Cdskiven recensioni

Cdskiven recensioni

Non è possibile scrivere una recensione su Cdskiven. Se hai domande al riguardo ti invitiamo a contattarci tramite il nostro modulo di contatto.

Okay.

Varerne var som bestilt. Har bestilt 3-4 gange derfra.
Pakken var godt pakket osv, men leveringstiden tog lidt længerer end ventet.
Ellers god hjemmeside med stort udvalg. kan dog være svær at finde rundt på XD.

Ingen vare eller penge retur..

Jeg bestilte den 10.10.10 en dvd, hos CDSKIVEN, og indbetalte penge via bankoverførsel.- Men har stadigt d.d. (29.11.10) hverken fået dvd'en eller pengene retur ???...Trods adskillige henvendelser.- både pr mail og telefonisk...
Den 20.10.10 stod der på hjemmesiden, at cdskiven er lukket, og at alle ordre vil blive ekspederet som normalt...
I den sidste mail, fra CDSKIVEN, skrev de : "pga dødsfald er cdskiven lukket".- men at de ville overfører pengene til min konto......MEN INTET er sket :-(((...........virkelig DÅRLIG OPFØRELSE...Hvis der ikke snart sker noget, går jeg videre med sagen...

Alt gik som forventet

Jeg har købt et par cd`er en enkelt gang hos Cdskiven. Alt gik som forventet, pakken kom med posten efter 4 dage. En ok handel.

Vi fik varen - dog senere end forventet !

Jeg har købt et par gange hos CD-skiven, men bliver irriteret når de skriver de pågældende cd'ere er på lager men ikke er det. Når man forventer 1-3 hverdage og der går næsten 3 uger, så bliver man sgu lidt irriteret.

Mulig konkurs, ja!

Tjek www.cdskiven.net ;-)

Nyt selskab på anden adresse i taastrup...Hmm..

Betalt men ikke leveret

Den 23/ 1 købte og betalte Lpén Blonde on Blonde 99,95 kr..
Jeg har downloaded musikken men kan ikke afspille den, ( der mangler licens)
Jeg har fået 1 svar fra Rene Nielsen trods adskillige rykkere, og ønske om at få mine penge retur, men fogæves.
Hold jer væk fra dette fup.
ole petersen

For latterligt

Har I mange år handlet hos CD Skiven uden problemer.
Ligesom mange andre kunder har jeg konstateret at CD Skiven nok er gået konkurs, i hvert fald svare de ikke på mine e-mails, de tager ikke telefonen, og siden skulle være oppe klokken 15.00 - ja hej hej, det er godt med dem!

En officiel udmelding ville være at foretrække, ligesom jeg gerne vil vide om alle kundedata er slettet i forbindelse med konkursen.

Jeg ringede til dem - og fik forbindelse i midten af februar, hvor de oplyste mig at både deres telefoniserver, e-mailserver samt hele deres ordresystem havde været nede, men at det ville komme i gang igen indenfor en uge.
Herefter har virksomheden været død!

Jeg syntes det virkelig er for dårligt t de ikke kommer med en officiel udmelding om konkursen, i stedet for at holde deres kunder for nar med at hjemmesiden kommer i gang igen senest klokken 15.

På et tidspunkt burde domænet cdskiven.dk dog lukke såfremt der ikke betales, hvorved teksten forsvinder.

Hvis andre finder ud af noget (eventuelt ved at kigge forbi adressen i Taastrup) må I gerne vende tilbage.

MVH Anders

Fup og Svindel !!! Handl IKKE hos dem !

CDSkiven og Helsebaren har samme ejere - og de stjæler mine (og andres kan jeg se af anmeldelserne) penge!!!
Jeg returnerede nogle varer og de lovede at overføre beløbet t min bankkonto. Efter flere rykkere svarer firmaet ikke på mine henvendelser.
Desuden er deres hjemmeside nede - måske er de gået konkurs !?

Uklanderlig behandling og omgående levering

Har i 5 år handlet DVD og CD'er fra CDskiven. Flere ganger har det kun tatt to dager fra bestilling til varen har ligget i min mailboks ( norsk utkantbygd ). Leveranser med noe lengre tid skyldes opphoping og behandling i norsk posttoll, alternativt leveringstid fra europeiske underleverandører. Serviceforespørsler har blitt omgående og imøtekommende behandlet av fru Thaagaard. CDskiven har vært en meget god port til europeisk musikk - og delvis også DVD.

Hvad sker der med CD-skiven?

Siden har været nede længe. I mange dage (måske uger) har der været en meddelelse om at siden ville være oppe "kl. 15". Virker som om butikken er ved at lukke. Hvis der er tale om konkurs eller lignende, ville det være rart med et par linjers information om det. Har i årevis været en hyppig og tilfreds kunde - derfor to stjerner.

