BIVA A/S recensioni

BIVA A/S recensioni

Buono
7.3

UANSVARLIG.

Uværdig og uansvarlig behandling af diverse kunders møbelkøb hos Biva. Har købt møbler for cirka 13000.00 kroner 4 dage før de gik konkurs ! Møblerne blev betalt kontant ! Halvdelen står på deres lager med mit navn på da de skulle have været afhentet lørdag. Har også kun modtaget standard svar fra kurator...som alle andre.Har været rundt i andre BIVA forretninger men uden held. Jeg kan heller ikke få noget udleveret overhovedet ! Kan hver dag gå ned til butikken og se mine møbler gennem deres vindue i vores by.....Det er surt ....efter lang tids opsparing ...til mit nye hjem. På mail beklager kurator kun mit Simple køb....Handler aldrig nogensinde hos BIVA mere...utrolig dårlig service når man ser og læser at andre åbenbart har held med at få udleveret diverse ting ! Derfor 1 stjerne.

Købte en vare..

........ fabriksfejl på varen. Må nu håbe jeg kan få pengene retur, selvom de er konkursramt.

ingen problemer herfra (heldigvis)

Fik min sovesofa for nogle uger siden, og ikke meget tid efter hører man de går konkurs.
Jeg er en af de tilfredse kunder vil jeg så mene.

Personligt har jeg købt en del hos dem, og altid når priserne var i bund :)

Kan nok komme til at savne dette alternativ til billigere kina-like møbler, når der nu snart kun er ilva/ikea og jysk som de store spillere tilbage :(

SVINDEL MED PRISER

var ude at kigge på noget skakternet vinyl til køkkengulvet i mandags! DET KOSTEDE 69, 95 pr kvadratmeter , i TÆPPELAND/BIVA SILKEBORGog det var en NORMALPRIS som det plejr at koste....NÅ men jeg fik det ikke købt!
torsdag tog jeg så derned igen, NÅ DER VAR OPHØRSUDSALG, FEDT TÆNKTE JEG så ka det være de har sat prisen lidt ned ovenikøbet!!!
MEN NEJ...nu KOSTEDE DET VINYL PLUDSELIG 129 KR KVM: TIL GENGÆLD HAVDE DE SÅ SAT ET SKILT OVENOVER :30% PÅ AL VINYLGULV!!!! så selv om det var ophørs udsalg var VAREN PLUDSELIG MEGET DYRERE!!! KREATIV SVINDEL SIGER JEG BARE!!!!!FØJ FOR FAEN ;)

Hverken om søndagen eller andre dage - heldigvis

Hvorfor mon Biva er konkursramt - kunne det skyldes at deres kundekreds er blevet frustreret over elendig kvalitet og ditto service?

Jeg købte en boksmadras for 2 1/2 år siden - den er ganske enkelt braset sammen - overvægt? - nej 'kun' 88 kg.

Det skyldes ganske enkelt elendigt og ugennemtænkt håndværk for den snedker mæssige del.

Formelt er garantien/reklamationsretten udløbet efter 2 år, men jeg havde da håbet på at begrebet kulance var kendt hos Biva.

Men nej - de har holdt fast i 2 års grænsen - med andre ord skal man ikke regne med at et produkt som en boksmadras skal holde længere.

Pudsigt nok annoncerer Biva nu med 10 års garanti på en tilsvarende boksmadras, men det sker der jo heller ikke noget ved når de nu er konkursramt.

Ole

Lort

Kan ikke få sine ting, efter at have betalt :) og så beder de om min mening. Hmm. Biva er en, konkursramt lorte skude. :) godt jeg betalte med MasterCard, så min bank kunne fjerne reservationen af mine penge, ellers var sikke både min bestilling og penge gået tabt.

Vi ses Biva

Rene Graf

Svar på ovenståendes anmeldse af Biva.

Sæt dig nu ind i tingene inden du sviner folk. BIVA har i flere år nu været ejet af en kapitalfond den tidligere ejer og hans datter har INGEN aktier i BIVA. De ejer fortsat ca 20 af de lejemål hvor BIVA holder til. De har solgt deres virksomhed og tjent en masse penge på det-øh hvad galt er der idet. Iøvrigt har datteren ca 150 mill ikke 100.

Anden gang venner

Det er ANDEN gang Biva's kunder står i denne situation, at der er kunder der har betalt for varer og så går de konkurs. De har fået folks penge. Men leverer ikke.

De folk burde bures inde og nøglen smides væk.

Til kunderne. Bemærk nu. Siden sidste konkurs har deres butikker lignet noget tomt skidt uden varer og de discount varer de havde (SUPER LAV KVALITET) sælges til ca. 2-3 gange højere pris end i Jysk eller andre butikker.

Kommer de igen... HOLD JER FRA DEM. Folkene bag er konkursryttere. Datteren alene til Johansen har stukket 100.000.000 i lommerne.

Konkurs, men sælger fortsat videre ???

hvordan kan man fortsat sælge varer i butikken når der er kunkurs begæring ?
Biva i køge sælger tæpper i et væk - og jeg som købte for 12.000 kr gulvtæppe kunne ikke få det udleveret for butikken - MED MINDRE jeg betalte endnu 12.000 så kunne jeg få varerne med, med det samme ? det jo bedrageri så det basker

God service, trods konkurs

Vi bestile to senge dagen før BIVA gik konkurs. Heldigvis fik vi annulleret ordren i tirsdags, og undgår derfor at miste vores penge.

Så trods konkurs, har vi oplevet god, men dog besværlig, service.

