Boxer TV A/S recensioni

Boxer TV A/S recensioni

Basso
4.7

Virkelig nemt at bruge

Vi bruger Boxer på camping. Det er super nemt at bruge. Som en lille velkomst gave fik vi de første dage med fuld pakke, uden mer-beregning. De fem stjerner kommer af, at vi først fik kortet onsdag eftermiddag med posten som det gælder fra om morgenen, og at jeg efter følgende har set, at de har gratis modul hvis man bestiller over internettet. Det har jeg gjort, men intet gratis fået.
Synes det er lidt snyd, så tjek jeres ordre inden i trykker på knappen

Dårlig og dyr

Har haft boxer i næsten et års tid og der har altid været problemmer med signalet. Jeg ringer ind og klager 4_5 gange de sender en elektriker forbi for at se om boxen er installeret korrekt, manden undersøger det hele og finder ikke nogle fejl i installationen men fortsætter mig at vi bor et lidt dum sted fordi der er høje bygninger og at antennen skal højer op for at kunne modtage gode signaler , men på deres hjemmeside står der ingen regler om hvor højt antennen skal , og da jeg talt med dem på telefon fortalte jeg at jeg bor i stuen og har en have , boxer mente at det burde der ikke være nogle problem i. Men vi har ikke haft andet end problemer . Nogle dage virker det fint og andre dage har vi slet ikke nogle signaler. Så vi har slet ikke haft glæde af boxer på nogle måder. Det er bare penge ud af vinduet .

ALDRIG mere boxertv

Boxer ringer med et tilbud i telefonen. Da regning kommer er prisen 6 gange højere end lovet i telefonen, på trods af at prisen blev bekræftet 2 gange mundtlig. Jeg fik en lodret løgn i telefonen. Skal aldrig nogensinde være kunde hos dem. Mit råd til dig er: køb ikke noget hos Boxertv, og stol aldrig på dem!!! - det er længe siden jeg har været så vred.
ras ritiene questo recensione utile

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg kan desværre ikke finde dig i vores system ud fra angivne oplysninger, men det lyder bestemt ikke som om du har haft en optimal oplevelse med os, og det er vi rigtig kede af.
Det er rigtig uheldigt hvis der er blevet oplyst en forkert pris i telefonen, og hvis der ikke har fremgået korrekt pris på ordrebekræftelse, så du kunne nå at reagere inden fakturaen kom. Hvis ikke du allerede har været i kontakt med os, vil jeg anbefale dig at kontakte vores kundeservice på telefon 7033 2033 hurtigst muligt, så vi kan få afklaret sagen.

Vi ønsker dig en god påske.

Søs, Boxer TV

Bare nej nej nej til dette firma.

Først: nej, aftalenummer starter ikke nødvendigvis med DK som trustpilot skriver.
Jeg boksede med boxer.tv meget længe. Deres kundeservice virker uprofessionel og er der uoverensstemmelse med én medarbejder er der også uoverensstemmelse med den næste efter de har bedt om ordrenummer/aftalenummer - fejl bliver ikke udbedret. Kundeservice formår ikke at give rigtige oplysninger - de sendte en forkert ting ud til os, overholdt ikke aftale, annullerede et abonnement som ikke skulle annulleres osv. Et cirkus som til sidst ikke er til at hitte rede i. Jeg kan på ingen måde anbefale boxer.tv.
(anmeldelse flyttet)

Hej Henrik

Jeg flytter hermed tidligere svar så det igen ligger under din anmeldelse.

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Det er helt korrekt at aftalenummeret hos Boxer ikke nødvendigvis starter med DK. Jeg har undersøgt om der skulle være fejl i teksten her på Trustpilot, det ser dog heldigvis ikke sådan ud, da der henvises til at det er ordrenummer der som udgangspunkt starter med DK og ikke aftalenummeret.

Det lyder som om du har været igennem et rigtig uheldigt forløb med Boxer og det er jeg meget ked af at høre. Jeg kan se, at dit kundeforhold nu er afsluttet helt, og jeg kan derfor blot beklage, at vi ikke har levet op til dine forventninger.

Vi arbejder konstant på at forbedre vores produkter og kundeservice, og jeg håber, at du vil opleve en langt bedre service end du har beskrevet, hvis du skulle henvende dig til os på et senere tidspunkt.

