Bestil Blomster recensioni

Bestil Blomster recensioni

Buono
7.9

God service til en god pris!

Min kæreste var blevet opereret og jeg var i udlandet, gode råd var dyre så jeg prøvede interflora. En bøvlet hjemme side som tilgengæld var dyr og tilsidst blev mit kort afvist.
fandt krukkerne og wupti havde jeg sendt en flot buket, blev leveret og havde den farve som på billedet...det dur bare!

Super hurtig levering

Jeg skulle have en buket ud samme dag i Nordsjælland, fredag eftermiddag kl 14:30. Jeg prøvede først Interflora, men der kunne de kun levere en ekspress-buket (såkaldt timeservice), som er en standardbuket til 200 kr. Man kunne ikke vælge højere pris eller andre farver, og i telefonen kunne hun heller ikke oplyse mig om hvilke farver buketten ville være i. Det var ret vigtigt for mig. Så ringede jeg til Krukkerne, og de sagde det sagtens kunne lade sig gøre, også gennem bestilling på websiden, jeg skulle bare lige notere det i kommentarer. Buketten var fremme som lovet et sted mellem 15:30-17, og det var også et lille kort med den besked jeg havde ønsket.
Fuld tilfredshed!

Super kvalitet

Jeg bestilte en buket til min kæreste og en til en kollegas jubilæum. Begge blev leveret helt som lovet men endnu bedre så hold buketterne begge steder i næste 2 uger.
Jeg er ikke ekspert på sagen men ifølge min kæreste var det overdrevet godt, så jeg er glad :)

Bestil Blomster è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Visita Bestil Blomster