Abc Brudekjoler recensioni

Abc Brudekjoler recensioni

Buono
8.3

Abc brudekjoler Ålborg får 5 stjerner af mig

Vi har nu hentet min datters kjole til hendes konfirmation
Vi kontaktede Åse for at høre om hun kunne finde en kjole til os da min datter er meget høj og lidt størrer end gennemsnittet
Åse inviterede os til at prøve kjoler så model og ønsker kunne forenes
Vi mødte en meget sød og imødekommende dame som er rigtig god til at forklarer og vejlede
Hun gav sig tid til at min datter kunne fortælle om sine ønsker og snørrerryg perler. Stof form osv osv
Åse gav hende kjolerne på og foreslog hun skulle prøve den anden igen så hun var sikker på at havde valgt rigtigt
Vi har nu hentet kjolen og er super tilfredse
Åse virkede som en veninde når man taler med hende og hun ønskede god fest og held og lykke med kjolen

Har anbefalet hende til alle jeg kender og på facebook
Stor ros til åse
Knus fra Bente og Sarah Stokholm Fredericia

DRØMMEKJOLEN HOS ABC BRUDEKJOLER

Har lige hentede min DRØMME BRUDEKJOLE hos abc brudekjoler og kan slet ikke sætte en finger på noget som helst, den er bare perfekt og kan faktisk ikke være andet end glad og rigtig meget tilfreds. Da jeg skulle ind og finde min kjole sammen med min mor, fik jeg min drømme brudekjole på med det samme og der var ikke nogen tvivl om at det skulle være den. Vi fik den aller bedste service man kunne tænke sig af en mand i Næstved som ved hvad han laver og som siger sin mening hvis det er den rigtig kjole eller ej man har fået på.
Deres service er helt i top og man bliver behandlet på den bedste måde. Ingen tvivl om at hvis man får den rigtige kjole på fra start, selvom der er fundet nogle stykker frem, hvorfor så prøve dem alle når man har fået den perfekte kjole på lige med det samme. Vil helt klart anbefale abc brudekjoler til andre. Det kan godt være der er mange som ikke syntes om dem og mener de er noget L... så vil jeg på ingen måde støtte dem for det er deres mening, for jeg er blevet behandlet godt hele vejen igennem.
SÅ ABC BRUDEKJOLER rigtig mange tak for den dejlige service og gode behandling i har givet mig fra starten og er glad for det er jer jeg valgte.

Rigtig god service og en kjole svarende til prisen.

Jeg kan kun anbefale ABC-Brudekjoler, hvis man vil ha' god kvalitet til en fair pris. Jeg fandt mig en rigtig god kjole, som jeg var glad for - på trods af, at jeg er en plus-pige. Personalet var hele vejen igennem engageret og opsat på, at finde en kjole der passede til min krop. Vi endte da også med, at min mand købte sit jakkesæt derinde og igen var det god service. Der var desværre en masse bøvl med at finde det rigtige jakkesæt i størrelsen, men det lykkedes til sidst.
Vi oplevede ikke, at føle os pressede til at gøre et køb.
Jeg kunne dog godt ha' ønsket mit et lidt større udvalg af kjoler-typer i min størrelse, da de var meget ens i snittet, men så skulle jeg nok ha forsøgt mig hos de større butikker.

ABC-Brudekjoler fandt min drømmekjole, så jeg stråler som en prinsesse

Min datter og jeg var ude at se efter min brudekjole. Vi havde surfet på nettet og fundet JenJenHouse, men det turde vi ikke satse på.
Vi blev enige om, at gå en tur ned i ABC-brudekjoler og se hvad de har. De har åbent og Jørgen tager imod. Han viser alle de kjoler der efter min beskrivelse kan være interessante og så går vi ellers igang med at prøve og tålmodighed, det har han. Jeg vælger en kjole, men da jeg kommer hjem og har tænkt over det, kan jeg ikke forlige mig med den kjole, jeg ringer derfor dagen efter og siger jeg har fortrudt - Vibeke siger det er ikke noget problem, jeg skal selvfølgelig have den kjole jeg vil have. Vi aftaler jeg kommer ned og prøver den jeg vil have i stedet. Igen bliver der taget sig godt af en. Jeg får råd og vejledning om farver osv.
Endelig kommer dagen, hvor kjolen er kommet hjem og den skal prøves - jeg tager min Svigermor med og hun kan kun bekræfte, det er det rigtige valg og at den er meget smuk.
Nu skal den rettes til og jeg glæder mig til at bære min smukke kjole den 1. juni 2013 - hvor jeg skal giftes med mit livs store kærlighed.
Jeg kan varmt anbefale ABC-Brudekjoler.....