Søs, Boxer TV

Svineri at hæve priser sådan uden videre

Syntes det er blevet dyrt at have boxer når priserne stiger sådan uden videre, læs alt med småt, det er ringe de skriver en pris på nettet, så kommer der lige kortafgift oveni, som man ikke kan undvære, så er prisen pludselig en anden..!

Hej Casper

Tak for din anmeldelse.

Vi sender altid varslingsbreve ud til vores kunder hvis der sker prisændringer, så jeg er rigtig ked af hvis du ikke har modtaget information fra os. Vi har per 1. januar 2014 afskaffet den halvårlige kortafgift og har i stedet medregnet denne i abonnementsprisen. Abonnementsprisen der fremgår i vores brochure og på www.boxertv.dk er derfor altid den faktiske månedspris.

Du er meget velkommen til at kontakte os på telefonnummer 7033 2033 hvis du har yderligere spørgsmål.

Snyder sine kunder

Betalte til boxer et helt år uden at kunne bruge deres produkt. Da jeg flyttede fra Kbh (hvor det virker fint) og til landet kunne jeg ikke modtage deres signal, trods en teknikker kom og prøvede men måtte erklære at det ikke var muligt. Men fik besked på at betale hver eneste mdr i et helt år. Så det var et dyrt år med to tv udbydere.
Kan bestemt ik anbefale boxer.

Hej Nikita

Tak for din anmeldelse af os her på siden.

Jeg er ked af at du føler vi snyder vores kunder og kan kun beklage hvis du har oplevet at betale for abonnement i 12 måneder, selvom det ikke er blevet benyttet.

Hele dit forløb vil jeg gerne medgive dig ikke har været hensigtsmæssigt og der er bestemt også elementer hvor der kunne have været ageret anderledes.

Der er dog sket rigtig meget siden dengang du var kunde i 2012, hvor vi havde nogle udfordringer i forhold til vores kundeservice. Billedet er dog helt anderledes den dag i dag, idet hele vores setup er blevet anderledes og vores generelle kundeservice er blevet væsentligt forbedret. Dette bevidnes også af at vi netop er blevet kåret, som Danmarks bedste kundeservice 2014.

Skulle du på et senere tidspunkt have lyst til at blive kunde igen, håber vi at kunne give dig en bedre oplevelse.

Patrick, Boxer TV

Bare nej nej nej til dette firma.

Først: nej, aftalenummer starter ikke nødvendigvis med DK.... , som trustpilot skriver.
Jeg boksede med boxer.tv maget længe. Deres kundeservice er uprofessionel og er der uoverensstemmelse med én sur medarbejder er der også uoverensstemmelse med den næste efter de har bedt om ordrenummer/aftalenummer og slået én op. Kundeservice formår ikke at give rigtige oplysninger - de sendte forkerte ting ud til mig, overholdt ikke aftale, anulleret et abonnement som ikke skulle annulleres osv. Et cirkus som til sidst ikke er til at hitte rede i. Jeg kan på ingen måde anbefale boxer.tv.
Martin Rye Thomsen ritiene questo recensione utile

Hej Henrik

Søs, Boxer TV

Boxer slår de andre udbydere ud

Jeg er yderst godt tilfreds med mit Boxer abonnement. Udvalget af tv-pakker gør, at du nemt kan finde det abonnement, der passer dig. Der bliver ydet professionel service, når man har telefonisk kontakt med Boxer og de gør, hvad de kan, for at hjælpe og guide dig. Der har været enkelte dage, hvor signalet har været dårligt, men hvad kan man forlange, når man bor derude, hvor rådyrene nærmest går i baghaven? :-)

Hej Rebekka

Tusinde tak for din flotte anmeldelse af os og de 5 stjerner.

Det er rigtig dejligt at høre at du er tilfreds og har oplevet så god service ved dine henvendelser. Det er nemlig noget vi går meget op i her hos Boxer TV.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os hvis du skulle opleve signalforstyrrelser eller have spørgsmål.

Elendig service.........

