Amino recensioni

Amino recensioni

Buono
7.5

Godt forum og inspiration

Jeg synes virkelig amino er en god side. Der er alt masser af gode debatter i foraet.
Er selv plus medlem, da jeg kunne få bøger til halvpris alt gik som smurt tiltrods den ene bog ikke kunne downloades men efter en mail til support fik jeg et link til at hente bogen.

Kan anbefales

Amino var godt engang

Var engang betalende Amino Plus medlem, men har nu afmeldt det. Der er simpelthen for mange useriøse brugere derinde, og niveauet er faldet betydeligt de sidste par år.

Amino.dk beskytter svindlere

Har desværre haft en rigtig ærgerlig oplevelse på Amino.dk, hvor jeg er blevet bedraget for kr. 3.000.
I sidste ende er det selvfølgelig selvforskyldt, idet jeg som udgangspunkt gik ud fra, at man på Amino.dk havde styr på identiterne på medlemmerne. Jeg indgik en aftale, og stolede på at personen i den anden ende af aftalen var den, han gav sig ud for.
Det er desværre ikke tilfældet, og jeg skrev derfor en advarsel på Amino.dk så andre ikke blev snydt af den samme person. Dette indlæg blev slettet, og jeg fik mail fra Amino.dk om, at vi på Amino.dk kun talte i positive toner om og med hinanden.
Jeg skrev derfor til ledelsen bag Amino.dk for at få hjælp til nogle rigtige kontaktoplysninger. Det ønsker Amino.dk slet ikke at forholde sig til. De svarer ikke på de spørgsmål, jeg konkret stiller, men kommer med et svar, som ikke har noget med mine spørgsmål at gøre.
En ting er, at jeg er blevet snydt. En anden ting er, at Amino.dk helt åbenlyst ikke ønsker at gøre noget for at beskytte andre brugere. Det giver ikke mange stjerner.
Og det er især rigtigt ærgerligt, da siden faktisk er en god side til erfaringsudvekslinger. Og en side, som jeg har brugt flittigt. Men tilliden er væk, så fremover kan jeg kun bruge de forskellige forums for erfaringsudvekslinger på Amino.dk. Jeg tør ikke indgå i en handel på Amino.dk

Ufattelig mange gode ideer til iværksættere.

Amino.dk er en fantastisk side for alle iværksættere.

Her får man så mange gode råd - enten som betalende medlem - eller som helt gratis medlem.

Men også for ikke-iværksættere er der værdifulde råd.
Personligt modtager jeg i tonsvis af gode ideer hver eneste måned.

Er jeg inhabil når jeg anbefaler Amino når jeg selv leverer artikler om salg og markedsføring. Mener det ikke, når jeg helt gratis leverer gode råd til siden.

Så jeg har ingen økonomiske interesser i Amino.
Men det bedømmer du selvfølgelig selv om du mener jeg er inhabil.
Men fed side det er det sgu.

Hilsen
Rolf Høegh
Place2live og Resultatskaber.dk

Amino er godt

Vi har brug for sådan en portal.

Amino - Jamen det er jo os alle!

Det kan være svært at anmelde et site som Amino.dk helt objektivt. For din mulighed for indflydelse er faktisk ret stor. Men ligesom med alt andet afhænger dit udbytte af din indsats. Og så kender I sikkert det gamle ordsprog fra bibelen. Du skal høste hvad du har sået. Det passer meget godt med Amino. Hvis du bare kræver ind og opfører dig som et lille barn der skriger:MIG MIG MIG! Så får du intet. Men er du hjælpsom og tænker først på at give andre, så vil du HELT sikkert få hjælp. Det er jo sådan man bygger et godt netværk. BLIV KENDT SOM HAM DEN FLINKE HJÆLPSOMME FYR/PIGE! TAK Amino - Tak allesammen!

Alt for mange useriøse amatører.

Har været mere eller mindre aktiv på Amino i årevis.
Kørte lige et enkelt år som amino-plus-medlem, men er nu blot tilmeldt.

Kære Amino! Hvad med lidt selvjustits?

Jeg har gennem de sidste par år brugt jeres site mindre og mindre. Dette skyldes helt og holdent, at der er gået lidt for meget "Nationen" i det.
(Henviser her til medlemsforum på Ekstrabladet.dk)

Min personlige erfaring er, at hvis du stiller et spørgsmål på Amino, så fordeler svarene sig ca som følger:

20% relevante svar på din problemstilling.
10% spøgefuldheder/mobning
60% henvendelser fra folk der vil sælge dig deres produkt/ydelse som løsning
10% af folk der spørger, hvorfor du ikke gør noget andet

Jeg kan se, at der er en del andre her på TP, der ligesom mig føler, der sidder en lille kerne af "Ultra-aminoer" der mere eller mindre sætter dagsordenen.

Martin Thorborgs grundide med Amino var fin, men jeg føler, det har overlevet sig selv.

Langsom side, men informativ

Har været plus medlem ved Amino i flere år, og sitet er ganske godt og informativt for iværksættere.

Problemet med Amino, er egentligt flere ting - siden loader for det meste rigtigt langsomt.

