cykelexperten.dk A/S recensioni

cykelexperten.dk A/S recensioni

Eccellente
9.0

Billig cykel og god service

Købte en Raleigh Sprite Alu for 3.499 kr. her for et år siden. Den havde lidt knas med at cykeleger, som nemt knækkede (Nu 6 stykker på baghjulet). Nav-forlygten var noget biligt plastik, som gik hurtigt gik i stykker og blev skiftet for egen regning til en mere solid model. Pedalerne var noget billigt plastik, som knækkede efter 10 måneder, men blev skiftet til mere solid metal model indenfor garantien. Cykelexperten har været dygtige til at fikse tingene hurtigt uden at stille spørgsmål når det var gået i stykker af almindeligt slid. Efter disse småjusteringer, så jeg har en dejlig let alu-cykel uden rust, som suser fint afsted. Giver 3 stjerner for cyklen, og 5 stjerner for servicen.

God service - Fantastisk cykel.

Jeg bestilte en MTB, og dagen efter ringede de til mig og spurgte om de skulle sende sådan én, og jo-tak. Dagen efter kom min MTB med en kæmpe lastbil - leveret til døren. Cyklen var samlet og manglede bare pedaler.
Jeg fandt dog ud af den var temmelig mangelfuldt indstillet i gearene, ligesom håndtagene heller ikke var skruet ordentlig fast. Jeg er heldigvis lidt af en cykelnørd så jeg selv kunne udbedre fejlene, ellers skulle den nok have været til en mekaniker til tjek. Cykelexperten beklagede dette.
Alt i alt en god oplevelse. Også fordi prisen var så super god.

God handel uden komplikationer

Trods stor efterspørgsel på varer var cyklen klar til tiden og servicen fejlede heller ikke noget.

2 måneders ventetid - stadig ingen cykel

Min mor bestilte for to (!!!!) måneder siden en Jaguar Toulouse 3g herre til mig igennem Cykelexperten.dk.. De har gang på udsat leveringen, og nyeste leveringsdato (Det er vel den 3. de er kommet med nu) hedder start Maj. Jeg har dog svært ved at forestille mig, at de overholder den, da de ikke har overholdt nogle af de andre. Jeg ved godt, at det givetvis ligger uden for Cykelexperten's kontrol, men så må de havde bedre styr på deres leverandører, og det er i alle tilfælde for mig uvedkommende. Det er totalt uacceptalt, at jeg har købt en cykel, som jeg gerne ville bruge her til foråret, og nu stadig må brug offentlig transport, fordi de ikke kan levere en cykel. Det har aldrig været oplyst, at leveringenstiden ville være så lang. Ikke særlig professionelt, og jeg kan ikke se, hvorfor man skulle ville handle hos dem.
www.cykelexperten.dk A/S

Risposta da www.cykelexperten.dk A/S

Hej Henrik og Gitte.

Først og fremmest vil vi give dig ret i at det er meget lang tid at vente på en ny cykel. Vi har løbende været i kontakt med Jaguar og ligesom med jer, har vi gang på gang fået udskudt den forventede leveringsdato på Jaguar Toulouse modellen.

Dette har vi også oplyst Gitte om hver gang. Det er selvfølgelig en ringe trøst, men vi kan trods alt ikke levere en cykel vi ikke selv kan få fat på.
Vi har selv været i direkte kontakt med direktøren for Jaguar/Ebsen og han beklagede også dybt og han ville tage direkte kontakt til fabrikken med det samme.

Vi kan se at cyklen er blevet købt via finansiering. Dette får vi annulleret sammen med ordren på cyklen, så I ikke lider nogen gene over at skulle begynde at afdrage på noget I ikke har modtaget.
Så vi annullerer altså både jeres lån samt bestillingen på cyklen.

Vi ønsker jer en god påske og håber I finder en cykel andetsted som I bliver glade for.

Cykelexperten.dk A/S

Overordnet nemt og enkelt

Min oplevelse med cykelexperten var god. Jeg bestilte en cykel på nettet, der blev leveret til deres butik hvor jeg hentede den. Alt forløb smertefrit. Det eneste, der irriterer mig er at de kun har en butik så jeg skal til vanløse hvis jeg vil have lavet deres officielle service, der er påkrævet for at opretholde garantien på min cykel!