Boxer har opdatereret på den sender vi modtager fra hele dagen idag (9 - 17). Da vi tændte for vores tv klokken 20, virkede kanalerne slet ikke som de plejer. Dårlig billedkvalitet, sort skæm, pixelering, manglende signal, alt i en skøn forvirring.
Jeg ringede derfor til kundeservice og blev guided til, på begge vores fjernsyn, at nulstille og indstille kanalerne påny.
Dette virkede ikke og på trods af, at jeg bedyrede, at vi aldrig igennem årene havde haft problemer, mente medarbejderen, at der nok var noget galt med VORES udstyr og at de da gerne sendte en tekniker ud til 650 kr, som så nok skulle hjælpe os.
Jeg spurgte om han alvorligt mente, at vores udstyr tilfældigvis var gået ned, efter at DE havde rodet med senderen hele dagen og ja det mente han.
Det mest groteske var, at det var ALLE boxers tilkøbskanaler, og ikke DR- kanalerne, der ikke virkede.
Det kan da ikke være rigtigt, at jeg skal betale deres tekniker for at komme her,når det nu er deres signal der er manipuleret med. Han kan så måske oven i købet udskifte eller indsætte nye stik eller andre ting, som jeg så også skal betale for.
Jeg er godt nok arrig lige nu, men kan selvfølgelig blive nødsaget til at nøjes med DR´s kanaler.
Martin Rye Thomsen ritiene questo recensione utile

Hej Denise

Tak for behagelig samtale i dag.

Jeg er ked af at høre om den oplevelse du har haft. Det er bestemt ikke meningen at vores kunder skal føle, at vi frasiger os ansvaret eller ikke vil hjælpe, specielt ikke i en situation som denne, hvor I ikke tidligere har oplevet problemer med signalet. Jeg vil sørge for at gå videre med dit input så vi sikrer, at vores kunder får bedst mulig hjælp ved alle henvendelser.

Som jeg nævnte, er jeg glad for at høre at I har været tilfredse med Boxer langt hen ad vejen, og jeg er glad for, at vi har fået afsluttet jeres abonnement på en god måde, så jeres sidste indtryk af Boxer ikke kun er negativt.

Vi ønsker jer en god aften.

Søs, Boxer TV

Hæver priserne uden varsel og svarer ikke på henvendelser via nettet

Ca. oktober 2012 valgte min kæreste og jeg at oprette et Boxer abonnement. Vi valgte en Boxer mini pakke, der skulle koste 99,- om måneden. Som kampagnetilbud tilbød man os at få TV2 Zulu, TV2 Sport og Discovery gratis i seks måneder - efter de seks måneder skulle de koste hhv. 19, 39 og 19 kroner per måned.
På et tidspunkt efter et års tid fik vi en fornemmelse af at vi betalte mere end det føltes rigtigt.
Vi gik fakturaerne efter, hvilket i sig selv var en udfordring fordi nogle af beløbene fulgte nogle skæve perioder, men det var dog tydeligt, at vi i stedet for de 99 i en periode havde betalt 119 og senere var den røget op på 139 per måned. Ekstrapakkerne var også steget til 39, 59 og 19.
Vi valgte at opsige ekstrapakkerne via internettet, hvor vi også spurgte til årsager og det korrekte i prisstigningerne. Vi fik aldrig noget svar. En måned senere valgte vi i stedet at ringe og jeg talte med en meget venlig ung mand, der opsagde ekstrapakkerne med omgående virkning (da jeg ikke ville gå med til de en måneds opsigelse - den havde vi været igennem syntes jeg).
Han insistererede også på at vi havde modtaget breve med information om prisstigningerne, så det var helt efter reglerne. Da jeg spurgte lidt mere ind til adresseoplysninger osv. indrømmede han at han havde taget fejl og det nok var sendt som mail i stedet (og mail adresse stemte). Jeg bad om at få gensendt de omtalte mails omkring prisstigninger, men de fandtes ikke længere....
Jeg forlangte derfor at få refunderet et beløb svarende til de prisstigninger, som vi ikke var blevet informeret om (vi har aldrig fået en eneste mail fra Boxer), men det kunne medarbejderen ikke tage stilling til og han kunne heller ikke viderestille til en anden med flere beføjelser.
Vi valgte i stedet at sende endnu en mail fra Boxers hjemmeside - den er her to måneder senere stadig ubesvaret.

Hej Niels

Mange tak for din uddybende anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg har forsøgt at ringe til dig men du var desværre ikke at træffe. Jeg har sendt en mail med kopi af varslingsbrev á september 2013, og jeg beklager meget hvis I tidligere har fået at vide, at vi ikke kunne gensende denne mail.

I fremsendte mail kan du se hvad I er opkrævet for, og i hvilken periode, du kan også altid logge ind på Mine Sider via vores hjemmeside og se alle de faktura der er sendt til dig.