Pas på! Det er tilsyneladende gået helt galt for CDSkiven nu

Jeg har i mange år været en meget tilfreds kunde hos CDSkiven, men nu er den da helt galt med dem:
For snart 3 uger siden loggede jeg ind på deres hjemmeside og bestilte en hel del CD'er - ordrebekræftelsen kom i min inbox på min mailkonto straks efter præcis som den plejer MEN så skete der bare ikke mere!
CDSkiven reagerer ikke på mine henvendelser, de tager ikke telefonen og deres webside er for det meste nede - det har jeg aldrig prøvet før. Eneste grund til, at jeg giver 2 stjerner og ikke 1 er, at de indtil videre ikke har trukket beløbet på mit kreditkort, så de ignorerer tilsyneladende bare kunderne og snyder dem ikke (endnu). Kan nogen forklare, hvad der foregår???

cdskiven

har handlet hos cdskiven i ca 2 år da der er gode til at skaffe ting som ikke er udgivet i danmark men sidste skete der pludselig det at prisen på nogle af lavpris serierne steg til fuldpris og nu er hjemmesiden gået helt ned desuden synes jeg også at cd skiven er for længe om at finde ud af om en bestilt vare er udgået jeg har ofte ventet i flere måneder

Anbefales

Har i flere år handlet hos CDSKIVEN og været glad for det. Især funktionen "Forudbestilling" har jeg været glad for, det har betydet at jeg ofte har haft udgivelsen nogle dage før den har været at finde i butikkerne. Deres rabat system er alle tiders. Synes dog fragten er lidt dyr.

For dyre

Jeg kan ikke forstå, hvorfor Cdskiven skal være små 30,00 kr. dyrere end konkurrenterne på Blue Ray nyheder

Dårlige service

Har for 2. år i træk problemer med julegaver bestilt hos dem som er i restordre. Det er selvfølgelig ikke deres skyld, men når de har varer på siden som bliver udfaset af deres webbutik skal de ikke være på siden. Jeg bestilte to Top Gear dvd-boxe, hvoraf kun den ene kom frem. Jeg blev nødt til kun at give den ene i julegave, med lovning på at den anden var på vej, da den var i restordre. Fik så en mail om at den var udgået af sortimentet. Da jeg så på deres hjemmeside kunne se at de havde alle dvd'erne fra den udgåede box i enkelt stk. tilbød jeg at købe dem (endda til en merpris på 50 kr i forhold til boxen) hvis de betalte portoen (halv skade...) Men det kunne der ikke være tale om, hvis jeg ville have dvd'erne skulle jeg betale fuld porto (70 kr). Konsekvensen heraf, må jo så være at med den service har jeg bestilt min sidste skive hos det firma, og kan derfor ikke anbefale det. Skal ikke udlukke at firmaet udelukkende er dårligt, men når det kommer til en speciel situation som denne mangler dette firma bare god service, fleksibilitet og en sans for godt købmandsskab. For med god service, vender kunderne tilbage!

De nemme ting går godt men.

Har handler der flere gange. Hvis det er nyt popære ting er der ingen problemer, men har også oplevet en leveringstid på 30 dage (lovet 5) og har også oplevet at de ikke kunne levere

Har handlet mange gange

Har købt mange gange hos cdskiven. Fin service og varerne kommer altid som lovet med Post Danmark.
Har også prøvet at returnere uden problemer.
Mit foretrukne sted på nettet til at købe CD'er - også fordi jeg kan lytte før jeg køber.

God og informativ service

Jeg bestilte en stak dvd'er fra cdskiven til min dvd-samling. De var hurtige til at informere mig om hvilke der ikke lige var på lager, og hvornår jeg kunne forvente at få dem leveret osv.
Ligeledes rettede de også prisen på min ordre, da de lige efter min ordre var lagt startede udsalg, hvor en del af mine titler var inkluderet. Dette synes jeg var helt kanon.

Skyller mig en CD til 50, - kr. Penge taget...

Har sendt 5 mails til CD Skiven - 1 alm. Brev - Ringet ca. 10 Gange. CD Skiven svare ikke. De skyller min en CD. Pengene har de taget, men ej sende CD en. Ja har også set "Vi er oppe igen kl. 15" men vikken dag og år, kan man spørge sig. Før i tiden kom at til tiden, mail svar fik man få´ time efter. Har ringet til Told og Skat om CD Skiven, stadig var til, det var de. De var stadig registret hos dem, under det kontrol nummer jeg oplyste.

Min ven fortalte mig, at et internet firma, var sat under lup af Told og Skat, men det var ikke sat navn - sted på. Heller ikke hvad det drejer sig om.

CD SKIVEN kom ud med en melding, findes i stadig eller ikke... Jeg tro mange kunder, vil se pris på det.

Hilsen
Rudi

Udmærket

Hjemmesiden er nem at finde rundt på.
Det er lidt tosset at man kan tilføje varer til sin indkøbskurv, og når man så logger ind, skal man starte forfra – det er en fejl de virkelig burde få rette, istedet for at undskylde!

Deres fragtpriser er kedelige: Jeg har ikke noget imod at betale fragt, men det skal være et fast beløb, og gerne at det bliver gratis når man kommer op over en vis mængde, således at man får noget ud af at købe stort ind hver gang.

Desværre kører Cdskiven med at fragten stiger for hvert produkt man tilføjer.

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

CD Skiven Internet I/S Supporto

Visita Cdskiven