Conrad.nl recensioni

Mostranascondi Distribuzione valutazioni
Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Klantenservice is ze compleet onbekend!!

Situatie:
Ik heb 100 DVD-hoezen nodig, voor het weekend dus bestelde dinsdag bij Conrad (betrouwbaar bedrijf, DACHT IK). Stomme fout!!
De hoezen waren op voorraad, dus ik hoefde maar 2-3 werkdagen te wachten; nog lang voor een product dat op voorraad is (maar "ergens in een magazijn in Duitsland" noemen zij "op voorraad"). Ik bestelde dinsdag, ontving een mail dat de producten die dinsdag "verzendklaar" waren, en ik ging wachten. Vrijdag waren ze er nog niet, dus ik ging uit van zaterdag. Zaterdagnamiddag waren ze er nog niet, ik had inmiddels NOG NIETS gehoord van Conrad. Maandag bel ik op, en toen MOESTEN ZE NOG VERSTUURD WORDEN!!
Dus officieel zou ik ze vrijdag al moeten hebben, maar maandag zijn ze nog niet verstuurd. Ik moest mijn klant bellen die dinsdag 80 DVD's verwachte (van een tv-registratie die ik had gemaakt) om uit te reiken aan 80 mensen, die daar speciaal voor kwamen. Klant woedend op mij.

Allemaal heel vervelend, maar het wordt erger. Ik meld dit aan Conrad, en haar reactie is doodleuk dat het normaal goed gaat en soms misloopt, en dat is nu toevallig bij mij zo. DAT WIST IK AL! Vertel mij niet dat het mis ging, maar maak het goed! Stuur een bloemetje of kortingscoupon, maar zelfs als dat teveel is gevraagd, stel dan dat dit uitzonderlijk vervelend is en dat we gaan kijken hoe we dit in de toekomst gaan voorkomen, in plaats van "ach, sommige van onze klanten hebben pech, U was daar 1 van, jammer-de-bammer, volgende keer beter". VOLGENDE KEER?? NOOIT MEER!!!

Wat had Conrad MOETEN doen?
- vrijdag mailen aan klanten die dan hun spullen hadden moeten krijgen, dat het niet ging lukken en dat het volgende week woensdag wordt.
- maandag de levering op haar kosten via de Express-dienst van DHL laten doen, in plaats van de door-mij-betaalde PostNL route die langer duurt. Conrad heeft problemen bij verzending via normale route, dus Conrad moet dit oplossen en de kosten daarvoor dragen
- mijn klacht (zeker nu ik door hun laksheid een heel boze klant had) serieus nemen, en daarnaar handelen in haar reactie

Prima service HELAAS verkeerd product als antwoord.

Helaas moet ik je mededelen dat de info die gegeven wordt bij de RBG-coltroller MS-35 niet klopt .
2 maal vrij programmeerbaar MAAR niet geschikt voor een 24 uurs programma .
maar daar kom je pas na geduld achter.
HELAAS koop je niet alleen het verkeerde product maar dus ook een dure kabel voor de communicatie tussen controller en pc hier heb je dus ook niks aan.

Het antwoord was ,
Geachte heer Kranendonk,

Dank u voor uw e-mail.

Wij hebben hierover destijds inderdaad navraag gedaan, echter kan men niet aangeven hoeveel pulsen deze exact geeft per dag.
Dit is overigens ook inherent aan het type product, bij de duurdere series heeft u meer mogelijkheden, en wordt het exacter gespecificeerd

Met vriendelijke groet,

Kevin van de Riet

1 inherent aan het type product .......hoezo was toch vrij programmeerbaar.
2 bij de duurdere series heeft u meer mogelijkheden,.....staat nergens in de beschrijving dat je er eigenlijk niks mee kan.
3 en wordt het exacter gespecificeerd.......... ja als blijkt dat je er niks aan hebt omdat er geen EXACTERE beschrijving is .
DUS IN DE PRULLEN BAK MAAR WEER WANT GEBAKKEN LUCHT VERKOOPT NU EENMAAL.
Denk ik verkoop het dan niet.

Denk koop een goeie duidelijke controller bij een bedrijf wat garantie geeft op werking.
1 x EASY TIME CONTROLL, 5 KANAALS LED CONTROLLER VOLLEDIG PROGRAMMEERBAAR VIA PC, GRATIS USB STICK MET 20 PROGRAMMA's = €89,00

JA hij is duurder maar helaas cor noorlander jij bent er ook ingetrapt want jij kan er ook niks mee sorry dat ik dacht dat het kon.(want mijn vriend had er helaas ook 1 gekocht met kabel omdat hij niet op mij wilde wachten.)

Als je een paar dagen wacht heb ik hem binnen kijk eerst zelf wel even voor ik weer iets roep wat ik niet waar kan maken.

Afz wouter

Klopt weinig van

Ten eerste duurde het langer dan noodzakelijk voordat de spullen verstuurd werden, omdat ze extra omzet proberen te maken met zgn. Express-verzending, die bij anderen standaard is. Vervolgens komt de omschrijving op de website niet overeen met het geleverde (vijverpomp heeft vermogen van 1200 liter per minuut en Conrad verkoopt 1700). Mijn review plaatst men niet, dus een volgende klant wordt op dezelfde manier in de maling genomen.