Jeg har undersøgt jeres sag og har fundet de mails I har sendt til os tidligere, og jeg må dybt beklage at I ikke har fået svar på jeres henvendelser. Det beror på en menneskelig fejl fra vores side, og det er jeg rigtig ked af. Jeg er dog glad for at høre, at vi kunne hjælpe da I ringede ind, og at der blev opsagt tilbage i tiden i henhold til jeres mail.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at besvare fremsendte mail eller kontakte os på telefon 7033 2033.

Falsk reklame

I (Boxer) reklamerer i øjeblikket intensivt med flex, altså frie valg af kanaler; kun betale for de kanaler du ønsker at have

Men det passer jo slet ikke. F.eks. er TV3 ikke med. Hvis jeg skal have de bare 5 kanaler jeg ønsker, er jeg nødt til at købe den store pakke.

I kørte også en forbrugerundersøgelse for nogle måneder siden, hvor den største faktor fra kunderne netop var frit valg af kanaler, eller kun betale for de kanaler man ønsker

Mvh
Leif

Hej Leif

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Det er korrekt at der i vores Boxer Flex produkt er to kanaler der ikke kan vælges, hhv. Kanal 5 og TV3. Hvis det udelukkende var op til os tilbød vi alle vores kanaler som Flex kanaler, men programselskaberne, der står bag Kanal 5 og TV3, er desværre på nuværende tidspunkt ikke interesseret i at sælge deres kanaler som en del af Boxer Flex og vi har derfor ikke lov til at udbyde dem som Flex kanaler.

Jeg kan dog informere om, at vi er i løbende dialog med programselskaberne og vi håber selvfølgelig på, at de ombestemmer sig, så vi i fremtiden kan tilbyde alle vores kanaler som Flex kanaler.

Danmarks værste kundeservice

Har i tidernes morgen prøvet Viasats berømte bøvl når man vil opsige sit abonnement, men det var et rent luksus problem i forhold til Boxers horrible måde at behandle sine kunder på.

Min oplevelse med boxer kort fortalt:
2012: vælger at få boxer
Problem: de fakturere som vinden blæser og kan ikke selv forklare hvorfor de fakturere mere end der er aftalt.
2013: vælger at opsige mit abonnement af ovennævnte grund.
Problem: bliver ringet op af en sælger der beklager og tilbyder at de vil montere en ny antenne som undskyldning for at de har "stjålet" for meget på min konto. Tænkte ok alle kan lave fejl.
2014: Igen er der gået et år og deres fakturering er stadig ikke til at gennemskue.

Har via deres hjemmeside opsagt mit abonnement men i to uger ingen bekræftigelse fået grundet gentagne fremsendelse af remindere. Til gengæld har deres sælgere ringet 3 gange for at få mig til at forsætte mit abonnement. Er ikke imponeret...

Hvad del er det de ikke fatter. Jeg gider ikke deres skrammel og vil bare have mit abonnement opsagt.

Må derfor anbefale alle at holde sig langt - MEGET LANGT - væk fra Boxer.

Er spændt på om der sker noget snart så man kan overveje at opdatere sin anmeldelse.

Har dog ingen forventninger med den horrible service jeg har oplevet indtil nu siden jeg valgte at opsige mit abonnement!
-----------------------------
Update 10-03-2014:
Er blevet kontaktet af den fjerde Boxer medarbejder. Denne gang grundet min anmeldelse på Trustpilot (Ser man det).
Hun oplyste at de var meget kede af forløbet (Egen mening: kede af Trustpilot anmeldelsen).
Hun lovede at fremsende bekræftelse på at abonnementet er opsagt.
Så nu afventer jeg spændt om hun modsat sine tre tidligere kollegaer rent faktisk også holder dette løfte.
Så er fjerde gang måske lykkens gang.
---------------------------
Update 2 10-03-2014
Har nu fået bekræftelses mail fra medarbejderen der beklager Boxers håndtering af sagen.
Jeg vil gerne takke hende for at holde sit løfte.
Boxer kunne sikkert nå langt med flere medarbejdere som hende i stedet for pop smarte sælgere der ikke lytter til problemet, men er mere fokuseret på at sælge.
--------------------------
Slut konklusion:
Havde Boxer haft styr på deres fakturering (Beløb der passede, strømlinet afregning (gerne månedsvis for os PBS tilmeldte) havde jeg ikke opsagt abonnementet da det tekniske har fungeret optimalt.
Havde Boxer ikke håndteret min opsigelse som et ønske om at købe mere Boxer (??) så havde jeg ikke set mig nødsaget til at anvende Trustpilot til at advare andre.

