Apollo recensioni

Mostranascondi Distribuzione valutazioni
Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

Man kan absolut lita på Apollo

Jag har åkt med Apollo 2 ggr, och alla gånger har allt vart jätte bra. Allt från bokning, flyg, hotell, reseguiderna, transfer till och från hotell, till utflykter osv. Inga problem.

Ändrat hotell och fruktansvärd service!!!

SAMMA DAG vi skulle åka till Rhodos får jag mail om att vårat hotell är överbokat och vi ska få ett annat hotell. Då vi åker två väninnor med våra tre ungdomar, har vi bokat varsin 2-rums lägenhet. Nu blir vi erbjudna två dubbelrum vilket vi inte accepterar. Då det inte finns något annat hotell kräver jag att vi ska få varsin svit då dessa har ungefär samma storlek som dom lägenheter vi bokat. Efter mycket tjafsande (där Apollo utrycker sig att vi kräver för mycket!!!) Ja, när man får veta detta några timmar innan vi ska till Arlanda bör man kunna "kräva" mycket. Då vi förra året reste ihop och bodde i dubbelrum insåg vi att det inte fungerar för familjen på tre personer och därför bokat dessa 2-rums lägenheter. Vi fick tillslut svar att dom fixat varsin svit åt oss. När vi sen kommer fram till hotellet mitt i natten så finns där inga sviter. Enligt hotellet har dom varit fullbokade i flera månader. Dom har heller ingen bekräftelse att dom lovat Apollo två sviter. Nästa dag tar vi kontakt med reseledarna och berättar detta. Men dom säger att dom inte kan göra något, totalt ointresserade. Närmsta dagarna går åt till att ringa och tjata då vi alltid fick prata med olika personer och dom visste inte vad deras kollega lovat eller sagt. Vi tjatade till slut till oss helpension (hade bokat halvpension på andra hotellet) och 2000:- för dryck, då detta hotell var mycket dyrare än det andra. Ska nu få 5000:- i kompensation för 5 personer, dom kan åtminstone betala tillbaka halva resan. Men vad hjälper det när nästan hela semestern går åt till att bråka och trängas i dubbelrum. Vi har även ringt otaliga samtal från egna telefoner (via Sverige) Ska även tilläggas att barnen även hade kompisar på andra hotellet som låg flera kilometer därifrån. Så dålig service Apollo, kommer aldrig åka med er igen!!!

Fällande dom

Tänkte varna för att Apollo använder sig av ett flygbolag som de hyr in som heter Primera Air som inte följer ARN rekommendationer eller EU myndighetens beslut om ersättning för försenat flyg. De finns även med på Råd & Rön Svartlista http://www.radron.se/svarta-listan/?q=primera+air

Gör en sökning på Google så hittar ni en massa klagomål om förseningar med detta bolag.

Det är mycket beklagligt att en stor researrangör som Apollo och deras inhyrda flygbolag Primera Air nonchalerar ARN & EU myndighet. Apollo tar inte på sig ansvaret utan hänvisar vidare till flygbolaget (Primera Air). Dock följer alltid Apollos egna Flygbolag Novair rekommendationer som ARN ger men alltså inte om det något annat inhyrt flygbolag. Detta kan vara värt att tänka på nästa gång ni bokar en resa med Apollo, titta upp så att det är deras egna flygbolag Novair som ni flyger med.

Alla flygbolag förväntas följa EU:s bestämmelser, beslut och domar.

Enligt Europaparlamentets och rådets förordning (EG) nr 261/2004 och Artikel 7:
b) 400 euro för alla flygningar inom gemenskapen på mer än 1500 kilometer, och för alla övriga flygningar på mellan 1500 och 3500 kilometer.

Hotellet var INTE det som utlovats

Vi bokade en resa där vi skulle bo i ett hotell med utsikt mot havet. När vi kom dit fick vi bo i något annex (ej hotell utan vi fick nöja oss med en kyl på rummet där vi kunde ha egen inköpt mat) med utsikt mot en bakgård/soptipp. Låååångt ifrån stranden.

FALSK MARKNADSFÖRING!

bjarne

trävliga och pålitliga

Bra hemsida!

Mycket bra hemsida där man enkelt kan jämföra pris och boendealternativ!

privärt företag

Privärd och snabba leveranser.Rekommenderas!Service o bemötande ute på resmålet av apollopersonal lite si och så tyvärr

Helvete på Rhodos.

Hotell från helvetet : 17 st. flygplaner på ett timmer mellan kl.22.00 och 23.00 som flyger över tacket....

Bästa sista minut resan

Tack så mycket Apollo för en oförglömlig semester. Lite tveksamt har vi bokat en sista minuten resa till Thailand. Det var en av våra bästa resor hittills. Underbar hotell till en bråk del av den vanliga priset.
Mycket nöjda!

Värsta resebyrå

När allt går bra på resan då är man nöjd ju och apollo behöver inte hjälpa oss. MEN när något går snett och du klagar eller vill ha hjälp, DÅ SKITER APOLLO TOTALT I VAD DU VILL ELLER HAR RÅKAT UT FÖR.
ALDRIG MER APOLLO....!!!!!

Toppen Resebyrå när man vill ha semester

Ett seriöst företag som är måna om sina kunder

Apollo!

Reste med Apollo och fick kanonbra service.... Åker med dem igen!!

Grekland

Ett företag som verkligen håller vad det lovar i både kataloger och kundservice. Vi är väldigt nöjda och blir det problem så fixar de det på en gång....

Apollo è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Apollo Supporto

Chi siamo

Apollo erbjuder resor till hela världen. Här kan du boka charter, flyg, hotell eller billiga sista minuten resor - Boka på apollo.se idag!

Visita Apollo

Categoria

L'impegno di Trustpilot

Sottoscrizione a Trustpilot

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.