Jeg fandt min DRØMMEkjole :)

Det er noget af en jungle at finde den helt rigtige kjole. Jeg har været mange steder, hvor kjolerne simpelthen var rigtig dyre. Efterhånden troede jeg at det ville være umuligt at finde en kjole til en rimelig pris - men det lykkedes heldigvis, uden at gå på kompromis med noget andet!! Hos abc-brudekjoler fik jeg lov til at prøve alle de kjoler jeg havde lyst til og kunne derved lettere finde frem til, hvordan min drømmekjole ser ud - OG JEG FANDT DEN!! Noget af det bedste er, at ingen andre har den samme kjole som mig - jeg har selv valgt broderiet, tykkelsen på min halsstrop og meget andet. Jørgen lyttede til mine ønsker og guidede mig rigtig fint igennem - hvilket betyder at jeg snart skal giftes i min drømmekjole!!
Min kommende mand har ligeledes haft en god oplevelse og Jørgen kunne endda matche hans tøj med min kjole! Det er god service!! Jeg har derfor også sendt min mor og brudepiger afsted til abc.
Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til abc-brudekjoler - hvis man vil have god service, selv sætte sit præg på kjolen og betale en fair pris, så ring til abc!
De bedste hilsener
En meget glad (kommende) brud :)

Helt fantastisk kjole!!

Jeg har købt konfirmatonskjole hos ABC i København og jeg har fået den flotteste kjole , som ingen andre har. Jeg har selv været med til at give den farve og selv bestemt hvordan den skal se ud. Den er bare så flot - kan slet ikke vente til min konfirmation. Tak ABC!!!

God betjening og god vejledning

Jeg skulle giftes sidste år og fik anbefalet ABC Brudekjoler i København af en del veninder.
Bestilte tid og mødte op til prøvning.
Super vejledning og meget pro. Prøvede en del kjoler og endte med en drøm af en kjolen. Denne skulle det være. Betalte og ventede med længsel på at den skulle komme hjem.
Endelig kom den, og det var bare hele ventetiden værd. En drøm af en kjole ...lignede en prinsesse... ( og det skal jeg da også ). Glemte at sige at jeg også fik 3 brudepigekjoler med.
Det var simpelhen den bedste dag i mit liv da jeg gik op af kirkegulvet og så min kæreste fik tårer i øjnene, så vidste jeg at jeg havde fået den helt rigtige kjole... Fra ABC Brudekjoler ...

Kan kun anbefales på det varmeste herfra.
Hilsen
Putte ( MEGET GLAD BRUD )

SUPER oplevelse!!!

Jeg har været hos ABC Brudekjoler i København og først købte jeg min drømmebrudekjoler og derefter købte mine veninder gallakjoler og min mand og hans forlover købte herretøj.
Vi fik alle en SUPER betjening. Jeg følte virkelig, at Jørgen tog sig god tid til at hjælpe mig med at finde den helt rigtige kjole. Han var meget grundig. Mine veninder købte også gallakjoler og igen var betjeningen i top.
Da min mand og hans forlover kom, hjalp Jørgen dem med at finde det helt rigtige, som både klædte dem, men som også matchede min kjole.
Endelig skal vi også huske at rose deres syerske, som lavede noget rigtigt flot arbejde, så alt bare sad 100% perfekt!!
Jeg kan kun give ABC Brudekjoler de varmeste anbefalinger...

test

testing for it

Fusk, fup og svindel

Jeg skulle købe en kjole til min konfirmation og min mor og jeg havde set på kjoler på nettet. Vi fik tid og tog derned. Jeg prøvede flere kjoler, og fandt til sidst en som jeg kunne lide. Vi snakkede farver, længde og sådan, men jeg var stadig ikke helt sikker på om det var den jeg ville have. Men hende damen sagde at jeg så flot ud i den, og uden videre hentede hun bare dankort maskinen. Okay tænkte jeg sådan lidt, for hvad skulle jeg gøre? Der stod hun og pressede på og sagde at 99% af alle kjoler kom hjem og var helt fine og skulle ikke gøre noget ved.