Bliver jeg Boxer kunde igen?
Måske, men kun forudsat at der kommer styr på deres faktureringsprocessor så afregning ikke svinger fra 200-1500 DKK (uagtet årsag).
Med en fast aftale burde det være nemt at afregne det samme hver måned, hele året til alles glæde og gavn.
Den nuværende måde efterlader forbrugeren i en uoverskuelig jungle som jeg oplevede Boxers kundeservice ikke engang selv kunne forklare.

Hej Michael

Tak for behagelig samtale i dag.

Jeg har gensendt bekræftelsen på opsigelse af din aftale som lovet, jeg beklager meget at den var sendt til forkert mailadresse i første omgang.

Som nævnt sørger jeg for at gå videre til vores opsigelsesafdeling omkring de opkald du har oplevet, for det er bestemt en fejl hvis du er blevet kontaktet mere end én gang i forbindelse med din opsigelse.

Jeg håber at bekræftelsen nu er kommet frem til dig, så vi kan få afsluttet dit abonnement på en god måde.

snyd

De lover at man kan vælge hvilke kanaler man vil have i deres TV reklamer med deres flex pakke. Men når man har købt pakken og vil vælge sine kanaler, er der flere kanaler som slet ikke er mulige at vælge til den pakke.
Jeg skiftede netop fordi jeg havde kanaler som jeg ikke brugte, og fordi jeg ville have et par andre. Men da jeg skiftede vil flex, mistede jeg to kanaler jeg var glad for, og de kunne DESVÆRRE ikke vælges til flex pakken, så jeg var nødt til at skifte pakke igen...
Det er sgu falsk reklame! Husk at sige i den at man kun kan vælge mellem et begrænset antal kanaler!
Ringer man så og spørger hvorfor, får man bare at vide at man er nødt til købe en anden pakke hvis man vil se de andre kanaler.

Hej Lars

Tak for din anmeldelse.

Jeg har forsøgt at ringe til dig i dag for at få uddybet din henvendelse, men du var desværre ikke at træffe.

Det er korrekt at der er to kanaler der ikke kan vælges i vores Boxer Flex produkt. Dette har vi gjort opmærksom på under produktet på vores hjemmeside og i vores brochure, jeg beklager dog meget hvis vi ikke har været gode nok til at informere om det ved din henvendelse.

Grunden til at der kan være kanaler man ikke kan vælge er, at udbyderen af de pågældende kanaler ikke ønsker at vi bruger kanalen i Boxer Flex, da der ikke er tale om en tv-pakke med faste kanaler. Det er selvfølgelig noget vi løbende er i dialog med udbyderene om, da vi ønsker at kunne tilbyde alle vores kanaler i vores Flex produkt.

Hvis du ønsker yderligere forklaring eller har spørgsmål til vores produkter er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 7033 2033, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Hold jer langt væk!

Engang sidste år gik vi her hjemme med overvejelser om at skifte tv udbyder og i den forbindelse tog jeg kontakt til Boxer. Blev i telefonen mødt af en meget frembrusende sælger, der meget gerne vil have solgt nogle abonnementer. Jeg selv havde en masse kritiske spørgsmål, men blev på alle fronter beroliget. Min største bekymring var, om hvor stabilt et signal jeg kunne forvente og om billede kvaliteten kunne forventes lige så god, som vores tidligere udbyder. Igen blev jeg beroliget. Fik af vide at vi boede super tæt på en af jeres sendere og vi ville få tip top signal og kvalitet med en simpel stueantenne,
Dog var jeg stadig i tvivl. Blev så flere gange efterfølgende kontaktet af en af deres sælgere og hver gang stillede jeg de samme kritiske spørgsmål, men fik samme respons hver gang! "Der er ikke noget at være nervøs for!"
Valgte så alligevel i sidste ende at lade mig overtale.
Det var dumt! - Meget dumt!
Jeg kan fortælle at det på INTET tidspunkt har fungeret 100%
Prøver her at remse op hvilke problemer vi har:
1. Kanalerne pixelere
2. Får besked op på tv'et om at der ikke er signal
3. Får besked op på tv'et om at vi ikke har rettigheder til kanalen
4. Kanalen hopper i lyd og signal i tide og utide
5. Billedekvaliteten, specielt på HD kanaler, har ALDRIG været på højde med det vi fik gennem vores gamle leverandør ( på trods af at netop dette blev lovet af deres sælger)

Der findes kun een løsning, at flytte rundt på antennen til man måske er heldig at finde en fungerende position. -Dog ikke at forvente at det kan lade sig gøre hver gang. Ofte må vi give fortabt og ganske enkelt droppe at se tv. At man mandag aften har fundet en god placering til antennen er ikke ensbetydende med at det også fungerer tirsdag.

