booster-packs.com recensioni

booster-packs.com recensioni

Eccellente
9.8

Kanon - Bestemt ikke sidste gang jeg handler her

Bestilte min vare de 24-03-2014 kl 14-15 og dagen efter modtager jeg en besked om at den ligger klar til afhentning i nærmeste postbox.
Super leveringstid, fin indpakning, alle produkterne i fin stand og til sidst en lille fin gave i form af et uncommon magic kort, der snildt kunne bruges i et deck :)

Virkeligt god service og venlig ejer!

Jeg havde bestilt et booster display fra Booster-packs.dk og fik så et opkald mandag morgen, hvori han forklarede at der var sket et uheld med den sidste display af Gatecrash, hvilket havde gjort at det beskyttende lag af gennemsigtig plastik var røget af og om jeg ville have den sendt alligevel eller jeg ville vente til han fik bestilt nye hjem, hvilket han ville gøre samme dag. Han garanterede at han aldrig havde rørt booster packs'ene inde i. Jeg besluttede mig så for bare at få sendt displayet han havde, men det var bare pisse fedt at få valget.

God og hurtig service!

Efter at have afsendt min ordre mandag ved middagstid, modtog jeg min pakke allerede tirsdag. Kortene var sikkert pakket ind under forsendelsen.
Derudover har de, modsat mange andre steder, alt hvad de skriver de har på siden - rart!
Jeg har intet skidt at sige om booster-packs.com!
Recensione da parte di un acquirente verificato

Hurtigt billig med perfekt service

Billige priser og hurtig levering
Recensione da parte di un acquirente verificato

Super god service og rigtig hurtig afvikling af bestilling.

Der er super god betjening og rigtig hurtig levering, helt klart et sted der er værd at handle.

Super Service

alt gik som det skulle
Recensione da parte di un acquirente verificato

Super flot service og en hurtig levering

Jeg har fået en tip top service fra Henrik Kanstrup og booster packs.
Jeg bestilte fredag og pakken var her tirsdag. Jeg havde lidt problemer med at betale på websiden, men fik en mail fra Henrik og efter en fin korrespondance lørdag,fik vi det bragt i orden så, han kunne sende leverancen. Jeg forventede at den først vil blive sendt ud mandag så, men den blive sendt ud allerede om lørdagen.
December hygge og julen er reddet i det lille hjem!

god service.

ideen bag en pakkekalender er rigtig god, kan godt lide at de er lydhøre overfor specielle ønsker såsom at man gerne vil have sine vare på et bestemt tidspunkt.

Anbefalelsesværdigt

Super service. Blev ringet om da der var fejl i lagerbestand og blev kompenseret med med et extra kort. Hurtig levering.

Hurtig og effektiv

Hurtig og effektiv

Hold da op, for en service!

Booster-packs.com / Booster-packs.dk er nok den bedste butik i DK.
Så er det sagt.
Nu er jeg især vild med sealed magicprodukter, og jeg har tidligere spurgt Henrik om gode deals - og fået dem. Min nyeste ordre lød på 1 FTV: Relics, og jeg spurgte Henrik på Skype, om jeg kunne få den sendt samme dag - det kunne jeg da sagtens, hvis jeg bare bestilte den nu. Fandme flot service.

Og som noget helt andet, så er det rigtig rart at have Henrik på Skype. Jeg har brugt en del timer på at sidde og chatte med ham om P9, sealed samlinger og om han kan skaffe ting hjem. Det giver en meget mere personlig oplevelse, og man føler ikke, at han kun er ude efter dine penge (som andre butikker nogle gange kan føles som). At han så giver penge til velgørenhed betyder jo blot, at man ikke kan gøre meget andet end at støtte hans foretagende, så han kan sælge os Magic produkter til favorable priser i fremtiden også.

En super duper butik alt i alt, mange mange tak.

Mads
Recensione da parte di un acquirente verificato

Mine to handler blev ekspederet fra dag til dag og alt var som lovet.
Recensione da parte di un acquirente verificato

Hurtig levering og god indpakning.

Jeg havde bestilt et event deck, som også var den første ordre på BoosterPacks, jeg fik pakken efter 2 dage og den var pakket godt ind i beskyttende plastik med luft. Det eneste jeg kunne have manglet var en information om generel leveringstid, jeg ved ikke om jeg har overset det, men jeg kan godt lide at vide hvornår jeg højst sandsynligt skal være klar på at modtage pakker. Og det var lidt sejt at der var en lille ekstra ting sammen med decket.
booster-packs.com

Risposta da booster-packs.com

Hej Martin.

Jeg forsøger at leverer inden for 48 timer.

Det skulle gerne fremgå af handelsbetingelserne, men det er nok forsvundet i en opdatering.

Det bliver tilføjet forsiden.

Tak for hjælpen.

Venligst
Henrik Kanstrup
Indehaver

Nemt og hurtigt

Stort udvalg af hurtig levering, de brugte kort var af fin kvalitet
Recensione da parte di un acquirente verificato

God service, hurtig levering. Perfekt!

God service, hurtig levering. Perfekt!

Hurtig og effektiv service

God og overskuelig side med et stort udvalg. Priserne er en anelse højere end f.eks. Faraos Cigarer men servicen er god og venlig.

Hurtigt og effektivit

Jeg bestilte mine kort uden problemer med hensyn til betalingen, fik kort efter en mail omkring at købet var gennemført, og fik 2 dage efter min bestilling

Trinet lige inden stjernene

jeg har kun godt og skrive men der var dog en ting der ikke var super så det ville jeg da lige skrive først....
da jeg lavet min ordre hvad jeg sagt jeg ville have 4x af et produkt men når man klikker på køb forsvinder de 3 af dem så jeg kun mod tog 1 af dem og det fik man en advarsel om men kig efter og shop i god tid til af dobbelt tjekke din ordre
ellers kører det hele super godt og det er et firma jeg kun kan sige godt om
*****
Recensione da parte di un acquirente verificato

Hurtig levering, og ingen problemer

Min oplevelse med booster-packs har været meget positiv. Der var hurtig levering og ingen problemer.

Super...

Super service, ok priser.

Velkommen!

14 Dages fuld returret

Jeg tilbyder som alle andre internet forretninger 14 dages fuld returret.

Vejledning af køb

Hvis du er i tvivl om hvilke kort der er brugbare i dit deck, er du velkommen til at kontakte mig.

Giver penge til velgørenhed

Som kunde hos Booster-Packs.Com, er du med til at give penge til velgørenhed. Du kan købe magic kort med god samvittighed.

Overraskelse med hver ordre

Der er ikke noget bedre end at blive positivt overrasket. Derfor sender jeg med hver ordre, en lille gave til dig som tak for handlen.

Magic the Gathering - Jeg synes det er verdens bedste spil!

Står du og mangler et magickort? Hvad hedder den nye serie? Kan denne combo spilles? Du er altid velkommen til at kontakte booster-packs.com. Vi har åbningstider efter aftale.

Visita booster-packs.com

Henrik Kanstrup | tlf: 31377877 | henrik(at)booster-packs.com