Da min mor og jeg kommer tilbage 4 måneder senere, Så er det første jeg tænker, det er ikke min kjole. Den var grimt syet, sømmene var forfærdelige. DET GJORDE JEG BEDRE I 5 KLASSE!
Kjolen var for lille og farven var helt forkert, kjolen var for kort og de blomster der sad på havde en for lag stof ting. Så kigger hun på mig, og siger at stropperne sagtens kan syes på, men det havde jeg jo lært i håndarbejde, så det kunne jeg jo godt selv. Så sagde jeg den var en smule for lille og hun havde taget mål og det hele og lagt ekstra cm til. og jeg kan sgu ikke have taget så meget på, på 3 eller 4 måneder. Så siger hun at 99% af alle kjoler der kommer hjem skal laves om. Kjolen var grim!!! Og den var ikke engang presset. Og måske har jeg en smule mave og sådan, og jeg går ikke i granny panties, men så siger hun så hende syersken der "Du kan jo bare tage nogle mormor trusser på, så ser man ikke maven eller trusserne igennem. HVAD SIGER DU?
Ikke nok med jeg har de forkerte trusser, men jeg er også fed.
Så forklarede vi det med farven at det var den forkerte, men hun benægtede alt. "Det er den rigtige farve" OG da vi skulle gå spurgte vi om en pose eller kasse og vi fik en bærepose, hvor hun bare krøllede den sammen og nærmest smed den ned i posen.
Så ringede vi og klagede til butikken, men de var ikke til at hive og flå i, de ville ikke give nogle af pengene retur og ville ikke engang sige undskyld for en lorte behandling.
Min mor ringede yderligere og skældte dem ud og det kunne de tydeligvis ikke lide, så nu må hun ikke komme i butikken mere.
HVOR BARNLIG ER MAN SÅ LIGE? Seriøst, jeg ville ikke anbefale dette firma til nogen. Hvis du vil have dårlig service og blive tvunget til a købe kjolerne og blive løjet op i dit åbne ansigt, og blive ribbet for penge SÅ VELKOMMEN IND!
Jeg brugte ikke min kjole til min konfirmation. Nej jeg gik til miss Nicolai. DER VED DE HVAD SERVICE ER! Jeg havde 1000 kroner med. Vi havde lagt de andre penge i den anden kjole, og hende damen i butikken hun var så flink, hun havde endda set forkert på prisen og tilbød at resten skulle trækkes fra hendes løn.

Miss Nicolai er et kjolested jeg ville anbefale.. IKKE ABC BRUDEKJOLER! DET ER NOGET LORT

Elsker min kjole

Jeg skrev en mail til den abc-brudekjoler i København for at høre hvor lang tid før man skal købe kjole så jeg var i god nok tid. En time senere ringede han mig op for at forklare mig hvordan deres butik hang sammen og at jeg sagtens kan vente med At bestille en tid til prøvning. Jeg får bestilt en tid som passer ind sammen med min søster og mor og afsted vi drager. Da vi ankommer bliver vi taget pænt i mod og ført ind i lokalet med brudekjoler. Han forklarer hvordan deres koncept hænger sammen o hvordan man næsten selv kan designe sin egen kjole ud fra nogle forme de har. Der bliver udvalgt mange kjoler og nogle af dem jeg har forelsket mig i fra nettet kan jeg desværre ikke komme til at prøve da de aldrig vil passe mig eller at de ikke har dem hjemme. Jeg får prøvet dem alle og forelsket mig i en som bliver min drømmekjole. Det var ikke en som jeg havde valgt. Det havde indehaveren. Han har et godt syn på hvad der passer til folk og har en høj professionalisme. Da jeg var hurtig færdig var der tid til at min mor og søster kunne prøve deres selskabskjoler og dette resulterede i et køb mere. Dejligt at der ikke skulle bestilles flere tider.
Der bliver taget mål og kjolen kommer hjem til aftalt tid. Jeg prøver den hos deres syerske som retter det der nu skal rettes.
Det er en Dejlig oplevelse og var glad for mit valg af sted.

Varmt anbefale

Jeg er en stor pige som har købt kjole ved ABC-Brudekjoler Ålborg og jeg er meget tilfreds med hendes service. Jeg har været nogle steder hvor de bare har set på mig og sagt, ja det er nok ikke muligt at finde noget du kan passe. :( Hvor hun sagde til mig selvfølgedig finder vi en kjole til dig, hvor du bliver rigtig smuk i. Jeg gik derfra med en super dejlig følelse, nu glæder jeg mig til at blive gift!!!!!
Jeg glæder mig meget til at skal ha min kjole på den 14-7-2012, jeg skal bare lige ha den rettet til og lagt lidt op, men det fik jeg da at vide da jeg købte kjolen. For jeg valgt en af de "billige" kjoler, og min mås er større end min barm, og det er det min kjole er bestilt efter, og den vil jeg da gerne have med den dag også,da det er jo en del af mig ;) hi hi.
Jeg ønsker bare at dele min gode oplevelse med alle jer andre.