Har i flere omgange kontaktet Boxer per telefon uden den store hjælp. Bliver hver gang hevet igennem den samme procedure, som ender med at deres supporter nærmest trækker på skuldrene og fortæller at de ikke ved hvad der så kan gøres - udover at sende en tekniker der altså vil koste mig 799! (Eller er det 699?)
Det er da totalt forskruet. At love mig guld og grønne skove, og når det så viser sig slet ikke at holde, så kræver de flere penge for at løse problemet?

Kan kun sige "øv" at jeg ikke kiggede her på trustpilot.dk inden jeg valgte at takke ja. Alle deres dårlige anmeldelser her inde bære jo tydeligt præg af at jeg ikke er den eneste der er utilfreds..

UPDATE:

Stor tak til Søs, på trods af mange problemer virker det hele virker nu tilfredsstillende.

Hej Casper

Tak for behagelig samtale i dag.

Jeg kan bekræfte at jeg har bestilt et Boxer Antennetjek til jer, og at I vil blive ringet op hurtigst muligt af en installatør.

Som lovet vil jeg kontakte dig igen når installatøren har været på besøg, så vi sammen kan finde en god løsning.

Utrolig dårlig behandling

19/2 får jeg en ordre bekræftigelse fra boxer hvor der står 3-5 dage til levering, det er vist gået. jeg har køb et tank selv kort, det er helt sikkert at jeg ikke tanker på mere.
Magen til uprofsionel firma skal man lede længe efter.
Kan bestemt IKKE ANBEFALES.
Leo Lolholm Nielsen
I dag 11/3
Den eneste måde at komme i kontakt med boxer er gennem Trustpilot, jeg gav det en sidste chance da jeg skrev her for nogle dage siden. I dag kontakter jeg Tv 2 og spørger dem om de ved hvor mange kunder i yderområderne de mister pga boxers måde at drive forretning på..... Tv 2 kan jo bare kigge på trustpilot

Opdatering 11.03.2014

Hej Leo

Jeg har besvaret den mail du har sendt til os i fredags, jeg håber du har modtaget dette svar.

Det er rigtig uheldigt hvis du ikke føler at du kan komme i kontakt med os. Hvis du en anden gang har behov for et hurtigt svar, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 7033 2033. Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage mellem 08:00-18:00.

----------------------------------
Hej Leo

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg beklager meget at dit nye kort ikke er kommet frem endnu. Jeg har sendt dig en mail, der forklarer hvorfor du endnu ikke har modtaget kortet og hvad der skal ske for at vi kan fremsende kortet til dig.

Jeg håber på at høre fra dig så vi kan få løst denne uheldige sag.

Vi ønsker dig en god weekend.

Søs, Boxer TV

Læs ALT med småt grundigt og tjek dine betalinger til BOXER

Boxer er som sådan et udmærket produkt hvis man som jeg har sommerhus og også gerne vil se TV 2 i sommerhytten.

Jeg vil blot anbefale alle at læse deres kontrakt godt igennem for Boxer er eksperter i bondefangeri. Du tror f.eks at du har købt e boxer mini abbonement - men hvis du ikke passer på, betaler du pludselig for 3 ekstra kanaler.

Tjek også altid dine bealingsoversigter for som du også kan se her på siden kniber det også med at opkræve de rigtige beløb, og når du færst har tilmeldt Boxer til betaling med PBS - har du givet boxers lange snabel adgang til din konto og tjekker du ikke dine betalingsoversigter kan du meget let blive snydt..

Hej V.H.Hoang

Mange tak for din anmeldelse af os.

Jeg har forsøgt at ringe til dig, men du var desværre ikke at træffe. Jeg har derfor sendt dig en mail, hvor jeg beklager den fejl der er sket, og bekræfter, at vi har sørget for at rette op og returnerer det beløb, der er trukket for meget, til dig.

Jeg er rigtig ked af, at du føler at du er blevet bondefanget og føler at vi snyder, det er bestemt ikke vores intention, og vi opfordre dig derfor til at kontakte os, hvis du mener der er sket en fejl eller der trækkes forkerte beløb, så vil vi sørge for at afhjælpe og forklare, så vi undgår fejl og misforståelser i fremtiden.

