Bobshop.nl recensioni

Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Joop

Snelle en correcte levering.
Uitstekend adres.

te laat buiten deur

ik heb meerdere berichten achtergelaten om telfonisch contact op te nemen voordat ze bij mij komen. Toch hebben ze dit niet gedaan. Vrieskast achter de deur gelaten en aan de buren meegedeeld.
Bobshop

Risposta da Bobshop

Geachte heer/mevrouw,

Graag willen wij onderzoeken wat er is misgegaan met de communicatie. Wilt u ons uw ordernummer doorgeven zodat wij dit kunnen nagaan?

U kunt dit sturen naar: webcare@onlineshopping.nl

Met vriendelijke groet,
Team Bobshop

Prima

Bij bobshop een ex-demo samsung tv gekocht. Ziet er nog helemaal strak uit, nergens sporen van gebruik. Mailtjes werden snel en correct op gereageerd. Prima ervaring met dit bedrijf.

Zeer tevreden over bestellen en leveren

Vooraf heb ik op meerdere sites gezocht naar reviews. Daarin kwamen zeer positieve, maar ook een aantal negatieve naar voren. De voornaamste negatieve reacties kwamen voort uit het niet nakomen van leveringsafspraken op de aangegeven datum. Het was mij opgevallen dat de meeste problemen zich voordeden met grote producten (wasmachines e.d) Uiteindelijk de gok genomen een lux espressoautomaat te bestellen. Om kwart over 10 in de avond besteld en het zou de volgende bezorgd worden. Dit is tot mijn verbazing keurig gebeurd. Via postnl werden we op de hoogte gehouden van de bestelling.

Product zelf is ook in perfecte staat. Oftewel bij mij is alles perfect gelopen. Dus een aanrader!

Waardeloze in het nakomen van afspraken, en de schuld bij hun transporteur leggen.

Algemeen

Bestelling van een AEG wasmachine, met extra bezorgservice om hem naar boven te dragen en aan te sluiten. Ze zouden komen vandaag tussen 7.30 en 10.30. Het transport word door van Spreuwel transport gedaan. Het is nu 16:15 en ze zijn er nog niet.

Verzending

Ik gebeld met van Spreuwel, gaf deze aan dat enkele ritten omgegooid zijn en dat ze gebeld hadden om 8:30 om aan te geven dat ze tussen 12 en 15 uur langs komen. Dit was voor mij uiterst vervelend. Ik gaf aan dat dit geintje mij een vrije dag kost. Er werd niet eens sorry tegen mij gezegd. Bij contact met Bobshop hierover werd ik ook afgepoeierd zonder excuus. Pas bij de 2e keer bellen kreeg ik mijn 14,95 voor de extra service bezorgkosten gecrediteerd. Het is nu 16:15 en van Spreuwel is nog altijd niet hier. Toen ik hierover contact opnam met Bobshop kreeg ik een jongeman aan de telefoon die net zo ongeïnteresseerd over kwam als de eerste persoon die ik eerder op de dag aan de lijn had. Ik zit met een onvrede gevoel en de enige oplossing of compensatie die ik aangeboden kreeg was dat ze hem anders wel retour zouden nemen. En ik het aankoop bedrag terug gestort kon krijgen. Zelden zo'n klant onvriendelijk bedrijf aan de lijn gehad. Ze verliezen blijkbaar liever een klant dan ze hun best doen om deze te behouden.

Aftersales

Zojuist om 15:17 een mailtje gehad de chauffeur is over een half uurtje bij me. Wegens ziekte bij van Spreuwel zijn er rooster wijzigingen??? Tja je excuus als bedrijf zijn teven ook je limieten. Hier bestel ik liever nooit meer wat. Geen oprecht excuus aan de telefoon of begrip. Nee ik was in hun ogen een zeikende klant. Nou die dikke 500,- had ik achteraf gezien liever elders uit gegeven.

MENSEN GEEF LIEVER 20 OF 30 EURO MEER UIT ELDERS EN BESPAAR UZELF EEN HOOP FRUSTRATIE EN EEN DAG LANG WACHTEN!!!

EN JE MEER DAN 5 MINUTEN IN DE WACHT LATEN STAAN €0,50 pm en dat elke 10 keer dat je ze probeert te bereiken.

Waardeloos, kreeg een gebruikte scanner toegestuurd.

Ik heb een canon Scanner gekocht bij de Bobshop en toen ik de doos al zag, had ik al mijn twijfels. Toen ik de deksel van de scanner opendeed wist ik het zeker, ze hebben me een gebruikte scanner opgestuurd. Er lag nl nog een negatief in de scanner.