Bliv væk med mindre du er gambler.

Vi skal holde fest og min kæreste købte kjole hos ABC. Hun fik ikke den kjole hun forelskede sig i da den sikkert ikke kunne komme til tiden. Den kjole hun købte skulle komme i uge 22, men vi hentede den lørdag i uge 23 efter at have presset butiksindehaveren i Aalborg.
Hun var grædefærdige da hun havde prøvet den, da den var alt for stor. vi fik en velrenomeret skrædder i frederikshavn til at åbne butikken lørdag eftermiddea, og hendes vurdering var nedslående. Den skulle adskilles helt og sys om og det kunne løbe op i 1500 kr. Ingen stivelærred i overdelen så den fald ned.
Kun stivere i enkelte sømme
6 cm. for stor.
Drapering for stram og afsluttet forkert.
Fejl på adskillige sømme.
Til sidst var den 8 cm for lang hvilket vi dog havde forventet.
Jeg kørte ud for ud for at vise hende kjolen da vi ønskede at ophæve købet. Hun holdt dog stejlt på at hun ville have lov til at udbedre de "små" fejl hos hendes skrædder, men det kan ikke nåes til vi skal holde vores fest. Nu står hun så der uden kjole og 2200kr. fattigere. Endnu en sag for forbruger klagenævnet.
Vores råd er at holde jer langt væk med mindre i er gamblere..

Rigtig god og hjertevarm oplevelse

Jeg har lige fået min fine kjole hjem og har bare været SÅ glad for at handle med abc-brudekjoler. Jeg havde været ude i andre forretninger og stod pludselig og skulle meget hurtigt træffe en beslutning i en anden forretning, men havde set nogle kjoler på abc-brudekjoler.dk som jeg gerne lige ville prøve først, derfor ringede jeg straks til abc (dette var en mandag) og allerede onsdag fik jeg en tid. Det har været fantastisk at kunne sætte mit helt eget præg på kjolen, den er blevet syet efter mine mål og så til en lang billigere penge end nogen af de andre brudekjoler jeg har set i andre butikker. Servicen har også været helt i top, jeg har virkelig følt at jeg var i professionelle hænder, jeg kunne endda også hente min kjole tidligere end jeg havde regnet med. Så hvis man gerne vil handle et sted, hvor priserne er i bund og personalet er venligt og kompetent, kan jeg klart anbefale abc-brudekjoler til alle kommende brude :-)

God oplevelse / betjening

Jeg har i marts måned købt min brudekjole hos ABC-brudekjoler, og jeg er super tilfreds.
Vi startede med at have en lille samtale, hvor der bliver lyttet til hvad jeg havde af ønkser - og derefter fik jeg lov til at prøve alle de kjoler jeg havde valgt ud. De har rigtig mange flotte kjoler og noget til enhver smag. Jeg vendte dog tilbage til den samme kjole flere gange -så ingen tvivl om at det var kjolen.
Jeg havde fået af vide, at hvis jeg ikke kunne beslutte mig, havde de ikke kjolen til mig, og det kan jeg faktisk godt følge. For hvis man er i tvivl, og ikke føler det bare skal være den, så er det ikke den rigtige kjole man har valgt. Jeg havde bestilt tid til en anden prøvning - men aflyste denne, for hvorfor prøve yderligere !!
Min oplevelse kan jeg ikke klage over. Glæder mig sådan til at få kjolen på.

God oplevelse

Jeg har været til lagersalg i deres butik og kan kun sige, at jeg har haft en god oplevelse. Det endte med, at hele familien total købte 1 brudekjole, 3 selskabskjoler og et herresæt. Super behandling af dem alle tre i butikken!!!