Søs, Boxer TV

Boxer vil ikke rette op på deres fejl

Jeg fik slettet mit kunde nr. på grund af flere fejl begået af Boxer TV, og det gør at min mor og mig nu pludselig skal afregne vores betalinger til Boxer TV internt.
Hele historien starter med at jeg vælger at blive kunde hos Boxer, og det går glat med oprettelsen, og jeg er så tilfreds og glad for mit abonnement, at jeg anbefaler det til min mor.
Hun beder mig så om at oprette et Boxer abonnement til hende, og det gør jeg så, men for ikke at lave en falsk underskrift, så opretter jeg det i mit eget navn, og så med hendes betalingsoplysninger.
Det går også glat med oprettelsen, og hun er også godt tilfreds med Boxer.
Men så, pludselig en dag modtager jeg en ordrebekræftelse fra Boxer på TV2 Zulu, uden at hverken jeg eller min mor har bestilt noget, og derfor kontakter jeg så Boxer og beder dem om at annullere denne ordre.
I forbindelse med dette forløb erfarer jeg at de har mig registreret på et forkert cpr nr. (på mit eget abonnement), det ene ciffer er forkert, og det gør jeg Boxer opmærksom på.
Dagen efter så kan jeg pludseligt ikke modtage Boxer TV mere, og kontakter derfor Boxer, og får at vide at de har nedlagt mit kunde nr., og overført min aftale til min mors kunde nr.
Jeg får at vide at der ikke kan oprettes 2 kunde numre på det samme cpr nr., og at det letteste (for Boxer) er at vi bare afregner vores 2 aftaler internt.
Det er jeg ikke tilfreds med, og ønsker derfor at mig og min mor igen får 2 separate kunde numre, og det kan jo gøres ved at oprette endnu et nyt abonnement, og betale 399kr i oprettelsesgebyr igen, for noget som jeg allerede har betalt en gang, og jeg kontakter derfor Boxer og forklarer at jeg gerne vil oprette et nyt abonnement, men ikke vil betale for oprettelsen en gang til, og da møder jeg virkelig den dårligste kundeservice man kan forestille sig. Det virker som om at de personer man kommer i kontakt med, har lært at ignorere alt hvad man forsøger at fortælle dem, og bare igen og igen bliver ved at sige at det må jeg jo da nok kunne forstå, at det kan de ikke gøre noget ved (jeg tror det eneste de er programmeret til at sige).
Jeg føler mig rigtigt dårligt behandlet på grund af flere fejl begået af Boxer TV, og både mig og min mor overvejer om vi skal finde en anden tv udbyder.

Hej Preben

Mange tak for behagelig samtale i dag.

Jeg er ked af, at vi ikke har været gode nok til at informere dig om hvilken betydning det havde for jeres abonnementer, at de blev lagt ind under samme cpr.nr. Det skulle du have været informeret om allerede da du oprettet din mors abonnement i dit navn.

Da denne uheldige situation er grundet en tastefejl fra vores side, og du derfor ikke har haft mulighed for at reagere før, skal vi selvfølgelig kunne hjælpe med at få rettet op, så I igen kan se tv og betale som I ønsker. Jeg er derfor glad for at vi nu har fundet en god løsning og at I i øvrigt er glade for jeres Boxer abonnementer.

Vi ønsker jer begge en god dag.

Ekstrem dårlig behandling

Boxer tv trækker gentagende gange penge direkte fra min konto lige siden feb. 2012. Jeg har opsagt mit abonnement og annulleret køb for 2 ½ år siden, og selvom jeg ofte ringer for at få mine penge tilbage og stoppe dem i at tage flere, så fortsætter det bare. Det er ekstrem frustrerende! Jeg bor i Australien, så det er meget dyrt for mig at ringe i timesvis til det firma, som er umulige at komme i kontakt med, men det er nu blevet meget mere end bare et pengeproblem. Det er blevet en principsag. Selvom jeg ikke orker at bruge mere energi på det her, så bliver jeg ved. Efter at have læs lidt her på trustpilot.dk, så ser det ikke ud til, at jeg er et enestående tilfælde. Giv nu bare slip på mig som ”kunde” og giv mig mine penge tilbage. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan et firma kan køre på den måde. Jeg stopper ikke før, jeg får mine penge tilbage!

