BespaarBazaar.nl recensioni

Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Geweldige service

We waren helemaal verbaasd dat er netjes een mail kwam dat de bestelde lamp niet meer op voorraad was. Er stond in die mail vermeld dat BespaarBazaar een duurder exemplaar op zou sturen. Zonder extra bijbetaling.
Zoals beloofd, op de juiste afleverdatum kwam de lamp. We zijn hier heel erg blij mee, hij geeft gigantisch veel licht, en voelen ons een stuk veiliger in de donkere achtertuin.
Prima actie ook van Essent!

Prima service

Het bestelde product was niet leverbaar. Zonder extra kosten werd een vervangend (beter) product aangeboden. Ik had in 1e instantie 2maal het oorspronkelijke product besteld (2 buitenlampjes), maar de geupgrade versie had al 2 lampen. Zonder problemen kon ik 1 artikel annuleren. Aanrader. Snelle bestelling en prima geregeld. Geld terugstorten voor geannuleerd product was binnen paar dagen geregeld. Snelle reactie op mail. Dat zie je vaak anders bij bedrijven. hier niet! Top!

Zelfs geleverd op zaterdag.

Prima webwinkel. De afhandeling gebeurt prima en er wordt zelfs geleverd op zaterdag (in België).

vandaag besteld, morgen toch niet in huis

Bestelling en product verder prima, geen klachten.
Een minpunt is de bezorging: Als je via de site kunt aangeven dat je het bestelde niet z.s.m. maar op een bepaalde dag wilt ontvangen (mooie service!) dan is het vervelend als je op de betreffende dag om 2 uur 's middags kunt lezen dat de bezorging pas een dag later plaatsvindt en je voor niets thuis bent gebleven. Dat zou beter moeten kunnen.
BespaarBazaar.nl

Risposta da BespaarBazaar.nl

Onze excuses hiervoor, we gaan er beter op letten!

Snelle reactie op bestelling en een uitstekende service op vragen

Zeer goede service en klantvriendelijk zoekt naar goedkope oplossingen zoals bij mij met de training wieltjes van de Solowheel

Snelle levering. Capabele en goed bereikbare klantenservice.

Het onderdeel dat ik had besteld was kapot toen ik het kreeg. Bespaarbazaar gebeld. Degene die ik sprak wist al snel dat het euvel niet door mij te herstellen was. Daarom stuurde ze direct een nieuwe.

Simpel besteld en snel geleverd

Gevonden wat ik zocht, besteld en snel geleverd. Goed verpakt, geen bijzonderheden.

Bespaar Bazaar kan zich scharen tussen de betere web-winkels

Klasse site. Alles goed te vinden. Heeft ook van alles.

BespaarBazaar doet wat het beloofd.

BespaarBazaar is een uitstekend bedrijf dat doet wat het beloofd. Eerlijke prijs en eerlijke producten. Levering conform gemaakte afspraken. Binnen 24 uur antwoord op vragen die gesteld zijn per mail. Super, dat zie je niet vaak. Echt een bedrijf naar mijn hart.

dopper van bespaarbazaar

prima flesje ,ligt goed in de hand, in leuke kleuren.
service is prima. Het flesje lekte, zonder problemen kreeg ik een nieuwe.
ook de bezorging was sneller als gepland

Geweldige service !

Ik bestelde onlangs een LED zonnecelspot SOL80 IP44.
De levering verliep zoals gepland.
Gelet op de winterperiode (weinig zon) kreeg ik het apparaat niet aan de praat.
Ik moest dus de geschikte adapter (netstroom) vinden.
Ik vroeg informatie en een eventueel verkooppunt. Ik werd onmiddellijk doorverwezen naar de gezochte website !
Dat is klasse !!!!!!

Altijd voordeel!

De prijzen van de producten hier gekocht zijn beduidend lager dan elders.
Niet alles was in ons geval voorradig, maar dat is geen punt. Je krijgt keurig een e-mailtje hierover met de verwachte levertijd erin vermeld. De termijn was nog niet verstreken of het pakket met het door ons gewenste werd al bezorgd.
Top!

Prima service

Ik heb een ecoheater en radiatorfolie besteld. Netjes afgeleverd, geen verzendkosten, retourneren is ook gratis.
Voor herhaling vatbaar dus

Super sevice

Allemaal leuke producten te koop, en snelle verzending.
Werd als leuke cadeautjes ontvangen.
Mooi dat de producten ook kunnen worden afgehaald.

snelle levering, no-nonsense site.

WYSIWYG. Geen flauwekul, accuraat, snel geleverd, goed verpakt.

Zeer goede service

Helaas werkte de youless energiemeter niet op mijn draaischijfmeter. Het zwarte streepje gaf een veel te kleine puls, bleek ook uit de raw monitor van youless support. Ondanks dat de youless al op mijn meter had gezeten, en dus de plakstrip niet meer bruikbaar is, was BespaarBazaar heel correct en is de retour netjes afgehandeld. Ik ben dan ook zeer content met de reactie en aftersales van BespaarBazaar.

Kwaliteitswebshop met snelle levering.

Hele makkelijke , duidelijke site zonder haken en ogen, een kind kan de was doen. Makkelijk te bestellen en af te rekenen, snelle levering en goed materiaal.

Uitstekende webshop met snelle levering

Door de hype om energie te besparen ben ik ook gaan proberen om onze verbruikte energie te verminderen, door te googlen ben ik op bespaarbazaar terchtgekomen en kwam de artikelen van Plugwise hier tegen. Plugwise is een vernuft systeem om het elektrische verbruik gedetailleerd in kaart te brengen.
Heb dan besloten om een bestelling te plaatsen en deze is heel positief verlopen.

Heel goed, goede communicatie

Zelfs toen het even "mis" ging omdat de levering niet leverbaar was werd ik prima op de hoogte gehouden. Je weet pas hoe goed een bedrijf is als er iets mis gaat. Dan kunnen ze laten zien hoe ze de dingen oplossen. Dat doen ze heel goed bij de bespaarbazar!

goede snelle levering van kwaliteitsartikel

Ik zocht een thermosstaat voor een eco-panel.
Bestelde er 1 bij een concurrent die beweerde dat hij hiervoor geschikt was,dus niet.
Vervolgens bezocht ik de site van bespaar bazaar.
daar vond ik een thermosstaat voor een eco-panel.
hij werd snel geleverd en DOET HET PERFECT.
chapeau.
p.savelkoul

BespaarBazaar.nl Supporto

Chi siamo

Ruim aanbod duurzame producten voor in en om het huis. Eenvoudig duurzame energie opwekken, efficient verbruiken en verspilling voorkomen

Visita BespaarBazaar.nl

Come contattarci

Telefono 0455622722
Sede Lindelaufer Gewande 31
6367AZ Voerendaal
Paesi Bassi

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.