Dårlig Service

Jeg har købt en brudekjole hos ABC-brudekjoler i Ålborg. Vi kørte spændt helt nede fra Sønderborg i over 3 timer for at prøve på. jeg havde fundet den her helt fantastiske kjole på nettet og have bare forelsket mig pladask i den. da vi kom derop skulle vi for det første ind til et privat parcel hus hvor "butikken" lå og derfra om i hendes have og ned i en kælder. Uproffesionelt! jeg havde min mor og moster med for at bedømmer kjolen, hun var slet ikke venligt stem over for dem og det så nærmest ud som om hun bare ville have dem til at tie stille. jeg fandt min drømme kjole og fandt ud af at det bare var den jeg m åtte eje. Eftersom andre os havde prøvet den på var der make-up rester inde i kjolen, nogle blomster detaljer der var faldet af og en knap der sad løst, spurgte vi derfor om hun kunne bestille en ny kjole hjem til os som ikke var snavset og uden mangler. det ville hun bestemt ikke. vi efterspurgte om hun ville lave et tilbud på kjolen grundet mangler (selvom den er billig i forvejen) men det ville hun bestemt ikke, og var ikke venligt stemt, vi kunne dog få lov af få en pose med til kjolen uden ekstra betaling. jeg købte desuden et skørt til inden under kjolen. hun skulle først bestille det og derefter ville hun sende det til mig.skørtet kom aldrig som lovet og jeg blev utålmodig og ringede MANGE gange til hende og hun tog aldrig telefonen. så jeg lagde en besked på telefonsvareren. da hun endelig ringede igen havde hun glemt at sende det (Hold styr på tingene!) og lovede at sende det med det samme. Efter lidt over en uge kom skørtet til mig (det skal lige siges at det ikke tager mere end 1 dag at sende det fra ålborg til sønderborg) nu har jeg så endelig det hele, efter at jeg har betalt for at få den syet fårdig ved skrædderen, da hun ikke ville gøre det. Så dårlig behandling!!! Fraråder alle at købe deres kjole derfra

Kan genkende problemernem men fik hjælp til løsning af det hos ABC.

ABC Brudekljoler var første sted jeg var inde og prøve kjoler. Ved tidsbestillingen gjorde jeg ham det klart, at jeg stadig var ude at kigge og ikke ville bestille en kjole så tidligt i forløbet. Da jeg så fik mig arbejdet igennem en masse kjoler, og også forelskede mig lidt i én, da blev han meget sur over at jeg så ikke ville købe den før jeg havde været ude og prøve nogle flere kjoler andre stedet. jeg fik besked på (som andre også skriver) at enten købte jeg kjolen, og ellers så havde jeg forspildt min chance.
Da jeg så et par måneder senere ringede til ham, og sagde at jeg gerne ville prøve kjolen igen, jamen så fik jeg skam lov til det. Da jeg så fik den på, kunne jeg se at det slet ikke var mig i den kjole alligevel, og endte derfor med at prøve en anden kjole, som jeg endte med at bestille.
Han tog mål ud fra et par sko på med 6 cm hæl, da det var hvad jeg forventede at skulle have på og sagde også, at han ville ligge 2 cm ekstra til, da hellerede 2 cm for meget end for lidt. Hvilket jo lød meget rigtigt.
Kjolen kom. Jeg fik den med hjem og prøvede den.
(Det er ikke en del af aftalenm at man prøver kjolen dernede, da det er en skrædder der skal foretage de sidste tilretninger. Og jeg vil mene at det er meget normalt, at kjolen ikke sidder 100 %, selv om den er syet efter mål. Hos en skrædder skal man jo også prøve tøjet inden det er helt færdigt, for lige at foretage de sidste ændringer.)
Da jeg kom i kjolen passede den fint i taljen og barmen, men men men den var for lang! Og jeg havde også broderi for neden, så den ikke kunne lægges op. Jeg tog straks ned i butikken igen og klagede. De ville bestille et nyt og større skørt hjem til mig, den kom, men det løftede ikke kjolen nok, herefter tog han skørtet til hans egen skrædder, der syede en ekstra kile i, så skørtet blev yderligere 50 cm større i omkreds, og det fik løftet broderiet fri af gulvet.
Da lynlåsen virkede lidt svag. FIk jeg også skiftet lynlåsen i kjolen, samt fik dem til at sy nogle knapper bedre fast, da jeg var bange for at de ellers ville falde af med tiden.
Nyt skørt, ny lynlås, knapper syet fast - alt sammen uden beregning.
Det er et discount sted at handle brudekjole, og nej man får ikke meget service for pengene, men jeg fik dem til at rette tingene til, så kjolen kan bruges, og er derfor tilfreds i forhold til hvad man kan forvente til prisen.
Men det har da ikke været sjovt, at skulle stå nede i butikken og være sådan en strigle, men jeg fik min vilje, og har fået en kanon flot kjole som fremhæver, hvad der skal fremhæves, og skjuler, hvad der skal skjules på kroppen, og det til næsten samme pris som, hvis jeg skulle ud og leje en kjole og tilbehør.
Min veninde købte en brudekjole af ham sidste år, og kjolen passede perfekt, bortset fra en oplægning på ca. 2 cm.
Så hav alle advarsler med i baghovedet, sørg for at spørge, hvordan og hvorledes, hvis der bliver taget forkert mål, men det er jo også en billig brudekjole!

Afviser at udbedre fejl på brudekjole

For det første presser indehaveren dig til at tage en beslutning når du har prøvet alle kjolerne. Du får 2 muligheder, enter går du eller også kan du vælge at afgive ordre og betale hele kjolens pris med det samme, for som han siger vil de nægte at sælge kjolen til dig, hvis du efterfølgende ombestemmer dig.
Vælger du at købe tager indehaveren dine mål ved bestilling af brudekjolen. Den kjole jeg modtager ca 4 uger senere er (sjovt nok som andre også siger) 20 cm for lang. Den kan ikke ligges op på normal vis. Den skal sys helt om pga nogle broderier.
Jeg klager til ABC Brudekjoler da jeg mener der er tale om en fejl ved kjolen. Jeg beder dem komme med en løsning til hvordan de har tænkt sig at udbedre fejlen, så jeg kan bruge kjolen til mit bryllup. Jeg bliver mødt med en kategorisk AFVISNING på en meget næsvis facon. Som han siger er det ikke HANS problem. Det er MIT problem. De afviser også at give mig pengene retur, og meddeler mig at de ikke har flere kommentarer til sagen.
Her står jeg så 3 uger før mit bryllup uden en brugbar kjole og får ikke noget for de 4500 jeg har givet for kjolen.
Jeg vil på det kraftigste fraråde alle at købe brudekjoler hos ABC Brudekjoler.
Jeg har aldrig fået så DÅRLIG en behandling i nogen anden butik. Jeg er helt i chock over, at folk i et servicefag synes de kan tillade sig at være så flabede og behandle kunderne SÅ dårligt.

Erstatningssag mod ABC Brudekjoler

Min søster købte en kjole hos ABC og de er købmænd af allerværste skuffe! Der er en grund til, at man skal betale for kjolen allerede ved prøvningen. Hvis du ser din kjole inden betalingen falder er sandsynligheden for, at du vil betale for den lille. Og det her firma lever af personer, der ikke kender til forbrugerrettigheder i Danmark.

Min søsters kjole kom hjem 20 cm for lang. Det kunne have været til at leve med, hvis ikke lige kjolen havde broderier helt ned til kanten. Den ville blive fuldstændig ødelagt af en oplægning. Da min søster ringer for at klage, siger sælger at det absolut ikke er hans problem, og at det må hun selv løse. Han ender endda med at smide røret på.

Han direkte lyver og siger, at hun fortalte ham, at hun skulle have 12 cm hæl på. Bruden og gommen er næsten lige høje, så faktisk handlede samtalen om hvorvidt hun skulle have flade sko eller maks 5 cm hæl på. Hvis hun skal bruge den som den er nu, så skal hun have 20 cm høje sko på.

På prøvedagen sagde sælger, at det var bedst lige at ligge et par ekstra cm til. Hellere for meget end for lidt. Men han havde ikke taget højde for, hvordan en oplægning ville se ud med broderier på kjolen. Og så er der altså forskel på "et par cm" og 20 cm!

Hele kjolen skal skilles ad og sys om og min søster skal nu til at køre en erstatningssag mod firmaet, da sælger stadig mener, at hun skal betale for en del af udbedrelserne. Der er 3 uger til brylluppet og hun har ingen kjole.

Jeg ville ikke købe så meget som en knappenål af de her mennesker og det er ligemeget hvor i landet man finder en afdelingen. Hvis de andre afdelinger driver handel med en mand som ham, jeg mødte, så må de være lavet af samme stof.

Abc Brudekjoler è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

ABC-Brudekjoler Supporto

ABC Brudekjoler fast pris 3.500,- / kr. 4.200, Konfirmationskjoler Gallakjoler selskabskjoler pris 1.700,-. XL str. Herre-sæt pris 2.700,- Brude kjoler konfirmationskjole brudekjole gallakjole

Visita Abc Brudekjoler

Come contattarci