Hej Alberte

Tak for din anmeldelse.

Det er bestemt ikke meningen at det skal være kompliceret at hverken oprette, ændre eller opsige sit abonnement hos os, så det er jeg rigtig ked af hvis du har oplevet.

Grundet tidsforskellen, og for at spare dig for ekstra omkostninger, har jeg har valgt ikke at ringe, men har i stedet sendt dig en mail. Jeg håber på at høre fra dig snarest så vi kan få løst denne uheldige situation sammen.

Jeg ønsker dig en god dag.

Trine, Boxer TV

Mangelfuld prisvejledning - liste og forhandler

Jeg skulle i december assistere med afklaring af et abonnement til min far.
Jeg kontaktede forhandler af Boxer hvor jeg fik oplyst prisen for 1/2 år for TV2 pakken.
Heraf fremgår der et oprettelsesgebyr på et kort. Da far har 2 stk. tv spurgte jeg hvordan det kunne løses og blev oplyst om, at der skulle købes kortholder til begge fjernsyn. Jeg modtager en mail, hvoraf det fremgår: "Han kan få 2 kort til en abonnement,s pris
Men skal købe 2 ca moduler til tv . Til 400 kr stk-." Her er ikke nævnt oprettelsen af ekstra kort.
Jeg får ikke heller nogen mundtlig oplysning om, at der skal betales oprettelse af det ekstra kort.
Det er irriterende at skulle tilbage tilbage og meddele at den samlede pris for pakken bliver 399 mere end tidligere oplyst, nu da opkrævningen er modtaget.
Jeg har handlet og søgt vejledning hos Vinderup Radio og TV, og må jo uddrage den læring at man i selv sådanne relativ små handler skal få aftalen på skrift.

Hej Gunnar

Tak for behagelig samtale i dag.

Jeg er ked af at høre om jeres uheldige oplevelse med vores forhandler, for det er bestemt ikke meningen at I ikke skal have oplyst alle omkostninger ved jeres køb.

Jeg er glad for at vi nu sammen har fundet frem til en god løsning.

Vi ønsker jer en god dag.

Trine, Boxer TV

Uacceptabelt.

Jeg flyttede og skulle derfor have mig et nyt TV-abonnement, og valgte Boxer da jeg syntes deres tilbud var det mest fordelagtige. Jeg bestilte d. 21 januar, og kunne forvente det fremme indenfor 5-7 dage. Da 6. dag var gået ringede jeg op, og hørte at det allerede skulle have været ankommet d.24. Jeg fik derefter genbestilt kortet, og kunne igen forvente det fremme inden for en uges tid. Der er nu gået over de syv dage, og jeg har været igennem fire forskellige medarbejdere der alle har prøvet at holde mig hen, hvilket må grundes at de ikke har været interesseret i at jeg skulle finde mig en anden udbyder. Jeg har besluttet mig for at annullere mit køb, da jeg ikke følte en sikkerhed for om mit TV-kort nogensinde ville kunne "overvinde" Postdanmark, og nå frem til min adresse. Jeg har ikke fået en eneste reel forklaring på hvorfor at det var umuligt at blive afleveret hos mig, så efter tre uger og alt for mange ture igennem deres automatiske telefon-dame, og en håndfuld medarbejdere der ikke rigtig har været til nogen hjælp, må jeg sige at jeg er skuffet, og føler det er uacceptabelt at holde sine kunder hen på den måde. Jeg vil ikke anbefale andre at gøre sig brug af Boxers TV-pakker.

Hej Jakob

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Vi har forsøgt at ringe til dig for at høre mere om de oplevelser du har haft med os, men du var desværre ikke at træffe.

Jeg er rigtig ked af at høre, at du ikke føler, at vi har kunne give dig fyldestgørende svar ved dine henvendelser. Jeg har kigget på din sag, og kan bekræfte, at vi har forsøgt at fremsende kort til dig to gange, men at vi begge gange har modtaget fremsendte retur fra PostDanmark. Jeg kan desværre ikke se grunden til, at brevene ikke er blevet afleveret til dig, men jeg forstår udmærket din frustration. Jeg kan bekræfte, at vi som ønsket har annulleret din aftale, og vi har sendt en mail til dig om annulleringen i går.

Du er meget velkommen til at kontakte os hvis du ikke har modtaget denne mail, eller hvis du har spørgsmål.

www.boxertv.dk Supporto

Teknisk Support: