DCS recensioni

DCS recensioni

Buono
7.5

Bedste Danske IT engroshandler

Ikke meget at sige - deres priser, udvalg og service er uovertruffen god.

Klart at anbefale.

Kun gode erfaringer

Har handlet en del ved DCS og har indtil videre kun positive ting at sige om handel samt RMA.

Glimrende

Bestilte 3 vare 17.30. Modtog alle 3 dagen efter. Kan vidst ikke gøres bedre

Super professionelt samarbejde

Har kun positivt at sige om DCS. Hurtigt respons, gode og professionelle sælgere. Levering til lovet tid.

Danmarks hardware pusher no.1

Altid god behandling og hurtig levering! Handler med DCS.dk hver dag og har absolut ingen problemer med dem. Deres RMA service er spot on!

Mistænksomt "nyt" udstyr

Jeg har handlet med DCS igennem flere år og været tilfreds, men har på det seneste modtaget 2 meget mistænkelige varer som angiveligt skulle være nye.
Den ene var en kaffemaskine uden plastfolie omkring kassen. I kaffemaskinen er der et hul til rensetabletter hvorpå der tydeligt står "kun rensetabletter" - alligevel er dette hul fyldt med kaffe. DCS har altså sendt mig en brugt kaffemaskine der har været anvendt forkert. Kort efter bestiller jeg en HTC One og modtager igen en pakke med anbrudt emballage, det lille værktøj til udtagning af simkort er revet af papiret og er slet ikke i pakken, beskyttelsesfilmen over kameraøjet mangler, telefonen er indstillet til Polsk og telefonen er SIM netværks låst til et fremmed teleselskab......alt sammen meget mistænkeligt. Venter på at få en ny fra deres RMA afdeling.

Hej Søren.

Hvis en vare på nogen måder ser ud til at have været åbnet når man modtager den er der naturligvis tale om en fejl og man er velkommen til at returenere varen. At du så har oplevet det 2 gange i træk, er meget uheldigt og beklageligt.

Dårlig service og snyd

Jeg har ellers brugt DCS I mange år, men på det sidste har der bare været for mange tilfælde af dårlig service overfor mig som kunde og total mangel på forståelse af (eller ligegyldighed mht) mig som forhandler. I det seneste og afgørende hændelse, blev jeg snydt for 450,- på en krediteret bærbar og måtte endda vente 6 måneder på resten af pengene. Handel hellere med Actebis/TechData eller i netbutikker (men ikke PC Lager eller CompuMail - det er også DCS).

Hej Antony

Som du også blev gjordt opmærksom på over mail har vi fulgt producentens retningslinjer for sager som denne. Du er ikke blevet snydt du har fået dagsprisen for varen. Dette er normal procedure for alle leverandøre, ikke bare DCS.

6måneder er ikke acceptabelt, men hvad jeg kan se kontaktede du os først d.26.06 angående denne.

Vi har ikke mulighed for at fremskaffe disse kreditnotaer hvis ikke vi ved de eksisterer, hvilket vi ikke går får kunden kontakter os. Når disse kreditnotaer udstedes af producenterne er det med ingen eller meget sparsomme referencer.

Jeg kan oplyse dig at både tech data og Also følger samme procedure vedrørende denne type sager.

Gode og venlige

Har kun ros til DSC men kan desværre ikke se det store i mere at bruge dem til det store, da de køre 2 webshop http://www.pc-lager.dk/ og http://www.compumail.dk/, som er en kopi af forhandlermodulet med små prisreguleringer. Der er dog enkelte moduler som er gode, men det bliver nok mere also (http://nordic.alsoactebis.com/) i fremtiden.

Fx. en bold
Fohandlerpris : 32,5kr
Online shop pris : 35kr
Avance = 2,5kr i forhold til online shop

Computer
Fohandlerpris : 4248kr
Online shop pris : 4389kr
Avance = 59kr i forhold til online shop

Det er ikke det værd kontra det evt. spild der vil være ved salg og reklamationer...

Deres RMA behandling er håbløs.

Købte blækpartroner til min printer, fik dem så tilsendt, så langt så godt, da jeg så på den inden jeg pakkede den ud var den utæt og posen den lå i var fyldt med blæk.

Lavede så en RMA sag på den og forventede klart at de straks sendte mig en ny, da jeg skulle bruge den, fik så det svar at den skulle testes og de skulle finde ud af hvad fejlen var...
I deres statur skriver de! Varen er IKKE testet, men afventer leverandør pr. kulance.
Det var jo ikke hvad de skrev til mig.

Efter 4 uger skriver jeg til dem igen, og får oplyst at varen Krediteres...

Hvad er det nu får noget, jeg har betalt for porto for at modtage varen og jeg har betalt for porto for at sende varen retur. De penge har de ikke refunderet...
De kunne da i det mindste ha fremsendt en ny vare, men nej service har de ikke noget af...

Nu løb farvepatronen tør for blæk nu skiftede jeg så til den anden patron jeg købte og printeren skriver at der kun er 15& tilbage i den nye patron, og satte farvepatronen over i den anden printer jeg har og samme resultat 15% tilbage.

Skrev så til rma afdelingen, og de var totalt lige glade jeg kunne ringe til Canon, det er så gjort og der er fejl på patronen med DCS vil ikke gøre noget ved det...