God service

Jeg vil anbefale BIVA til mine venner

Møgservice

Vi er som flere andre endt i denne knibe med bestilte og betalte varer som ikke må udleveres pga. konkurs.
Jeg bliver så især forarget over at jeg kan læse både her fra Merethe omkring Roskilde afd. og i BT, at mange alligevel har fået udleveret deres ting i går. Men ingen fra Biva Vejle har kontaktet os i går for at fortælle vi kunne hente vores sofa mv. selv.
Desuden er det meget fint de udleverer tlf.nr. samt mail, men det eneste man får som svar er en telefonsvarer eller en automatisk mail at de vender tilbage inden for 1-2 uger.
Og i forretningen kunne vi få en oplysning om at vi kunne betale møblerne igen og så få varen! Tak for lort Biva, vi kommer aldrig igen.......
Lasse Laier ritiene questo recensione utile

Hej Marianne

Vi beklager den forvirring der har været omkring udlevering af forudbestilte varer og at det på trods af omstændighederne har været muligt for nogen kunder at få udleveret deres forudbestilte varer. Dette har været en misforståelse omkring forholdene og i en uvis og hektisk tid har nogen butikker forsøgt at handle i kundernes interesse på trods af at konkursen fastlåser mange ordrer. Dette beklager vi selvfølge meget, vores butikker gør hvad de kan for at vejlede pog håndtere situationen på den rigtige måde. Hvis du har en ordre i klemme henviser vi til at du sender kurator en mail indeholdende din faktura på biva@kromannreumert.com, så vil advokaterne behandle din henvendelse. Vi håber at situationen snart bliver løst, men kan indtil videre desværre kun beklage at mange af vores kunder rammes af konkursen.

Hold jer væk!

Har købt og betalt for en sengeramme og et tv bord som skulle leveres på min adresse D.4/9-13 men da jeg så hører de er gået konkurs og deres afdeling i Aalborg stadig holder åbent, skynder jeg mig der ud for hører om jeg kan få pengene igen, hvilket jeg ikke kan når de er gået konkurs, jeg får så ændret dato på levering af mine varer til jeg selv henter dem idag onsdag D.3/7-13 og skulle hente dem klokken 16.00, jeg ringer så der ud for hører om min varer godt nok er på vej som lovet og jeg får svar på at det er den, hvor jeg så bliver ringet op bagefter igen og han fortæller den er på vej men de må ikke udlevere den selv om den er købt og betalt! Jeg har fået mailen på deres advokat jeg skal kontakte som jeg er ved nu for og hører hvad der skal ske.

Indtil jeg står med mine penge eller mine møbler i hånden vil i have denne dårlig anmeldelse fra mig.

Så hold jer langt væk ellers køb ikke noget de ikke har på lager!
Jan ritiene questo recensione utile

Hej Lasse

Vi beklager rigtig meget at vores kunder er blevet fanget i at vi er gået konkurs. Hvor gerne vi end ville udlevere forudbestilte varer gør konkursen desværre at vi pt. er låst fast på alt hvad der er af ordre fra før konkursen. Vi håber selvfølgelig at der findes en løsning på dette og der bliver arbejdet på højtrykt for netop dette. Indtil videre kan vi dog ikke andet end at beklage at der er kunder der hænger i klemme, hvilket vi er yderst kede af.

Skod,

Simpelhen for dårligt at der ingen service er på leveringen efter en konkurs.... Tænk man ikke engang kan få at vide om man kan få sine penge eller varer
Jan e Lasse Laier ritiene questo recensione utile

Hej Michael

Vi beklager naturligvis de rigtig trælse gener det giver i forbindelse med vores konkurs. Vi ville ønske vi kunne informere vores kunder om hvornår de evt. ville kunne få deres varer, men det er desværre ikke muligt pt grundet konkursbehandlingen. Vi håber snarest at kunne give oplysninger til alle berørte kunder.

Med Venlig Hilsen

Okay.

Leveringen gik fint.

Super fin betjening i Roskilde.......

Jeg valgte i dag at hente mine bestilte og betalte møbler i Biva i Roskilde, da jeg ikke ville risikere de ikke blev leveret om 8 dage, som ellers var aftalen, og som jeg i avisen havde læst kunne være tilfældet.

Jeg fik en super betjening af personalet, som hjalp mig på alle måder for at få tingene fundet frem og læsset. Det kunne ikke mærkes på dem, at koncernen er i vanskeligheder, og det viser de er professionelle.

I skal have tak for hjælpen, og jeg håber det bedste for jer.
Mvh.
Merethe

konkurs bo med aktiv e-handel

Som jeg har kunnet læse mig frem til kan man ikke have e-handel kørende samtidig mens man er erklæret konkurs.

Har selv bestilt nogle vare for ca en måned siden, har dog ikke kunnet få dem udleveret og har heller ikke fået muligheden for at få mine penge igen.

Hvordan er det så at man stadig har mulighed for at lave bestillinger fra biva's hjemmeside???

Hej Jan

Vi havde desværre ikke fået stoppet vores webshop, men fik det hurtigt gjort efter din henvendelse. Vi beklager selvfølgelig at det tog lidt ekstra tid at få den blokeret for bestillinger.

Recensione da parte di un acquirente verificato

holder hvad de lover...synd de er gået konkurs

ikke noget ondt at sætte på dem, de har været flinke og venlige og god levering
Recensione da parte di un acquirente verificato

Hurtigt levering og meget proff.

Meget kunde venlige. Særligt er der en jeg vil fremhæve nemlig Sabrina

Perfekt service fra Jesper H. Vejle

Super god service, rart personale, god atmosfære og super imødekommende.
- Generelt en super god oplevelse.

BIVA A/S Supporto

Visita BIVA A/S