Ualmindelig god service!

Det er klart en butik vi handler i igen

Super oplevelse at handle med Cykelexperten

I min søgen efter en Scott MTB faldt jeg over Cykelexperten.dk. og efter lidt personlig rådgivning bestilte jeg en cykel over nettet.
Herefter gik alt efter bogen, der kom hurtig beskæftigelse på bestilling, og dagen efter blev jeg ringet op af en glad og venlig medarbejder fra Cykelexperten.dk der fortalte mig at nu blev cyklen afsendt herfra.
Cyklen kom frem, klargjort og super godt emballeret således at der ikke var en skramme.
Dejlig oplevelse, som jeg helt klart kan anbefale til andre.

Kan varmt anbefales

Super service, hurtig levering og alt er som det skal være , der er INGEN sjusk og andet fra dette firma .. Kan varmt anbefales, og jeg handler med glæde hos dem igen ... Fantastisk oplevelse ..

En forretning hvor service og kompetence er stærkeste led.

Min nye cykel blev leveret fuldstændig færdigmonteret lige til døren, og meget hurtigt efter bestillingen. Hele forløbet i denne handel forløb helt til UG med kryds og slange.
Jeg kan på det kraftigste anbefale denne forretning.

Super

Super hurtig levering. Fin cykel - er meget tilfreds.

Positiv købsoplevelse

Venligt og imødekommende personale. God service, og ingen problemer ved køb af cykel over nettet til afhentning og indstilling i butikken.

God service, hurtig levering, bedst til prisen

Har kun godt at sige om mit køb. Fik en god vejledning, da jeg hentede min nye cykel, samt service og prisen var den bedste at finde på markedet.

Super service og ingen fragtomkostninger

Fin service, de ringede endda og spurgte om modtageren var klar over leveringen

Fin service

Jeg fik god vejledning, service og fri fragt i forbindelse med køb af ny cykel.
En cykel jeg er meget glad for.
Eneste anke var, at man glemte at levere og montere den lygte, jeg bestilte og betalte for sammen med cyklen; men Cykelexperten kompenserede ved at komme ud og montere lygten, så jeg ikke havde anden ulempe end en mail og en telefonopringning.
Jeg anbefaler med glæde Cykelexperten.

En cykelbutik med god service

Jeg har haft en rigtig god oplevelse hos cykelexeperten, der trods meget stor travlhed på en lørdag formiddag, indvilligede i at hjælpe mig med at klargøre min racer og lægge indlæg i dæk så jeg kunne komme afsted med mit hold om søndagen.
Virkeligt søde drenge der har forstået at god service er vejen frem :)

Super firma

Jeg har været mere end tilfreds med min handel ved cykeleksperten.dk. Jeg fik hurtig levering og endda også en opringning om hvordan leveringen skulle være. Super service.

Superfin service, hurtig levering og god varekvalitet

Jeg har to gange handlet hos Cykelexperten. Det kan for mange lyde mærkeligt at købe en cykel på nettet, men med måleskemaet er det let. Man har et godt overblik over cyklerne og det er let at søge. Hvis man har brug for hjælp, kan man enten ringe eller skrive og der er hurtigt svar. Cyklerne er af god kvalitet til en god pris!!

Jeg er tilfreds og glad for deres service . :)

Jeg købte min sidste cykel hos cykelexperten og jeg er ret tilfreds og glad for mit køb og deres service. Kan varme anbefale dem. Jeg vil se på en ny cykel da min gammel er blevet stjålet. Mon ikke de kan tilbyde mig samme service igen? :)

Fantastisk service og rigtig skarp på prisen.

Jeg skulle købe en ny crosscykel, den lille mand i butikken var meget behjælpelig på en ellers meget travl lørdag.
Jeg fik lov at prøve en masse forskellige modeller og mærker, og igen var han meget hjælpsom med diverse indstillinger og forklaringer på forskellen modellerne imellem..
En helt igennem fantastisk oplevelse og kan kun varmt anbefales som et super sted at handle.

www.cykelexperten.dk A/S Supporto

Visita cykelexperten.dk A/S