Handel ALDRIG med DCS, for oplever du problemer med varen, så har du først problemer...

Super godt at mange skriver.. god butik varen kom med det samme, men det siger INTET om firmaet, men ved først hvad de står for når man har været gennem en RMA sag, og her dumper DCS.

Kan absolut ikke anbefale DCS

Hej René

Beklager den uheldige oplevelse du her har haft. Når der er tale om et forbrugsprodukt, som her, kan det være svært at slå fast hvor og hvordan fejlen er opstået. Derfor kan det som i denne sag være nødvendigt at sende produktet videre til eventuel service partner.

Undrer mig lidt over du skriver vi var lige glade da jeg ikke kan se nogen tilkendegivelse af at vi ikke ville hjælpe dig i noget af den korrespondence jeg har kunnet finde.

Mvh DCS

Endnu en kunde der svindles med RMA

Firmaet vil ikke ombytte defekte vare hvis prisen på disse er steget siden salget. I stedet krediteres varen og man må købe en ny vare til den nu højere pris. Er prisen på den enkelte vare til gengæld faldt vælger virksomheden med det samme bare at ombytte varen med tilsvarende eller lignende. Det er en både og politik i virksomhedens, men så absolut ikke i kundens interesse. Find et andet sted at handle, hvor man er sin opgave voksen, og hvor man agerer mere professionelt. Det er useriøst hvis der ikke er samme regler uanset hvad prisen senere måtte blive. De tører simpelt hen aben af på deres kunder, der udover prisforskellen også får endnu en gang fragt hvis en ny vare bestilles. Det bliver til mange penge hvis man er uheldig at ramme en stime af dårlige hardware komponenter.

Hej Carsten

Det er standard procedure ved behandling af RMA fra et B2B køb at varen hvis den krediteres, krediteres til dags pris. Jeg ved ikke hvordan du kan betragte almen RMA procedure som useriøst, og beklager hvis det er det indtryk du har fået af vores RMA behandling. Vi forsøger altid at løse vores RMA sager så både kunden og vi kan være tilfredse.

Mvh DCS

Og skarpe priser.. her køber jeg helt sikkert igen!

Kun positivt

Jeg kan kun anbefale DCS til andre. Deres priser på produkter og fragt, er lige i øjet! Godt gået!

Super

Jeg har brugt dem i nogen år nu. Og jeg har aldrig haft problemer med dem.

Altid levering dagen efter på lagervare

DCS.dk fejler aldrig at levere sine lagervarer til tiden, og har aldrig haft behov for at kontakte support.

Handler kun mine IT behov hos DCS :o)

Godt

Gode priser, godt udvalg og fremragende service

Seriøst og professionelt

DCS har styr på deres forretning og især RMA sager håndteres professionelt og hurtigt. God samarbejdspartner.

Altid levering dagen efter på lagervarer

Jeg har kun haft gode oplevelser med DCS.dk. Altid levering dagen efter på lagervarer.

Hurtig telefon support og salg.

Har dog aldrig haft en RMA sag med dem.

RMA behandling

Jeg købte en 2TB Samsung harddisk hos dem i April og den er desværre nu gået død. Der går 2dage efter jeg har indleveret den til RMA, så bliver jeg ringet op af en af deres folk. Der fortæller mig, at de har fundet en fejl på den og de kunne nu kreditere den til mig....
Hmm... tænkte jeg så lige, det kan jeg sgu da ikke rigtig bruge til noget. Jeg skal da have en ny harddisk, men det kunne ikke lade så gøre. Selvom de har 13stk på lager af nøjagtig den samme model.
Jeg ved da godt at alle harddiske er steget i pris, men det skal jeg da ikke straffes for. Når den jeg nu har købt viser sig at være defekt. Kan da godt se det var en nem måde for dem lige at score 800kr mere for det samme produkt. Først efter en længere diskussion, går han med til at sende den retur til Samsung. Helt ærlig!
FUCK JER HOS D-C-S, har aldrig nogensinde fået sådan en dårlig kundeservice før. Selv hvis du gik ud til Proshop og fik et los i bollerne, så vil du stadigvæk føle dig bedre behandlet.
De får 1 måned også bliver der startet en sag hos forbrugerklagenævnet!

En leverandør med styr på, pris, sortiment, levering og kundeservice!

Har handlet hos DCS i snart 1 år, jeg kan kun sige en ting omkring den virksomhed, jeg er TILFREDS!

Jeg arbejder til dagligt med salg og udskiftning af hardware dele, og der kan jeg kun sige at DCS er det firma der passer mit behov bedst, de har gode priser, de levere tingene til tiden, de har det bedste søgefelt af ALLE leverandører.

Udover det kommer der min ros til en af deres medarbejdere Klaus, om Klaus kan jeg sige, han er imødekommende, har altid et forslag til det mest mærkelige behov, han er til at handle med, han ved hvad han snakker om.

DCS Thumbs up! I har styr på tingene og går op i jeres kunder, som jeg slet ikke har oplevet med f.eks. tech data, actebis, boston osv.

Bare bliv ved med det i gør, fordi i er det bedste til det.

Kasper Kildelund

Jens Jensen

Har handlet ved D-C-S i efterhånden mange år og har aldrig haft problemer med dem eller deres RMA. Det hele fungerer bare.

DCS Supporto

Visita DCS