bad, looked like he was angry at me, when I should be the one spitting wasps on him.
30 minutes over a prediction of 45 is pretty bad, sorry to say. That's about 70% more time than expected, I didn't get any calls or mails informing me about the delay, and the deliverer's attitude didn't help, either. And in the end, the pizza was just lukewarm, probably because it took so long.
Not a good first experience, sad to say.

Hi Leonardo

I'm very sorry to hear about this episode. It's definitely not OK, and doesn't live up to the standards of Dominos Pizza.

If you can please send me the phonenumber you placed the order in, to telefon@dominos.dk Then I'm sure we can find out what went wrong, and also find a fair solution for all your trouble.

Best regards

Ekstrem dårlig service!!

Har i dag været fysisk nede i butikken og bestille (ikke på mit nr) da jeg kommer hjem opdager jeg kødet mangler på pizzaen, plus jeg finder et hår. Jeg ringer til Dominos og fortæller af jeg er utilfreds med kødet mangler. Vi sidder hjemme mega skuffet og sultne, ham jeg snakker med (xxxxx) Fortæller mig han intet kan gøre og jeg skal køre ned hvor den er købt, hvorfor skal jeg køre igen når fejlen er hos dem? Det kunne jeg ikke Forstå? 1. Havde lånt bil. 2 Vi var sultne. 3 fejlen er hos dominos. Jeg låner en bil og køre ned igen, for ham xxxxx kunne åbenbart ikke ringe til vallenabæk afd. Eller give mig nr der til. Jeg kommer ned og en sød ekspedient laver en ny pizza MED KØD. Er dybt utilfreds med xxxxx, fejlen ligger hos dem, de skulle i min verden lave en ny og sende den hjem, har kørt 2 gange pga Dominos har lavet en fejl. Yderst utilfredsende!!!! Synes af Dominos skal uddanne sit personale i SERVICE for det kendte xxxxx helt sikkert ikke til!!! Mega syndt da der er gode pizzaer!!!!

Forsinkede og kedelige pizza´er - en brødflov oplevelse

Store var forventningerne til Domino´s Pizza - Super hurtig mail - du får dem leveret 18:13 og et telefon nummer man kan ringe tilbage til. .-)

klokken 18:15 var vi 4 forventeningsfulde og sultne kollegaere på overarbejde, men ingen pizza :-( efter 2 rykker opkald :-( og med en forklaring om mange ordre :-( fik vi endelig nogle lunkne pizzaerne klokken 18:45 :-( (1 time efter at Pizzaerne var bestilt)!

Som kompensation kunne vi få en valgfri topping = 10 kr. :-( Det er åbenbart hvad Domino vægter deres servicemål 30 min. og varme pizzaer til .... :-( øv øv øv

Hej Martin

Jeg er godt nok ked af at høre om jeres ordre. Det er selvfølgelig ikke i orden at den bliver en halv time forsinket, og at maden kun er lunken er bestemt under Dominos standard.

Når det så er sagt, så tror jeg desværre der har været en misforståelse. Vi tilbyder aldrig ekstra toppings som kompensation, men vi har nok tilbudt dig et gratis tilbehør tilsvarende 29,- Dette kan være kyllingevinger, ostebrød, kartoffelbåde m.m.

Hvis du kan sende os en mail til telefon@dominos.dk hvor du tilføjer det telefonnummer som ordren blev lagt under, og ganske kort forklarer din sag, så er jeg sikker på, at vi kan finde en passende løsning for hele episoden.

God Weekend

Over burnt Pizza , went straight in the dustbin

I stay pretty close the shop and i always order online and pick it up from store. But on march 1st , the pizza i picked up from the store is over burnt and not eatable. I am an regular customer for the store but had a terrible experience on march 1st.

Regards,
Anjan

Hi Anjan

Thank you for the approach. I am very sorry about your experience on march 1st. and if you write me an email on telefon@dominospizza.dk, I am sure that we can find an appropriate compensation for you.

Regards,

Dårlig stil dominos!

Bestilte pizza og lidt sideorder igår fra jer på Søborg hovedgade. Og lavede min order
Over nettet, og ik nok med at den var forkert så betalte jeg ekstra for noget jeg ik fik, såsom ekstra champingon og ekstra oksekød. Bestilte
Endda oregano, hvidløg og chili på den ene samme halvdel, og det fik jeg så på hele pizzaen. Så personen jeg delte den med ik ku spise noget som helst da hun ik ka tåle chili osv. Min side order som var stripper combo var også helt godnat, da kartoflerne var våde/bløde og det samme med kyllinge stykkerne, nu er det første gang jeg spiste chicken strippers, men er det normalt de ska være som gummi og total bløde/våde
Agtiig? Sys dominos burde gi en gratis omgang for den bestilling!

Hej Cille

Tak for din henvendelse. Jeg beklager meget den uheldige oplevelse med din ordre. Selvom vi gør vores allerbedste for at lave de lækreste pizzaer, kan der desværre opstå fejl indimellem. Hvis du skriver en mail til os på telefon@dominospizza.dk og forklarer, hvad der er sket, så håber jeg, at vi kan finde en passende kompensation til dig.

Kedelig oplevelse,men god service

Vi bestilte mad hos dominos pizza til aften. Der var desværre et hår i maden og dejen var ikke bagt færdig.. Vi kontaktede dominos og fik svar på mail en halv time senere hvor de erkendte fejltagelsen og fik en rabatkupon på det vi købte. God service

Hej Camilla

Tak for din henvendelse. Vi gør altid vores bedste for at kunne levere lækre pizzaer og yde den bedste kundeservice. Jeg beklager den uheldige oplevelse med din ordre, men er glad for at du fik den nødvendige efterbehandling.

Iskold Pizza !

Har lige modtaget jeres pizza her for 5 minutters siden og nu er det tredje gang at jeg modtager en kold pizza, troede jo at første gang bare var en svipser og så igennem lod den anden gang passere, men nu er det trejde gang i streg og ærligt så er kold pizza ikke specielt indbydende når i lover at i leverer varm pizza.
- Oliver.

Hej Oliver

Jeg er godt nok ked af at høre om jeres uheldige oplevelser. Du må meget gerne sende os en mail med det telefonnummer som du lagde ordren i. Så er jeg sikker på vi kan finde en fornuftig løsning, samt finde frem til fejlen, så du ikker oplever det samme igen.

Du kan sende os en mail på telefon@dominos.dk

Super godt!

Vi bestiller ofte fra Dominos på Østerbro og det er altid i orden. Vores bestilling kommer hurtigt, er dampende varm og smager fantastisk. I en travl hverdag er det simpelthen så nemt og rart at kunne få aftensmaden fra dominos.

Hej Anna

Sikke en fremragende anmeldelse! Vi sætter enormt stor pris på at kunne tilfredsstille vores kunder og på at kunne være en hjælp i den travle hverdag. Det er fantastisk at det lykkes :)

Om virksomheden

Domino's Pizza er verdens førende kæde indenfor udbringning af pizzaer. Bestil online eller ring 33-123456 og vi leverer rygende varme pizzaer af høj kvalitet til en god pris.

Du kan altid bestille pizza online på Dominos.dk Er der fejl eller mangler ved din bestilling, så kontakt os på telefon 33-123456 - Så kan vi finde en løsning med det samme.

Visita Domino's Pizza

Kontakt Domino's Pizza