Alles snel geleverd

Bestelde artikelen waren naar wens geen afwijkingen.

Traag met bezorging

Ze zijn traag met bezorgen maar de spullen zijn wel goed en het assortiment ook.

Na stroeve klachtafhandeling prettige oplossingen

Er ging veel mis met een reparatie en de communicatie erover. Na heel lang wachten en aanhoudend klagen, prettig opgelost door 2 medewerkers van de klantenservice.

Krijg gebruikte artikel

Levering optijd van de papierversnipperaar.
Echter kregen we geen nieuwe, maar eentje waar nog gesnipperd papier in zat (blijkbaar door een andere klant retour gestuurd).
Dit gemeld en slechts een excuses gehad. Een korting op dit tweedehandse artikel was meer op zijn plaats geweest.
Er zit twee jaar garantie op, dus houden we deze maar.
Denk niet dat we hier weer snel zullen bestellen.

Weet
En

Goede prijs en service alleen levertijd niet altijd even betrouwbaar.

Helaas een levertijd die onvoorzien lang was. Verder goede service en vriendelijke ondersteuning. Uitgebreid programma met voor elk wat wils.

No cure,no pay

Ik kocht onlangs een net-adapter, bij openen bleek echter een beschadiging te zijn. In mijn haast alles terug gestuurd naar een verkeerd adres van Conrad. Heb Conrad gebeld en heb het een en ander uitgelegd.
Na een paar dagen heb ik een nieuwe net-adapter gekregen.
Bedankt Conrad

Snel en betrouwbaar

Ik ben al vele jaren klant bij Conrad en heb alleen maar positieve ervaringen, zowel bij bestellingen (snel en correct) als bij retours (zonder probleem)

Superb

Briljant Super Efficiënt Correct Reliable Outstanding Helpful Wellmanaged Recommendable Great doing business with, thanx alot******

Conrad, goede ervaringen

Ik heb goede ervaring met Conrad.
Een keer had ik een product besteld dat me niet goed beviel en het product werd nadat het teruggestuurd was prompt gecrediteerd. Er werd niet moeilijk gedaan. Dat ervoer ik als iets positiefs.
Veder ben ik over het algemeen tevreden over Conrad.
Net zoals elke andere winkel zijn sommige dingen aan de dure kant en sommige dingen juist weer goedkoop.
Er is veel keus en er zijn vaak aanbiedingen en ja en die kunnen soms goedkoop zijn.

Ben zeer blij met de service

Retour geen probleem en deskundige antwoorden op mijn vragen.
En een geweldig assortiment. TOP :)

Betrouwbare webshop

Al een paar maal iets bij Conrad besteld. Geen probleem, goede service. Jammer dat de artikelen uit Duitsland moeten komen waardoor je een paar dagen langer moet wachten. Voor service en betrouwbaarheid niets dan lof.

Snel, goed en goede prijs

Al meerdere malen bij Conrad besteld. Altijd snelle levering en goede prijzen. Omschrijvingen op de site zijn duidelijk en de klantenservice heeft toegevoegde waarde voor additionele informatie.

Kan het misschien ook anders?

Hallo, ik heb in een keer 3 artikelen besteld en alle 3 afzonderlijk ontvangen. Alle drie de artikelen zijn de juiste maar van die afmetingen dat ik me afvraag had dit in zulke grote verpakkingen verstuurd moeten worden.
Twee artikelen hadden prima in een bubbeltjes enveloppe gepast, dit had de postbode twee keer een pakketje langs brengen gescheeld en jullie twee keer verzendkosten.
Misschien is dit iets om er eens over na te denken.
Voor de rest prima service, niets op tegen en vrienden van mij hebben inmiddels ook bij jullie besteld.
M.vr.gr. J. van Riet.

Ik vond precies waar ik naar op zoek was.

Voor een nieuwe speakerset waren wij op zoek naar geschikte speakerstandaards; niet te groot, niet te klein, niet te robuust, enfin het werd een hele zoektocht langs diverse sites, totdat we een prachtige en heel schappelijk geprijsde set vonden bij Conrad. Die werd ook nog eens snel geleverd. De gedetailleerde beschrijving op de website klopte exact met wat we ontvingen. De set voldoet prima Wij zijn zeer tevreden.

Een groot assortiment‎.

Zeer goede en betaalbare webwinkel met een ruim assortiment‎.

Prima winkel

Producten van Conrad zijn uitstekend, goede kwaliteit en een zeer ruime keus.
Alleen sommige orders, zijn zo klein dat ze gewoon in een enveloppe kunnen, ook deze worden gestuurd in grote dozen. In een enveloppe zou de snelheid van leveren bevorderen en is beter voor het milieu.

Dat is nou technisch Conrad.nl

Voordelen van Conrad

• Gratis verzending (vanaf €25 via iDEAL) • 14 dagen zichttermijn • Gratis retourneren • Standaard 2 jaar garantie

Over Conrad.nl

Conrad Electronic is Europa´s grootste webwinkel op het gebied van elektronica en techniek met een assortiment van meer dan 300.000 producten. Onze deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant. Niet voor niets geeft men Conrad gemiddeld een 8,2 als beoordeling (Net Promotor Score).

Visita Conrad.nl

Paesi Bassi

Categoria

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.