Dertil kommer at mange forsøger at skrive på forummet bare for at blive set - da det jo netop er et sted folk opsøger - for at sælge til andre iværksættere - og som i ethvert andet forum af den type er der også brådne kar imellem.

Det er træls at det har været umuligt at undgå at få mail fra Amino Crew når der er et specielt godt tilbud til Amino Plus medlemmer - hvilket har resulteret i at min mail der er registreret ved Amino - nu bare ryger direkte i min /dev/null - så den slettes øjeblikkeligt.

Min mening om Amino er i hovedtræk at det er et godt forum, godt for nye iværksættere der søger råd, men dertil sagt er det også et site der ikke er perfekt - og som ganske simpelt ikke er brugervenligt nok... 3/5

Den bedste investering

De 100 kroner jeg giver pr md er godt givet ud.

Udover Thorborgs super gode og inspirerende videoer, får jeg rabatter og andet godt.

Amino og dets brugere har hjulpet min virksomhed meget. Og for det, er jeg taknemlig.

Amino rocks!

Amino er og bliver det ultimative iværksætterforum, for iværksættere og erhvervsdrivende.

Nej, amino er ikke bare for iværksættere og erhvervsdrivende... der er højt til loftet og plads til alle... fra gamle, unge, tykke, tynde, rige, fattige til ansatte, folk og fæ, der søger oplysninger i amino´s, efterhånden, enorme database.

Er hvad folk gør det til, men givet nyttigt både for helt ny og rutinerede

Et absolut godt forum med rige muligheder for at blive klogere og hente råd inden for mange områder. Som alle fora af denne type, vil der være nogen man er enig med, og andre man synes kører for tæt til, eller lidt ud over moral eller lov, men det helt store indtryk jeg har, er absolut hjælpsomme personer.
Trods, at det kan svinge, har jeg givet mine 5 stjerne ærligt ment
vh Cookie2000

kun positivt

Har haft plus medlemskab på Amino.dk og jeg har været godt tilfreds med dette.

Fremragende forum for iværksættere!

I et Danmark med for mange satte fastansatte, og for få idérige iværksættere, er Amino.dk manna fra himlen!

Du får ikke blot mulighed for behjertet rådgivning i debatfora fra mennesker, der allerede har været gennem det samme. Du har også mulighed for pæne rabatter på forskelligt indkøb, for ikke at tale om Freelance-børsen, der potentielt er en bombe under de sammenhænge, hvor freelancearbejde traditionelt udbydes og efterspørges (fx reklamebureauer)

På Amino-TV har du mulighed for at fordybe dig i kvalificerede interviews med nogle af tidens mest beundrede iværksættere. Martin Thorborgs tour-de-force på den vestlige halvkugle, hvor han har opsøgt seje danske iværksættere fra Miami over Honolulu til Chiang Mai, er en TV-mæssig perle - der en dag vil overgå til Dansk Folkemindesamling.

Amino er et fantastisk sted med en fantastisk "forstander". Intet er dog fremragende, uden at der er plads til forbedringer. Største kritikpunkt er den minoritet af useriøse stemmer som kan få debattråde til at blive kraftigt afsporede eller de dele af det kolossale site som kan være gammeldags langsomme at bevæge sig rundt i.

Umuligt at finde noget brugbart.

Det er hvad de kalder debat forum (5 stjerner)

Men det hele er så uoverskueligt, der mangler en webredaktør, som rydder op i det og får lavet noget info links, som man så kan søge udfra.

Det er så stort, fordi, at de bare kommer mere og mere ind på samme side, men de er vist ikke kritiske i hvad de vil, for det bliver mere og mere umuligt at finde rundt.

Et mekka for iværksætter :D

stedet har hjulpet mig med at forstå mange ting, er virklig glad for denne side.

Amino - kun for dem med penge

På trods af sitet reklamerer med at det er "mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende" er Amino kun et attraktivt sted hvis du betaler for det eller er en af de "særligt indviede".

Forskellen på gratis brugere og betalende brugere er så stor at det nærmer sig snobberi hvilket giver en utrolig dårlig stemning på sitet.

Som iværksætter findes der bedre ressourcer for at få råd, vejledning og hjælp end Amino.

Som gratis medlem et halvt år, før jeg opgav sitet, må jeg sige at jeg blev vældig skuffet.

Super site for iværksættere !

Rigtig godt site, hvor du altid ved at der er en venlig sjæl til at hjælpe dig med dine spørgsmål!

Overvejer du at starte noget? gør det! Amino har hjælpen.

Perfekt site til iværksættere :-)

Du kan nærmest få svar på alle dine bønner på Amino.
Prøv det!

Super site

Som iværksætter kan man ikke finde et bedre sted at finde hjælp og inspiration.

Fantastisk informerende side

Jeg har nu brugt Amino siden i snart et år og jeg kan kun fortælle at jeg bliver klogere og klogere for hverdag. Ikke nok med at brugerne både er søde samt hjælpsomme, selve ejeren af siden den høje herrer Martin er selv med i diskussionerne som jeg personligt synes er en god ting..

5 stjerner herfra.

Amino è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

www.amino.dk Supporto

Iværksætter og selvstændig erhvervsdrivende mødes på Amino for at udveksle erfaringer om iværksætteri

Visita Amino