Aan de telefoon werd ik overigens wel vriendelijk te woord gestaan en ik heb het aankoopbedrag incl verzendkosten terug ontvangen. Maar iets opsturen wat al gebruikt is, vind ik absoluut niet kunnen.

Super levering

Als je wat besteld, en het wordt verstuurd dan krijg je nog een sms dat het aan tnt is overhandigd en dat je het de volgende dag in huis hebt! Snelle levering!!

prima

alles goed gegaan hier

komt afspraak na

ik had een tv besteld op vrijdag en vrijdag avond sms gekregen dat de tv was aangeboden bij post.nl, zaterdag netjes bezorgd, factuur en mail om de levering te volgen zijn netjes naar mijn mail adres gestuurd.

waardeloze service

cadeau gekocht voor kerst, helaas was het artikel kapot, het heeft 1,5 - 2 maanden geduurd voor de ontvangster van het cadeau eindelijk een nieuwe had. maar deze werd telkens onder rembours aangeboden...hoezo moeten we 10 euro betalen voor retournering van een defect product???? WAARDELOOS ik koop NOOIT meer iets bij bobshop... ze zijn moeilijk te bereiken, info telefoonnummer is belachelijk duur.. kortom bestel ergens anders

ONPRETTIGE ervaring met BOBSHOP

In december een Samsung televisie besteld bij BOBSHOP en snel en goed geleverd. Gisteren heeft de TV de geest gegeven en hiervoor een "storingsmelding" aangemaakt bij deze club. Via de "selfservice" kan de TV op 3 verschillende manieren worden opgestuurd maar vanwege ontbreken van de originele verpakking (wie in godsnaam bewaart dit?) blijft 1 (dure) optie over; op laten halen voor €50. Vervolgens wordt het buitengewoon lastig gemaakt om een ophaal datum te kiezen, het systeem stuurt je van het kastje naar de muur... Kortom, als je iets koopt gaat het prima maar als er vervolgens iets mis gaat is BOBSHOP niet thuis. Een bijzonder onprettige ervaring!! Ik ben heel benieuwd hoe de rest van dit (garantie) proces verloopt....
Mark Nestelaar

kastje naar de muurservice

Na 2,5 jaar blijkt mijn Bosch wasmachine een probleem te hebben. De Bobshop verwijst ons door naar de Bosch service, maar aangezien de garantie maar 2 jaar is en je echter van een Boschwasmachine een langere levensduur mag verwachten, vinden wij dat de Bobshop voor de kosten van een reparatie moet opdraaien. hierom hebben we diverse malen gevraagd: de Bobshop speelt het door naar Boschservice en Boschservice wil wel een afspraak maken, maar wij krijgen dan de rekening. Op advies van Bosch hebben we een coulanceregeling aangevraagd via de serviceafdeling van Bosch: hier hebben we nooit reactie op gekregen. Wij zijn er nu al sinds half december mee bezig en willen graag concreet op papier dat de Bobshop eventuele voorrijd-en reparatiekosten voor rekening neemt.

Trage levering en lange wachttijden telefoon

Wij hadden 2 weken geleden op zondag een sony smart tv besteld, zou dinsdag geleverd worden maar hadden woensdag nog niets gehoord, gebeld, 10 min. in de wacht gestaan, bleek er een probleem met leveren te zijn, vrijdag uiteindelijk bezorgd.

Ben er blij mee maar toch 3 dagen later dan gedacht.

Korting

Ze hadden pas 10% extra korting na 18.00 uur. Ik om 18.15 uur besteld maar had geen kortingscode maar toch besteld. Daarna in een een live chat met een dame alles uitgelegd en de 10% zou terug gestort worden. Het is nu 6 weken geleden en nog steeds niet gehoord. Zeer slechte service.

Stelletje Boeven zijn het.

Ik heb sinds 6 maanden een nieuwe wasmachine gekocht bij Bobshop.
Alleen maar ellende er is in middels al 3 keer een monteur aan de deur geweest.
Er zijn diverse nieuwe onderdelen in gezet .
Eigenlijk niet normaal voor een nieuwe machine.
Ik heb de servicedienst gebeld maar je wordt als een onmondig kind afgebluft.
Ik werkelijk geen goed woord over voor Bobshop.
Mensen ik waarschuw jullie om met dit bedrijf in zee te gaan.
Zo lang alles goed gaat geen probleem, maar heb je een mankement dan is het een heel groot probleem.

Zeer slechte webshop veel bla bla niks nakomen!!!!

Zondag 21 decembereen De longi koffie automaat besteld om 16.00 uur
Die gasten adverteren voor 23.00 uur morgen in huis!!! (wat een onzin verhaal zeg)
Maandag 22 december ik afwachten maar niks he!
Ik bellen en vragen hoe zit dat nu want ik wil hem graag voor de kerstdagen in huis hebben.
Kan ik hem eventueel komen ophalen?
De zogenaamde klantenservice medewerker vertelde mij je krijgt voor 12.00 volgende dag een mail.
Dinsdag om 13.00 uur zgn klantenservice van die organisatie gebeld en gevraagd ik wacht nog steeds op jullie mail welke jullie hebben toegezegd!!

De mensen aldaar niet meer aangedacht en het was ook niet mogelijk om de bestelling zelf komen ophalen!!!!!!!
Daar gaat het kerstcadeau die ik mijn vrouw wilde geven!!!
Deze mensen beloven veel op hun site maar nakomen ho maar!!!
Mensen kijk uit ga niet met deze gasten in zee
Wat een lacher zeg die slogan voor 23.00 morgen in huis (dus niet)
Mensen kijk uit ik zeg niet doen!!!!!!!!!!!

Snel en goedkoop

Prima shop met lage prijzen en met de service die je van een webshop verwacht.

Bobshop veel te duur!

Ik heb paar dagen terug een inbouw kookplaat besteld ter vervanging van mijn huidige. Toen ik de bestelling net gedaan had zag ik dat er via kieskeurig.nl op andere websites dezelfde kookplaat voor zeker 50 euro goedkoper te krijgen waren. Dus ik Bobshop bellen om te vragen wat we konden regelen. Niks dus. Nou heb ik de kookplaat snel nodig dus ik kan hem niet retour sturen maar anders had ik dat zeker gedaan. Als het nou tien euro verschil maakt ok maar ik vind dit wel erg veel verschil voor een kookplaatje van RVS niks bijzonders.
Slechte zaak Bobshop, aan mij zul je niks meer verkopen!

Onbeschofte mensen bij de klantenservice, klant is koning?!?

Op 1 december hebben wij een Nespresso apparaat besteld. Deze zou op 2dec weer op voorraad zijn, dit werd gewijzigd naar 5dec en vanaf 5 dec werd het gewijzigd naar onbekend. Hier hebben wij geen bericht over gehad, terwijl het geld al betaald was. Niet zo netjes dus.
Op 9december de klantenservice gebeld, na 8 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Die jongen (Jordy) had vanaf het begin een agressieve houding. Had het begrip klant is koning niet helemaal begrepen. Ik vroeg of het normaal was zo met je klanten om te gaan, ja dat was normaal. Nooit meer bobshop!!

Na een wachttijd van drie weken met lege handen weggestuurd

Op 24 oktober een Kenwood Patissier besteld, welke op 11 november op voorraad zou zijn. 14 november nog niets vernomen van Bobshop, dus ik ben op eigen initiatief gaan informeren over de status. Op de website was te zien dat de status gewijzigd was naar onbekende levertijd. Geïnformeerd bij de klantenservice, en inderdaad, de mixer was niet leverbaar. Het is begrijpelijk dat een product vertraging op kan lopen, maar in dit geval was er geen uitzicht op een andere datum. Er werd aangeboden naar een passende oplossing te zoeken, wat ik erg fijn vond. Helaas kreeg ik snel te horen dat er geen vervangend product was in dezelfde prijsklasse, en dat ik mijn geld terug kon krijgen. Heel vervelend, want dit zou betekenen dat ik al deze tijd voor niets gewacht heb en met lege handen wordt weggestuurd. Ik heb nogmaals uit eigen initiatief gevraagd of er geen mogelijkheid was op een korting zodat ik een ander product uit kon zoeken. Dit was ook niet mogelijk, want het enige product dat ze konden aanbieden zou pas 29 november leverbaar zijn. Hier zat ik ook niet op te wachten, ik had immers al erg lang gewacht. Er werd naar mijn ervaring geen moeite gedaan om mij tegemoet te komen, en ik werd afgewimpeld met een restitutie. Ik ben zeer teleurgesteld na deze ervaring.

Bobshop Supporto

Chi siamo

Vanuit een traditionele bruin- en witgoedwinkel ontstond Bobshop.nl in 2002 als pure internetspeler in de consumentenelektronica. De kracht van Bobshop.nl is de combinatie van het kopen via internet tegen eerlijke en sterke prijzen, met de betrouwbaarheid van de traditionele winkel.

Visita Bobshop.nl

Suono

TV e Display

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.